Real Madrid på TV/Stream/etc.

5 år 8 måneder siden #25 af REAL
Besvaret af REAL på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

Chamartin skrev: Nu har der så været premiere på Strive i aften med to kampe fra La Liga.
Desværre er billedkvaliteten et stort skridt ned i forhold til flow tv kvaliteten fra Viasat/Discovery.
Billedet er ikke glidende og der er tydelig støj i billedet fra den hårde kompression,fordi bitrate er alt for lav.
Det er sgu sørgeligt, at samtidig med, at tv skærmene bliver bedre og bedre, så er man tvunget til at fodre dem med et så ringe signal fra verdens bedste fodboldliga.
Nu står Facebook også over for at skulle distribuere Champions League i nogle lande i Asien. Men skal streaming endelig slå flowtv af banen også på direkte sport, så skal kvaliteten fandeme også hæves nogle niveauer.


Så dårligt at du fraråder køb? Hvor er det bare irriterende på alle plan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #26 af El Siete

elle44 skrev:

REAL skrev:

Chamartin skrev: Strive sport findes nu som App til mobil/tablet.


Ja også hentet den. Nogen der har købt endnu?

Jeg kan ikke undvære engelsk fodbold, så bliver lige samme tvpakke plus det nye... hvor er det bare irriterende.


Jeg har købt et helårs abonnement til 500 kr. Så jeg kan se alle spanske og italienske kampe. Det synes jeg godt nok er billigt. Umiddelbart virker det som god kvalitet. Der er allerede videoer oppe med analyser af preseason og en optakt til første runde af ligaen. Alt sammen med engelsk tale, der er dog ingen undertekster af hvad jeg lige kan finde, så hvis man ikke er tilpas med engelsk er det selvfølgelig et minus.

Men jeg har så selvfølgelig heller ingen tv-pakke. Jeg deler min viaplay konto med en ven så alt i alt giver jeg ca. 200 kr. om måneden for den engelske, italienske og spanske liga + champions league. Det er godt givet ud imo.


500 er billigt, det er 40 kr i måneden. Ikke galt.
Er der evt nogen der ser Champions league et andet sted end Viaplay. 270,- for at se nogle Champions league-kampe og lidt engelske kampe i ny og næ, er måske lige i overkanten?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #27 af Chamartin

REAL skrev:

Chamartin skrev: Nu har der så været premiere på Strive i aften med to kampe fra La Liga.
Desværre er billedkvaliteten et stort skridt ned i forhold til flow tv kvaliteten fra Viasat/Discovery.
Billedet er ikke glidende og der er tydelig støj i billedet fra den hårde kompression,fordi bitrate er alt for lav.
Det er sgu sørgeligt, at samtidig med, at tv skærmene bliver bedre og bedre, så er man tvunget til at fodre dem med et så ringe signal fra verdens bedste fodboldliga.
Nu står Facebook også over for at skulle distribuere Champions League i nogle lande i Asien. Men skal streaming endelig slå flowtv af banen også på direkte sport, så skal kvaliteten fandeme også hæves nogle niveauer.


Så dårligt at du fraråder køb? Hvor er det bare irriterende på alle plan.


Nej, jeg vil ikke fraråde det.
Det ligger vel på niveau med den streaming, jeg et par gange har set hos Viasat og TV2 Sport. Det er som sådan stabilt nok, selv om de to kampe i aftes vel heller ikke har haft så mange seere, så belastningen har nok ikke været stor.
Men det er irriterende, at man skal køre det via fx. Airplay til en skærm, for skal man fx. lige se noget andet mediestof på mobilen, risikerer man, det afbryder Strive.

Så det er på alle måder et dårligere produkt end Viasat/Discoverys flowtv. Men sikkert en del bedre end tvivlsomme piratstreaminger, som jeg aldrig har gjort det i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #28 af Rogoshin
De havde nogle problemer med Betis - Levante kampen igår. Men efter det var fikset var det ganske godt. Jeg har ikke haft almindelig tv i flere år, så kan ikke udtale mig om det. Men i forhold til andet streaming er det faktisk rigtigt godt. Jeg havde ingen problemer med at se kampen igår.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #29 af Lars1991
Ville det være muligt at kunne streame det på sin PS4 f.eks.? Nogle der ved det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #30 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Streaming er desværre kommet for at blive, og når man er vant til at se billede i Ultra HD 4K, så ligner det bare minecraft. Helt igennem forfærdeligt billede og lydkvalitet.
Hader det allerede :(

@Lars1991.

Det mener jeg ikke man kan endnu, men det vil vidst nok komme.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #31 af JimmyBroe
Jeg har faktisk en halv aftale med en om at købe det der strive sport. Men hvis kvaliteten ikke er bedre end Acestream så gider jeg sgu ikke give penge for det.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #32 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

JimmyBroe skrev: Jeg har faktisk en halv aftale med en om at købe det der strive sport. Men hvis kvaliteten ikke er bedre end Acestream så gider jeg sgu ikke give penge for det.


Jeg kommer ikke til at investere i lortet. Det er helt sikkert. Om det så er kommet for at blive eller ej. Produktet skal fandeme leve op til en vis kvalitet, hvis jeg skal poste penge i det, og når meningerne er så delte omkring det bare herinde, har jeg sgu ikke lyst til at ofre penge på det i skrivende stund.

Så foretrækker jeg hellere et stream, som man efterhånden kan finde i ganske hæderlig kvalitet og ganske gratis. Og nogen gange får man også fornøjelsen af Ray Hudsons malende kommentering, hvilket blot er en bonus, som Strive selvfølgelig ikke kan levere... og så endda for penge.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #33 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Jeg ser Barcelona - Alavés lige nu vha. JimmyBroes metode, og det fungerer sgu bare. Rigtig fin kvalitet, og det hakker slet ikke. Jeg brugte livefootballlol.me, dog kunne man ikke få et engelsk link, så jeg ser den med spanske kommentatorer, men det er hvad det er. Kan være jeg prøver at finde andre hjemmesider til fremtidige kampe, hvis nu de engelske links heller ikke skulle virke.

Er der risiko for at ordensmagten kommer efter en, tænker evt. med bøder? Bør man gøre noget for at skjule at man bruger den metode, eller sker der ikke rigtigt noget?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #34 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Mit indtryk af strive er at det fungerer upåklageligt og med rigtig fin kvalitet. Det er så på computer uden jeg har sat det op til TV. Jeg har hørt at appen ikke fungerer 100% godt endnu. Men altså, de er jo lige startet op, så der kommer jo sikkert en masse forbedringer osv. senere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #35 af madrid2000

Lukita skrev: Jeg ser Barcelona - Alavés lige nu vha. JimmyBroes metode, og det fungerer sgu bare. Rigtig fin kvalitet, og det hakker slet ikke. Jeg brugte livefootballlol.me, dog kunne man ikke få et engelsk link, så jeg ser den med spanske kommentatorer, men det er hvad det er. Kan være jeg prøver at finde andre hjemmesider til fremtidige kampe, hvis nu de engelske links heller ikke skulle virke.

Er der risiko for at ordensmagten kommer efter en, tænker evt. med bøder? Bør man gøre noget for at skjule at man bruger den metode, eller sker der ikke rigtigt noget?


Nej
Følgende bruger(e) sagde tak: Lukita

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #36 af Fondo_Sur
Strive virkede godt stabilt. For mig virker det klart bedre end at skulle betale 270 for viaplay eller for de dyre tv-pakker. Jeg ser alligevel også kun La Liga + Serie A. Champions League skal man nok få set på en eller anden måde.
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum