Real Madrid på TV/Stream/etc.

7 år 10 måneder siden #13 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

Real HWL skrev:

Dios skrev: Nu har jeg intet selv kunne finde om det, men synes jeg kan se flere og flere skrive, at man via Viaplay stadig kan se alle kampe. Er det korrekt forstået? :)

Det er ikke korrekt forstået, du kan ikke se La Liga på Viaplay, kun CL. La liga bliver vist på en anden streamingtjeneste (Strive)

Du kan læse lidt om det her :)
www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/ingen-...ser-la-liga-og-serie

Ved du om deres streaming også viser med forsinkelse ?

Vh
Mohamed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #14 af Real HWL

mohbar skrev:

Real HWL skrev:

Dios skrev: Nu har jeg intet selv kunne finde om det, men synes jeg kan se flere og flere skrive, at man via Viaplay stadig kan se alle kampe. Er det korrekt forstået? :)

Det er ikke korrekt forstået, du kan ikke se La Liga på Viaplay, kun CL. La liga bliver vist på en anden streamingtjeneste (Strive)

Du kan læse lidt om det her :)
www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/ingen-...ser-la-liga-og-serie

Ved du om deres streaming også viser med forsinkelse ?

Vh
Mohamed

Det ved jeg desværre ikke om det gør.

7 år 10 måneder siden #15 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Som med alt stream vil jeg bestemt tro, at der er forsinkelse.

Nogle der ved/har læst om, man kan være flere logget på samtidig som med f.eks. Viaplay eller Netflix?

Kunne man være en 2-3 stykker om et årskort til la liga for 499, så synes jeg egentlig det er billigt, omend pisse fucking besværligt!

7 år 10 måneder siden #16 af madrid2000
Facebook har købt rettigheder til at vise La Liga i sydøstasien.
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...adrid-gratis/7265580

Dvs. Afghanistan, Pakistan, Sri Lanka Bhutan.

Nu har jeg selv express vpn, så det kunne også være en mulighed.

Skriver lige en review, hvordan det fungere, når La Liga begynder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

7 år 10 måneder siden #17 af Chamartin
www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1534159905

En udmærket gennemgang af Strives intentioner og tekniske platform.
De udelukker ikke at lave en kanal, som de vil efterfølgende vil forhøre fx. Yousee, om de vil distribuere.
Men ellers hedder det til en start streaming via computer, tablet eller mobil, og skal det op på en større skærm, skal det ske via Apple Airplay eller Chromecast. Senere kommer Apple TV samt de forskellige spilkonsoller til.
Formatet er Full HD, hvilket jo rent faktisk er bedre end det vi ser i dag på TV, men bitrate har også rigtig meget at sige her.

Det uheldige er jo, at det her få dage før turneringerne starter, er så mange uafklarede udeståender og at løsningerne først kommer dryssende hen over sæsonen.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Chamartin.

7 år 10 måneder siden #18 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Er der nogen der har læst om man kan dele en konto? Altså om flere kan streame samme kamp på samme tid, på samme konto?

7 år 10 måneder siden #19 af Bangow
Besvaret af Bangow på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
På twitter skriver Flatplanels, at "de har hørt", at man kan streame to brugere samtidigt pr. konto.

Lad os håbe, at det er sandt. Det gør da prisen noget mere spiselig, hvis man kan dele med en anden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

7 år 10 måneder siden #20 af Gangsteren4real
Det kan du også

7 år 10 måneder siden #21 af Chamartin
Strive sport findes nu som App til mobil/tablet.

7 år 10 måneder siden #22 af REAL
Besvaret af REAL på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

Chamartin skrev: Strive sport findes nu som App til mobil/tablet.

Ja også hentet den. Nogen der har købt endnu?

Jeg kan ikke undvære engelsk fodbold, så bliver lige samme tvpakke plus det nye... hvor er det bare irriterende.

7 år 10 måneder siden #23 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

REAL skrev:

Chamartin skrev: Strive sport findes nu som App til mobil/tablet.

Ja også hentet den. Nogen der har købt endnu?

Jeg kan ikke undvære engelsk fodbold, så bliver lige samme tvpakke plus det nye... hvor er det bare irriterende.

Jeg har købt et helårs abonnement til 500 kr. Så jeg kan se alle spanske og italienske kampe. Det synes jeg godt nok er billigt. Umiddelbart virker det som god kvalitet. Der er allerede videoer oppe med analyser af preseason og en optakt til første runde af ligaen. Alt sammen med engelsk tale, der er dog ingen undertekster af hvad jeg lige kan finde, så hvis man ikke er tilpas med engelsk er det selvfølgelig et minus.

Men jeg har så selvfølgelig heller ingen tv-pakke. Jeg deler min viaplay konto med en ven så alt i alt giver jeg ca. 200 kr. om måneden for den engelske, italienske og spanske liga + champions league. Det er godt givet ud imo.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved elle44.

7 år 10 måneder siden #24 af Chamartin
Nu har der så været premiere på Strive i aften med to kampe fra La Liga.
Desværre er billedkvaliteten et stort skridt ned i forhold til flow tv kvaliteten fra Viasat/Discovery.
Billedet er ikke glidende og der er tydelig støj i billedet fra den hårde kompression,fordi bitrate er alt for lav.
Det er sgu sørgeligt, at samtidig med, at tv skærmene bliver bedre og bedre, så er man tvunget til at fodre dem med et så ringe signal fra verdens bedste fodboldliga.
Nu står Facebook også over for at skulle distribuere Champions League i nogle lande i Asien. Men skal streaming endelig slå flowtv af banen også på direkte sport, så skal kvaliteten fandeme også hæves nogle niveauer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Dragam

Leveret af Kunena Forum