Real Madrid på TV/Stream/etc.

8 år 3 dage siden #1 af Zyconith
Kan man installere Strive på en playstation 4, så den kører side om side med ens Viaplay app?
Eller hvordan kommer det til at fungere? Skal jeg sidde og se kampene på min PC/koble den til tv'et?

Der står inde på deres hjemmeside at App'en lanceres til mobile enheder via Apple/Android appbutikkerne.

Hvis jeg alligevel skal over på Viaplay for at se Champions League, så gider jeg sgu ikke betale 80 kroner i måneden for at sidde og se det på min pc. Så må den stå på alternative streams.

Viaplay abonnement kan ligeledes få ben at gå på. Betaler ikke jeg ved ikke hvor mange penge for et par CL kampe en gang imellem.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 3 dage siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 dage siden #2 af REAL
Besvaret af REAL på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

Zyconith skrev: Kan man installere Strive på en playstation 4, så den kører side om side med ens Viaplay app?
Eller hvordan kommer det til at fungere? Skal jeg sidde og se kampene på min PC/koble den til tv'et?

Der står inde på deres hjemmeside at App'en lanceres til mobile enheder via Apple/Android appbutikkerne.

Hvis jeg alligevel skal over på Viaplay for at se Champions League, så gider jeg sgu ikke betale 80 kroner i måneden for at sidde og se det på min pc. Så må den stå på alternative streams.

Viaplay abonnement kan ligeledes få ben at gå på. Betaler ikke jeg ved ikke hvor mange penge for et par CL kampe en gang imellem.

Først og fremmest, hvor er det bare dagens dårlige nyhed.

Hvis ikke det laves til PS, så bør man i hvert fald kunne bruge Chromecast (fra telefon eller ipad).

8 år 3 dage siden #3 af JimmyBroe
Nå... når nu vi er tvunget til at skulle streame hele sæsonen så er det måske på sin plads at komme med foreslag til hvordan, du kan streame og hvor henne.

Der er selvfølgelig den indlysende; betal dig fra det, via eksempelvis: viaplay. Men hvis du synes at det er dyrt eller at du kun ser 10 % af kampene og derfor synes det er lidt overkill at skulle betale ekstra for at se den håndfuld.

Jeg vil gerne lægge ud med mine bud, på hvad jeg selv bruger til alt jeg streamer, hvilket primært er MMA, men brugte det også til fodboldstreams for år tilbage.

Mit foreslag:
1: Aceplayer (skriv det i google).
2: download aceplayer
3: installer aceplayer
4: gå ind på eksempelvis: www.livefootballol.me (der er mange forskellige hjemmesider)
5: find din kamp ved at finde ligaen/ChL hvor den spilles, Tryk på den.
6: tryk på din kamp

Og nu kommer det vigtige så..

7: et sted på siden findes et link der ligner det her: ”acestream://c0d019e3872d5b0c136e1a23023c3ed794c4160a” (en masse tal og bogstaver)
8: kopier linket.
9: åben aceplayer som du downloadede og installerede tidligere
10: tryk på “control+v” på tastaturet, (ikke apple(?)), En boks kommer frem.
11: her indsættes det link du kopierede, og der trykkes på “Enter”.

Bom. Den skulle gerne “buffe” og så burde der komme billede og lyd på snarest. Hvis ikke dette lykkedes så prøv med et andet link fra en anden side. Der findes tusindevis..

Det er næsten altid i “hd”-kvalitet og uden reklamer og pauser.

Det er slet ikke svært og det vil spare dig for nærdødsoplevelser på stribe ved de “normale” streams.

Hvis ovenstående alligevel er for stor en mundfuld, så kan man jo streame på gammeldags manér på ronaldo7.net. Men der følger gerne forskydninger og reklamer med og så hakker det oftest.

Det her er alt sammen pisse gratis og pisse pirat. Men i dette tilfælde så er det sgu ok imo. Kald mig bare frihedskæmper. Jeg gjorde det ihvertfald for jeres skyld;-)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, andreashn, elle44, schreiber77, Madridnation., Jonas, Kimbo, Lukita og 2 flere

8 år 3 dage siden #4 af fiatten

REAL skrev:

Zyconith skrev: Kan man installere Strive på en playstation 4, så den kører side om side med ens Viaplay app?

Først og fremmest, hvor er det bare dagens dårlige nyhed.

Hvis ikke det laves til PS, så bør man i hvert fald kunne bruge Chromecast (fra telefon eller ipad).

Strive vil være tilgængelig via iOS- og Android apps, herunder Chromecast og Apple TV. Det har jeg læst mig frem til.

Men, kan det her møg og roderi komme af at man har solgt Ronaldo??? Og derfor er ligaen “ikke længere spændende” for den neutrale seer eller hva. Det tror jeg ikke, men man ved aldrig :-)

8 år 3 dage siden #5 af Siempre fiel
Her sidder man og er i forvejen fuckin irriteret over at læse at nu er Barca også i færd med at hente Pogba - mens B1 & B2 ska fumle rundtog være stjernerne i Madrid - og så fanme ik om man ska se at det helt basale, nemlig at vi i mange år har ku se kampene på tv (som vi vel og mærke betaler dyrt for i form af diverse tv-pakker) ikke længere er en del af virkeligheden. Nu ska vi over på en eller anden streamingtjeneste som naturligvis ska ha sig betalt også - og der følger ganskegivet en masse tekniske og kvalitetsmæssige problemer med også - og ingen danske kommentatorer (ka man self overleve, men ka være med til at give indtrykket af en "billig" produktion).

Kæft en nedtur - jeg har virkelig ik lyst til at støtte sådan nogle fuckin fodboldpirater - har lyst til man bare fandt en løsning hvor man ku komme udenom at støtte dem og stadig se kampe i ligeså god kvalitet som på tv. Men jeg nægter at sidde hver weekend og misse de første 10 minutter i forsøget på at finde en god stream og høre lortet med russiske eller arabiske kommentatorer. Fuck altså - nu må vi se om Jimmys forslag virker og ellers så håber jeg virkelig at der er nogle vakse hoveder herinde som kommer med andre gode forslag til løsninger - det her er jo freakin uudholdeligt!

8 år 3 dage siden #6 af madrid2000

Siempre fiel skrev: Her sidder man og er i forvejen fuckin irriteret over at læse at nu er Barca også i færd med at hente Pogba - mens B1 & B2 ska fumle rundtog være stjernerne i Madrid - og så fanme ik om man ska se at det helt basale, nemlig at vi i mange år har ku se kampene på tv (som vi vel og mærke betaler dyrt for i form af diverse tv-pakker) ikke længere er en del af virkeligheden. Nu ska vi over på en eller anden streamingtjeneste som naturligvis ska ha sig betalt også - og der følger ganskegivet en masse tekniske og kvalitetsmæssige problemer med også - og ingen danske kommentatorer (ka man self overleve, men ka være med til at give indtrykket af en "billig" produktion).

Kæft en nedtur - jeg har virkelig ik lyst til at støtte sådan nogle fuckin fodboldpirater - har lyst til man bare fandt en løsning hvor man ku komme udenom at støtte dem og stadig se kampe i ligeså god kvalitet som på tv. Men jeg nægter at sidde hver weekend og misse de første 10 minutter i forsøget på at finde en god stream og høre lortet med russiske eller arabiske kommentatorer. Fuck altså - nu må vi se om Jimmys forslag virker og ellers så håber jeg virkelig at der er nogle vakse hoveder herinde som kommer med andre gode forslag til løsninger - det her er jo freakin uudholdeligt!

Hvis man kan sit shit, så får man helt klart en bedre oplevelse med streams. Du er sikkert 75 år og ikke vant til streams, men giv det en chance og du vil elske det.
Jimmy's forslag er udmærket og fungere 9/10 gange. Derudover, så kan du også finde de kommentatorer og kanaler du ønsker og ikke tvunget til at høre på Jan Mølby og Stig Tøfting, men her på det her marked har du faktisk et valg.

Jeg vil tilføje Rojadirecta.me - en gammel kending, og her kan du faktisk finde links(til acestreams) på spansk.

Jeg kan ikke tilføje mere, da det bliver alt for illegal..

Jeg vil forresten tilføje, at jeg har den store tv pakke, så det er ikke fordi jeg ikke vil betale, men det eneste jeg bruger mit tv til er reelt RM og CL, så hvis de ikke engang kan finde ud af at købe rettigheder, så kan de rende og hoppe. Jeg gider sug ikke punge ud for det lort, der hedder Viaplay.

8 år 3 dage siden #7 af Administrationen

madrid2000 skrev:

Siempre fiel skrev: Her sidder man og er i forvejen fuckin irriteret over at læse at nu er Barca også i færd med at hente Pogba - mens B1 & B2 ska fumle rundtog være stjernerne i Madrid - og så fanme ik om man ska se at det helt basale, nemlig at vi i mange år har ku se kampene på tv (som vi vel og mærke betaler dyrt for i form af diverse tv-pakker) ikke længere er en del af virkeligheden. Nu ska vi over på en eller anden streamingtjeneste som naturligvis ska ha sig betalt også - og der følger ganskegivet en masse tekniske og kvalitetsmæssige problemer med også - og ingen danske kommentatorer (ka man self overleve, men ka være med til at give indtrykket af en "billig" produktion).

Hvis man kan sit shit, så får man helt klart en bedre oplevelse med streams. Du er sikkert 75 år og ikke vant til streams, men giv det en chance og du vil elske det.
Jimmy's forslag er udmærket og fungere 9/10 gange. Derudover, så kan du også finde de kommentatorer og kanaler du ønsker og ikke tvunget til at høre på Jan Mølby og Stig Tøfting, men her på det her marked har du faktisk et valg.

Jeg vil tilføje Rojadirecta.me - en gammel kending, og her kan du faktisk finde links(til acestreams) på spansk.

Jeg vil forresten tilføje, at jeg har den store tv pakke, så det er ikke fordi jeg ikke vil betale, men det eneste jeg bruger mit tv til er reelt RM og CL, så hvis de ikke engang kan finde ud af at købe rettigheder, så kan de rende og hoppe. Jeg gider sug ikke punge ud for det lort, der hedder Viaplay.

For mit vedkommende betyder det i hvert fald nok, at jeg går fra den store TV-pakke og ned til den lille TV-pakke og derved sparer 200 kr. om måneden. Dem kan jeg så bruge til eksempelvis den streamingtjeneste og Netflix og stadig have lidt penge til gode. /Jesper.

8 år 3 dage siden #8 af Siempre fiel

madrid2000 skrev:

Hehe, jamen jeg håber da du har ret :-) men jeg er nu ik lige 75 og jeg er sådan rimelig vant til streams - men har godt nok blandet erfaring med at streame Real Madrid-kampe. Synes ofte det er elendig kvalitet sammenlignet med tv og fatter ik at man er tilfreds med at se det på et eller andet hakkende lort i dårlig opløsning og med pop-ups over det hele. Men ok - hvis du/I siger det er "nemt" at finde i fin kvalitet, så håber jeg da bestemt I har ret - jeg har bare sjældent haft den oplevelse.

Og du har da ret i at de danske kommentatorer ik altid er lige begavede at høre på, så jeg håber igen det er nemt at finde med gode kommentatorer for en eller anden russer eller araber der bræger op ødelægger jo hele oplevelsen.

Nå men jeg håber vi finder ud af at dele erfaringer og idéer - for det lader til at nogle af jer har bedre erfaringer og har god succes med at streame.

Og ja, jeg forstår satme udmærket at man vil opgive sin tv-pakke pga det her - det er jo en skandale at tv-kanalerne ik engang ka finde ud af at levere det her (og jeg arbejder selv for Discovery Networks, så jeg er mildt sagt skuffet over at vi ik ska sende spansk fodbold i år!!)
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Dragam

8 år 3 dage siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Nu har jeg intet selv kunne finde om det, men synes jeg kan se flere og flere skrive, at man via Viaplay stadig kan se alle kampe. Er det korrekt forstået? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 3 dage siden #10 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Det største problem med streaming er jo nok at der, hvis man er heldig - vil være ca. 15 sek. forsinkelse når man ser en kamp. Dvs. man skal slukke alt og isolere sig fra vennerne, radio, fotmob, osv. når man skal se et stream, ellers vil det være ligegyldigt.

Jeg har 450/450 og når jeg feks. streamer med yousee (DR) er der stadig 20 sek forskel..

8 år 3 dage siden #11 af Real HWL

Dios skrev: Nu har jeg intet selv kunne finde om det, men synes jeg kan se flere og flere skrive, at man via Viaplay stadig kan se alle kampe. Er det korrekt forstået? :)

Det er ikke korrekt forstået, du kan ikke se La Liga på Viaplay, kun CL. La liga bliver vist på en anden streamingtjeneste (Strive)

Du kan læse lidt om det her :)
www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/ingen-...ser-la-liga-og-serie
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 3 dage siden #12 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

Real HWL skrev:

Dios skrev: Nu har jeg intet selv kunne finde om det, men synes jeg kan se flere og flere skrive, at man via Viaplay stadig kan se alle kampe. Er det korrekt forstået? :)

Det er ikke korrekt forstået, du kan ikke se La Liga på Viaplay, kun CL. La liga bliver vist på en anden streamingtjeneste (Strive)

Du kan læse lidt om det her :)
www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/ingen-...ser-la-liga-og-serie

Pis :( Og mange tak :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum