Sæsonen 2019/2020

6 år 11 måneder siden #493 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020
Det ser skidt ud.
Nu lyder det at neymar er på vej til Barcelona
Det er skidt ligemeget hvad
Det vil være skidt hvis neymar kommer til Real men også hvis han tage til Barca
Eneste gode mulighed for os madridistas er at han bliver i psg eller tage til et andet hold
Jeg undrer mig over hvor er alle de penge vi tjente de sidste 5-6 år
Morata 500 millioner
Özell 500
DI Maria 500
Bare for at nævne nogle.
Og der vi så endelig købet ind så henter vi to små knægter en ukendt forsvar og hazard
Vi mangler en eller to backspiller en midt og gode angriber
Barcelona har været ude og købt griezman og de joeng to superstars hvor den sidste har vist sig at være super gode presæson
Vi skal heller ikke glemme at Messi ikke har været med endnu i presæsonen for Barca og hvis de også køber neymar så kan de kun blive forstærket

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #494 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020
Hvor skidt kan det alligevel være, når Neymar kun har spillet halvdelen af PSGs kampe siden han kom til klubben?

Jeg kender ikke meget til RMC Sports troværdighed, men hvis han ryger til Barcelona og Coutinho ryger den modsatte vej, så er det selvfølgelig en lidt mere ærgerlig situation end hvis Barca bliver nødt til at betale fuld pris for Neymar og stadig skal aflønne Coutinho.

På den anden side: Hvis de er villig til at overtage Coutinho, så burde vi ikke være langt fra, at de kunne overtage Bale. Hvordan er golfbanerne i Paris?

6 år 11 måneder siden #495 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Sæsonen 2019/2020
Under alle omstændigheder er det fuldstændig vanvittigt, hvis Neymar tager til Barca, så hedder deres offensive firkløver Neymar, Messi, Suarez og Griezmann. Det kan kun svække deres defensiv betragteligt, eftersom de altid har haft 3 midtbane spillere, der har kunnet tage skraldet fra deres 3 forreste, specielt i MSN tiden. Sidste sæson synes jeg faktisk Barcelona var et stærkt defensivt hold, men der skulle også kun garderes for Messi og Suarez, så jeg tør slet ikke tænke på hvordan det vil se ud, hvis denne firkløver starter inde.
Planen er dog nok at Griezmann stille og roligt tager over for Suarez.

6 år 11 måneder siden #496 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev: Det ser skidt ud.
Nu lyder det at neymar er på vej til Barcelona
Det er skidt ligemeget hvad
Det vil være skidt hvis neymar kommer til Real men også hvis han tage til Barca
Eneste gode mulighed for os madridistas er at han bliver i psg eller tage til et andet hold
Jeg undrer mig over hvor er alle de penge vi tjente de sidste 5-6 år
Morata 500 millioner
Özell 500
DI Maria 500
Bare for at nævne nogle.
Og der vi så endelig købet ind så henter vi to små knægter en ukendt forsvar og hazard
Vi mangler en eller to backspiller en midt og gode angriber
Barcelona har været ude og købt griezman og de joeng to superstars hvor den sidste har vist sig at være super gode presæson
Vi skal heller ikke glemme at Messi ikke har været med endnu i presæsonen for Barca og hvis de også køber neymar så kan de kun blive forstærket

Lad os nu lade vær med at konkludere noget vedr. Neymar indtil noget officielt er meldt ud. I morgen er han tæt på madrid i pressen - ingen ved en skid.

6 år 11 måneder siden #497 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020

LasseRMD skrev: Under alle omstændigheder er det fuldstændig vanvittigt, hvis Neymar tager til Barca, så hedder deres offensive firkløver Neymar, Messi, Suarez og Griezmann. Det kan kun svække deres defensiv betragteligt, eftersom de altid har haft 3 midtbane spillere, der har kunnet tage skraldet fra deres 3 forreste, specielt i MSN tiden. Sidste sæson synes jeg faktisk Barcelona var et stærkt defensivt hold, men der skulle også kun garderes for Messi og Suarez, så jeg tør slet ikke tænke på hvordan det vil se ud, hvis denne firkløver starter inde.
Planen er dog nok at Griezmann stille og roligt tager over for Suarez.

Ro på, Real Madrid har Rodrygo, Vini, Lucas osv..

Det er så vildt hvis den nuværende trup er den samme når vinduet lukker.. hvordan kan Perez og Zidane være tilfredse? Hvis Barcelona har råd til deres indkøb burde Real også have!
Der er lagt op til en seriøs omgang prygl og kamp om 3. pladsen hvis truppen ikke får tilført noget offensiv kraft i verdensklasse!

6 år 11 måneder siden #498 af Monour
Barca har ikke penge til at betale neymar rent uden en spillere i bytte. Så hvis aviser taler sandt så er neymar klart en forstærkning
Vores problem er at vi hænger fast i neymar og hvis vi køber ham så er det også skidt for os fordi vi få en spillere der fortryder sit Barca skift argo vi få en spillere der higer efter Barca det er sp hvis vi ender med at få ham. Så om han ender hos os eller hos Barca vil det være skidt for os i begge tilfælde
Hvis Real havde satset på andre spillere
Nogle back spiller midtbanen vil vi have det nemmer istedet for at slås for en spillere halvdelen af fans ikke ønsker (neymar) eller en anden der vil koste det hvide ud af øjnene (pogba)
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Monour.

6 år 11 måneder siden #499 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg så nu helst at man spillede 4-3-3. Hazard kan have en fri rolle, hvor Modric/Isco kan trække lidt ud på kanten engang i mellem.

Odriozola - Ramos - Militao - Marcelo

Kroos - Casemiro - Modric/Isco

Bale - Jovic - Hazard

Sådan ser jeg vores idealopstilling. Hvis man ikke kan komme af med de walisiske glasben, så brug ham. Som flere brugere (og medier) skriver, så virker Zidane som en hovedløs høne. Men det er der ikke noget nyt i - det synes jeg allerede at han gjorde under hans første tid her. Hvis man nu bare kunne få en træner, som turde at smide nogle spillere på bænken og som havde et taktisk koncept.

Helt realistisk... så får vi jo ikke Poggen. Derfor håber jeg inderligt, at vi køber Donny. Han er ikke en umiddelbar starter, men vi trænger virkelig til nyt blod. Valverde giver ingen konkurrence til de ovenfornævnte.

Hvis vi i sidste ende ender med Neymar og Pogba/Donny, samtidig med at vi får afhændet Bale + Lucas (evt udlejning af Rodrygo), så synes jeg at vi har haft et perfekt transfervindue. Der skal bare en træner med nogle ideer og taktisk snilde til at styre flokken....

Jeg undrer mig også over, at Barca kan blive ved med at bruge så mange penge, mens Real ikke kan tør/kan/vil lægge 180 mio for Pogba, selvom træneren inderligt ønsker ham. Er det fordi at man ikke tror 100% på Zidane, at man ikke vil efterkomme hans ønske(r)?
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Petroleum.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

6 år 11 måneder siden #500 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Neymar's advokater spottet ved Camp Nou af spanske medier.

Nøj vi ender med en lang næse efter det her vindue. Ikke at det er en ny følelse.

Nu er mit største håb efterhånden at vi beholder Bale og at han kan holde sig skadesfri. Det nytter ikke noget at sælge ham og købe van de Beek. Vi skal bruge trusler oppe foran.

At en Bale, som er på vej ud af klubben og hellere vil spille golf, har været en af de bedste i pre-season siger fandeme også ALT om det her hold og deres motivation.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 11 måneder siden #501 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020
Har vi ikke alle hele tiden vidst at Neymar vil tilbage til Barcelona og at det også ender sådan?
Reals hold er så impotent, kun én ny starter, midtbanen er tynd, målmanden holder aldrig buret rent, ingen offensiv power. Nøj det bliver endnu en sløj sæson! Kan Perez og ZZ ikke selv se at det hele sejler?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

6 år 11 måneder siden #502 af Ramos4
Hvis det passer at PSG har åbnet for forhandlinger med Barca med Coutinho med i handlen, jamen så er det jo afgjort. Neymar vil klart helst til Barcelona. Vi kan kun få ham hvis PSG sætter et krav på 200 mio. ligeud til Barca.

Det irriterer mig at vi slet ikke har budt på nogen andre offensive esser. Som om Hazard kan lukke hullet efter Ronaldo. Den kan han jo selvfølgelig ikke, heller ikke med Asensio ved sin side. Hazard er en dribler og oplægger og får sine 20 kasser, men det gør ingen sommer.

Hvorfor er vi først nu ved at panik-prøve at købe Neymar? Vi skulle have budt på Mané, Sterling, Sané, Lewandowski, something. Det er simpelthen for vanvittigt hvis planen post-Ronaldo har været at hente en 28-årig Hazard og så ellers sidde og glo indtil Mbappe måske kommer. Eller vente 3-4 år på at Vinicius kan ramme målet eller Rodrygo er den nye store ting.

At vi stadig ingen nye folk har på midtbanen er så et helt fantastisk kapitel for sig selv.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, JesperThomsen

6 år 11 måneder siden #503 af Ramos4
Barcelona har et skyhøjt lønbudget og vil sprænge det igen hvis de henter Neymar, men for søren man kan altså godt misunde dem nogen gange.

Griezmann var på plads i marts, De Jong kom med det samme. Ingen panik før lukketid. En vild fronttrio, ligesom de har haft det næsten uafbrudt i 10+ år. De Jong klar til at tage over på midten.

Imens har vi haft Bale der spillede ude af position på højrekanten og tvunget os til at skifte opstilling flere gange. En James der heller ikke passede til vores opstilling og som har skulle rokeres rundt flere gange. Nu har vi så Bale på vej ud, men ingen god højrekant til at tage over. Asensio skulle måske derover, men igen en spiller ude af position.

6 år 11 måneder siden #504 af Monour
Nej det har vi ikke. Flere bruger herinde har stillet neymar i et holdopstilling herinde og det gør man ikke hvis man ved at han ender i barca

Leveret af Kunena Forum