Sæsonen 2018/2019

5 år 4 måneder siden #913 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2018/2019
Holdet viser nosser for tiden, det er fedt at se. Vi spiller ikke kønt, men vi er effektive og spillerne kæmper for hinanden. Jeg går rigtig glad i seng :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #914 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2018/2019
Jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men Benzema uden Ronaldo er langt bedre for holdet, men også en langt bedre fodboldspiller. Hold nu kæft hvor er han vild. Nu er og vil Ronaldo altid være langt bedre end Benzema over all, men det er sgu da bemærkelsværdigt, at Benzema igen dribler og søger målet som aldrig før uden ham på holdet.

Angående målmandsdebatten, så har jeg i hele min levetid savnet en målmand som bare samler boldene ned fra himlen. Ikke at skal være nervøs hvergang der kommer en bold i feltet, men bare ser den ro Courtois kommer med i de situationer er fantastisk.

Heldet er endelig vendt, og som Roy Hudgson sagde under kampen, så havde Benzema's 2. mål under Lopetegui været stolpe ud. Synes Solari levere varen, og synes han træffer nogle solide beslutninger som f.eks. at placere Bale på venstrekampen under hele kampen, selvom det desværre slet ikke hjalp på hans præstation.
Vil langt hellere se ham end Conte og Mourinho.

Fremragende sejr, og nu kun 4 point fra Barca med et stadig nemmere kampprogram i hånden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #915 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2018/2019

Kratmus skrev: Landsholdspausen kommer som kaldet med alle de skader!!! Det er jo fuldstændig sindssygt efterhånden med alle de skader..


Jeg har mistet overblikket?!? Hvor mange skader har vi nu?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #916 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2018/2019
Benzema scorede i aften hans mål nummer 202 – og 310 gennem hele karrieren – og er nu kun 6 mål fra Hugo Sánchez (6. pladsen) på all time-listen i Real. Benze er 40 mål fra legendariske Puskás!

Det var i øvrigt Benzemas La Liga-mål nummer 132, hvilket bringer ham ind i La Liga all time top 30-listen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #917 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2018/2019
Endnu en glimrende kamp af Bale. Dejligt at se :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #918 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2018/2019
Det har været fremhævet før, men Regui(llon) og Javi Sanchez er virkelige gode. Det er sådan man skal skoles for at levere i disse rammer. De virker mindst ligeså lovende som da Nacho kom på førsteholdet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #919 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2018/2019
Solari skal virkelig roses for at smide Isco og Asensio på bænken. Julen Lopeteguis største fejl var, at han satte holdet ud fra navne og vision frem for form. Der ved Solari tydeligvis bedre.

Enten leverer man (til træning og i kampe) eller også spiller man ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, Macon, Jonas, RobertoCarlos, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #920 af Rasmus75
Besvaret af Rasmus75 på emne Sæsonen 2018/2019
Hej Papi undskyld.

Begrebet verdensklasse bliver udvandet ved at bruge det om spillere pg.a. deres cv på klub regi. Man kan finde spillere der enten har scoret færre mål, assist eller vundet færre titler, hvor diskussionen om verdensklasse aldrig har været tilstede. Bale og benz har begge et imponerende cv, men at bruge begrebet verdensklasse om dem, putter dem i samme kasse som Totti, batistuta og Gerrard. Aller 3 spillere med dårligere cv, men i min bog mindst et niveau over bale og benz.
Jeg syntes det kræver tilstedeværelse/presence på banen over flere sæsoner for at for at opnå prædikatet verdensklasse. Det er ikke nok at spille 3-6 gode kampe og score et par vigtige mål. Det skal kunne ses tydeligt over flere sæsoner at man har været udslagsgivende eller styrende for sit hold, ellers er det ikke nok for mig.

Ringe var måske nok et lidt hårdt ord at bruge om Vazquez, middelmådig i bedste fald.
Følgende bruger(e) sagde tak: Papi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #921 af Henke
Besvaret af Henke på emne Sæsonen 2018/2019

nono skrev: Solari skal virkelig roses for at smide Isco og Asensio på bænken. Julen Lopeteguis største fejl var, at han satte holdet ud fra navne og vision frem for form. Der ved Solari tydeligvis bedre.

Enten leverer man (til træning og i kampe) eller også spiller man ikke.


Jeg er enig i, at det er rart med en træner, som giver spillerne tid efter fortjeneste. Dog vil jeg mene, at Asensio, Isco og Vinicius til hver en tid bidrager med mere end Vasquez. Han er simpelthen en hæmsko for alt. Han kan være god at skifte ind, når modstanderens forsvarer er trætte. Derudover har han ingen berettigelse på holdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #922 af rmcf4ever
Besvaret af rmcf4ever på emne Sæsonen 2018/2019

Henke skrev:

nono skrev: Solari skal virkelig roses for at smide Isco og Asensio på bænken. Julen Lopeteguis største fejl var, at han satte holdet ud fra navne og vision frem for form. Der ved Solari tydeligvis bedre.

Enten leverer man (til træning og i kampe) eller også spiller man ikke.


Jeg er enig i, at det er rart med en træner, som giver spillerne tid efter fortjeneste. Dog vil jeg mene, at Asensio, Isco og Vinicius til hver en tid bidrager med mere end Vasquez. Han er simpelthen en hæmsko for alt. Han kan være god at skifte ind, når modstanderens forsvarer er trætte. Derudover har han ingen berettigelse på holdet.


Offensivt - Ja for tiden, men ikke nødvendigvis til enhver tid.
Defensivt - Der vil jeg mene Vazquez bidrager med mere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #923 af Papi
Besvaret af Papi på emne Sæsonen 2018/2019
Det virker lidt som om, at Solari er en "balance først"-træner. Lidt ala Ancelotti. Og jeg tror, det er derfor, han har foretrukket Lucas Vazquez, da han bare knokler så meget mere defensivt end nogen anden offensivspiller i truppen. Presspillet så godt ud i går, og når det lykkedes Celta at spille sig ud af presset, stod holdet rigtigt godt defensivt i en kompakt 4-1-4-1 (hvis vi ser bort fra de sidste 20 min, hvor både Casemiro manglede, og Lucas Vazquez spillede venstre back). Der hviler et større defensivt ansvar på Bale og Vazquez, men umiddelbart gjorde de begge det rigtigt godt i går. Og så spillede Modric sæsonens bedste kamp efter min mening. Lopetegui forsøgte at spille Modric i en mere fremskudt rolle, men det lader til, at Modric bare er langt bedre, når han får lov at spille centralt.
Alt i alt lader det til, at Lopetegui havde større ansvar for, hvor dårligt holdet spillede, end jeg umiddelbart havde troet. Og Solari imponerer indtil videre, selvom jeg stadig er skeptisk over for, om han har de taktiske evner til at slå andre storhold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #924 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Sæsonen 2018/2019
Er det bare mig, der er utroligt skuffet over Asensio’s udtagelser igår i forbindelse med landsholdspausen?? Lyder godt nok ikke som en fremtidig verdensstjerne.. “For me, I don’t see Madrid in a crisis. And I don’t think it’s for me to carry the team – there are players who are much more experienced, have more years playing under their belts and more status than I have and they’re the one who have to lead the team. When the new coach arrived I started off playing but now I am getting less chances but we’ll draw any conclusions when the season has ended”.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce