Sæsonen 2018/2019

7 år 8 måneder siden #937 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg vil langt hellere vi spiller 4-4-2 med Kroos, Modric, Cebellos og Lorente og har bare lidt bedre styr på midbanen/defensiven. Cebellos har dog være meget ringe idag.
Vi har jo flere huller end Schweizerost. Få nu forhelvede styr på balancen. Jeg er så træt af de her kæmpe nederlag, fandme pinligt!
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #938 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2018/2019

Real HWL skrev:

Steen skrev: Bare rolig, det skal nok blive meget bedre. Hvis ikke i denne sæson, så næste. På det tidspunkt er verdens største talent, Vinicius, kommet i omdrejninger. Vinicus - Benzema - Bale i 2019–20 sæsonen, Treble here we come!

Ja giv da bare Vinicus skylden for vores elendighed.

Det gør jeg nu heller ikke. Han har jo ikke spillet ret meget, så ham kan man ikke give skylden. Nej, det er ledelsen jeg peger fingre ad. De mente, at denne trup er fin som den er, og at det ikke var nødvendigt at hente en erstatning for Ronaldo. De mente, at Bale og Benzema var gode nok, og at vi derfor ikke skulle hente nye spillere.
Seneste nyt skulle være, at man ikke vil hente Neymar. Jeg tror heller ikke, at det bliver muligt at hente Hazard. Det efterlader os med et meget, meget begrænset marked.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 år 8 måneder siden #939 af Steen
Man er bagud 0-3 mod et middelmådigt hold, og ens bedste spiller er målmanden ... Skræmmende.

7 år 8 måneder siden #940 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2018/2019
Ledelsen skulle efter sigende være utilfreds med Courtois. Vores forsvar er en joke, hvad kan manden gøre. Han er en hamrende dygtig målmand, men han redder ikke et helt hold gang på gang. Ramos har været så piv ringe at det har været til at brække sig over. Varane har glemt formen fra Rusland og Mordic ligner et omvandrende lig, Kroos ligeledes. Vi skal være heldige for at kvalificere os til CHL. Jeg har virkelig svært ved at se hvad fremtiden bringer andet end nedgang.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 år 8 måneder siden #941 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2018/2019
Har Benzema været offside 7-8 gange nu?

7 år 8 måneder siden #942 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2018/2019
Noget i den stil - intet virker ligenu. Det er ligesom at se en u-13 spiller der lige er ved at lære at holde sig onside.

7 år 8 måneder siden #943 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Sæsonen 2018/2019
Hvornår har noget virket i denne her sæson. Vi har slet ikke kunne slå et hold med et koncept eller en stærk trup.

La liga nummer 34 skal i hus.

7 år 8 måneder siden #944 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019

Steen skrev:

Real HWL skrev:

Steen skrev: Bare rolig, det skal nok blive meget bedre. Hvis ikke i denne sæson, så næste. På det tidspunkt er verdens største talent, Vinicius, kommet i omdrejninger. Vinicus - Benzema - Bale i 2019–20 sæsonen, Treble here we come!

Det gør jeg nu heller ikke. Han har jo ikke spillet ret meget, så ham kan man ikke give skylden. Nej, det er ledelsen jeg peger fingre ad. De mente, at denne trup er fin som den er, og at det ikke var nødvendigt at hente en erstatning for Ronaldo. De mente, at Bale og Benzema var gode nok, og at vi derfor ikke skulle hente nye spillere.
Seneste nyt skulle være, at man ikke vil hente Neymar. Jeg tror heller ikke, at det bliver muligt at hente Hazard. Det efterlader os med et meget, meget begrænset marked.

Kald mig bare naiv, for det har jeg været. Jeg var tilfreds med truppen i sommers. Jeg syntes det var helt iorden at man ikke hentede en dyr Hazard fordi man både havde Isco og Asensio der kunne lukke hullet efter Ronaldo. Men det er ikke kun de 50 mål for Ronaldo vi står og mangler. Det er hele hans agerighed på banen, hele hans vindermentalitet som smittede af på hele holdet. Alt det sammen med de 50 mål er væk, og det lider vi under nu. Og nu står vi her i lort til halsen, og med en trup hvor sultet er total væk. Jeg kan sku ikke lige overskue den situation vi står i lige nu. Tror jeg vil græde mig selv i søvn til Titanic i aften!
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, Jonas

7 år 8 måneder siden #945 af rmcf4ever
Besvaret af rmcf4ever på emne Sæsonen 2018/2019
Har lige været på Ipurua og vidne til sådan en forestilling.
Det værste må være følelsen af at holdet egentlig har knoklet meget, så må nederlaget virkelig skyldes manglende evner.

7 år 8 måneder siden #946 af Steen

Real HWL skrev:

Steen skrev:

Real HWL skrev:

Kald mig bare naiv, for det har jeg været. Jeg var tilfreds med truppen i sommers. Jeg syntes det var helt iorden at man ikke hentede en dyr Hazard fordi man både havde Isco og Asensio der kunne lukke hullet efter Ronaldo. Men det er ikke kun de 50 mål for Ronaldo vi står og mangler. Det er hele hans agerighed på banen, hele hans vindermentalitet som smittede af på hele holdet. Alt det sammen med de 50 mål er væk, og det lider vi under nu. Og nu står vi her i lort til halsen, og med en trup hvor sultet er total væk. Jeg kan sku ikke lige overskue den situation vi står i lige nu. Tror jeg vil græde mig selv i søvn til Titanic i aften!

Jeg tror faktisk heller ikke, at nogen kunne forudse, at det ville gå SÅ galt. Jeg var ikke i tvivl om, at truppen manglede en som Hazard, men jeg kunne sagtens forstå, at man ikke var villig til at betale den pris, Chelsea krævede for ham, samt at man ville give Asensio, Isco og Vinicius chancen, for hvis ikke i år, hvornår så?
Kun en ny angriber så jeg som et must, og netop på den position kan jeg ikke forstå, at nogen var uenige. Med Lopetegui kom vi jo frem til en masse chancer, men vi havde ikke spilleren der var i stand til at banke dem ind ..
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Steen.

7 år 8 måneder siden #947 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Sæsonen 2018/2019
Selvfølgelig kunne man forudse at det ville gå så galt. La liga sidste sæson var jo rent til grin selv med Ronaldo på holdet. Benzema og Bale der suckede bigtime i ligaen er jo ikke pludselig blevet bedre blot fordi klubben nu tror på det. Det bliver værre endnu!

La liga nummer 34 skal i hus.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

7 år 8 måneder siden #948 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Lur mig om ikke Perez bliver skyld i 3 træner fyringer denne sæson. Den mand er seriøst blevet helt igennem forfærdelig igen. Nu mangler vi bare, at han til sommer fyrer Solari, og ansætter Mourinho, så er vi på rette spor igen, og projektet som blev startet i 09 bliver sparket tilbage til 05.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Leveret af Kunena Forum