Sæsonen 2018/2019

7 år 8 måneder siden #841 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev: Hold kæft hvor ville jeg godt have set en trio med Hazard, Benzema og Ronaldo. Det er simpelthen sørgeligt og se på Bale i Real Madrid trøjen. Det er mig den vildeste gåde, at der var så mange der ønskede ham til klubben. Aldrig har der rendt en så ligegyldig spiller rundt i klubben. Faubert er mit bedste bud på en spiller, men tingene taget i betragtning, så når han ham bare slet ikke.

Held kommer og går, og det samme gør mål. Dejligt og se heldet endelig tilsmiler Real Madrid, og alt vi rør ved ender i kassen. Benzema for president. Fantastisk spiller <3

Jeg vil godt indrømme, at det klæder Benzema at "bruge bolden" noget mere. Drive med den. Han er god på bolden, stå det er ærgerligt at han har brugt hele sin karriere med at være en levende kegle / stationsspiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #842 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev: Hold kæft hvor ville jeg godt have set en trio med Hazard, Benzema og Ronaldo. Det er simpelthen sørgeligt og se på Bale i Real Madrid trøjen. Det er mig den vildeste gåde, at der var så mange der ønskede ham til klubben. Aldrig har der rendt en så ligegyldig spiller rundt i klubben. Faubert er mit bedste bud på en spiller, men tingene taget i betragtning, så når han ham bare slet ikke.

Held kommer og går, og det samme gør mål. Dejligt og se heldet endelig tilsmiler Real Madrid, og alt vi rør ved ender i kassen. Benzema for president. Fantastisk spiller <3

Det er totalt respektløst, at skrive sådan om en spiller, der for få måneder siden egenhændigt afgjorde CL finalen på den mest legendarisk måde. Du skrev vi havde de mest forfærdelige fans i en anden tråd.. Der er vel ikke mere at sige.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Kialpe, Dragam, Papi

7 år 8 måneder siden #843 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2018/2019
Han er da virkelig i hopla vores lille brasilianer, han udfordrer og vigtigst af alt han tror på det. Det har vi virkelig manglet, den der sult.

7 år 8 måneder siden #844 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2018/2019
Vinicius er impliceret i mange mål. Man kan sige, at det måske er på en billig baggrund, men han får jo heller aldrig chancen på den rigtige scene.

Endelig en god kamp :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

7 år 8 måneder siden #845 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019

madrid2000 skrev:

Det er totalt respektløst, at skrive sådan om en spiller, der for få måneder siden egenhændigt afgjorde CL finalen på den mest legendarisk måde. Du skrev vi havde de mest forfærdelige fans i en anden tråd.. Der er vel ikke mere at sige.

Så et godt mål retfærdiggør 5 forfærdelige sæsoner?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 8 måneder siden #846 af nono
Ronaldos mål mod Manchester.... shiiiiaaaat. Savner ham inderligt.

7 år 8 måneder siden #847 af nono

Ramos4 skrev:

madrid2000 skrev:

Så et godt mål retfærdiggør 5 forfærdelige sæsoner?

Bales problem er sgu da ikke at han er dårlig? Han har spillet en stor rolle i vores titelhøst de sidste mange år. Problemet er, at han ligner et fremmedlegeme på et spansk hold der gerne vil spille flot fodbold. Hvis man ku' tilsætte Isco, Bales statistik ville du råbe og skrige efter Balon D'or hæderen.

Tag dog ikke fejl af ovenstående. Jeg har heller aldrig ønsket ham i klubben, men jeg har da ræson nok til at indrømme at det er af æstetiske og fodbold-filosofiske grunde.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, El Siete, doven, Dragam, Papi

7 år 8 måneder siden #848 af Ramos4
Det har ikke noget at gøre med at spille flot eller ej. Han spiller ikke grimt, han spiller dårligt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 8 måneder siden #849 af nono

Ramos4 skrev: Det har ikke noget at gøre med at spille flot eller ej. Han spiller ikke grimt, han spiller dårligt.

Bale statistik:
La Liga: 136 kampe, 73 mål, 42 assists
CL: 56 kampe, 18 mål, 17 assists.

4 CL, 1 Liga, 1 Copa + det løse.

Du kan godt selv se det ik?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, madrid2000, Dragam, Papi

7 år 8 måneder siden #850 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 2018/2019
Til alle dem der hater på Bale, husk på at fodbold er en hold sport, og det handler om at spille sine holdkammerater gode. Har du en holdkammerat der ikke har meget fart i støvlerne, så giver du ikke vedkommende optimale betingelser ved at spille bolde i dybden til ham. Har du omvendt en holdkammerat hvis primære styrke er hurtighed, så spil ham i dybden ved hver en given mulighed. Det forsømmer de øvrige real madrid spillere fuldkommen med Bale... han blev spillet i dybden 1 gang i denne kamp!!! Det er samme billede nærmest hver kamp - han tager en masse dybe løb den første halve time, og at han stopper derefter er en fuldkommen naturlig reaktion på at holdet fuldkommen forsømmer at spille ham i dybden.

Det efterlader Bale med forholdvis ringe muligheder for at være udslagsgivene med det nuværende real madrid hold... han kan lægge sig ud på kanten, udfordrer 1 mod 1, hvor han kommer forbi hvergang, og slår et indlæg, som der er ingen til at tage imod. Eller han kan ligge sig statisk oppe foran og fiske efter bolde i feltet, eller i mellemrummet (sidstnævnte var det han fik chancen til skuddet på stolpen).

Men specielt Ceballos havde gentagende gange muligheden for at sende Bale i dybden i denne kamp, og undlod at gøre det.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Dragam.

7 år 8 måneder siden #851 af Papi
Besvaret af Papi på emne Sæsonen 2018/2019

Ramos4 skrev: Det har ikke noget at gøre med at spille flot eller ej. Han spiller ikke grimt, han spiller dårligt.

Han er en spiller der mere eller mindre egenhændigt har afgjort vigtige kampe i forbindelse med de titler, holdet har vundet de år, han har været i klubben. Jeg er enig med nono i, at han muligvis ikke passer godt ind på et hold, der gerne vil spille tiki taka, men imod alle forventninger var han jo ikke engang den spiller, der havde sværest ved at tilpasse sig Lopeteguis spillestil. Da man købte Bale i sin tid, troede man han ville blive Ronaldos arvetager - det kommer ikke til at ske.. Men der er på den anden side heller ingen andre spillere i verden (udover Messi), der når Ronaldos niveau.

7 år 8 måneder siden #852 af Ramos4

nono skrev:

Bale statistik:
La Liga: 136 kampe, 73 mål, 42 assists
CL: 56 kampe, 18 mål, 17 assists.

4 CL, 1 Liga, 1 Copa + det løse.

Du kan godt selv se det ik?

Se hvad?

Leveret af Kunena Forum