Sæsonen 2019/2020
El Siete skrev: Bruno Fernandes lyder spændende, mange mål, men er han en stor opgradering fra Ceballos? Og hvad blev der egentlig af de Beek, som medierne også var sikre på var købt? Læste et sted at han er købt til næste sæson, men det er ikke ligefrem bekræftet nogen steder.
Nu kender jeg ikke skide meget til Bruno Fernandes, men vi kan hurtigt blive enige om, at Ceballos aldrig nogensinde får scoret 23 mål på en sæson, og jeg tror immervæk heller ikke, at han nogensinde får lavet 14 assist på en sæson. Det er uanset om han spiller i Real Madrid, Arsenal, Betis eller Arsenal.
Så statistisk set, så er det en kæmpe opgradering ift. Ceballos. Spillemæssigt kan jeg ikke udtalte mig. Personligt synes jeg ikke Ceballos kom med noget specielt i Real Madrid, selvom jeg var stor fan af købet af ham, og jeg stadig er fortaler for ham. Han var bare ikke på et niveau som var godt nok IMO.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
El Siete skrev: Bruno Fernandes lyder spændende, mange mål, men er han en stor opgradering fra Ceballos? Og hvad blev der egentlig af de Beek, som medierne også var sikre på var købt? Læste et sted at han er købt til næste sæson, men det er ikke ligefrem bekræftet nogen steder.
Nu kender jeg ikke skide meget til Bruno Fernandes, men vi kan hurtigt blive enige om, at Ceballos aldrig nogensinde får scoret 23 mål på en sæson, og jeg tror immervæk heller ikke, at han nogensinde får lavet 14 assist på en sæson. Det er uanset om han spiller i Real Madrid, Arsenal, Betis eller Arsenal.
Så statistisk set, så er det en kæmpe opgradering ift. Ceballos. Spillemæssigt kan jeg ikke udtalte mig. Personligt synes jeg ikke Ceballos kom med noget specielt i Real Madrid, selvom jeg var stor fan af købet af ham, og jeg stadig er fortaler for ham. Han var bare ikke på et niveau som var godt nok IMO.
Nej, det gør Ceballos ikke, men det er jo også knap hvad Benzema kan præstere på en sæson, så det bliver jo aldrig pålagt nogle af vores midtbanespillere. Modric har i sin Madrid-karriere scoret blot 17 mål i 300+ kampe, så det er jo næppe et succeskriterie for ham. Jeg er kæmpe fortaler for Ceballos, da jeg tror han kan blive rigtig spændende, men han "ligner" Modric/Kroos/Isco for meget på banen, så kan Fernandes tage den slags statistik med sig, som du nævner, eller bare 10 mål færre, så er han jo garant for at blive en succes. Og mål fra midtbanen er jo noget vi mangler, som diskuteret et utal af gange herinde og andre steder. Spillet skal så også bare være der, ellers slår han jo aldrig Modric, Isco osv af.
En anden ting der undrer mig ved det er at man ikke "bare" køber Eriksen i stedet, til færre penge og fra en bedre liga. Men igen, jeg kender heller ikke noget til Fernandes, så er virkelig nysgerrig på om spillet er der til at hoppe foran i køen og om han er en boks-til-boks slider, som bla. er en af grundene til jeg synes et køb af De Beek ville være godt.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Det kan godt være han er kørt sur i det i det engelske, men han sælger ikke sig selv som vare særlig godt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Barca bliver splittet ad
Monour skrev: Hvilke mål ousssuna scoret wow
Barca bliver splittet ad
Barca's reserver er bedre end vores start 11'er.
Sat på spidsen. En 16-årig har liget scoret for dem. Vi tør åbenbart ikke give et så åbenlyst talent som Kubo chancen. Eller Ødegaard. Eller Rodrygo.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Det er selvfølgelig også en del nemmere at gå ind på et A-hold når der er en fast defineret spillestil. Det kommer vi ikke til at se under Zidane.
Ja og når Suarez, Messi, Dembele er ude og Coutinho lige lejet ud. Hvem skulle de ellers ha sat ind. Knægten var aldrig kommet i nærheden af holdet på nuværende tidspunkt hvis ikke det var fordi hele Barcas offensiv var skadet:D
Jeg er her stadig XOXO
Ramos4 skrev:
Barca bliver splittet ad
Sat på spidsen. En 16-årig har liget scoret for dem. Vi tør åbenbart ikke give et så åbenlyst talent som Kubo chancen. Eller Ødegaard. Eller Rodrygo.
Det er også håbløst at smide så mange millioner euro efter, især de to brasilianere, hvis ikke de skal spille. Har de ikke kostet 100millioner euro tilsammen? Dem kunne man da fint have brugt på en Neymar fx. Jeg elsker når unge spillere får chancen og brillerer.
'Ramos4 skrev:
Barca bliver splittet ad
Jeg synes, at det er en forhastet konklusion fra din side.
Siden jeg blev Real Madrid fan i begyndelse af 2001, har jeg set masser af "en 16-årig" som blev spået til at være næste Zidane eller næste Ronaldo eller Messi, men som bare aldrig rigtigt opfyldte forventningen i sidste ende.
På stående fod kan jeg nævne Giovanni Dos Santos og Bojan Krkic som ikke blev det Barca-fansene havde gjort dem, og United havde vist en Giuseppe eller en aller anden spiller som scorede et fantastisk debut-mål, men som alle er blevet glemt.
Vores egne Jese blev regnet for den næste Ronaldo af vores egne indtil en tragisk knæskade begrænsede ham helt. En anden eksempel er Morata, hvor vi begræd af at han blev solgt til Chelsea, men i dag ser det til at være en fantastisk handel.
Jeg siger ikke at ham der Feti-fyren ikke bliver en stjerne, men det er for tidligt at konkludere noget som helst nu.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
JimmyBroe skrev:
Ramos4 skrev: Det er selvfølgelig også en del nemmere at gå ind på et A-hold når der er en fast defineret spillestil. Det kommer vi ikke til at se under Zidane.
Ja og når Suarez, Messi, Dembele er ude og Coutinho lige lejet ud. Hvem skulle de ellers ha sat ind. Knægten var aldrig kommet i nærheden af holdet på nuværende tidspunkt hvis ikke det var fordi hele Barcas offensiv var skadet:D
Korrekt. Men begge dele kan vel godt være rigtigt?
Men folk som Aleña er også gået ind. De stillede vist med 7 fra La Masia mod Betis. 5-2.
Kasillas skrev:
'Ramos4 skrev:
Barca bliver splittet ad
Jeg synes, at det er en forhastet konklusion fra din side.
Siden jeg blev Real Madrid fan i begyndelse af 2001, har jeg set masser af "en 16-årig" som blev spået til at være næste Zidane eller næste Ronaldo eller Messi, men som bare aldrig rigtigt opfyldte forventningen i sidste ende.
På stående fod kan jeg nævne Giovanni Dos Santos og Bojan Krkic som ikke blev det Barca-fansene havde gjort dem, og United havde vist en Giuseppe eller en aller anden spiller som scorede et fantastisk debut-mål, men som alle er blevet glemt.
Vores egne Jese blev regnet for den næste Ronaldo af vores egne indtil en tragisk knæskade begrænsede ham helt. En anden eksempel er Morata, hvor vi begræd af at han blev solgt til Chelsea, men i dag ser det til at være en fantastisk handel.
Jeg siger ikke at ham der Feti-fyren ikke bliver en stjerne, men det er for tidligt at konkludere noget som helst nu.
Bestemt. Jeg kan bare godt lide at de giver de unge chancen. Så får man dem ligesom hurtigt testet af. Det er fedt at have unge sultne folk som reserver. I stedet for at have middelvarer som Vasquez, Isco m.fl. som reserver.
Jeg synes specielt det er underligt, når nu Asensio er røget ud for sæsonen, at vi ikke prøver Kubo. Vinicius har da hvertfald ikke spillet sig på.
Nu står den heldigvis 2-2, så vi kan trække endnu længere fra :)