Real Madrid på TV/Stream/etc.

7 år 11 måneder siden #37 af flaeng86
Man kan se det direkte fra smart tv. Så barce på strive idag og der var ingen problemer og fin kvalitet for pengene. Så barce på tv og slut Napoli på tlf, så man kan sikkert være 2 styk, om en bruger. 250 kr for spansk og italiensk fodbold, en sæson, det jo ik galt..
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved flaeng86.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #38 af JimmyBroe

Lukita skrev: Jeg ser Barcelona - Alavés lige nu vha. JimmyBroes metode, og det fungerer sgu bare. Rigtig fin kvalitet, og det hakker slet ikke. Jeg brugte livefootballlol.me, dog kunne man ikke få et engelsk link, så jeg ser den med spanske kommentatorer, men det er hvad det er. Kan være jeg prøver at finde andre hjemmesider til fremtidige kampe, hvis nu de engelske links heller ikke skulle virke.

Er der risiko for at ordensmagten kommer efter en, tænker evt. med bøder? Bør man gøre noget for at skjule at man bruger den metode, eller sker der ikke rigtigt noget?

Alternativt til at finde sine links-id kan man søge på eksempelvis “Real Madrid Getafe acestream reddit”.
Reddit brugerne ligger flittigt links op til alt sport. Og det kræver hverken bruger eller noget for at se med:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

7 år 11 måneder siden #39 af REAL
Besvaret af REAL på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

elle44 skrev: Mit indtryk af strive er at det fungerer upåklageligt og med rigtig fin kvalitet. Det er så på computer uden jeg har sat det op til TV. Jeg har hørt at appen ikke fungerer 100% godt endnu. Men altså, de er jo lige startet op, så der kommer jo sikkert en masse forbedringer osv. senere.

Jeg så det via telefonen/app, og brugte ChromeCast til tv'et.. det virkede super fint, og god kvalitet (så Juventus).

Det er ikke optimalt, da jeg sidste sæson bare så det samlet via en tvpakke (som jeg beholder for at se CL og engelsk fodbold). Men når det skal være, så er 500 kr for et år, okay.

7 år 11 måneder siden #40 af Vildfaren
Jeg gider simpelthen ikke flere betalingstjenester.
Så jeg vil kigge på Jimmys vejledning og det må være min stille protest.
Det er ikke godt nok på et internationalt EU-marked, at de to ligaer kun kan ses lovligt på den måde i hele Skandinavien.

Jeg vil ikke opfordre andre til det samme, men overvej lige om det er værd, at støtte forretningsmodellen.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Dragam

7 år 11 måneder siden #41 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Jeg skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på andres økonomi, men vi taler her om sølle 42 kr. om måneden. Nuvel, så er jeg langtfra fan, men det er fordi jeg på ingen måder er fan af streaming. Strive fungere, og har allerede set 3 en halv kamp uden problemer, forsinkelser etc..

Problemet er jo ikke Strive, Discovery eller hvad de ellers hedder, men den måde La Liga vil promovere sig selv på. Der er absolut ingen interesse i ligaen, og med god grund. Sendetiderne er til grin, og det virker bare så amatøragtigt den måde det bliver promoveret på.
Jeg er helt klart fan af, at man støtter op om projektet. Det kan kun gavne tjenesten, og hvis det er kommet for at blive de næste 3 år, så skal der altså nogle penge i kassen før der kommer forbedringer.

De har endda lyttet til mange af os, som klaget over, at man ikke kan være 2 enheder på af gangen. Det blev ændret igår mener jeg, og jeg sad og så Juve og Celta Vigo på samme tid.

Igen, så kan 500 kr. være mange penge for mange, men divideret ud på 12 måneder, så burde det simpelthen kunne lade sig gøre for alle. Jeg har om nogen det strammeste budget herinde vil jeg tro, men jeg kunne få råd til det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Rogoshin

7 år 11 måneder siden #42 af Rogoshin
Hvis man gerne så et forbedret produkt, omkring Spansk fodbold, er løsningen ihvertfald ikke gratis streaming.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, elle44

7 år 11 måneder siden #43 af fiatten

Dios skrev: Jeg skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på andres økonomi, men vi taler her om sølle 42 kr. om måneden. Nuvel, så er jeg langtfra fan, men det er fordi jeg på ingen måder er fan af streaming. Strive fungere, og har allerede set 3 en halv kamp uden problemer, forsinkelser etc..

Problemet er jo ikke Strive, Discovery eller hvad de ellers hedder, men den måde La Liga vil promovere sig selv på. Der er absolut ingen interesse i ligaen, og med god grund. Sendetiderne er til grin, og det virker bare så amatøragtigt den måde det bliver promoveret på.
Jeg er helt klart fan af, at man støtter op om projektet. Det kan kun gavne tjenesten, og hvis det er kommet for at blive de næste 3 år, så skal der altså nogle penge i kassen før der kommer forbedringer.

De har endda lyttet til mange af os, som klaget over, at man ikke kan være 2 enheder på af gangen. Det blev ændret igår mener jeg, og jeg sad og så Juve og Celta Vigo på samme tid.

Igen, så kan 500 kr. være mange penge for mange, men divideret ud på 12 måneder, så burde det simpelthen kunne lade sig gøre for alle. Jeg har om nogen det strammeste budget herinde vil jeg tro, men jeg kunne få råd til det.

Nu spørger jeg lige...
- men hvordan får i det til 500kr på et år? Der står intet om det på deres hjemmeside. Der står kun om de 79kr om måneden. Please help .

Et andet spørgsmpl:
Kan man se den samme kamp på 2 forskellige enheder, altså på samme tid?

7 år 11 måneder siden #44 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

Rogoshin skrev: Hvis man gerne så et forbedret produkt, omkring Spansk fodbold, er løsningen ihvertfald ikke gratis streaming.

Men løsningen er heller ikke at støtte betalt streaming, for streaming er bare CRAP i alle de tjenester jeg har prøvet... medmindre de får løsninger ala youtube, der giver op til 8k @ 60 fps med en bitrate på 100 Mbps. Det ville være sexy, hvis vi kunne få 4k @ 60 fps med en bitrate over 25 Mbps ! But it aint gonna happen...
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

7 år 11 måneder siden #45 af madridista76
Hey.
Med fare for at, spørge om et tidligere basvaret spørgsmål, men kan man hente Strive ned som app på ps4?
Har lige købt for 1. måned.

7 år 11 måneder siden #46 af Vildfaren
Økonomi er ikke problemet for mig. Det er viljen til at blive ved med at åbne nye tjenester, som jeg skal betale for.

Apps/tjenster jeg betaler for i øjeblikket:
Waoo, HBO, Netflix, Viaplay.

Jeg gider simpelthen ikke mere. Og jo lige som jeg mener at Napster og andre af den slags tjenster har hjulpet musikbranchen til at tænke i nye baner og har hjulpet slutbrugeren til ikke at blive malket af en branche, med alt for høj fortjeneste.
Det samme gør sig gældende for filmbranchens ditto.

Udfaldet disse protester har netop været gode streamingtjenester med bredt alsidigt indhold, som jeg bruger og betaler gladeligt for i dag.

Edit: problemet er jo også at udbyde det på så smal en platform. Det er ren gidseltagning.

Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Vildfaren.

7 år 11 måneder siden #47 af Vildfaren

madridista76 skrev: Hey.
Med fare for at, spørge om et tidligere basvaret spørgsmål, men kan man hente Strive ned som app på ps4?
Har lige købt for 1. måned.

Hey madridista76
De har en app i appstore, så mon ikke de har en der kan køre på PS også. Eller kan jeg læse mig til, at app’en kan caste. Så hvis du har chromecast eller lignende, kan du gøre det på den måde.
App får dog ret dårlig kritik, så spændende blir det da.

Følgende bruger(e) sagde tak: madridista76

7 år 11 måneder siden #48 af madridista76
Hey.
På disse platforme kan man streame Strive lige pt:

Til at starte med vil fokus være på, at få det tekniske produkt til at spille optimalt. Derfor har man udvalgt nogle af de mest udbredte platforme ved lancering.

- ”Vi kommer i starten til at streame online via computer, tablet og mobil, via apps til iOS- og Android-enheder. Chromecast og Apple TV Airplay er inkluderet,” siger Emilia Lundquist, Project Manager, IMG Media.

Det betyder med andre ord, at der ikke vil være en app tilgængelig på Apple TV, PlayStation og Smart TV ved lancering. Det er noget, der arbejdes på.

- ”Vi planlægger at udvide tilgængeligheden af platformen yderligere inden årets udgang, og kigger særligt på PlayStation, Roku, Xbox, Samsung og Sony Smart TV, Apple TV samt Amazon Fire Stick, tilføjer Emilia.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Leveret af Kunena Forum