Rygtebørsen 2018/19

7 år 9 måneder siden #277 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Rygtebørsen 2018/19
Utroligt, at man er nået til et punkt hvor man faktisk bare håber, at vi hiver en eller anden signing op af hatten Og tjah Aspas er ikke nogen drømme signing, men vil være langt mere tryg med ham som anden angriber.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #278 af REAL
Besvaret af REAL på emne Rygtebørsen 2018/19

REAL skrev: Iago Aspas meldes nær et skifte til os.

José Álvarez, journalist fra El Chiringuito, melder at Aspas-lejren fortæller der er opnået enighed om en aftale.

Jeg er med på han lavede 22 mål i 33 kampe i sidste sæson i LaLiga, men håber virkelig ikke vi skal slippe det helt store, da han er 31. Uambitiøst. Men må vel betyde, at de ønskede emner ikke er mulige nu, og at han skal agere løsning indtil da (hvis bare han betyder Mbappe på sigt, så er jeg sådan set ligeglad).

Hvis prisen er de €40M som nu nævnes, så er det godt nok sindssygt. En spiller der kun har været en succes i én klub, og tilmed 31 år og derved uden den store videresalgsværdi (når han skal retur til den eneste klub han kan præstere for).

7 år 9 måneder siden #279 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Rygtebørsen 2018/19
Iago Aspas..? Suk!
Det er Real Madrid vi snakker om, hvorfor er det vi skal nøjes i det her transfervindue?
Vi sælger CR7 og henter intet i nærheden af hans kvalitet, det er sgu efterhånden sløjt at være vidne til..

7 år 9 måneder siden #280 af Mr.Jensen
Besvaret af Mr.Jensen på emne Rygtebørsen 2018/19

El_Juan skrev: Iago Aspas, Radamel Falcao eller Jackson Martinez. Tough choice!

Alt imens holder AS og MARCA liv i håbet om henholdsvis Mbappé og Neymar. Ifølge AS er Mbappé fortsat en mulighed og ifølge MARCA er Neymar fortsat en mulighed.

Oh dear...

Så vidt jeg kan forstå består interessen i Neymar og Mbappe i at man håber at der kommer sanktioner mod PSG, som gør at de bliver tvunget til at sælge.
Nu går rygterne på at PSG er villig til at betale 90 mill for Rakitic. Skal vi ikke gå ud fra at det betyder at PSG er sikker på at der ikke kommer nogle sanktioner?

7 år 9 måneder siden #281 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Rygtebørsen 2018/19
OMG !!! Hvis det her passer, så er det da virkelig hovedrystende dumt... vi har vitterligt ikke særlig mange der kan skabe det uventede, og så sætter han den eneste nye spiller, som kan skabe noget uventet, ned på castilla holdet...

www.bold.dk/fodbold/nyheder/lopetegui-rykker-vinicius-jr-ned/
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Dragam.

7 år 9 måneder siden #282 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Rygtebørsen 2018/19

Dragam skrev: OMG !!! Hvis det her passer, så er det da virkelig hovedrystende dumt... vi har vitterligt ikke særlig mange der kan skabe det uventede, og så sætter han den eneste nye spiller, som kan skabe noget uventet, ned på castilla holdet...

Vi bringer en nyhed lige om lidt, som måske kan være med til at give en ide om, hvorfor Lopetegui overvejer den løsning.

7 år 9 måneder siden #283 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Rygtebørsen 2018/19

Administrationen skrev:

Dragam skrev: OMG !!! Hvis det her passer, så er det da virkelig hovedrystende dumt... vi har vitterligt ikke særlig mange der kan skabe det uventede, og så sætter han den eneste nye spiller, som kan skabe noget uventet, ned på castilla holdet...

Vi bringer en nyhed lige om lidt, som måske kan være med til at give en ide om, hvorfor Lopetegui overvejer den løsning.

Er det at Lopen har opfundet en tidsmaskine, rejst 25 år tilbage i tiden, og hevet ham her med tilbage?

Mindre kan ikke gøre det, for at gøre mig glad for dette transfer vindue.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 9 måneder siden #284 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen 2018/19

Administrationen skrev:

Er vi enige om at han grundet sin alder kan spille for førsteholdet alligevel?

7 år 9 måneder siden #285 af REAL
Besvaret af REAL på emne Rygtebørsen 2018/19
ABC Sevilla og MARCA melder, at Sevilla er enige med Lyon om €30+5M for Mariano, men eftersom Real Madrid ejer 35% af rettighederne, kan vi hente ham tilbage for ca €20M. Det forventes at han bliver Real Madrid-spiller indenfor kort tid.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved REAL.

7 år 7 måneder siden #286 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen 2018/19
Jeg har svært ved at acceptere, at ingen har nævnt det herinde endnu (medmindre jeg har overset et eller andet).... jeg kigger specielt på dig, El_Juan ;-)

Aaron Ramsey forlænger ikke sin aftale med Arsenal og er transferfri til sommer. Jeg har alle dage haft et godt øje til Ramsey, om end han ligesom Bale, lider under sit skrøbelige bentøj, men på toppen af sin form er han sgu en fryd for øjet.

Ham ser jeg gerne Real Madrid strække sig langt for at få ind til bredden (fremragende spiller til bænken) og afhænde Modric til en fornuftig sum til sommer, så vi kommer til at stå med Casemiro, Ceballos, Llorente, Kroos, Ramsey, Isco og Valverde til midtbanepladserne. Egentlig ville det optimale være at få Kovacic tilbage fra Chelsea, men det ser jeg ikke umiddelbart ske.

Og så kan man altid debattere om Casemiro ikke snart skal til at have noget konkurrence til 6'eren, som han har siddet tungt på, også for tungt efter min mening, i mange år nu uden egentlig konkurrence i truppen. Dios har nævnt Arsenals uruguayanske terrier Lucas Torreira, men mon ikke et navn som Kanté også rammer forsiderne i forbindelse med Real Madrid til sommer? Jeg ser i det hele taget gerne en hurtigere, mere atletisk og bedre boldspiller på 6'eren i truppen, som jeg mener vil komplimenterer vores offensive backs endnu bedre end tilfældet er med Casemiro.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Daniel.

7 år 7 måneder siden #287 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen 2018/19
Det kan næsten pisse mig af at der bringes et rygte om at man følger en 27-årig venstreback fra Napoli... Man har verdens bedste på den position, en dyr formodet arvtager på udlån, samt et af klubbens pt. mest spændende talenter der leverer upåklageligt når han får chancen. Hvad er meningen.... Kig efter de positioner hvor holdet sejler fuldstændig, kig dog efter en midtstopper, en angriber, en kantspiller, en defensiv midt og enten en mental coach der kan sparke Isco i røven, ellers en ny offensiv midt. Venstreback er vel, sammen med målmandsposten og højre back, det eneste sted man ikke behøver bruge tid på at kigge efter forstærkning lige pt. Den eneste grund til det må være hvis man reelt står til at miste Marcelo, hvilket ville være et gigantisk tab for klubben, for fansene, og for ånden på holdet. Så begynder det da først at ramle, men i så fald at det er uundgåeligt, SKAL man have Alex Sandro den anden vej. Man bør dog virkelig gøre alt i sin magt for at forhindre det, Marcelo er tæt på at være det eneste man kan glæde sig over for tiden som fan af klubben, fantastisk spiller og personlighed, ham er vi vel allesammen helt vilde med.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, BBB, El Siete

7 år 7 måneder siden #288 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Rygtebørsen 2018/19
Men skal klubben stå til ansvar for omkring 200-300 rygter om året omkring spillere der aldrig ender i klubben.. Hvorfor skal ens humør været farvet af, hvad en uduelig presse går ud og siger. Neymar blev lovet og lovet til Madrid for 300 millioner euro. Altså det fortæller jo alt om, at rygter er rygter og går ind under betegnelsen "clickbate". Jeg er helt stoppet med at læse rygter fordi mange af dem er rent påfund.

La liga nummer 34 skal i hus.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum