Sæsonen 2019/2020

6 år 6 måneder siden #1165 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020

MARCA relay a report from ABC stating that the Belgian forward is expected to return in late January and February.

Ser ud til at Hazard først bliver klar omkring starten af februar. Det resultere helt sikkert i flere pointtab og en helvedes masse indianerbold.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #1166 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Det var den liga. Hold kæææft hvor fedt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 6 måneder siden #1167 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2019/2020
MARCA med en "report from ABC" - hvor har ABC den fra?

Men kun hans anden skade i år. Han skylder at bruge noget af sommerferien på at træne lidt næste år.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

6 år 6 måneder siden #1168 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Det var den liga. Hold kæææft hvor fedt.

4-4-2

Valverde - Casemiro - Kroos - Rodrygo.

Benzema & Jovic y mucho goles.

6 år 6 måneder siden #1169 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2019/2020

Selvfølgelig var det ikke det.

Vi møder Getafe ude, Sevilla hjemme og Valladolid ude i LaLiga i januar måned. Det er ganske overkommeligt. Så har vi Atlético Madrid hjemme i starten af februar, og mon ikke den gode belgier er klar til den tid. Det er formentlig det Zidane og co. sigter efter.

6 år 6 måneder siden #1170 af Ramos4

Daniel skrev:

Vi møder Getafe ude, Sevilla hjemme og Valladolid ude i LaLiga i januar måned. Det er ganske overkommeligt. Så har vi Atlético Madrid hjemme i starten af februar, og mon ikke den gode belgier er klar til den tid. Det er formentlig det Zidane og co. sigter efter.

Vi har spillet 7 uafgjorte allerede. Hvad får dig til at tro vi ikke smider flere point i januar.

Hazard er jo ikke klar hjemme mod Atletico. Det vil være en Hazard på 80%, der ikke har spillet i tre-fire måneder.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 6 måneder siden #1171 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev:

Daniel skrev:

Vi har spillet 7 uafgjorte allerede. Hvad får dig til at tro vi ikke smider flere point i januar.

Hazard er jo ikke klar hjemme mod Atletico. Det vil være en Hazard på 80%, der ikke har spillet i tre-fire måneder.

Nu skal vi også passe på med at gøre Hazard til vores store frelser - så god har han altså heller ikke været.
Vi har brug for kollektive forbedringer i offensiven og særligt vores backs skal bidrage langt mere. Med Marcelo tilbage (forhåbentlig er han blevet sin skade quit) sammen med en mere offensiv rolle til Kroos og Valverde nu hvor Casemiro er tilbage så bliver det forhåbentlig bedre end i sidste kamp. Hvem Benzema skal pares med i offensiven er det store spørgsmål for mig, for jeg vil helt sikkert bruge Valverde, Casemiro, Kroos og Isco på midten.
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Kiwes.

6 år 6 måneder siden #1172 af Ramos4
Så du mener ikke Hazard er den store frelser, men du tror Marcelo kan gøre forskellen? Vi har scoret 1 gang de seneste 3 kampe og det var i overtiden fordi Cortouis gik med frem.

Vi spiller langt bedre end længe, men det nytter jo ikke at kun Benzema kan score. Hazard skaber så meget plads og kan drible sin direkte modstander. Det er alt det vi har brug for. Jeg siger ikke han er nok, jeg så gerne en offensiv forstærkning mere, men Hazard er alt vi har tbh. - sammen med Benz.

6 år 6 måneder siden #1173 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Så du mener ikke Hazard er den store frelser, men du tror Marcelo kan gøre forskellen? Vi har scoret 1 gang de seneste 3 kampe og det var i overtiden fordi Cortouis gik med frem.

Vi spiller langt bedre end længe, men det nytter jo ikke at kun Benzema kan score. Hazard skaber så meget plads og kan drible sin direkte modstander. Det er alt det vi har brug for. Jeg siger ikke han er nok, jeg så gerne en offensiv forstærkning mere, men Hazard er alt vi har tbh. - sammen med Benz.

Jeg nævner på intet tidspunkt at det er Marcelo alene der kan gøre forskellen. Jeg fremhæver at der er behov for at kollektivet bidrager mere til offensiven, og ja her fremhæver jeg særligt vores backs. Nu er det jo heller ikke fordi at Hazard indtil videre har vist at han sparker den ene bold i kassen efter den anden eller ligger den afgørende aflevering til målet. Bliver vi bedre hvis Hazard er på holdkortet...ja, men han alene løser på ingen måde vores målkrise i min optik.

6 år 6 måneder siden #1174 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2019/2020
Vores aktuelle "målkrise" bærer præg af spillere ude af målform, men også uheld og skader, samt modstandere(heriblandt Barcelona), der pakker sig ned i 90 minutter. Vi kontrollerer og vi kommer frem til chancer, men vi mangler skarphed. Det kan gå 2 veje. Med tålmodighed kommer der hul på bylden på et tidspunkt. Alternativt går det helt galt, hvis holdet panikker og begynder at spille med hovedet under armen. Hvis vi kan få gang i Jovic eller Rodrygo, kan det redde sæsonen. (Hvis det usandsynlige skulle ske, at Vinicius lærer at ramme målet, har vi den næste Neymar.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

6 år 6 måneder siden #1175 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Ligesom med angribere, så kommer mål i stimer, og det er selvfølgelig også gældende med vores hold. Hazard havde nok ikke hjulpet i kampen mod Bilbao. Egentlig var der jo heller ikke brug for ham. Elendige afslutninger af Vinicius, Kroos og Benzema var eneste grund til, at vi ikke fik de 3 point. Man må simpelthen bare ikke brænde så mange 100% chancer i en kamp som vi gjorde der, og det koster.
Derimod havde han nok gjort underværker imod Barca, da han kan alt det man altid savner ved Bale. Tilstedeværelse, udfordrende og verdensklasse i duellerne.

Derudover, så vil Marcelo jo også hjælpe en helt del på vores problem. Moderne backs er jo bare alt afgørende, og han kommer med alt det Mendy kun kan drømme om. Langt bedre indlæg, men egentlig bare hans tilstedeværelse i angrebet giver et langt bedre flow, og angrebspower.

For at løse problemet uden Hazard, så synes jeg Vinicius er den eneste der kan nogenlunde det samme, og det har været tydeligt at vi har manglet det. Bale er der bare slet ikke, og Rodrygo har fået jordforbindelse igen, men det sjove ved ham er jo, at han forsimpler tingene, og dermed virker fuldstændig ligegyldig, hvis han ikke er kampafgørende.
Vi har brug for mål, men vi har ligeså meget brug for uforudsigelighed, som gør, at vi kan true en organiseret defensiv som f.ek.s Getafe's som vil være næste udfordring. At Vinicius ikke kan scorer må vi tage med, men det har jo altid været problemet.

Vi skal have gang i Kroos og Valverde igen, hvor de er med til at skabe overtal og dominerende angrebsspil igen. Vi skal have vores eneste Real Madrid værdige back tilbage i Marcelo, og vi skal fortsætte vores 4-mands midtbane. Om det skal være Modric eller Isco skal jeg ikke kunne sige, men når alternativerne er Rodrygo og Bale med deres form i mente, så burde der ikke være tvivl om, at det er formationen der skal foretrækkes.

Krydser dog stadig alt hvad jeg har på, at Bale har spillet sin sidste kamp i Real. Forhåbentlig kan Mourinho få overtalt Levy til at kaste nogle penge efter Bale, så vi kan komme af med det største problem siden Kaká.

Jeg er altid forholdsvis optimistisk, men må indrømme, at den er dalet en helt del siden Hazard og Marcelo har været ude, og specielt med rygterne om, at Hazard's skade trækker gevaldigt ud. Hazard har ikke vist sig fra sin bedste side, og nuvel er det ikke blevet til meget på papiret, men han er trods alt en fantastisk afslutter med kvalitet hele vejen rundt, som kan afgøre tingene på egen hånd.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 6 måneder siden #1176 af Ramos4

Kiwes skrev:

Ramos4 skrev: Så du mener ikke Hazard er den store frelser, men du tror Marcelo kan gøre forskellen? Vi har scoret 1 gang de seneste 3 kampe og det var i overtiden fordi Cortouis gik med frem.

Jeg nævner på intet tidspunkt at det er Marcelo alene der kan gøre forskellen. Jeg fremhæver at der er behov for at kollektivet bidrager mere til offensiven, og ja her fremhæver jeg særligt vores backs. Nu er det jo heller ikke fordi at Hazard indtil videre har vist at han sparker den ene bold i kassen efter den anden eller ligger den afgørende aflevering til målet. Bliver vi bedre hvis Hazard er på holdkortet...ja, men han alene løser på ingen måde vores målkrise i min optik.

Vi er enige. Vi har brug for Marcelo og Hazard og al held i verden, hvis vi skal vinde ligaen. Det er stadig kun Benzema der scorer. Jeg ser os bare ikke komme ud af vores målkrise, når vi har en måned mere uden Hazard :) Alt imens Messi scorer efter velbefindende og Suarez også er længder bedre end noget vi har.

Leveret af Kunena Forum