Sæsonen 2018/2019

7 år 8 måneder siden #709 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019

mohbar skrev:

Hansen skrev: Hvor er Bale en skygge af sig selv!

Som Bale har sagt: det er et bedre HOLD efter Ronaldo.

Juventus virker bare for vilde lige pt. Et bevis på man skal bygge videre på en trup og forbedre den med gode spiller og ikke defragmentere.

Forskellen er at ledelsen i Juventus har ambitioner - dette har vores tydligvis ikke...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #710 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Sæsonen 2018/2019
Utroligt at de (Plzen) kunne have scoret 3 mål allerede nu :D Vi så røvdårlig!!!

7 år 8 måneder siden #711 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2018/2019
Isco + 500 millioner kr. for KdB ASAP. Hvor skal man dog lede længe efter så ligegyldig en fodboldspiller.

7 år 8 måneder siden #712 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019

Kiwes skrev:

mohbar skrev:

Juventus virker bare for vilde lige pt. Et bevis på man skal bygge videre på en trup og forbedre den med gode spiller og ikke defragmentere.

Forskellen er at ledelsen i Juventus har ambitioner - dette har vores tydligvis ikke...

Den helt store forskel er, at Juve stadig kun stræber efter at nå samme højder som os. Det er immervæk nemmere at forbedre sig når man ikke er de bedste.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Gribben, andreashn, Ramos4

7 år 8 måneder siden #713 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev:

Kiwes skrev:

mohbar skrev:

Den helt store forskel er, at Juve stadig kun stræber efter at nå samme højder som os. Det er immervæk nemmere at forbedre sig når man ikke er de bedste.

Ja for RM har jo været dominerende og vist utroligt stabilt spil i den hjemlige liga de sidste 10 år.

7 år 8 måneder siden #714 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg ved ikke hvad folk forventer nogen gange. Ja vi har siddet lidt på hænderne i nogle transfervinduer og vi kunne bestemt have købt mere ind. Helt enig. Men hvis man tror at vi ikke henter en af de største stjerner næste sommer, så forstår man Florentino Perez meget dårligt. Selvfølgelig har vi inden for en overskuelig fremtid igen et nyt kæmpe navn i offensiven. Neymar, Mbappe, Hazard eller en fjerde. Vi holder pengene tæt til kroppen pt. men vi er altså ikke blevet Arsenal over natten.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 8 måneder siden #715 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev:

Kiwes skrev:

mohbar skrev:

.. hvad mere skal de gøre? De vinder deres hjemlige liga og kommer langt i CL hvert år. De er et klassehold i liga med Bayern, Barca osv. Nu hvor de har fået fingre i vores primus motor ser de da oprigtigt ud til at have mere kvalitet

7 år 8 måneder siden #716 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg tager altid en kæmpe indånding op til en sæsonstart, og renser alle mine negative tanker jeg har om Bale, og virkelig gør alt for at give ham endnu en chance, men seriøst. Holdets stjerne, og er så fantastisk anonym. Hvordan er det muligt han altid slipper forbi nåløjet når der skal uddeles tæsk? Isco spiller af røvens til, og det kan der ikke være 2 delte meninger om. Benzema er overlegen og igen vores absolut bedste i offensiven, og det kan der heller ikke være tvivl om, men Bale er der stort set ingen der taler om.
Hans seneste præstationer er jo skrigende ringe, og der er absolut intet der skriger efter at han skal eller er vores hold største stjerne. Jeg synes virkelig det er skræmmende, at han forbliver i den alibi fodbold. De første 3-4 kampe var han synlig og tog ansvar, men er fuldstændig faldet tilbage i hierakiet. Måske er det hans manglende spansk kunnen, men alene af den grund burde man jo blive fyret.

Alt i alt, så synes jeg vi igen spiller rigtig fint bold. Vi kommer frem til rigtig mange chancer på forskellige måder. Ikke bare tidlige indlæg fra vores backs, men flydende angrebsspil. Vi har selvfølgelig altid Marcelo til at dumme sig defensivt, men det er vi jo desværre vant til. Modric fandt igen hullet imellem forsvar og midtbane, og en fornøjelse at se ham blive spillet imellem kæderne, og Isco har taget nogle dejlige dybdeløb, selvom det har været den forkerte mand der får bolden hvergang han får den.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 8 måneder siden #717 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev: Jeg ved ikke hvad folk forventer nogen gange. Ja vi har siddet lidt på hænderne i nogle transfervinduer og vi kunne bestemt have købt mere ind. Helt enig. Men hvis man tror at vi ikke henter en af de største stjerner næste sommer, så forstår man Florentino Perez meget dårligt. Selvfølgelig har vi inden for en overskuelig fremtid igen et nyt kæmpe navn i offensiven. Neymar, Mbappe, Hazard eller en fjerde. Vi holder pengene tæt til kroppen pt. men vi er altså ikke blevet Arsenal over natten.

Lad os håbe vi spiller CL til den tid LOL - sorry men vi er så fucking elendige hele vejen rundt. Jeg føler virkelig ikke at Lopetegui er manden vi bør sætte vores lid til. Har han et koncept..tjo måske, men det virker på ingen måde.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Kiwes.

7 år 8 måneder siden #718 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev: Jeg ved ikke hvad folk forventer nogen gange. Ja vi har siddet lidt på hænderne i nogle transfervinduer og vi kunne bestemt have købt mere ind. Helt enig. Men hvis man tror at vi ikke henter en af de største stjerner næste sommer, så forstår man Florentino Perez meget dårligt. Selvfølgelig har vi inden for en overskuelig fremtid igen et nyt kæmpe navn i offensiven. Neymar, Mbappe, Hazard eller en fjerde. Vi holder pengene tæt til kroppen pt. men vi er altså ikke blevet Arsenal over natten.

Man har ventet længe nok og jeg har desværre opgivet indkøb efterhånden. Hvis man kigger over Real Madrid's Transfer Politik, så kan du se en KÆMPE forskel! Det er lidt utroligt hvor stort forskel der er!

Real Madrid's sidste store indkøb var James! Siden da, har de solgt: Cheryshev, Di Maria, Alonso, Pepe, James, Morata, Kovacic, Ronaldo.

Real Madrid's største indkøb siden har også været.. Ja.. Vinicious JR! Man har altså siddet med samme trup siden 14/15 sæson og har KUN solgt stjerne efter stjerner! Asensio, Isco, Ceballos, Vinicous, Mariano, Odriazola eller Courtious er ikke på nogen måder bedre end dem vi har solgt! Specielt med tanke på Morata, Kovacic, Ronaldo og James.

Real Madrid har altså haft +30m i transferomsætning ALENE! Så man skal nok ikke have for store forventninger om 2* 150m indkøb som andre har gjort på samme år.
Man glemmer helt, at Ronaldo's betydning for os i CHL var en Kæmpe årsag til at vi vandt 3 CHL i træk!

7 år 8 måneder siden #719 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019
Nu er jeg lige kommet hjem til anden halvleg, skal jeg se Real Madrid, eller gøre en undtagelse for første gang i 19 år og se eksempelvis United-Juventus?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 8 måneder siden #720 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev: Jeg tager altid en kæmpe indånding op til en sæsonstart, og renser alle mine negative tanker jeg har om Bale, og virkelig gør alt for at give ham endnu en chance, men seriøst. Holdets stjerne, og er så fantastisk anonym. Hvordan er det muligt han altid slipper forbi nåløjet når der skal uddeles tæsk? Isco spiller af røvens til, og det kan der ikke være 2 delte meninger om. Benzema er overlegen og igen vores absolut bedste i offensiven, og det kan der heller ikke være tvivl om, men Bale er der stort set ingen der taler om.
Hans seneste præstationer er jo skrigende ringe, og der er absolut intet der skriger efter at han skal eller er vores hold største stjerne. Jeg synes virkelig det er skræmmende, at han forbliver i den alibi fodbold. De første 3-4 kampe var han synlig og tog ansvar, men er fuldstændig faldet tilbage i hierakiet. Måske er det hans manglende spansk kunnen, men alene af den grund burde man jo blive fyret.

Alt i alt, så synes jeg vi igen spiller rigtig fint bold. Vi kommer frem til rigtig mange chancer på forskellige måder. Ikke bare tidlige indlæg fra vores backs, men flydende angrebsspil. Vi har selvfølgelig altid Marcelo til at dumme sig defensivt, men det er vi jo desværre vant til. Modric fandt igen hullet imellem forsvar og midtbane, og en fornøjelse at se ham blive spillet imellem kæderne, og Isco har taget nogle dejlige dybdeløb, selvom det har været den forkerte mand der får bolden hvergang han får den.

Jeg tror de fleste har givet lidt op med Bale. Det har jeg hvertfald. Jeg gider ikke snakke om ham mere. Hver gang man bringer ham på banen skal man jo forstå at han stod i Ronaldo's skygge og hvis baaare han ikke var skadet SÅ!

Edit: Du har fuldstændig ret i at han ikke er integreret på holdet. Og når man snakker så ringe spansk som han gør, så hjælper det ikke sagen. Han er ikke halvdelen af den leder og sportsmand Ronaldo er og var fx.

Jeg kunne i mit stille sind godt glæde mig til den dag vi får en venstreback der gider forsvare. Det er unægteligt svært at holde modstanderen fra chancer når man ingen venstreside har. Nu scorede han så lige, og det er jo også fint.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Leveret af Kunena Forum