Sæsonen 2019/2020

2 uger 2 dage siden #1117 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

BBB skrev:

ChrillRM14 skrev: Det kan da umuligt være et decideret kedeligt liv at være en af de bedste - eller i hvert fald deroppeaf - spiller i verden i en stor international sportsgren. Jo, der bruges mange mange timer, men man opnår så også noget, de færreste vil opnå. Hvis du har levet et liv med adrenalin og hæder, så må et almindeligt lønmodtagerjob og weekender med fødselsdag hos svigermor og leverpostej til frokost da ligne det kedeligste robotliv :D

Dios hader modelkærester, eget træningscenter, at have sin familie i nærheden det meste af dagen, lækre biler, sund og lækker mad, egen yacht, at blive tilbedt og når andre rejser statuer af ham. ;-)

Jeg er sikker på Dios har alle de ting selv. Sådan forestiller jeg mig ham hvertfald.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 2 dage siden #1118 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020
Altså Cristiano forekommer mig ikke ligefrem som en Keith Richard type, men udover at han til dagligt spiller fodbold, så har han en helvedes masse projekter kørende ved siden af, som også har brug for hans opmærksomhed. Jeg tror ihverfald ikke, at der er mange andre fodboldspillere der har så meget kørende samtidigt, og Hazard forekommer mig slet ikke som den type :-D

Han har vidst også en stor familie, og det i sig selv kan da aldrig blive kedeligt. Virker ihverfald til at han har en masse at tage sig til, og fordi han så vælger en salat fremfor en pose chips kan da umuligt gøre hans liv kedeligt :-D

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Ramos4

2 uger 2 dage siden #1119 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
slet

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 uger 1 dag siden ved Dios.

2 uger 2 dage siden #1120 af Dios

ChrillRM14 skrev: Det kan da umuligt være et decideret kedeligt liv at være en af de bedste - eller i hvert fald deroppeaf - spiller i verden i en stor international sportsgren. Jo, der bruges mange mange timer, men man opnår så også noget, de færreste vil opnå. Hvis du har levet et liv med adrenalin og hæder, så må et almindeligt lønmodtagerjob og weekender med fødselsdag hos svigermor og leverpostej til frokost da ligne det kedeligste robotliv :D

Jeg tror til gengæld også, at der findes nogen, som er givet et talent, som de har fået at vide ‘bare ikke må spildes’, og så er deres liv ligesom lagt ud foran dem, at det bliver fodbold, fodbold og fodbold. Om de vil det eller ej. Og de spillere har måske ikke behovet for at skulle søge efter den sidste procent.

Det kommer jo helt sikkert an på hvilken vinkel du vælger at se det fra.
Personligt har jeg valgt et liv hvor jeg stort set kan gøre præcis lige hvad jeg har lyst til.
Jeg har en del kendte venner, og det kan tælles på 2 hænder de sidste 10 år hvordan vi kunne hænge ud i offentligheden. Nuvel, så tjener de alle over det dobbelte af mig og lever Instagram livet ud ad til, kører de vildeste biler og MC’er, hvor mine er mere betalelige, men jeg ved også hvor frustrerende det er for dem ikke at kunne gå i bio uden at blive afbrudt hele tiden, eller skabe sig åndsvagt i byen som os andre uden det ender på forsiden mandagen efter. Det er en del af gamet, men det er immervæk ikke et liv for alle, og slet ikke undertegnet.
Nu taler jeg kun for mig selv, men nu har jeg også relativt tætte bekendtskaber i musikerbranchen og fodboldverden, så jeg ved nogenlunde hvordan det er bag facaden. Det her er kun i Dk, så det er jo en milliard gange værre, hvis man hedder Ronaldo og ikke kun er kendt af 3-4 millioner danskere.

Ronaldo forklarer det jo egentlig perfekt i hans seneste interview. Ham og hans ven ville i byen en nytårsaften, men de skulle være i fuld forklædning, og alligevel blev han opdaget. Sådan noget bliver fuldstændig taget fra en, og i mine øjne er det bare ikke det værd.

Der er helt sikkert også mange som synes mit liv er død hamrende kedeligt, og sådan er vi jo alle forskellige, og heldigvis for det.

Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden ved Dios.

2 uger 2 dage siden #1121 af Dios

Ramos4 skrev:

BBB skrev:

Dios hader modelkærester, eget træningscenter, at have sin familie i nærheden det meste af dagen, lækre biler, sund og lækker mad, egen yacht, at blive tilbedt og når andre rejser statuer af ham. ;-)

Jeg er sikker på Dios har alle de ting selv. Sådan forestiller jeg mig ham hvertfald.

Det er tæt på :D

Jeg har ihvertfald en derhjemme jeg er mere end tilfreds med. Træningscenteret har jeg inden for 100 meter, så what not to like? :D

Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 uger 1 dag siden #1122 af Ramos4

Dios skrev:

Ramos4 skrev:

BBB skrev:

Det er tæt på :D

Jeg har ihvertfald en derhjemme jeg er mere end tilfreds med. Træningscenteret har jeg inden for 100 meter, så what not to like? :D

Du lever et feteret liv i luksus vi andre blot kan drømme om og misunde. Men det er dig vel undt.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden

1 uge 3 dage siden #1123 af Ramos4
Nu snakker vi meget om Messi-afhængighed, men vi må nok også indrømme at meget hænger på Benzema. Topscorer i ligaen. Efter ham kommer Messi, Suarez lidt længere nede og så Griezmann. Vi har "ingen" efter Benzema.

Vores midtbane er blevet bedre til at byde ind, men hvis man kigger tallene lige pt. så er det altså Benzema meget hænger på. Han har også scoret første mål i kampene 7/10 gange han har scoret. Meget stor betydning han har.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 uge 3 dage siden #1124 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Nu snakker vi meget om Messi-afhængighed, men vi må nok også indrømme at meget hænger på Benzema. Topscorer i ligaen. Efter ham kommer Messi, Suarez lidt længere nede og så Griezmann. Vi har "ingen" efter Benzema.

Vores midtbane er blevet bedre til at byde ind, men hvis man kigger tallene lige pt. så er det altså Benzema meget hænger på. Han har også scoret første mål i kampene 7/10 gange han har scoret. Meget stor betydning han har.

Ja vi er blevet meget bedre, men samtidigt er det meget skrøbeligt. Udover en skade til Benzema, så vil en skade til Valverde eller Casemiro pludselig sætte os i en situation hvor vi er nødt til at spille med Kroos-Modric eller Kroos-isco igen. En skræmmende tanke med så langsom en midtbane. Og en skade til Ramos eller varane vil også sætte os en i vanskelig situation. Vi er desværre tyndt besat på flere nøglepositioner.

Vi vinder ligaen hvis vi holder os skadefri på de positioner.

1 uge 3 dage siden #1125 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæsonen 2019/2020
Ja skræmmende at tænke på at vi skal holde os skades frie i forsvaret, på midtbanen og i angrebet om vi skal vinde ligaen.

Jeg har aldrig været rigtig fan af Benzema, (lidt mere i år) og det fortjener han faktisk slet ikke, altså at jeg har været på nakken af ham.
Som det er i dag er der meget langt ned til nr 2 på listen om Benzema bliver skadet. Derfor mener jeg han burde spares meget mere når man kan og giv spilletid til Jovic.
Samme bekymringer har jeg ikke på midtbanen selv om der mangler mål derfra naturligvis.
Forsvaret er lidt som angrebet, vi har en fremtidens spiller som bare skal få spilletid.

Lidt kedelige udskiftninger i en kamp, men jeg ser gerne at Militao og Jovic får minutter i hver kamp om det ligger til at vi vinder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

1 uge 1 dag siden #1126 af Ramos4
Zidane - som har været træner i 3 år - er nu den træner i klubben med 5. flest kampe. Det siger alt om tålmodigheden i Real Madrid :D

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El Siete, Madridista02

1 uge 1 dag siden #1127 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020
Super fedt, TV2 erhverver rettighederne til alt La Liga og Serie A.

sport.tv2.dk/fodbold/2019-11-27-endnu-me...old-paa-tv-2-sport-x

EDIT: Og Strive lukker efter nytår.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved El Siete.

1 uge 1 dag siden #1128 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2019/2020

El Siete skrev: Super fedt, TV2 erhverver rettighederne til alt La Liga og Serie A.

sport.tv2.dk/fodbold/2019-11-27-endnu-me...old-paa-tv-2-sport-x

EDIT: Og Strive lukker efter nytår.

Ja, det er fandeme en god nyhed. Kanalen TV2 Sport X er også bekræftet at indgå i tilbud på de større TV udbydere (Yousee, Stofa, Boxer og Waoo).
Så kan billedkvaliteten måske omsider få et løft igen. Jeg har fået SÅ lange boller af, at skulle se fodbold via elendig streamingkvalitet.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.