Sæsonen 2019/2020

4 år 6 måneder siden #817 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
Der er sku mange gode eksempler på at Real Madrid giver unge spillere plads omkring startopstillingen. Det kræver bare ofte den rigtige timing.

Varane, Carvajal og Casemiro er rigtige gode eksempler.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #818 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Dailymail: The Portugal international has now reportedly signed on the dotted line for Madrid with ESPN reporting that he will be confirmed as a Real player on Monday after all the details are finalised
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...es-DEADLINE-DAY.html

Intet fra Marca eller AS dog.

Gad vide om vi skriver med Bruno Fernandes idag. Jeg krydser virkelig fingre for at vi får tilført nyt energi til midtbanen, og han er da helt sikkert en midtbanespiller med mål i benene, om han så løber meget og arbejder defensivt ved jeg intet om. 32 mål og 18 assists sidste sæson og allerede med 2 mål og 5 assists denne sæson taler tydeligt sit sprog.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #819 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020
Fernandes kommer til at pynte lidt på det, skulle han komme til, men der er stadig ikke meget revolution over truppen generelt, og de seneste kampe viser blot at vi ikke er nået et hak videre fra Lopetegui og Solari. Det er skræmmende at man kan bruge den slags penge og have svært ved at spore fremgang. Jeg føler virkelig at jeg sidder og ser samme kamp igen og igen, hvor man bliver ved med at prøve de samme taktikker, med samme resultat.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #820 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020
Ronaldo Nazario: 104 mål i 177 kampe
Gareth Bale: 104 mål i 234 kampe

Det er vel godkendt for en kantspiller?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Zyconith, andreashn, Matamoro

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #821 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev:

Ramos4 skrev: Jeg synes det er ok imponerende at Barcelona har en 16-årig der lige har scoret i La Liga. Mens vi har Vinicius der...ja, vi har Vinicius.

Jeg synes at hvis vi kigger på os vs. dem de seneste årtier, så er Barca bedre til at introducere unge folk. Jeg er godt med på at vi gør det anderledes med at låne ud eller sælge med købsoption.

Men jeg synes det er underligt at forsvare at vi ikke bruger flere unge, når folk samtidig hater på Vasquez og Isco og alle de andre hele tiden.


Det er da helt klart imponerende, og det var et fremragende mål, men stop nu med at negligere det Vinicius indtil videre har udrettet for Real Madrid. Nej, han er på ingen måder et færdigt produkt, og bliver det nok heller ikke i denne sæson, men at dominere i Chl som han gjorde, og spille så fantastisk imod Barca er immervæk langt mere imponerende.

Det ved jeg nu ikke. Synes klart Real har været bedst til at integrere de unge spillere de sidste 10 år, og det siger vores start 11'ere jo også. De havde det første årti af 00'erne og vi har det næste årti. De har jo ikke rigtig integreret nogen siden Busquets. Alba var trods alt et stykke inde i 20'erne da han kom til, og Roberto er vel vores Lucas. Bare ikke god nok til start 11'eren.

Roberto ikke god nok til start 11?? Han er altid med i de vigtigste kampe og har været afgørende i store kampe (6-1 psg og 2-3 Real)
Men de sidste 10 år har vi ikke været bedre end Barca, jeg vil sige at den står lige. Jeg ved ikke hvilke spillere vi har været gode til at integrere ? Lucas? Asensio? Casemiro? De første to er ikke integreret endnu den sidste har vi lejet ud før vi kunne bruge ham
Lucas er bare ikke gode nok
Det samme kan man sige om Barca
De har Roberto og Alba og resten af de “talenter” som de har prøvet med har bare ikke været gode nok ( batra, delafeo, tello...osv)
Iøvrigt deres Lucas hedder ikke Roberto men Rafinha.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #822 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Vi henter ikke en skid nogen gør vi det?

Mine løg er længere end vores skadesliste efterhånden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #823 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Vi henter ikke en skid nogen gør vi det?

Mine løg er længere end vores skadesliste efterhånden.


Tiden er i hvert fald ved at løbe ud. Og den bombe eller to som Zidane snakkede om på pressemødet før Villarreal, ligner lidt en fuser. Men håber til det sidste på en forstærkning eller to. Det er dog svært at se at der er plads til det hvis man ikke får solgt nogen.
Vinicius er blevet indskrevet i førsteholdstruppen, og det eneste nummer der er til ham, er Lunins 25, medmindre Mariano f.eks. når at skifte. Og så mangler der jo også nummer til en ny spiller hvis ingen smutter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #824 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Ej men alt hvad Zidane siger er jo lort - undskyld mit franske. "1 point er skide godt" - "Bale er ude af klubben" - "Der kan komme to bomber"

Blah blah blah
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #825 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020
Har Dios sat øl på køl? Jeg mindes han lovede øl til forummet hvis ikke Real hentede et par spillere ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #826 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2019/2020

JesperThomsen skrev: Har Dios sat øl på køl? Jeg mindes han lovede øl til forummet hvis ikke Real hentede et par spillere ;-)


Dios lover altid øl til Gud og hver mand. Har engang set bold med ham og BBB i Tivoli og det eneste han drak var saftevand. Han kan slet ikke lig alkohol. #bums

:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #827 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 2019/2020
Det bliver en lang lang lang sæson sammen med trioen Modric-Kroos-Casemiro.

Deres eneste defensiv reserve er Fede Valverde.. Og så har vi Isco og James.

Svageste bredde på den centrale midtbane nogenside - tør ikke tænke på hvad der sker..når vi møder skader, karantæne samt holde med hurtige presspil.

Øv.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Cristiano7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #828 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Sæsonen 2019/2020

Cristiano7 skrev: Det bliver en lang lang lang sæson sammen med trioen Modric-Kroos-Casemiro.

Deres eneste defensiv reserve er Fede Valverde.. .


Ahhh men alle kan jo se, at Kroos og Modric er udbrændte. Ingen kan se talentet i Fede (wtf at sælge Llorente).
At RM tilsyneladende ikke får hentet en midtbane med sult og gå-på-mod tvinger simpelthen tårerne frem i mine øjne.

Vi må håbe, at Hazard kan udøve mirakler - det er der næppe andre, der kan. :-(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce