Rygtebørsen 2018/19

7 år 10 måneder siden #229 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Rygtebørsen 2018/19

Administrationen skrev:

Hansen skrev: Jeg sidder konstant på reddit forum og læser enhver nyhed vedrørende dette og Real Madrid. I skulle til at tage over og læse folks meninger omkring alt det her.

Det eneste kommentar jeg syntes beskriver det hele meget godt er: "When has Real Madrid become so charity friendly". Alt imens Chelsea fans fryder over tanken, så er alle enige om at Real Madrid er blevet den "svage" part under alt det her. De fleste er også enig i, at Real Madrid skulle have lavet den samme nummer med Hazard, hvilket jeg hentydet til tidligere. Jeg kan jo tage fejl og stole helt 100 på Perez, men min mavefornemmelse er ikke ret god for tiden :D

Tak gud for at der kun er 1 måned tilbage af alt det her mareridt.

Forskellen kan være, at Kovacic VIL væk og at Hazard ikke vil. Det giver en markant forskel i udgangspunktet..........men det er selvfølgelig nemt bare at klandre Florentino Pérez for det hele.

Jeg klandrer ikke Perez for noget! ;) Tværtimod. Jeg er ikke utilfreds med ham, men det betyder ikke at jeg er i den syvende himmel for hvad der sker for tiden. Jeg er bare ikke 100% sikker. Jeg er da godt klar over det bedrift som Real Madrid har udført i de sidste par år. Men, hvorfor så ikke bare sælge ham direkte? Hvad hvis han spiller enormt godt og hans pris er steget over de 100+m, så sidder vi da godt nok og føler os lidt snydt hvis købsoptionen ikke er på mere end 40-50 millioner? Så hellere, at vi bare solgte ham til 80+m og kom af med ham. Chelsea sidder med gyldne billet! De kan vælge at takke ja eller nej til næste sommer. Jeg håber det aldrig for ham, men hvem ved, hvis han går hen og bliver plaget af skader konstant?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #230 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Rygtebørsen 2018/19

Real HWL skrev:

El Siete skrev:

Administrationen skrev:

El Siete skrev:

Administrationen skrev:

Hansen skrev: Jeg sidder konstant på reddit forum og læser enhver nyhed vedrørende dette og Real Madrid. I skulle til at tage over og læse folks meninger omkring alt det her.

Det eneste kommentar jeg syntes beskriver det hele meget godt er: "When has Real Madrid become so charity friendly". Alt imens Chelsea fans fryder over tanken, så er alle enige om at Real Madrid er blevet den "svage" part under alt det her. De fleste er også enig i, at Real Madrid skulle have lavet den samme nummer med Hazard, hvilket jeg hentydet til tidligere. Jeg kan jo tage fejl og stole helt 100 på Perez, men min mavefornemmelse er ikke ret god for tiden :D

Tak gud for at der kun er 1 måned tilbage af alt det her mareridt.

Forskellen kan være, at Kovacic VIL væk og at Hazard ikke vil. Det giver en markant forskel i udgangspunktet..........men det er selvfølgelig nemt bare at klandre Florentino Pérez for det hele.

Men det er sgu da mærkeligt at klubben skal bruge 1 måned på at købe Courtois fri, når manden har eet år tilbage af kontrakten, og at der ingen diskussion er omkring Hazard, men at Kovacic på Ingen tid kan lejes af Chelsea. Mht Courtois sidder vi med alle kortene, men ender alligevel med at måtte bukke under/sig forover.

Fint hvis Kovacic kommer tilbage om et år og overtager fra Modric, men det ender sgu nok med at vi praktisk talt giver ham væk.

Forkert forstået. Courtois er først lige kommet tilbage fra ferie og den har man ikke ønsket at forstyrre ved at offentliggøre en handel. Chelsea har omvendt ønsket at høre det fra belgieren selv og da man fik vished for, at han ville væk, blev der handlet hurtigt. Det kan næsten ikke gøres mere elegant.

Så det er derfor hans agent har været i pressen samt at Courtois har gemt sig på Tenerife og misset træning. Ikke særlig elegant.
Det er ikke andet end tidsspild fra Chelsea, jeg tror med glæde Courtois vil afbryde sin ferie for muligheden for permanent at komme tættere på sine børn.

Du ved da ikke om hans børn er med far på Tenerife? :) Mon ikke han har været meget sammen med dem efter VM.

Jo da, men opvejer næppe for en hverdag sammen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 10 måneder siden #231 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Rygtebørsen 2018/19

Elkrimi skrev: Perez og co køber en top-3 keeper til halvdelen af hvad Allison og Kepa købes for... Og så snakker man om at bukke sig forover? :D

Men prisen kommer af hans kontraktudløb og ikke en genial forhandling.

Men ja, 35M er en god pris, han ser ud til at skifte snart, så i sidste ende skal man nok bare være glad :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 10 måneder siden #232 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Rygtebørsen 2018/19

Elkrimi skrev: Perez og co køber en top-3 keeper til halvdelen af hvad Allison og Kepa købes for... Og så snakker man om at bukke sig forover? :D

Jeg synes folk er lige lovlig dramatiske. Vi får lige præcis en fantastisk keeper til en billig penge.

Modric forlænger ser det ud til. Og nu henter vi ham der Milinkovic-Savic eller alternativt Pjanic/Thiago etc. Hvad er problemet helt præcist? Kovacic er lidt en idiot, men jeg kan ikke se at vi har mistet noget ansigt som klub overhovedet. Jeg synes netop man viser sig som en stor klub ved at være lydhør over for spilleres ønsker. Alle transfervinduer kan ikke blive os der henter verdens bedste spillere og samtidig sælger middelvarer for sindssyge priser. Jeg synes vi har haft rigtig mange gode transfervinduer i Perez' anden periode, og jeg vil ikke dømme det her som dårligt allerede.

Hvorfor man byder 100+ mio. euro på Milinkovic men ikke vil betale 150 for Hazard er så en lidt mere spøjs sag :/

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

7 år 10 måneder siden #233 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Rygtebørsen 2018/19
On another note, jeg tror Perez er blevet træt af Inter og tvinger dem til at betale Modric's frikøbsklausel:

www.marca.com/en/football/2018/08/08/5b6...5fdea03148b458c.html

Hvis han bare havde samme metode mod Chelsea, så havde jeg været helt vild glad!

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
7 år 10 måneder siden #234 af Figo7Dk

7 år 10 måneder siden #235 af madrid2000
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Steen, elle44

7 år 10 måneder siden #236 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Rygtebørsen 2018/19

madrid2000 skrev: Tillykke til Sten.

Enig, madrid2000

I dag må vi alle lykønske Steen. Han er lige blevet en lidt gladere Real Madrid-fan ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

7 år 10 måneder siden #237 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rygtebørsen 2018/19
Tillykke Steen
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

7 år 10 måneder siden #238 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen 2018/19
En sejr for fodbolden!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
7 år 10 måneder siden #239 af Figo7Dk
Besvaret af Figo7Dk på emne Rygtebørsen 2018/19
Og Kovacic ryger til Chelsea på leje næste sæson oveni købet.

iHala Madrid!

7 år 10 måneder siden #240 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen 2018/19
Modric agent claims Real Madrid star wants Inter move

Og lige da man troede det hele var på plads :(

Lad nu forhelvede Modric slutte ordentlig af i Real Madrid, så man kan hylde ham på en ordentlig måde i sidste kamp. Det vil også passe perfekt, hvis man kan sige til Kovacic, at han er manden som er til tænkt at skulle overtage for ham, så Modric kan få sit forståelige Inter skifte.
Ceballos kan vise om han har niveauet og blive modnet lidt, og i værste tilfælde, så kan Isco nærmest til perfektion rykkes lidt længere ned, som så evt. kan give plads til Asensio længere fremme på banen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gangsteren4real

Leveret af Kunena Forum