Sæsonen 2019/2020
Der er forhåbenligt et par store handler i vente ellers giver det ikke nogen mening.
Det ligner i øvrigt lidt at Van de Beek er plan b i forhold til midtbanen. Hvorfor skulle man ellers vente med at købe den gode hollænder? Han burde hentes uanset.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og der tror du helt seriøst selv, at Pogba vil være frelseren, så vi evt. ikke smider point i de 3 kampe? Eller er vi bare der igen, hvor din pessimisme overskygger alt andet? :D
Pogba kommer ikke til og ændre en skid, hvis ikke samtlige spillere opper sig. Ligesom Hazard heller ikke kommer til og ændre noget, hvis alle andre sejler.
@Fondo_Sur.
Jeg tror også helt sikkert, at der kommer nogle vilde handler tilsidst, men jeg tror, at problemet ved at offentliggøre dem er de spillere man har i truppen LÆS: Bale og James. Pogba er jo 100% førsteprioritet, og jeg tror man afventer James og Bale's situationer før man offentliggøre et køb af Donny og evt. Pogba.
Man ved jo ikke om handlerne allerede er på plads, hvor Real har bedt om, at de ikke bliver offentliggjort før der er aftaler med de 2 andre. Som jeg ser det, så er jeg egentlig røv hamrende ligeglad med om Pogba bliver offentliggjort idag eller på torsdag, og det samme gør sig gældende med Donny.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er altså nogle lækre afleveringer det der! Jeg ville nu gerne have set Ødegaard i Real Madrid i år, men indtil videre ser det ud til at Real Sociedad er godt til ham. Forhåbentlig imponerer han nok til en plads i hovedstaden efter lejeaftalen
- madrid2000
-
- Væk
- Platin bruger
-
Han havde da helt klart været en god mulighed for vores slatne angreb. Måske en bedre mulighed end Jovic?
- Brylle
- Gæst
-
Har Spurs virkelig været den bedste destination som Dybala er blevet tilbudt? Det virker for mig som et skørt skifte for en mand der spillede konstant for Juve sidste sæson og som har det niveau, han har. Han kunne sagtens være gledet direkte ind i startopstillingen med udgangspunkt på højrekanten hos os, og hvis Spurs ender med at få ham for den pris, så synes jeg godt nok det er en spiller som vi har misset.madrid2000 skrev: Dybala skifter til Tottenham for ca. 70 mio euro.
Han havde da helt klart været en god mulighed for vores slatne angreb. Måske en bedre mulighed end Jovic?
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Brylle skrev:
Har Spurs virkelig været den bedste destination som Dybala er blevet tilbudt? Det virker for mig som et skørt skifte for en mand der spillede konstant for Juve sidste sæson og som har det niveau, han har. Han kunne sagtens være gledet direkte ind i startopstillingen med udgangspunkt på højrekanten hos os, og hvis Spurs ender med at få ham for den pris, så synes jeg godt nok det er en spiller som vi har misset.madrid2000 skrev: Dybala skifter til Tottenham for ca. 70 mio euro.
Dybala var ingenlunde fast starter i sidste sæson, for your information. Han er ikke god nok til Real (ligesom Vasques, Asensio, Bale)
- Brylle
- Gæst
-
Nu måtte jeg lige slå det op for at være sikker og jeg vil altså mene, at 25 startpladser i ligaen ud af 38 kampe, hvor han tilmed sad ude i 5 kampe pga skade., bør defineres som en fast starter. Derudover havde han anførerbindet på i nogle af kampene, så jeg synes at det ligner en ret vigtig spiller de lader gå for et "beskedent" beløb, især med det jeg har set til ham.henrikcomn skrev:
Brylle skrev:
Dybala var ingenlunde fast starter i sidste sæson, for your information. Han er ikke god nok til Real (ligesom Vasques, Asensio, Bale)
Hvis ikke Dybala er god nok til Real, så kan jeg ikke se hvordan alternativerne til højrekanten skulle være gode nok. I min bog er han bedre end Vinicius, Bale, Rodrygo, Kubo, Vazquez, Isco og også Asensio medmindre han rammer topniveauet. Derfor kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle være god nok. Han har en gylden venstrefod og et virkelig godt blik for spillet som holdet kunne få gavn af, synes jeg. Jeg kan heller ikke komme på en realistisk højrekant der skulle være bedre i denne sæson. Måske de 3-4 unge på sigt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg er her stadig XOXO