Rygtebørsen 2018/19

7 år 10 måneder siden #241 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen 2018/19
@Dios

Luka bliver 100%. Det er en forkert overskrift Goal har lavet ud fra agententens udtalelse, som kan koges ned til: "sooner or later I have a feeling that Modric will play in Serie A". Dette passer ingenlunde med overskriften om at Modric eftersigende vil til Inter nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #242 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen 2018/19
Dios’ agenda denne sommer er at skabe skræk og rædsel:D

Jeg er her stadig XOXO

7 år 10 måneder siden #243 af Reus
Besvaret af Reus på emne Rygtebørsen 2018/19
Ødegaard skal tilbage til Holland jf. hollandske medier. Vitesse ligner et godt bud.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Reus.

7 år 10 måneder siden #244 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rygtebørsen 2018/19

Reus skrev: Ødegaard skal tilbage til Holland jf. hollandske medier. Vitesse ligner et godt bud.

Øv, havde virkelig håbet at se ham i Spanien. Kan ikke forstå at Oscar kan blive udlejet til en spansk klub men Ødegaard kan ikke? Når det så er sagt, så er jeg bare glad for han ikke skal rende rundt i den anden bedste liga i england, tror slet ikke den stil ville gavne hans udvikling. Tænker han er udvikler sig bedst hvis han er på et hold der gerne vil have bolden og sammen med andre dygtige teknikere. Nu håber jeg virkelig han beviser sig som en topspiller i den hollandske Liga.

7 år 10 måneder siden #245 af Reus
Besvaret af Reus på emne Rygtebørsen 2018/19
Man må vel vurdere, at hans muligheder for at udvikle sig er bedst i Holland. Oscar til gengæld vil nok ikke udenfor Spaniens grænser. Ødegaard er kun 19 år, så muligheden for et lejeophold i en spansk klub er der stadig. Det vil nok blive vurderet næste år.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

7 år 10 måneder siden #246 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Rygtebørsen 2018/19
Siger bare lige hurtigt ... Jean-Kevin Augustin og Dayot Upamecano skal hentes asap!

Hala

7 år 10 måneder siden #247 af REAL
Besvaret af REAL på emne Rygtebørsen 2018/19

zizou21 skrev: Siger bare lige hurtigt ... Jean-Kevin Augustin og Dayot Upamecano skal hentes asap!

Upamecano er fantastisk. Her havde vi faktisk muligheden for at lave en "Varane", til de 10,00 Mill. € han kostede Salzburg at købe ham.

Men vurderet til 30 Mill. € i dag, så bliver en dyr fornøjelse, og eftersigende på radaren hos de engelske klubber (hvilket ikke hjælper).

De Ligt er imponerer mig også altid.
Følgende bruger(e) sagde tak: zizou21

7 år 10 måneder siden #248 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Rygtebørsen 2018/19

REAL skrev:

zizou21 skrev: Siger bare lige hurtigt ... Jean-Kevin Augustin og Dayot Upamecano skal hentes asap!

Upamecano er fantastisk. Her havde vi faktisk muligheden for at lave en "Varane", til de 10,00 Mill. € han kostede Salzburg at købe ham.

Men vurderet til 30 Mill. € i dag, så bliver en dyr fornøjelse, og eftersigende på radaren hos de engelske klubber (hvilket ikke hjælper).

De Ligt er imponerer mig også altid.

Jeg ville være stor fan af at hente De Ligt. Måske med en udlejning tilbage til Ajax for den kommende sæson. Men han har tit været rygtet til Barca. Jeg ved ikke om det er fordi han holder med Barca, eller om de bare ser noget i ham. Men hvis man kan få taget ham før de gør, ville det være fantastisk. Han har præsteret på højt niveau det seneste år, og han er kun 19.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

7 år 10 måneder siden #249 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Rygtebørsen 2018/19

Fuldstændig enig haha! Jeg har fulgt Leipzig forrige sæson og Upamecano er utrolig spændende!

Jean - Kevin Augustin er meget spændene og en spiller jeg har fulgt længe!! Så hellere ham end Rodrigo! Jean - Kevin er eksplosiv og hurtig, samtidig med at han har styrken til at ryste en forsvaspiller af sig! Han kommer fra den franske liga (PSG rækken) og har været 3. violin til Zlatan og Cavani. Han skiftede til Leipzig i håb om mere spilletid. Han har også præsenteret det franske landshold (ungdomsrække) og blev endda topscorer da Frankrig U19 vandt EM 2016.

Han har spillet 25 kampe for Leipzig forrige sæson med 9 mål og 5 assist i ligaen. Af de 25 kampe, så har han startet i 14. Han vil utvivlsomt også få mere spilletid i den kommende sæson og har allerede fået nogle par kampe fra start i Europa League kvalifikation. Scoret også mod Haecken! Han har haft 18 skud på mål totalt og scoret 9 af dem! Han er dog også utrolig ung (21 år), så spørgesmålet er om han er "klar" nok til Real Madrid. Han har ellers alle kvaliteter til at blive en rigtig klasse angriber.

Hvad taler for? Varane og Benzema er fransk og kan hjælpe dem ind på holdet (Upamecano er 19 år og starter for Leipzig).

Tvivler dog på at de begge har været på tale, selvom jeg meget gerne så dem som oplagte reserver til forsvaret og Angrebet.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Hansen.
Følgende bruger(e) sagde tak: zizou21, JimmyBroe

7 år 10 måneder siden #250 af Real Madrid1
Besvaret af Real Madrid1 på emne Rygtebørsen 2018/19
Ciro Immobile - Lazio
Lavede 29 mål i 33 kampe i sidste sæson.
Hvad synes folk om ham kender ikke så meget til ham.
Kunne han være god nok til vores hold

7 år 10 måneder siden #251 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Rygtebørsen 2018/19

Real Madrid1 skrev: Ciro Immobile - Lazio

Helt sikkert. Også Inzigne kunne være en god breddespiller.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 10 måneder siden #252 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Rygtebørsen 2018/19

Real Madrid1 skrev: Ciro Immobile - Lazio

Jeg ved nu ikke helt med Immobile. Han har kun været god i Italien. Han floppede i Dortmund, og i Sevilla var han heller ikke en "world beater". Jeg tror, at han er den type spiller, som har brug for trygge omgivelser for at kunne blomstre, og det ved jeg ikke helt, om han kan finde i Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum