Sæsonen 2018/2019

3 år 6 måneder siden #889 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
@Papi.

Jeg har et kæmpe problem med statisik generelt, fordi det reelt set er så misvisende. Lige pt. er Benzema og Messi dem som skal bruge færrest chancer til at score på i hele Europa, men overvej lige hvor misvisende det kan være om 3 år, hvis man hiver den statisik frem.

Bale og Benzema har begge 2 fremragende cv'er både deres individuelle statistikker med mål og assist, men også titelmæssigt. Om 15-20 år er der nye generationer, som kigger på deres statistikker, og alt efter hvordan fodbold udvikler sig, så kan de jo fremstå som nogle af historiens bedste fodboldspillere. Uanset hvilke øjne der kigger, så er det bare så langt fra sandheden som noget kan være.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #890 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Sæsonen 2018/2019
Barca ser ud til at miste points i dag. La Liga er ikke umulig, og tænk hvis vi havde haft en ordentlig striker, så kunne vi muligvis være milevidt foran allerede! Men lad os nu se, om vi overhovedet selv kan vinde i aften.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

3 år 6 måneder siden #891 af Papi
Besvaret af Papi på emne Sæsonen 2018/2019

Dios skrev: @Papi.

Jeg har et kæmpe problem med statisik generelt, fordi det reelt set er så misvisende. Lige pt. er Benzema og Messi dem som skal bruge færrest chancer til at score på i hele Europa, men overvej lige hvor misvisende det kan være om 3 år, hvis man hiver den statisik frem.

Bale og Benzema har begge 2 fremragende cv'er både deres individuelle statistikker med mål og assist, men også titelmæssigt. Om 15-20 år er der nye generationer, som kigger på deres statistikker, og alt efter hvordan fodbold udvikler sig, så kan de jo fremstå som nogle af historiens bedste fodboldspillere. Uanset hvilke øjne der kigger, så er det bare så langt fra sandheden som noget kan være.

Jeg kan overhovedet ikke se, hvordan det er misvisende. Hvis Benzema og Messi er dem, der skal bruge færrest chancer til at score på, så er det jo bare sådan, det er? Altså hvis det er fordi, du frygter, at man ud fra den statistisk konkluderer, at Benzema og Messi er lige fantastiske, så forstår jeg dig godt, men der er vel vitterligt ingen, der konkluderer noget så drastisk ved at kigge på en så specifik statistik.

Hvis Benzemas og Bales CV'er viser, at de er blandt historiens bedste fodboldspillere, så ER de blandt historiens bedste fodboldspillere. Nu er det jo bare sådan, at eksempelvis Messi og Ronaldo udkonkurrerer dem i stort set alle statistikker. Men hvis ikke det handler om, hvor mange mål, assists og chancer man skaber, og hvis det ikke handler om, hvor mange titler, man vinder for sit hold, hvilke parametre vurderer du så fodboldspillere på?

Det eneste, som en statistik ikke kan fortælle noget om, er æstetik. Og jeg har en mistanke om, at du er tilbøjelig til at rangere æstetisk værdi meget højt - hvilket jeg forøvrigt også selv er. Og der er jeg enig, i den hensende er Bale og Benzema langt fra toppen. Ligesom jeg også mener, at Ronaldo er det.
Sidste redigering: 3 år 6 måneder siden ved Papi.

3 år 6 måneder siden #892 af Rasmus75
Besvaret af Rasmus75 på emne Sæsonen 2018/2019
Lucas Wazquez

La Liga: 2016–17
Supercopa de España: 2017
UEFA Champions League: 2015–16, 2016–17, 2017–18
UEFA Super Cup: 2016, 2017
FIFA Club World Cup: 2016, 2017
Det er pænt mange titler til en ringe spiller, men han må jo være verdensklasse...

3 år 6 måneder siden #893 af Papi
Besvaret af Papi på emne Sæsonen 2018/2019

Rasmus75 skrev: Lucas Wazquez

La Liga: 2016–17
Supercopa de España: 2017
UEFA Champions League: 2015–16, 2016–17, 2017–18
UEFA Super Cup: 2016, 2017
FIFA Club World Cup: 2016, 2017
Det er pænt mange titler til en ringe spiller, men han må jo være verdensklasse...

Tag dig dog sammen.. Det nytter simpelthen ikke noget at gøre sine diskussionspartnere dummere end de er. Den slags hører til på EB's nationen.
For det første kalder du ham en ringe spiller? Der spiller ingen deciderede ringe spillere i Real Madrid (selvom Vazquez ikke har imponeret i den her sæson). Og find så de statistiker der viser, at Lucas Vazquez er verdensklasse. Jeg har jo netop lige påpeget, at man selvfølgelig ikke bare kan kigge på en enkelt specifik statistik og konkluderer alt muligt på den baggrund. Men tallene lyver ikke. Og at kalde en spiller, der har været marginalspiller på et hold, der har vundet så mange titler, for ringe er lige så håbløst som at kalde ham verdensklasse.

3 år 6 måneder siden #894 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2018/2019
Hvad bilder han sig ind...tage bolden ned i medløb og så banke den ind bag målmanden. Lorteangriber.
Følgende bruger(e) sagde tak: Papi

3 år 6 måneder siden #895 af Siv1309
Besvaret af Siv1309 på emne Sæsonen 2018/2019
Er jeg den eneste der har problemer med strive i dag?

3 år 6 måneder siden #896 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2018/2019

Siv1309 skrev: Er jeg den eneste der har problemer med strive i dag?

Jeg har i hvert fald ingen problemer
Følgende bruger(e) sagde tak: Siv1309

3 år 6 måneder siden #897 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2018/2019

Nej, har svært ved at se kampen. Ringeste streamingservice nogensinde.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 6 måneder siden #898 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019

El Siete skrev:

Nej, har svært ved at se kampen. Ringeste streamingservice nogensinde.

Har også problemer – abonnementet er opsagt igen...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

3 år 6 måneder siden #899 af BillovFO
Besvaret af BillovFO på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg har også problemer. Har prøvet pc og mobil over wifi og 4g men det spiller ingen rolle. Strive er lort!

3 år 6 måneder siden #900 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2018/2019
Benzema overrasker positivt. Jeg er ikke overrasket over, at han på fantastisk vis tog Modric's aflevering til sig, men det var overraskende, at han lagde den ind.

Kroos skulle have lukket og slukket kampen. Sparker over tomt mål. Ikke godt nok.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.