Real Madrid på TV/Stream/etc.
doven skrev: Hvis der er nogen der stadig leder efter et godt sted at streame, vil jeg anbefale soccerstreams på reddit, som jeg altid selv bruger til samtlige kampe på tværs af de forskellige turneringer, da jeg bor i USA og ikke har adgang til nogen tv-pakke. Jeg betalte i starten for noget der hedder fuboTV, som jeg går ud fra er ligesom det der Strive, men det var simpelthen for dyrt i forhold til at gratis streams er mindst lige så gode og desuden viser samtlige kampe.
Jeg plejer bare at søge efter "soccerstreams" på Google og så vælger det link der fører til en reddit-side kommer den frem. Her vil være en liste af stort set alle kampe der enten er i gang eller skal til at gå i gang, hvor man så bare klikker på den kamp man vil se. Til hver kamp lægger streamere (alle kan vist ikke lægge et link op, men kun godkendte streamere) selv et link til deres streams op, og her skal de samtidig skrive hvilket sprog og hvor god kvalitet kampen vises i, samt om den kan ses på mobil eller ej. De skal sågar annoncere om de har pop-up links og hvor mange de i så fald har. Desuden er der konstant moderatorer som holder øje med at de forskellige streams virker og rent faktisk viser det de siger de viser.
De fleste streams virker upåklageligt, men der er også rimelig mange der er dårlige eller ikke fungere, så hvis der er nogen der vil prøve det vil jeg anbefale de streams der kommer fra "buffstreamz" eller "ripple.is", men det varierer nok hvad der virker bedst for en selv alt efter hvilken browser osv. man bruger.
Realmadridstreams.net er også fantastisk. Du kan se alt fra LaLiga til Superliga. Kampen er i god kvalitet og der er få popup reklamer. Kan helt klart anbefales. Måske lidt Semi-ulovligt, men hvad fa'en ik'.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kender ikke Node, jeg kender generelt ikke meget pop musik.
Derimod kender jeg mange mindre Hiphop artister, dels i udlandet og her i landet. De er alle imod det, og siger det koster dem penge. De siger også at de før kunne tjene penge på cd salg (hvis altså de har været i branchen så længe, de nyere artister har jo ikke erfaringer fra tidligere tider).
Men det er da dejligt at høre det modsatte, da jeg på grund af miljø argumenter, går ind for digitale platforme. Vinyl feks sviner jo naturen meget.
Node er i samme skuffe som Gilli, Sivas etc. Det er fransk rap lavet om til pop med samme beats :D Men de største herhjemme som Nik og Jay, Rasmus Seebach, Joey Moe, Xander etc. (dem må du kende) :D De tjener ikke deres penge på deres musik, men det førnævnte :)
Underground Hiphop er nok den sværeste kategori at slå igennem i. Der er intet mainstream over det, og kender man ikke lyden, så har man ikke lyst til at lytte på det i mere end 20 sekunder. Sådan er gamet desværre.
Men fed snak :) God kamp senere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
JimmyBroe skrev: Nu er jeg selv artist... under navnet U$O.
Ej hold nu, ikk’å! Hvad sker der? Det er rigtigt at “jeg” bør opfører mig pænt i mit hjem. Ingen diskussion om det. Men jeg forstår ikke det pisser alle af, at nogle folk vælger at streame gratis... Træt af alle de stemmer der prædiker morale. Vi må kigge på momentet. Og lige nu er alternativet til piratstreaming bare for dyrt kontra kvalitet. #HalaMadrid #kenderevilvide
Hvis du siger 42 kr. om måneden er for dyrt én gang til, så er det dig der giver øl næste gang! :D Hvis min kone så tøse-pis på 90 kanaler, så havde hun fået en hurtig højre-venstre-kombi, hvis det gik udover at jeg ikke kunne se Real Madrid. Heldigvis er hun næsten ligeså stor fan som jeg selv, og var hende der sagde vi skulle købe med det samme :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Ej hold nu, ikk’å! Hvad sker der? Det er rigtigt at “jeg” bør opfører mig pænt i mit hjem. Ingen diskussion om det. Men jeg forstår ikke det pisser alle af, at nogle folk vælger at streame gratis... Træt af alle de stemmer der prædiker morale. Vi må kigge på momentet. Og lige nu er alternativet til piratstreaming bare for dyrt kontra kvalitet. #HalaMadrid #kenderevilvide
Hvis du siger 42 kr. om måneden er for dyrt én gang til, så er det dig der giver øl næste gang! :D Hvis min kone så tøse-pis på 90 kanaler, så havde hun fået en hurtig højre-venstre-kombi, hvis det gik udover at jeg ikke kunne se Real Madrid. Heldigvis er hun næsten ligeså stor fan som jeg selv, og var hende der sagde vi skulle købe med det samme :)
Ja og heldige dig. Ovenstående var skrevet i hylende morsomhed. Men det gik jo som sædvanlig din næse forbi. Din tørrekiks. Hvis du havde kendt en anelse til Århusiansk rap, så havde du nok fanget den din skie Køvenhavner;) #uldsweater #tørimunden #hoststøv
Herhjemme bliver jeg kaldt medister istedet for Madridista. Så lidt respekteres kongerne på martriklen...
For at slå fast En gang for alle. Jeg har 500kr+ på kontoen, så jeps jeg ville kunne købe det helt uden at kontakte den lokale udlåner, på hjørnet ved Brugsen.
Men så længe det produkt jeg skal betale penge for, er begrænsede til hvad det er, og ikke yder bedre kvalitet end jeg kan få med acestream, så betaler jeg sku ikke for det, altså. Så kan i andre tosser kaste en masse penge efter de nye drenge i klassen og så kan det være jeg joiner når produktet er af en bedre kvalitet:D
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Dios skrev:
Ja og heldige dig. Ovenstående var skrevet i hylende morsomhed. Men det gik jo som sædvanlig din næse forbi. Din tørrekiks. Hvis du havde kendt en anelse til Århusiansk rap, så havde du nok fanget den din skie Køvenhavner;) #uldsweater #tørimunden #hoststøv
Herhjemme bliver jeg kaldt medister istedet for Madridista. Så lidt respekteres kongerne på martriklen...
For at slå fast En gang for alle. Jeg har 500kr+ på kontoen, så jeps jeg ville kunne købe det helt uden at kontakte den lokale udlåner, på hjørnet ved Brugsen.
Men så længe det produkt jeg skal betale penge for, er begrænsede til hvad det er, og ikke yder bedre kvalitet end jeg kan få med acestream, så betaler jeg sku ikke for det, altså. Så kan i andre tosser kaste en masse penge efter de nye drenge i klassen og så kan det være jeg joiner når produktet er af en bedre kvalitet:D
Produktet bliver måske bedre, hvis flere ser med. Det bliver hvertfald ikke bedre kvalitet af at der kun sidder to ludere og en lommetyv og ser med ;)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
JimmyBroe skrev:
Dios skrev:
Produktet bliver måske bedre, hvis flere ser med. Det bliver hvertfald ikke bedre kvalitet af at der kun sidder to ludere og en lommetyv og ser med ;)
Præcis, men jeg er simpelthen for egoistisk til at tænke på the greater good her. Jeg skummer gerne fløden når i andre har gjort det til et super produkt:D
Jeg er her stadig XOXO
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev:
Beinsport.com med Ray Hudson og HD kvalitet.
Lidt mere info kunne være rart. Det er vel ikke gratis?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg er her stadig XOXO
Ramos4 skrev:
madrid2000 skrev:
Beinsport.com med Ray Hudson og HD kvalitet.
Lidt mere info kunne være rart. Det er vel ikke gratis?
Jeg ser samme kanal dog på acestream. Et link: www.livefootballol.me/channels/arenavision-33-acestream.html
Jeg er her stadig XOXO
Ramos4 skrev: Ser ikke ud til at Ace Player er tilgængeligt til Mac?
Det ved jeg faktisk ikke en dyt om desværre. Måske et andet klogt hovede kan hjælpe her.
Jeg er her stadig XOXO