Rygtebørsen 2018/19

7 år 10 måneder siden #253 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Rygtebørsen 2018/19

Hansen skrev:

zizou21 skrev: Siger bare lige hurtigt ... Jean-Kevin Augustin og Dayot Upamecano skal hentes asap!

Fuldstændig enig haha! Jeg har fulgt Leipzig forrige sæson og Upamecano er utrolig spændende!

Jean - Kevin Augustin er meget spændene og en spiller jeg har fulgt længe!! Så hellere ham end Rodrigo! Jean - Kevin er eksplosiv og hurtig, samtidig med at han har styrken til at ryste en forsvaspiller af sig! Han kommer fra den franske liga (PSG rækken) og har været 3. violin til Zlatan og Cavani. Han skiftede til Leipzig i håb om mere spilletid. Han har også præsenteret det franske landshold (ungdomsrække) og blev endda topscorer da Frankrig U19 vandt EM 2016.

Han har spillet 25 kampe for Leipzig forrige sæson med 9 mål og 5 assist i ligaen. Af de 25 kampe, så har han startet i 14. Han vil utvivlsomt også få mere spilletid i den kommende sæson og har allerede fået nogle par kampe fra start i Europa League kvalifikation. Scoret også mod Haecken! Han har haft 18 skud på mål totalt og scoret 9 af dem! Han er dog også utrolig ung (21 år), så spørgesmålet er om han er "klar" nok til Real Madrid. Han har ellers alle kvaliteter til at blive en rigtig klasse angriber.

Hvad taler for? Varane og Benzema er fransk og kan hjælpe dem ind på holdet (Upamecano er 19 år og starter for Leipzig).

Tvivler dog på at de begge har været på tale, selvom jeg meget gerne så dem som oplagte reserver til forsvaret og Angrebet.

Mon ikke hvis Zizou stadig have vaeret paa sidelinjen at de kunne hentes/blive aktuelle?

Loppen kigger vel mere spansk end fransk kunne jeg forstille mig (naar det kommer til unge talenter).

Jeg kunne se dem begge gaa direkte ind i foersteholdet, som backup med kaempe fremtids potentiale.

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #254 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Rygtebørsen 2018/19
Hvis ikke vi handler mere denne sommer - bliver Simeone’s kommentar bragt noget til skamme. Ifølge transfermarkt har Atl. Madrid brugt hele £510 mio de sidste 5 sæsoner, imod vores £365 mio.

Edit:
“Obviously our budgets are not the same, but in motivation and spirit we never feel anybody can beat us.”

Hala
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved zizou21.

7 år 10 måneder siden #255 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Rygtebørsen 2018/19

zizou21 skrev: Hvis ikke vi handler mere denne sommer - bliver Simeone’s kommentar bragt noget til skamme. Ifølge transfermarkt har Atl. Madrid brugt hele £510 mio de sidste 5 sæsoner, imod vores £365 mio.

Edit:
“Obviously our budgets are not the same, but in motivation and spirit we never feel anybody can beat us.”

Jeg går stadig rundt og håber på mere, ellers bliver sæsonen en kæmpe skuffelse. Enkelte skader til Bale, Varane, Marcelo, Carvajal eller midtanetrionen (som vi har set det før i de forrige sæsoner), hvad gør man så?? Man kan da ikke bare sætte Luca, Vinicious, Ceballos, og slå Barcelona. Det er ligesom at spille terning eller russisk roulette og håbe på at man ikke slår en etter eller bliver skudt i 5/6 tilfælde... Det må da have gået op for ledelsen snart! Senest mod Atletico, da vores spiller fra bænken havde ingen effekt, som deres havde (Correa, Thomas). Der SKAL handles og det kan bare ikke gå for langsomt!

7 år 10 måneder siden #256 af REAL
Besvaret af REAL på emne Rygtebørsen 2018/19
Ødegaard meldes retur til Heerenveen på lån.

Havde håbet på et lille skridt op mht. klub.

7 år 10 måneder siden #257 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen 2018/19

Hansen skrev:

zizou21 skrev: Hvis ikke vi handler mere denne sommer - bliver Simeone’s kommentar bragt noget til skamme. Ifølge transfermarkt har Atl. Madrid brugt hele £510 mio de sidste 5 sæsoner, imod vores £365 mio.

Edit:

Jeg går stadig rundt og håber på mere, ellers bliver sæsonen en kæmpe skuffelse. Enkelte skader til Bale, Varane, Marcelo, Carvajal eller midtanetrionen (som vi har set det før i de forrige sæsoner), hvad gør man så?? Man kan da ikke bare sætte Luca, Vinicious, Ceballos, og slå Barcelona. Det er ligesom at spille terning eller russisk roulette og håbe på at man ikke slår en etter eller bliver skudt i 5/6 tilfælde... Det må da have gået op for ledelsen snart! Senest mod Atletico, da vores spiller fra bænken havde ingen effekt, som deres havde (Correa, Thomas). Der SKAL handles og det kan bare ikke gå for langsomt!

Du går simpelthen og håber på, at sæsonen bliver en skuffelse - flot indstilling alligevel.
Alle håber vist, at vi handler, men hvis vi ikke gør, så håber alle (pånær dig åbenbart) formentlig stadig på, at vi vinder trofæer.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved DarioGomez.

7 år 10 måneder siden #258 af Hansen

DarioGomez skrev:

Hansen skrev:

Edit:

Du går simpelthen og håber på, at sæsonen bliver en skuffelse - flot indstilling alligevel.
Alle håber vist, at vi handler, men hvis vi ikke gør, så håber alle (pånær dig åbenbart) formentlig stadig på, at vi vinder trofæer.

Jeg går og håber på mere (et svar jeg gav til zizou21 citat: "Hvis ikke vi handler mere denne sommer"). jeg går ikke rundt og håber på at sæsonen bliver en skuffelse mht til trofæer, men jeg har da min mening at tro at sæsonen kan blive en skuffelse, hvis man får skader til vores stærke spiller og forventer at vinicous, ceballos eller Luca vil kunne bære holdet til trofæer.. . Hvis du mener at de vil kunne vinde CHL finalen er du da velkommen til at tro. Det handler ikke om at jeg ikke har tillid til dem hellere, men at jeg er realist. Og derudover, så er jeg ikke den ENESTE der har haft den mening. Hvis du har været på samtlig andre blog og forums rundt omkring, er jeg ikke den eneste der deler bekymringen. Så må du hellere komme i gang med at lave en survey, hvis du mener jeg er den ENESTE der har den mindste bekymring mht. sæsonen.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Hansen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

7 år 10 måneder siden #259 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen 2018/19
Alt forladt - har lige læst det igen. Jeg misforstod dig - min fejl :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Hansen

7 år 10 måneder siden #260 af Hansen

DarioGomez skrev: Alt forladt - har lige læst det igen. Jeg misforstod dig - min fejl :)

Det helt okay! Jeg skal også lære at refererer og formuler mig meget bedre! ;-)

7 år 10 måneder siden #261 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rygtebørsen 2018/19

REAL skrev: Ødegaard meldes retur til Heerenveen på lån.

Jeg er fint tilfreds. Han kender klubben og klubben kender ham. Han kommer til at gå direkte ind i startopstillingen uden en tilvænningsperiode. Glæder mig til at føge ham, satser på det store gennembrud i år.

7 år 10 måneder siden #262 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen 2018/19

elle44 skrev:

REAL skrev: Ødegaard meldes retur til Heerenveen på lån.

Jeg er fint tilfreds. Han kender klubben og klubben kender ham. Han kommer til at gå direkte ind i startopstillingen uden en tilvænningsperiode. Glæder mig til at føge ham, satser på det store gennembrud i år.

Jeg synes det giver god mening. En sæson mere i vante rammer. Det er nok meget fornuftigt for en spiller, som aldrig rigtig har fået lov at slå rødder noget sted. Nu kan han koncentrere sig om at udvikle sig yderligere, tage ansvar og udvikle et slutprodukt i en klub, hvor han kender holdkammeraterne og spillestilen. Ligaen er solid og modstanden er der hver uge. Hellere det end 3-4 måneders tilvænningsperiode et nyt sted.

Derudover synes jeg folk undervurderer hans seneste sæson. Frem til sin skade var han rating-mæssigt sin klubs bedste i en alder af blot 18/19 år på et hold i bedste halvdel af Eresdivisionen. Havde han ikke været hypet som 15-årig, så ville den slags normalt føre til interesse fra de fleste topklubber i Europa.

7 år 10 måneder siden #263 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Rygtebørsen 2018/19
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68aeb50108b4599.html

Spændende hvis det er sandt og kunne forklare en del ting, men ved ikke helt om jeg tror på det.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 10 måneder siden #264 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Rygtebørsen 2018/19

El Siete skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68aeb50108b4599.html

Spændende hvis det er sandt og kunne forklare en del ting, men ved ikke helt om jeg tror på det.

Som jeg har nævnt før, synes jeg det er fint at hvis vi skal bruge store penge, så skal det være på absolut klasse, som Neymar. Vi skal ikke give 100 mio. for Savic eller 120 mio. for Rodrigo. Men der må simpelthen være spillere på markedet der kan forstærke vores bredde. Vi er i akut behov. En Thiago til en billig penge og måske hente Diaz hjem fra Lyon, så har man stadig masser af penge tilovers til næste sommer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum