Real Madrid på TV/Stream/etc.

5 år 7 måneder siden #97 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

Kiwes skrev: I går så jeg Real Madrid kampen igennem Strivesport på min computer med HDMI i fjernsynet. Kvaliteten og flow var ganske fin.
Lige nu ser jeg ATL. Madrid og Valencia på mit smart TV, hvor jeg har åbnet en internet browser og gået ind på Strivesports hjemmeside. Kvaliteten er TOP KLASSE og ligner almindelig Flow-TV på en prik.
Til information: mit TV er LG TV UHD 49" 49UJ630V og har en 100/20 forbindelse.


Fedt! Har lige prøvet, og det funker til perfektion. Meget bedre kvalitet, og det er minimalt dårligere flow-tv som jeg kan se det. Fantastisk :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #98 af Administrationen
Gammelfar er glad!
1) Farvel til tåbelige danske kommentatorer
2) Farvel til Discovery Networks fordummende programmer
3) Goddag til den lille TV-pakke inkl. streaming-tjenester
4) Goddag til netto 60 kr. om måneden i forhold til betaling af programmer.

Strive fungerede perfekt hos mig i weekenden!
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Administrationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #99 af REAL
Besvaret af REAL på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

Administrationen skrev: Gammelfar er glad!
1) Farvel til tåbelige danske kommentatorer
2) Farvel til Discovery Networks fordummende programmer
3) Goddag til den lille TV-pakke inkl. streaming-tjenester
4) Goddag til netto 60 kr. om måneden i forhold til betaling af programmer.

Strive fungerede perfekt hos mig i weekenden.


Jeg har desværre den vane, som hedder engelsk fodbold. Så skal stadig have en tv-pakke. Ellers meget enig!

Har personligt valgt et års abonnement, så er det nærmere de 41 kr. pr. måned. Isoleret set en fin pris.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved REAL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #100 af Administrationen

REAL skrev:

Administrationen skrev: Gammelfar er glad!
1) Farvel til tåbelige danske kommentatorer
2) Farvel til Discovery Networks fordummende programmer
3) Goddag til den lille TV-pakke inkl. streaming-tjenester
4) Goddag til netto 60 kr. om måneden i forhold til betaling af programmer.

Strive fungerede perfekt hos mig i weekenden.


Jeg har desværre den vane, som hedder engelsk fodbold. Så skal stadig have en tv-pakke. Ellers meget enig!

Har personligt valgt et års abonnement, så er det nærmere de 41 kr. pr. måned. Isoleret set en fin pris.


Engelsk fodbold blev jeg definitivt færdig med i går, da jeg så at de nu har koblet PL-baren op til deres kampe. Hold nu kæft, hvor er det dumt!

De 60 kr. forskellen mellem de 100 kr. i at gå fra den store TV-pakke til den lille TV-pakke og så få Strive til 40 kr. om måneden./Jesper

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #101 af Madridista1992
Er selv indehaver af et Strive abonnement. Og kom til at tænke på, om der er nogen herinde der ved om det også inkludere Copa Del Rey?

Madridista så længe jeg kan huske

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #102 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

Administrationen skrev:

REAL skrev:

Administrationen skrev: Gammelfar er glad!
1) Farvel til tåbelige danske kommentatorer
2) Farvel til Discovery Networks fordummende programmer
3) Goddag til den lille TV-pakke inkl. streaming-tjenester
4) Goddag til netto 60 kr. om måneden i forhold til betaling af programmer.

Strive fungerede perfekt hos mig i weekenden.


Jeg har desværre den vane, som hedder engelsk fodbold. Så skal stadig have en tv-pakke. Ellers meget enig!

Har personligt valgt et års abonnement, så er det nærmere de 41 kr. pr. måned. Isoleret set en fin pris.


Engelsk fodbold blev jeg definitivt færdig med i går, da jeg så at de nu har koblet PL-baren op til deres kampe. Hold nu kæft, hvor er det dumt!

Ja det er fuldkommen hul i hovedet... Det er simpelthen så useriøst at jeg ikke gider se ret meget mere fra deres "studier". Og så har de tilmed sat et fan-panel op, hvor det som udgangspunkt går ud på at se hvem der kan kaste med mest mudder. Selv spørgsmålene ligger udelukkende op til noget, der kan bruges til at opsætte diverse skandaler og skænderier efterfølgende.

Og så må jeg medgive at jeg stort set ikke savner en eneste kommentator fra de danske udsendelser af La Liga. Hvilken fornøjelse at få noget saglighed ind i sin TV-oplevelse fremover.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #103 af Zyconith
Hvad er PL baren?

@Brylle
Niels Christian Frederiksen har nu altid været en personlig favorit. Særligt da han havde kampene for sig selv.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #104 af Administrationen

Zyconith skrev: Hvad er PL baren?

@Brylle
Niels Christian Frederiksen har nu altid været en personlig favorit. Særligt da han havde kampene for sig selv.


PL-baren er at rykke studiet ud på en pub med engelske fans.

Det er som udgangspunkt fint nok, men lavpunktet kom i går, da Mølby mente at Manchester United ville vinde i anden halvleg, hvilket Peter Grønborg straks spurgte åbent ud på Manchester United-pubben om ikke de var glade for at høre.......og det var de:

- Jaaaaa, blev der råbt.

Hold nu kæft og giv mig noget Motor-Mille på Ramasjang!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #105 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.

Zyconith skrev: Hvad er PL baren?

@Brylle
Niels Christian Frederiksen har nu altid været en personlig favorit. Særligt da han havde kampene for sig selv.

Helt enig. Det hjælper bare ikke når Mølby, Tøfting eller Graulund skal sidde og tude ved siden af ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #106 af Chamartin
Jeg synes Simon Hanley, der kommenterede Madrids kamp i søndags, er temmelig irriterende at høre på. Han skulle spillerens navn hver eneste gang, den blev spillet videre. Det er altså ikke radio. Vi kan godt selv se.
Graham Hunter, der utvivlsomt ved en del om spansk fodbold, var medkommentator, og hans yderst skotske accent kan da være meget charmerende at høre på, men så fantastisk mange guldkorn var der nu heller ikke, der fløj ud af munden på ham. Men TV mediet er måske også nyt for ham - det ved jeg ikke.

Men altså, det er nu ikke fordi, der er ret mange danske kommentatorer, jeg savner til spanske kampe, måske bortset fra Morten Glinvad og Peter Piil, som jeg synes er klasse og til dels Jonas Schwartz.

Derudover synes jeg faktisk, at Strive Sport havde oppet sig på billedkvaliteten og forsinkelsen var også kraftigt mindsket (ellers også var min Footballscore apps bare kollektivt langsomme den dag).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #107 af Zyconith

Administrationen skrev:

Zyconith skrev: Hvad er PL baren?

@Brylle
Niels Christian Frederiksen har nu altid været en personlig favorit. Særligt da han havde kampene for sig selv.


PL-baren er at rykke studiet ud på en pub med engelske fans.

Det er som udgangspunkt fint nok, men lavpunktet kom i går, da Mølby mente at Manchester United ville vinde i anden halvleg, hvilket Peter Grønborg straks spurgte åbent ud på Manchester United-pubben om ikke de var glade for at høre.......og det var de:

- Jaaaaa, blev der råbt.

Hold nu kæft og giv mig noget Motor-Mille på Ramasjang!!


Nå ja, det har jeg set. Startede de allerede på sidste år eller hvornår det var, hvor de fyldte den engelske i Kolding, hvorfor der ikke var plads til stamkunder.

Ej, men Viasat og TV2 burde få en del præmie for at lefle for provinsdanmarks laveste fællesnævnere (midaldrende fans af engelsk fodbold, med alt hvad der hører til) i deres dækning.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #108 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Real Madrid på TV/Stream/etc.
Alle programmer der involverer at høre "folkets mening" er det rene lort. Ligesom når de i Nyhederne lige interviewer naboen i en mordsag. Jamen lad os da få hr. og fru Kartoffels mening. Jøsses. Er Premier League ikke også rykket meget over på TV3 Max eller hvad den hedder? Endnu en kanal man skal skaffe eller gå over til streaming.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce