Rygtebørsen 2018/19

7 år 10 måneder siden #265 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen 2018/19
Marcos Alonso
Thiago
Balotelli!

Evt. Marchiso som netop har fået ophævet sin kontrakt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #266 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Rygtebørsen 2018/19
Igen, nu går snakken på Ruben Neves til City, det kan simpelthen ikke passe. Køb Neves og hold øje med André Silva i Sevilla.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 10 måneder siden #267 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Rygtebørsen 2018/19

Zyconith skrev: Igen, nu går snakken på Ruben Neves til City, det kan simpelthen ikke passe. Køb Neves og hold øje med André Silva i Sevilla.

Man bliver så træt. Så snart City får en skade til et hold, der i forvejen vælter med muligheder taget vores hold i betragtning, så er de på udkig igen.. men os, næh vi er tilfredse

7 år 9 måneder siden #268 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Rygtebørsen 2018/19
Jeg må sige, at jeg har været ret nervøs i forhold til truppen, men jeg kan se på Marca, at Coentrao er tilbage i træning! Vores situation lysner så småt :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Doc.juego, elle44, Lukita, Jensen

7 år 9 måneder siden #269 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Rygtebørsen 2018/19

Ramos4 skrev: Jeg må sige, at jeg har været ret nervøs i forhold til truppen, men jeg kan se på Marca, at Coentrao er tilbage i træning! Vores situation lysner så småt :)

En portugiser for en portugiser. Sådan løser man det!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Ramos4, Jensen

7 år 9 måneder siden #270 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Rygtebørsen 2018/19

Ramos4 skrev:

El Siete skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68aeb50108b4599.html

Spændende hvis det er sandt og kunne forklare en del ting, men ved ikke helt om jeg tror på det.

Som jeg har nævnt før, synes jeg det er fint at hvis vi skal bruge store penge, så skal det være på absolut klasse, som Neymar. Vi skal ikke give 100 mio. for Savic eller 120 mio. for Rodrigo. Men der må simpelthen være spillere på markedet der kan forstærke vores bredde. Vi er i akut behov. En Thiago til en billig penge og måske hente Diaz hjem fra Lyon, så har man stadig masser af penge tilovers til næste sommer.

Så meget gerne Mariano tilbage i real, det ville virkelig være frækt, også ok med moratta som nævnt i et rygte

Midtbane forstærkning ja, men er ikke så vild med thiago, men James retur, så ligner det noget. Han kan spille de fleste positioner på midtbanen og wing.

7 år 9 måneder siden #271 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Rygtebørsen 2018/19
Ved sku ikke om det fordi det mig som er desperat!! Men man for jo set lidt bold for tiden...

Hvad syntes folk om f.eks. ajax som jeg ser lige nu ?? Ziyhad eller deres topscore ??

Hvad med Saha fra crystal palace som jeg også så lidt sidst gjorde det super godt..

Ved godt det ikke er galactico men vi mangler lidt flower power og til OK penge nu når vi ikke vil betale dyre domme - hvad siger i ?? :-)

Forresten kluivert som ajax lige fik solgt var altså os spændende sidste sæson

RAUL!!!!

7 år 9 måneder siden #272 af REAL
Besvaret af REAL på emne Rygtebørsen 2018/19
Iago Aspas meldes nær et skifte til os.

José Álvarez, journalist fra El Chiringuito, melder at Aspas-lejren fortæller der er opnået enighed om en aftale.

Jeg er med på han lavede 22 mål i 33 kampe i sidste sæson i LaLiga, men håber virkelig ikke vi skal slippe det helt store, da han er 31. Uambitiøst. Men må vel betyde, at de ønskede emner ikke er mulige nu, og at han skal agere løsning indtil da (hvis bare han betyder Mbappe på sigt, så er jeg sådan set ligeglad).
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved REAL.

7 år 9 måneder siden #273 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen 2018/19

REAL skrev: Iago Aspas meldes nær et skifte til os.

José Álvarez, journalist fra El Chiringuito, melder at Aspas-lejren fortæller der er opnået enighed om en aftale.

Jeg er med på han lavede 22 mål i 33 kampe i sidste sæson i LaLiga, men håber virkelig ikke vi skal slippe det helt store, da han er 31. Uambitiøst. Men må vel betyde, at de ønskede emner ikke er mulige nu, og at han skal agere løsning indtil da (hvis bare han betyder Mbappe på sigt, så er jeg sådan set ligeglad).

Jeg er efterhånden ligeglad med, hvad der bliver hentet ind til 9’eren, som supplement til Benzema, bare der bliver hentet et eller andet ind, da Mayoral ganske enkelt ikke er dygtig nok til at agere (første)reserve i Real Madrid på denne position.

Aspas ville være et fint og formentlig billigt alternativ på den korte bane.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Daniel.

7 år 9 måneder siden #274 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rygtebørsen 2018/19
Kan ikke fordrage Aspas.... Men jaja hvis der ikke er andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

7 år 9 måneder siden #275 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen 2018/19
Iago Aspas, Radamel Falcao eller Jackson Martinez. Tough choice!

Alt imens holder AS og MARCA liv i håbet om henholdsvis Mbappé og Neymar. Ifølge AS er Mbappé fortsat en mulighed og ifølge MARCA er Neymar fortsat en mulighed.

Oh dear...

7 år 9 måneder siden #276 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen 2018/19
Aspas har da været ret god i et par år? En fin reserve, når man ikke vil bruge Asensio som falsk 9'er.

Leveret af Kunena Forum