Sæsonen 2019/2020
BBB skrev:
Ramos4 skrev: Marcelo har i øvrigt set skidt ud på flere mål end det ene. Men nu lægger jeg også særligt mærke til ham.
Sjovt at du så nævner hans konkurrent som en spændende spiller, når han så MINDST lige så skidt ud i én kamp.
Ja det er hysterisk morsomt.
Stod det til mig havde vi da også købt en etableret venstreback, men jeg ser det som positivt at vi i det mindste har bare en smule konkurrence på venstrebacken for første gang i lang tid.
Men Mendy er ikke spændende mere fordi han spillede en skidt kamp?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og næste sommer får vi Ceballos og llorente tilbage og så skal de 3 danne midtbane trio. Medmindre pogba handlen går igennem.. netop den handel har jo bare fyldt så meget. Hver sommer er der altid sådan en agurk nyhed som ingen ende vil ha
Han er købt af lillesøster uden tilbagekøbsklausul.
Jeg er her stadig XOXO
Han er en spændende spiller, som jeg sagtens kunne forestille mig blev en publikumsyndling på Santiago Bernabéu - han har hele fodboldpakken med sig!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: 12 dage til første kamp mod Celta. Man sidder med en god og tryg fornemmelse i kroppen, er det ikke rigtigt? Truppen er på plads, spillet kører. Ahhh. Man er helt i zen.
Enten har ledelsen en masterplan for resten af vinduet eller også er de da totalt handlingslammede. Det går for langsomt, og sæsonstarten er som du nævner det: om to uger.
Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev: 12 dage til første kamp mod Celta. Man sidder med en god og tryg fornemmelse i kroppen, er det ikke rigtigt? Truppen er på plads, spillet kører. Ahhh. Man er helt i zen.
Enten har ledelsen en masterplan for resten af vinduet eller også er de da totalt handlingslammede. Det går for langsomt, og sæsonstarten er som du nævner det: om to uger.
Kan det engelske markeds lukning her på fredag have noget at sige? Kan jo sætte en kædereaktion igang. Vil United fx ikke sælge, henter man måske de Beek m.fl hurtigt derefter.
Man startede ellers fremragende ud i juni
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Truppen skal først være plads 2. september. Ingen grund til at være dumme på markedet og betale total overpris. Nu er det jo ikke fordi Pogba, Donny eller en anden spiller forvandler holdet til det bedste i historien, hvis de ankommer imorgen i stedet for om 2 uger. Det samme blev sagt, da vi endnu ikke havde handlet, hvor kædereaktionen kom og vi præsenterede 4 spillere i løbet af halvanden uge.
Der bliver arbejdet på højtryk bag kulissen, og det gør der, så vi ikke kommer til at ligne idioter som United, som lige har kastet fucking 750 mio. kr. efter den mest ligegyldige forsvarspiller i England! Det er jo en helt igennem absurd handel, at en spiller fra Leiceister skal koste det samme som PL's bedste spiller de sidste 4-5 sæsoner.
Hav nu lidt tålmodighed! Selvfølgelig skal vi ikke betale €180 millioner for Pogba, hvis vi kan presse prisen ned, så vi for de samme €180 millioner også kan købe Donny. United står i en lorte position, hvor vi har kortene på hånden. Nuvel, så kan der hurtigt komme en De Gea saga, men så er der ingen tvivl om, at vi bare henter Donny.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
RM har været tidligt ude og hente nogle spændende spillere - men her og nu kvalitet der er jeg lidt mere i tvivl.
Og hvis det er sandt, at det er første bud, jamen så har man da aldrig ment det seriøst med Pogba. Har man ikke lært af De Gea sagen? Man U sælger ikke efter torsdag, det vil være en katastrofe for dem.
PMO skrev: Nu er der jo kæmpe forskel på at hente en Pogba og hente fx Jovic. Med al ære og respekt for de spillere RM har hentet (med undtagelse af Hazard) er det jo ikke ligefrem spillere som går direkte ind i start 11eren og det har ej heller, er mit indtryk, været lange komplicerede forhandlinger.
RM har været tidligt ude og hente nogle spændende spillere - men her og nu kvalitet der er jeg lidt mere i tvivl.
Og hvis det er sandt, at det er første bud, jamen så har man da aldrig ment det seriøst med Pogba. Har man ikke lært af De Gea sagen? Man U sælger ikke efter torsdag, det vil være en katastrofe for dem.
I det mindste kører spillet og spillerne virker sultne ;)
Ramos4 skrev:
PMO skrev: Nu er der jo kæmpe forskel på at hente en Pogba og hente fx Jovic. Med al ære og respekt for de spillere RM har hentet (med undtagelse af Hazard) er det jo ikke ligefrem spillere som går direkte ind i start 11eren og det har ej heller, er mit indtryk, været lange komplicerede forhandlinger.
I det mindste kører spillet og spillerne virker sultne ;)
Det er jo det gode ved at have en sammenspillet stamme, hvor spillerne år efter år kender deres pladser ;)