Sæsonen 2019/2020
Ramos4 skrev: Vi kommer virkelig til at se dumme ud, hvis Jovic tager et par sæsoner for at slå igennem og vi så har skudt Mariano afsted til en klub, hvor han bomber 20+ per sæson.
Men Zidane ved hvad han laver...
Vi ser ekstremt dumme ud med Mariano på holdet! Han er jo ikke Real Madrid værdig, og ikke i nærheden af at være god nok. Dog vil han være fremragende, hvis vi igen begynder at smække 150 indlæg pr. kamp, ellers er han en pestilens for opspillet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
Ramos4 skrev: Vi kommer virkelig til at se dumme ud, hvis Jovic tager et par sæsoner for at slå igennem og vi så har skudt Mariano afsted til en klub, hvor han bomber 20+ per sæson.
Vi ser ekstremt dumme ud med Mariano på holdet! Han er jo ikke Real Madrid værdig, og ikke i nærheden af at være god nok. Dog vil han være fremragende, hvis vi igen begynder at smække 150 indlæg pr. kamp, ellers er han en pestilens for opspillet.
Hvor Jovic til gengæld er et teknisk vidunder...
Altså indtil videre vil Zidane spille med Benzema som ene angriber, så Mariano eller Jovic skal være backup. Jeg tænker bare at lige netop den position var ikke livsnødvendig at forstærke os på. Jeg havde hellere set os forstærke os andre steder, når Jovic alligevel bare skal være backup.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Dios skrev:
Vi kan da også bruge Isco som 9’er, når Jovic er ude og Benzema har en skidt dag foran mål. Han er god i opspillet også ville Real Madrid se rigtig seje ud.
- Jakobsif555
- Ekspert bruger
-
Barcelona - Suarez
Bayern - Lewandowski
City - Aguero
Liverpool - Firmino
Atletico - Griezmann (de sidste år)
Os - Benzema
Det er jo ikke for sjov at alle de store satser på en angriber som har mere end bare fart eller højde i dag.
Ramos4 skrev:
Dios skrev:
Altså indtil videre vil Zidane spille med Benzema som ene angriber, så Mariano eller Jovic skal være backup. Jeg tænker bare at lige netop den position var ikke livsnødvendig at forstærke os på. Jeg havde hellere set os forstærke os andre steder, når Jovic alligevel bare skal være backup.
Det er der forhåbentlig ingen der har nævnt, men derfor har jeg også altid været meget mere varm på João Félix, som er et teknisk vidunder.
Det giver kæmpe mening, at hente en langt bedre angriber end Mariano, og det synes jeg helt klart Jovic er. Mariano har vildskab og er rimelig skarp på afslutninger, men alt andet er han jo til grin i. Han flyver rundt som en høne uden hoved, og træder i bolden og er ved at skvatte i den hveranden gang han har den. At det til tider er rart, at se en så energisk spiller vil jeg give folk ret i, men det gør ham jo ikke skide god, og slet ikke i en klub som Real Madrid, hvor angribere, hvis komptence langtfra er simpel boldkontrol, men dog klasser bedre end Mariano er blevet slagtet som Higuain og Morata er blevet det.
Fondo_Sur skrev:
Dios skrev:
Vi kan da også bruge Isco som 9’er, når Jovic er ude og Benzema har en skidt dag foran mål. Han er god i opspillet også ville Real Madrid se rigtig seje ud.
Vi kan også bare vise Jovic tillid, som immervæk er et teknisk geni ift. Mariano :)
Dios skrev:
Ramos4 skrev:
Dios skrev:
Det er der forhåbentlig ingen der har nævnt, men derfor har jeg også altid været meget mere varm på João Félix, som er et teknisk vidunder.
Det giver kæmpe mening, at hente en langt bedre angriber end Mariano, og det synes jeg helt klart Jovic er. Mariano har vildskab og er rimelig skarp på afslutninger, men alt andet er han jo til grin i. Han flyver rundt som en høne uden hoved, og træder i bolden og er ved at skvatte i den hveranden gang han har den. At det til tider er rart, at se en så energisk spiller vil jeg give folk ret i, men det gør ham jo ikke skide god, og slet ikke i en klub som Real Madrid, hvor angribere, hvis komptence langtfra er simpel boldkontrol, men dog klasser bedre end Mariano er blevet slagtet som Higuain og Morata er blevet det.
Nu ser vi om Jovic er så god som du lader til at vide alt om. Men han får stadig kun max. 10-15 minutter per kamp. Det bliver svært for ham at spille sig varm og komme ind i rutinerne. Imens kan vi så se Mariano banke 20+ ind for Roma eller whoever. Han er da ikke Pelé genfødt, men som backup til at komme ind og ligge i feltet når vi er bagud? Der er han pt. lige så god som Jovic.
Som tidligere nævnt, så tror jeg Jovic bliver en ganske habil spiller med årene, men med tanke på at han blot er købt til at være absolut backup, så synes jeg det er mange penge. Han bliver kun den nye Lewandowski hvis han får spilletid, og hvis du tror at Zidane piller Benzema af holdet for at give Jovic spilletid, så ved jeg snart ikke.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Nu ser vi om Jovic er så god som du lader til at vide alt om. Men han får stadig kun max. 10-15 minutter per kamp. Det bliver svært for ham at spille sig varm og komme ind i rutinerne. Imens kan vi så se Mariano banke 20+ ind for Roma eller whoever. Han er da ikke Pelé genfødt, men som backup til at komme ind og ligge i feltet når vi er bagud? Der er han pt. lige så god som Jovic.
Som tidligere nævnt, så tror jeg Jovic bliver en ganske habil spiller med årene, men med tanke på at han blot er købt til at være absolut backup, så synes jeg det er mange penge. Han bliver kun den nye Lewandowski hvis han får spilletid, og hvis du tror at Zidane piller Benzema af holdet for at give Jovic spilletid, så ved jeg snart ikke.
Rolig nu. Jeg har aldrig nogensinde sagt Jovic var nogen god teknisk spiller, eller at han er skide god. Jeg kender ham ikke specielt godt, og har vel kun set omkring 7-10 kampe med ham, hvor han har vist sig, at være præcis den type som jeg frygtede. Jeg har aldrig været for et køb af ham som sådan, men nu er han her, og nu må man se positivt på det.
Jeg har dog set nok til Jovic og alt for meget til Mariano, at vide hvor kæmpe stor forskel der er på deres tekniske færdigheder. Det er sådan set det jeg appellere til, og intet andet. Mariano er fin at smide ind de sidste 5 min. af kampen, hvor vi bare skal bombe feltet med indlæg, hvor imod Jovic sagtens kan spilles langt før i opgøret, da hans kvaliteter ikke kun er i nærheden af at være i boksen kontra Mariano.
Spiller Benzema som sidste sæson, så skal Jovic kun være rotationsspiller, så ja det er mange penge for sådan en type spiller, men omvendt, så har vi set hvor langt billige angribere er fra det niveau der kræves i Real Madrid, og her falder Mariano ind.
Vi mangler konkurrence og en langt bredere trup med kvalitet, og her er det et stort skridt at gå fra Jovic til Mariano.
Hazard bliver et flop
Jovic bliver et flop
Zidane bliver fyret
“Mange spillere er kommet igennem ungdomsholdet, og Kubo er lige skiftet hertil. I fremtiden vil han være vigtig for holdet. Jeg vil tale med ham når vi kommer hjem. Jeg vil elske at se ham hos Castilla og træne hos os. Han er ung, som Rodrygo og Vinicius. VI bliver nødt til at have tålmodighed“
Vores bedste ungdomsspiller, købt på fri transfer, bliver ikke overraskende slagtet til fordel for de to 45mio euro brassere, en Lucas Vasquez, Zidanes stædighed mm..
Kubo ligner et talent langt udover det sædvanlige og langt udover både Vinicius og Rodrygo. Samtidig er hans naturlige position højre-fløjen og alligevel skal han spille for Castilla. Det er så tåbeligt at det gør ondt. Havde vi dog bare brugt 45 mio euro på ham, så han kunne få lov til at spille sin fair chance. Jeg er ked af at sige det, men på netop dette punkt er Barca sgu bedre ved sine talenter. Kubo skulle nok være blevet hos dem, med en behandling han går i møde...
Forstår ikke hvorfor man ikke lejer Rodrygo ud, sælger Vasquez (foruden James, Bale og Diaz) og giver Kubo den højrefløj.
Matamoro skrev: Sæsonen 2019/2020 predictions
Hazard bliver et flop
Jovic bliver et flop
Zidane bliver fyret
Kom nu ind i kampen administration og få den troll banned