Sæsonen 2019/2020

3 måneder 4 uger siden #505 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev: Nej det har vi ikke. Flere bruger herinde har stillet neymar i et holdopstilling herinde og det gør man ikke hvis man ved at han ender i barca

Hvor tror du Neymar spiller i den kommende sæson?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 4 uger siden #506 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020
De sidste par dage var jeg usikker om det bliver Real eller Barca og troede måske Real faktisk, for to dage siden var alle aviser undtagen de catalanske aviser enige om at Real er favoritter til at hente ham, men idag tror jeg ikke vi henter ham og de givet faktisk et godt billede af hvor impotent vi har været i dette transfer marked men også de sidste tre år
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 måneder 4 uger siden #507 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg er sikker på han ender i Barcelona.
Han er stadig forelsket i klubben på trods af retssager og et klamt exit for to år siden.

Perez og ZZ er åbenbart sikker på at mesterskabet er i hus med Vini, Rodrygo, Lucas, Isco, Bale osv.
Man bliver træt!

3 måneder 4 uger siden #508 af Monour
Jeg er enig med dig
Vi har været frustrerende elendige i transfer marked de sidste 3 år
Og det kan indkøbet af hazard ikke ændre på
Hvis vi samlinger holdet for to år siden og idag så er vi blivet dårligere!
Det ændringer der er sket
1. Målmand, jeg kan ikke se forskel på det to der de begge er klasse målmænd men jeg kan godt gå med på at navas lavet nogle drop så vi kan sige at vi har forbedret pladsen
2. Militao vs Ramos og varan, jeg kan ærlig talt ikke se militao bedre end en af de to så jeg kan ikke se ham som forbedring
3. Ronaldo vs hazard, er hazard en forbedring på den plads?
Hvad har vi ellers? Angrebet tilhøre Benz mens jovic er en gardering
De to talentet vi købt kan ikke går direkt i startopstilling
Hvad mere????
Det her er elendigt
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 måneder 4 uger siden #509 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Barcelona har et skyhøjt lønbudget og vil sprænge det igen hvis de henter Neymar, men for søren man kan altså godt misunde dem nogen gange.

Griezmann var på plads i marts, De Jong kom med det samme. Ingen panik før lukketid. En vild fronttrio, ligesom de har haft det næsten uafbrudt i 10+ år. De Jong klar til at tage over på midten.

Imens har vi haft Bale der spillede ude af position på højrekanten og tvunget os til at skifte opstilling flere gange. En James der heller ikke passede til vores opstilling og som har skulle rokeres rundt flere gange. Nu har vi så Bale på vej ud, men ingen god højrekant til at tage over. Asensio skulle måske derover, men igen en spiller ude af position.

Du er gået i panik, hva?

Vi har faktisk ikke købt dårligt ind. Militao ligner jo en der snildt kan overtage fra Varane eller Ramos. Hvis Marcelo er ligeså elendig som sidste sæson, så burde Mendy kunne skubbe ham på bænken.

Jovic kan vel også skubbe Benzema på bænken, hvis Benzemen ikke præstere. Lidt svært at forestille sig med Zidane, men Jovic var jo en af de lovende angribere sidste sæson.

Vores helt store transfermål var Pogbe til midtbanen, da det ikke er lykkedes, så ser det ikke så godt ud, men generalt var det fornuftige handler op til det punkt. Vi kan jo ikke lige pludslig tro, at vores vindue er elendig fordi Barca henter Neymar.

Asppropos Neymar handlen, så synes PSG lader sig sælge for billigt, hvis de acceptere Coutinho i handlen. Coutinho har været elendig for Barca, og der er ingen garanti for, at han ikke er past hans højeste niveau.

De store navne i Barca skræmmer mig ikke. Vi havde også Figo, Zidane, Ronaldo, Raul og Beckham, men det endte ikke med særlig mange trofæer. For mange offensive spiller kan også ødelægge balancen.

3 måneder 4 uger siden #510 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

madrid2000 skrev:

Ramos4 skrev: Barcelona har et skyhøjt lønbudget og vil sprænge det igen hvis de henter Neymar, men for søren man kan altså godt misunde dem nogen gange.

Griezmann var på plads i marts, De Jong kom med det samme. Ingen panik før lukketid. En vild fronttrio, ligesom de har haft det næsten uafbrudt i 10+ år. De Jong klar til at tage over på midten.

Imens har vi haft Bale der spillede ude af position på højrekanten og tvunget os til at skifte opstilling flere gange. En James der heller ikke passede til vores opstilling og som har skulle rokeres rundt flere gange. Nu har vi så Bale på vej ud, men ingen god højrekant til at tage over. Asensio skulle måske derover, men igen en spiller ude af position.

Du er gået i panik, hva?

Vi har faktisk ikke købt dårligt ind. Militao ligner jo en der snildt kan overtage fra Varane eller Ramos. Hvis Marcelo er ligeså elendig som sidste sæson, så burde Mendy kunne skubbe ham på bænken.

Jovic kan vel også skubbe Benzema på bænken, hvis Benzemen ikke præstere. Lidt svært at forestille sig med Zidane, men Jovic var jo en af de lovende angribere sidste sæson.

Vores helt store transfermål var Pogbe til midtbanen, da det ikke er lykkedes, så ser det ikke så godt ud, men generalt var det fornuftige handler op til det punkt. Vi kan jo ikke lige pludslig tro, at vores vindue er elendig fordi Barca henter Neymar.

Asppropos Neymar handlen, så synes PSG lader sig sælge for billigt, hvis de acceptere Coutinho i handlen. Coutinho har været elendig for Barca, og der er ingen garanti for, at han ikke er past hans højeste niveau.

De store navne i Barca skræmmer mig ikke. Vi havde også Figo, Zidane, Ronaldo, Raul og Beckham, men det endte ikke med særlig mange trofæer. For mange offensive spiller kan også ødelægge balancen.

Vi har købt fint ind defensivt synes jeg. Jeg tror også Jovic bliver god. Men det er naivt at tro at vi kan stole på en 21årig Jovic til at sparke os til mesterskabet.

Men med det sagt, så skulle defensiven jo også forstærkes, så det var en nødvendighed. Min store anke har hele tiden været at ledelsen synes Hazard og et par talenter er rigeligt til offensiven. En offensiv der sidste sæson ikke viste sig gode nok. Messi-Suarez-Griezmann mod Benzema-Hazard-Vinicius. Der er lysår mellem de to. Fodbold bliver afgjort i felterne og det har været tydeligt de seneste sæsoner, hvor Barca ikke har været lige så gode spillemæssigt, men så er Messi men ikke kun ham, også Suarez, dukket op og har afgjort tingene. De store spillere afgør de store titler. Hvor havde vi været uden Ronaldo? Ikke med 3 CL i træk hvertfald.

Benzema er en oplægger/falsk 9'er type, Hazard er dribler/oplægger og så har vi et ledigt spot til højre. Jeg synes bare ikke det lyder dødbringende på nogen måde. Selvom vi skulle begynde at spille godt denne sæson, tror jeg ikke det er nok. Vi spillede faktisk fint i dele af sidste sæson bl.a. de seneste tre kampe mod Barcelona, hvor vi faktisk dominerede dem. Men Benzema og Vinicius rammer ikke en skid når det gælder og så var Barcelona mere kyniske. Hvad skulle ændres i denne sæson? Samme midtbane + samme angreb + Hazard. Vi må håbe Hazard er nok :)

Edit: Store navne er ikke alting og det sker da at et godt sammenhold og en god taktik vinder over navnene, MEN vi har jo så hverken af delene. Og til syvende og sidst så ER det de bedste spillere der vinder tingene til sidst hvis man kigger på det. Leicester og Porto sker een gang hver tyvende år, resten af tiden er det de bedste trupper med de dyreste navne der vinder.

Sue me.
Sidste redigering: 3 måneder 4 uger siden ved Ramos4. Begrundelse: slåfejl
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

3 måneder 4 uger siden #511 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2019/2020

madrid2000 skrev:

Du er gået i panik, hva?

Jeg synes faktisk vi har handlet ret skidt ind, hvis Hazard forbliver eneste forstærkning til start 11eren.

Desuden er der god grund til at være “nervøs”, hvis Neymar ender i Barcelona. Det er korrekt at for mange offensive spillere kan ødelægge det, men sidst Neymar var i klubben, var det ikke just et problem. RM har Hazard med X-faktor, Barcelona har Neymar, Messi, Griezmann.
Jeg tror det bliver en lang sæson som RM fan, da stammen er den samme som de sidste mange, mange år. Man havde gyldne muligheder for at gøre dette vindue til den helt store udrensning, men det er ikke sket - en starter, resten er ikke ligefrem etablerede spillere med mange sæsoner i topfodbold bag sig.

3 måneder 4 uger siden #512 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg synes samtlige af vores indkøb har været gode. Problemet er jo så desværre at forstærkning på midtbanen er det sted, hvor vi virkelig har brug for forbedring, i begge retninger. Jeg vil umiddelbart tro at der er behov for at komme af med nogle spillere inden man kan handle yderligere ind. Jeg tænker at ledelsen fortsat arbejder på at få James og Mariano afsat (tror Bale er opgivet) inden den/de sidste indkøb sker. Hvis det er muligt at hente Van de Beek og Eriksen for 50mil hver ser jeg gerne at man gør det, da det vil give os langt flere muligheder.
Sidste redigering: 3 måneder 4 uger siden ved Kiwes.

3 måneder 4 uger siden #513 af Shevchenko
Besvaret af Shevchenko på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg tror at vi som fans må indse, at der med de indkøb vi har foretaget os de sidste 3-4 år, kommer til at være en overgangsperiode før vi får mange nye spillere ind af høj kvalitet, den periode er vi midt i lige nu.

Vi har så mange top talenter der skal bruge et par år mere før de er klar til det helt store, men når de først kommer frem er jeg optimistik om at vi får et nyt storhold at se. Vinicus, Ødegård, Militao, Jovic, Rodrygo eks, der er ingen ældre end 21 år og det er fem top talenter for deres positioner, og vi har mange flere end de fem.

Problemet som jeg ser det i denne sommer er, om hvis man ikke kan få en top spiller, f.eks Pogba, om det så er det værd at gå efter noget fra anden hylde, som vil ende med at hindre udviklingen af vores talenter, for i sidste ende skal de altså have spillet nogle kampe for at holde gejsten oppe og der kommer nemt nogle spøjse situationer ud af det.
F.eks Vinicus Jr, der sidste år havde stor fremgang på venstrekanten og alle kunne blive enige om at han er kæmpe talent og skal spille så meget som nødvendigt for bedst udvikling. Så bliver Hazard købt til samme position og Vinicus har 3-4 år før det er realistisk han kan starte på hans foretrukne og naturlige position.

Ødegård kommer næste sæson eller derefter og det ligner, at han til den tid vil være god nok til at starte, ligesom De Jong skal til for nu for Barcelona, jeg tror det er en af grundene til vi holder lidt igen med at købe en ny spiller til hans position.

Når det er sagt, så så jeg rigtig gerne at Eriksen på holdet i denne sæson, samt fokus på det defensive og med masser af kontra mellem ham, Hazard, Benzema og forhåbentligt Bale.
Sidste redigering: 3 måneder 4 uger siden ved Shevchenko.

3 måneder 4 uger siden #514 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2019/2020
Fantastik hvis neymar ender i uefalona, vil hellere have 1 sæson til med skodspil end han skal bære den hvide trøje. Vores trup er til fremtiden.

Barcelona vælter deres økonomi, risikere uefa straf og lur mig om alle de angribere kan enes uden der skabes splid imellem.
Selvom de laver låne aftale så skal de af med 150-200 mil senere. Det er sku sjovt.

Alene alt det splid mellem neymar, advokater, manglende løn og tilskuerne og så tager de ham tilbage. Viser igen hvor ynkelige de er i ledelsen og hele klubben med deres mere end en klub... fy for satan for opkast.

Er det nogensinde sket i Madrid at en spil er blevet solgt, slagtet i pressen og søgsmål hvorefter han så kommer tilbage, det er jo absurd.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, El Siete

3 måneder 4 uger siden #515 af Monour

Alene alt det splid mellem neymar, advokater, manglende løn og tilskuerne og så tager de ham tilbage. Viser igen hvor ynkelige de er i ledelsen og hele klubben med deres mere end en klub... fy for satan for opkast.

Hvilke splid? Og hvilke manglende løn? Er Barcelona i økonomiske problemer? Du må meget gerne uddybe det mere

3 måneder 4 uger siden #516 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg tror som udgangspunkt ikke på flere transfers denne sommer. Det ser håbløst ud på den front. Florentino tror pt. at Real Madrid er Arsenal.

Måske skal man bare indstille sig på at disse år bare bliver en forsat forbederelse på et kommende Real Madrid, der indledes med det nye Bernabeu som står færdigt 2023.

Det er så uklædeligt at se den vigtigste klub i verden i denne forfatning.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Sidste redigering: 3 måneder 4 uger siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Ramos4

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.