Sæsonen 2019/2020

4 år 4 måneder siden #1129 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2019/2020

El Siete skrev: Super fedt, TV2 erhverver rettighederne til alt La Liga og Serie A.

sport.tv2.dk/fodbold/2019-11-27-endnu-me...old-paa-tv-2-sport-x

EDIT: Og Strive lukker efter nytår.


Får os der har betalt for et år så vores penge tilbage eller kører man bare videre på sit abo. (på Tv2play) istedet.

Det er da en glædelig nyhed. Jeg orker bare ikke flere udgifter for at se bold altså. Det er altid de dyreste pakker/kanaler hos udbyderne. og nu skal man så ha Tv2play-et-eller-andet også?

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1130 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2019/2020
Ufatteligt nok er det næsten en dårlig nyhed imo. Nogle af kampene (ved ikke om det så måske kommer til at gælde alle vores kampe) kommer til at ligge på Tv2 Sport X - den nye kanal - som ikke engang kommer til at ligge i fuldpakken hos YouSee - så selv om manbetaler kassen for det, så er det ikke nok - så skal man ud i noget blandselv! Og ellers skal man ha TV2 Play - og naturligvis den suverænt dyreste udgave af det - til ca 180 om måneden. Jeg har allerede TV2 Play gennem Telmore, meeeeeen selvfølgelig ikke luksusudgaven som har deres sport. Så igen, det er bare "FUCK JER - I KAN BETALE VED KASSE 1". Men jeg sagde det fra starten - Strive overlever ikke længe - dertil kunne de simpelthen ikke hente nok penge på de få kunder.


Og ja, pengene får man tilbage pro rata fra Strive - og så modtager man et "godt" tilbud fra TV2 på TV2 Play
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1131 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg ser det gratis fra nytår. Gider ikke bruge for mange penge på alle de streaming tjenester, som efterhånden har overtaget hele TV markedet - inklusiv Sports tv.

Har heldigvis fundet nogle rimeligt solide hjemmesider med god kvalitet + jeg har 250/250 internet hastighed.
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1132 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020

JimmyBroe skrev:

El Siete skrev: Super fedt, TV2 erhverver rettighederne til alt La Liga og Serie A.

sport.tv2.dk/fodbold/2019-11-27-endnu-me...old-paa-tv-2-sport-x

EDIT: Og Strive lukker efter nytår.


Får os der har betalt for et år så vores penge tilbage eller kører man bare videre på sit abo. (på Tv2play) istedet.

Det er da en glædelig nyhed. Jeg orker bare ikke flere udgifter for at se bold altså. Det er altid de dyreste pakker/kanaler hos udbyderne. og nu skal man så ha Tv2play-et-eller-andet også?


Strive skriver at man får resterende abonnement tilbagebetalt i januar (har selv årsabonnement) og har man ikke TV2 Play, får man en rabatkode af Strive så man får TV2 Play sportspakken til 79/md i et halvt år og dermed sparer 100 kr/md.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1133 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020

Siempre fiel skrev: Ufatteligt nok er det næsten en dårlig nyhed imo. Nogle af kampene (ved ikke om det så måske kommer til at gælde alle vores kampe) kommer til at ligge på Tv2 Sport X - den nye kanal - som ikke engang kommer til at ligge i fuldpakken hos YouSee - så selv om manbetaler kassen for det, så er det ikke nok - så skal man ud i noget blandselv! Og ellers skal man ha TV2 Play - og naturligvis den suverænt dyreste udgave af det - til ca 180 om måneden. Jeg har allerede TV2 Play gennem Telmore, meeeeeen selvfølgelig ikke luksusudgaven som har deres sport. Så igen, det er bare "FUCK JER - I KAN BETALE VED KASSE 1". Men jeg sagde det fra starten - Strive overlever ikke længe - dertil kunne de simpelthen ikke hente nok penge på de få kunder.


Og ja, pengene får man tilbage pro rata fra Strive - og så modtager man et "godt" tilbud fra TV2 på TV2 Play


180,- for TV2 Play inkl alt La Liga er en okay pris synes jeg, når deres nuværende pakke koster 140,- (eller 110 med reklamer) Den irriterende del er at de skriver at basispakken stiger i pris, selvom TV2 Sport ryger ud af pakken. Giver ikke mening.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1134 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg synes immervæk det er noget af en nedgradering der vil noget. Tv2 Sport X som er den eneste tv kanal der skal vise La Liga og Serie A. Hvordan kommer den fordeling til at se ud? Bliver der ikke vist Real, så skal man opgradere med 140kr. om måneden for at få Tv play til 180kr. om måneden, hvis man som undertegnet har købt Strive's 1 års abb til 40kr. om måneden tror jeg det blev til.
Strive har oppet sig i denne sæson, og nu skal vi sikkert starte forfra med en ny stream tjeneste, som ligesom med Strive sikkert vil opgradere fra sæson til sæson.

Jeg er ikke videre imponeret, men nu må vi se

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1135 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Jeg synes immervæk det er noget af en nedgradering der vil noget. Tv2 Sport X som er den eneste tv kanal der skal vise La Liga og Serie A. Hvordan kommer den fordeling til at se ud? Bliver der ikke vist Real, så skal man opgradere med 140kr. om måneden for at få Tv play til 180kr. om måneden, hvis man som undertegnet har købt Strive's 1 års abb til 40kr. om måneden tror jeg det blev til.
Strive har oppet sig i denne sæson, og nu skal vi sikkert starte forfra med en ny stream tjeneste, som ligesom med Strive sikkert vil opgradere fra sæson til sæson.

Jeg er ikke videre imponeret, men nu må vi se


Hvis man hverken har en tvpakke, hvor TV2 sport er med, eller har TV2 Play i forvejen, ja så er det noget af et ekstrabeløb om måneden, for Strives årsabonnement var vildt billigt.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1136 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

El Siete skrev:

Dios skrev: Jeg synes immervæk det er noget af en nedgradering der vil noget. Tv2 Sport X som er den eneste tv kanal der skal vise La Liga og Serie A. Hvordan kommer den fordeling til at se ud? Bliver der ikke vist Real, så skal man opgradere med 140kr. om måneden for at få Tv play til 180kr. om måneden, hvis man som undertegnet har købt Strive's 1 års abb til 40kr. om måneden tror jeg det blev til.
Strive har oppet sig i denne sæson, og nu skal vi sikkert starte forfra med en ny stream tjeneste, som ligesom med Strive sikkert vil opgradere fra sæson til sæson.

Jeg er ikke videre imponeret, men nu må vi se


Hvis man hverken har en tvpakke, hvor TV2 sport er med, eller har TV2 Play i forvejen, ja så er det noget af et ekstrabeløb om måneden, for Strives årsabonnement var vildt billigt.


Jeg har den mindste tv pakke fra Yousee med 10 bland selv kanaler, så det vil som sådan ikke blive et problem for mig, at få den nye kanal som forhåbentlig kan tilvælges som bland selv kanal.
Kender man Yousee ret, så vil de ligesom med Viaplay ikke have mulighed for at tilbyde TV2 play med sport pakken i deres udvalg, så det bliver en ekstra månedlig udgift på lige knap 200 ja.
Det koncept er jeg bare ikke fan af, og derfor synes jeg det er at tage røven på folket.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1137 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Hazard er heldigvis kun ude i små 10 dage. Hans ankel er forstuvet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, ElMadrid, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1138 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Hazard er heldigvis kun ude i små 10 dage. Hans ankel er forstuvet.


Ja puha så kan man ånde lettet op. Det havde ikke været til at bære med en langtidsskade.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1139 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Ødegaard med endnu en 'man-of-the-match' indsats for Sociedad. Hold kæft han er god!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #1140 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Så i de seneste tre kampe har Ramos: Foræret en tidlig scoring væk mod Sociedad, gået hovedløst med frem mod PSG, der kostede Cortouis en udvisning og givet et straffe væk i dag.

Han bliver sjældent udvist mere, det må man dog give ham :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum