Sæsonen 2019/2020

1 år 2 måneder siden #805 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev:

Kasillas skrev:

Ramos4 skrev:

Monour skrev: Hvilke mål ousssuna scoret wow
Barca bliver splittet ad

Barca's reserver er bedre end vores start 11'er.

Sat på spidsen. En 16-årig har liget scoret for dem. Vi tør åbenbart ikke give et så åbenlyst talent som Kubo chancen. Eller Ødegaard. Eller Rodrygo.

'

Jeg synes, at det er en forhastet konklusion fra din side.

Siden jeg blev Real Madrid fan i begyndelse af 2001, har jeg set masser af "en 16-årig" som blev spået til at være næste Zidane eller næste Ronaldo eller Messi, men som bare aldrig rigtigt opfyldte forventningen i sidste ende.

På stående fod kan jeg nævne Giovanni Dos Santos og Bojan Krkic som ikke blev det Barca-fansene havde gjort dem, og United havde vist en Giuseppe eller en aller anden spiller som scorede et fantastisk debut-mål, men som alle er blevet glemt.

Vores egne Jese blev regnet for den næste Ronaldo af vores egne indtil en tragisk knæskade begrænsede ham helt. En anden eksempel er Morata, hvor vi begræd af at han blev solgt til Chelsea, men i dag ser det til at være en fantastisk handel.

Jeg siger ikke at ham der Feti-fyren ikke bliver en stjerne, men det er for tidligt at konkludere noget som helst nu.

Bestemt. Jeg kan bare godt lide at de giver de unge chancen. Så får man dem ligesom hurtigt testet af. Det er fedt at have unge sultne folk som reserver. I stedet for at have middelvarer som Vasquez, Isco m.fl. som reserver.

Jeg synes specielt det er underligt, når nu Asensio er røget ud for sæsonen, at vi ikke prøver Kubo. Vinicius har da hvertfald ikke spillet sig på.

Nu står den heldigvis 2-2, så vi kan trække endnu længere fra :)

Men modsiger du ikke dig selv nu, når du selv nævner Vini i samme indlæg. Vi brugte da ham flittigt sidste sæson. Så kan man snakke om at det var af nød, men som Jimmy også nævner så er det også de samme vilkår for Barcelona lige nu grundet skader.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #806 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Sæsonen 2019/2020
Fatter heller ikke hvorfor man ikke spiller Kubo, han er et talent fra øverste hylde.
Og barca endte 2-2 haha

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

1 år 2 måneder siden #807 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæsonen 2019/2020
I øvrigt er det påfaldende at Barcelona indkasser så mange mål i mod sig allerede nu. Vi snakker om 5 mål på 3 kampe. Så må vi se om billedet ændrer sig når de får deres spillere tilbage fra skader.

Nu skal vi bare have de 3 point i morgen. De fleste af os herinde havde jo regnet med at vi allerede ville være flere point bagud i forhold til Barcelona. En sejr i morgen vil hjælpe så meget på selvtilliden i truppen og troen på mesterskabet.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved ElMadrid.

1 år 2 måneder siden #808 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020
Men det er rigtigt at Barca er foran os i hvad angår at teste unge spillere
Siden 2001 har vi også set et par superstjerner som Messi og iniesta. Og andre mange gode faste spillere som valdes og pedro, dog er der også en del unge der kom tilbage efter ophold i andre klubber. Pique, Fabregas, Alba

1 år 2 måneder siden #809 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 2019/2020

MadridistaPorVida skrev: Fatter heller ikke hvorfor man ikke spiller Kubo, han er et talent fra øverste hylde.
Og barca endte 2-2 haha

Ik juble for tidligt. Der er nemlig stor stor stor stor sandsynlighed for, at vores elendige hold også sætter point til i morgen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

1 år 2 måneder siden #810 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Hvis ikke spillerne bliver motiverede af det her, så er der intet håb. Vi skal simpelthen se et toptændt hold i morgen. For en gangs skyld kan vi være foran fra starten af sæsonen.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

1 år 2 måneder siden #811 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Endelig bliver Barca ramt på deres ufattelig svage bredde, men her bliver de rost for, at prøve unge spillere af? Er det den korte sommer der fuldstændig har kortsluttet folks hjerner? Undskyld det hårde udtryk, men selvfølgelig havde Valverde aldrig sat en 16 årig angriber ind, hvis alle mand var klar for Barca. Kom nu lidt altså!

Barca har været piv hamrende elendige til at få deres talenter kørt ind på holdet de sidste mange år. De har kunne bruge mange som reserver, fordi de aldrig for alvor er blevet ramt så slemt af skader, som de er pt. og heldigvis for det.

Jeg forstår stadig ikke hvorfor folk har så travlt med at kaste samtlige af vores 18 årige drenge ind i startopstillingen. De knækker nakken, og vil måske aldrig rejse sig psykisk.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, JimmyBroe, andreashn, Madrid1998, Fondo_Sur, longwind

1 år 2 måneder siden #812 af Ramos4
Barcelona har været elendige til at køre deres talenter ind? Okay, hvad vil du så sige om os? Hvad har vi gjort siden...Casillas.

Folk herinde er da dødtrætte af at have Vasquez som reserve f.eks. - så jeg ved ikke om det er meget bedre end at have en ung komet som Kubo siddende derude? Men det er selvfølgelig smag og behag.

Sue me.

1 år 2 måneder siden #813 af Dios

Ramos4 skrev: Barcelona har været elendige til at køre deres talenter ind? Okay, hvad vil du så sige om os? Hvad har vi gjort siden...Casillas.

Folk herinde er da dødtrætte af at have Vasquez som reserve f.eks. - så jeg ved ikke om det er meget bedre end at have en ung komet som Kubo siddende derude? Men det er selvfølgelig smag og behag.

Hvad har det dog med Real Madrid at gøre? Barcelona kan bare ikke blive rost for at være gode til at give deres talenter chancen når de har 3 ud af 4 mand ude med skader. Det er jo ikke hvem som helst som sidder ude, men deres trio oppe foran sidste sæson. Lur mig om ikke Rodrygo havde fået chancen, hvis Vinicius, Benzema og Bale var skadet. Jeg siger ikke han ville starte, men han ville med statsgaranti sidde på bænken, og han ville immervæk også blive skiftet ind med 20-30 min. igen, hvis vi skulle jagte et resultat.

Hvad vi har gjort siden Casillas? Det skal jeg fortælle dig. Vi har kørt Marcelo, Ramos, Varane, Carvajal, Casemiro og Vinicius ind på holdet. Nuvel, så er de ikke egen avl allesammen, men vil egentlig også skide på om de har spillet i Sevilla eller på Castilla som 18 årig. Vi har udviklet dem helt unge og fået dem integreret på holdet, og endda gjort dem til nogle af de bedste i verden samtidig med, at de alle på nær Vinicius har skrevet verdenshistorie. Det er hvad Real Madrid har været ekstremt gode til de sidste 10 år. At man nu har problemer med overgangen er hvad alle klubber døjer med, da det ikke er et Fifa spil, hvor man bare kan slukke og starte forfra imorgen. Se hvordan det er gået med United og faktisk også Chelsea.

1 år 2 måneder siden #814 af Ramos4
Jeg synes det er ok imponerende at Barcelona har en 16-årig der lige har scoret i La Liga. Mens vi har Vinicius der...ja, vi har Vinicius.

Jeg synes at hvis vi kigger på os vs. dem de seneste årtier, så er Barca bedre til at introducere unge folk. Jeg er godt med på at vi gør det anderledes med at låne ud eller sælge med købsoption.

Men jeg synes det er underligt at forsvare at vi ikke bruger flere unge, når folk samtidig hater på Vasquez og Isco og alle de andre hele tiden.

Sue me.

1 år 2 måneder siden #815 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Jeg synes det er ok imponerende at Barcelona har en 16-årig der lige har scoret i La Liga. Mens vi har Vinicius der...ja, vi har Vinicius.

Jeg synes at hvis vi kigger på os vs. dem de seneste årtier, så er Barca bedre til at introducere unge folk. Jeg er godt med på at vi gør det anderledes med at låne ud eller sælge med købsoption.

Men jeg synes det er underligt at forsvare at vi ikke bruger flere unge, når folk samtidig hater på Vasquez og Isco og alle de andre hele tiden.

Det er i hvert fald underligt at bruge SÅ mange penge på spillere, medmindre de skal spille.

1 år 2 måneder siden #816 af Dios

Ramos4 skrev: Jeg synes det er ok imponerende at Barcelona har en 16-årig der lige har scoret i La Liga. Mens vi har Vinicius der...ja, vi har Vinicius.

Det er da helt klart imponerende, og det var et fremragende mål, men stop nu med at negligere det Vinicius indtil videre har udrettet for Real Madrid. Nej, han er på ingen måder et færdigt produkt, og bliver det nok heller ikke i denne sæson, men at dominere i Chl som han gjorde, og spille så fantastisk imod Barca er immervæk langt mere imponerende.

Det ved jeg nu ikke. Synes klart Real har været bedst til at integrere de unge spillere de sidste 10 år, og det siger vores start 11'ere jo også. De havde det første årti af 00'erne og vi har det næste årti. De har jo ikke rigtig integreret nogen siden Busquets. Alba var trods alt et stykke inde i 20'erne da han kom til, og Roberto er vel vores Lucas. Bare ikke god nok til start 11'eren.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.