Real Madrid på TV/Stream/etc.

11 måneder 2 uger siden #109 af Kratmus

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 2 uger siden #110 af Merenque
nogen her der kender en god madridista bar i københavn som viser Reals kampe?
efter Strive er alle mine faste steder holdt op med at vise dem. Virkelig irriterende.

11 måneder 2 uger siden #111 af Administrationen

Merenque skrev: nogen her der kender en god madridista bar i københavn som viser Reals kampe?
efter Strive er alle mine faste steder holdt op med at vise dem. Virkelig irriterende.

m.facebook.com/farfar.kbh

11 måneder 2 uger siden #112 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Fandt vi nogensinde ud af om Copa del Rey bliver vist på Strive?
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

11 måneder 1 uge siden #113 af mortenj
Er jeg den eneste der oplever problemer med at se kampe på Strive via Chromecast (fra iPhone-appen)?
Det er endnu ikke lykkedes mig at connecte til Chromecast. Både Chromecast og Strive app er opdateret til seneste version.
Vanvittigt frustrerende.

Jeg har forsøgt muligheden med at gå ind på Strive via mit Smart-TV's browser. Fungerer ikke hos mig.
Det har indtil videre ikke været super fedt.

11 måneder 1 uge siden #114 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

mortenj skrev: Er jeg den eneste der oplever problemer med at se kampe på Strive via Chromecast (fra iPhone-appen)?
Det er endnu ikke lykkedes mig at connecte til Chromecast. Både Chromecast og Strive app er opdateret til seneste version.
Vanvittigt frustrerende.

Jeg har forsøgt muligheden med at gå ind på Strive via mit Smart-TV's browser. Fungerer ikke hos mig.
Det har indtil videre ikke været super fedt.

Jeg har indtil videre aldrig oplevet nogle som helst problemer med Strive, og dem jeg kender som også har det, har til tider lidt problemer med små udfald, men ellers intet. Jeg er den eneste som ikke har Chromecast, og Strive virker til perfektion på computeren, appen på telefonen og på mit tv.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.