Sæsonen 2019/2020

4 år 9 måneder siden #133 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæsonen 2019/2020
Det er ikke mange måneder siden, at Real Madrid blev sat kraftigt i forbindelse med Junior Firpo fra Real Betis. Efter at have set ham i et par kampe for U/21-landsholdet virker han mest til at ligne en Theo Hernández 2.0. Dvs. en back der buldrer derudaf i offensiven, men ofte mangler i defensiven og laver dumme fejl, når han faktisk når med hjem. Jeg er umiddelbart ikke ked af, at de rygter døde, og man i stedet hentede Ferland Mendy.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Mølbat.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #134 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg er som sagt ikke Pogba's største fortaler, men får vi ham, så er det vel et af de bedste transfervinduer nogensinde. Prikken over i'et vil selvfølgelig være, at vi får afhændet Bale, og vi oven i købet får penge for ham.
Fremragende indkøb, og fremragende udlejninger og salg. Nu skal vi bare have lejet Ceballos ud, og få solgt James til Napoli og Lucas til en af hans mange bejlere. Er selvfølgelig ked af, at vi solgte Llorente, men der skulle penge i kassen, og €30 millioner er alligevel mange penge for en spiller som har levet som det yderste mandat i hele hans karriere i Real Madrid.

Der går mange rygter om, at Zizou vil eksperimentere med forskellige opstillinger under præ-sæsonen. Jeg glæder mig unægtelig meget til og se hvad han lægger sig fast på, hvis han overhovedet gør det. Casemiro, Kroos, Pogba, Hazard og Benzema vil mere eller mindre være 99% sikre på at indgå i start 11'eren. Det betyder der er sindssyg meget konkurrence om den sidste plads, og det er her det bliver spændende, for Vinicius appellere i den grad til den, men han skal spilles ude af position, og hvad er Jovic blevet lovet? Han har vel ikke skrevet under på, at han får en rolle á la Morata og Mariano.
Vi taler altså 6 spillere i form af: Vinicius, Isco, Asensio, Brahim, Rodrygo og Jovic. Personligt håber jeg på Rodrygo og til dels Brahim bliver udlejet. Er Rodrygo så god som han blivet snakket til at være, så vil han æde modstanderne i Segunda B som Vinicius gjorde det, og derfor vil han stå uden udfordring, selvom den rigtige udfordring for ham vil være springet fra Brasilien til Spanien.

Vores offensiv vil have så mange uforudsigeligheder som jeg er stor fan af. Jeg håber ikke han laver en 16/17, og deler holdet op i 2, men derimod arbejder med langt mere flydende rotationer, hvor hver enkelt spiller i en rolle kan ændre udgangspunkter, så det ikke bliver en Sarri 1-til-1 udskiftning, eller en Zidane, hvor han skifter hele kæder alt efter hvilken turnering vi spiller i.

Får vi Pogba, som meget tyder på, så vil min foretrukne formation nok være en 4-3-3/4-2-2-1. Courtois, Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo, Casemiro, Kroos, Pogba, Hazard, Vinicius og Benzema. Det ligner ikke mange mål, men jeg tror Hazard overrasker, og slår sin rekord på 20 træffere tilbage fra Lille. Vinicius kan vel kun overraske hvad angår mål, men også ham tror jeg overrasker meget på den front. Ikke, at hans afslutninger bliver meget bedre, men pladsen Hazard tilfører vil gavne ham ekstremt, og nu har vi 2 spillere som er fremragende til og slå sukkerbolden fra den centrale midtbane af.

En lille sjov leg, som jeg gerne vil starte på. Hvor mange mål scorer vores offensive spillere til næste sæson i ligaen?
Hazard: 20-25 mål.
Benzema: 15-20 mål.
Vincius: 10-15 mål.
Jovic: 10-15 mål.
Asensio: 5-10 mål.
Pogba: 5-10 mål.
Isco: 0-5 mål.

Det vil være mine bud. Har som i kan se ekstremt høje krav og forventninger til Hazard. Hvad er jeres bud?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #135 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg vil hellere have Modric på holdet, da jeg tror ham og Hazard kan komplimentere hinanden suverænt, men jeg ville ikke stole på returløbene fra en Modric-Kroos-Pogba, så ser det også som stensikkert at enten Casemiro eller Valverde spiller, i hvert fald mod bedre modstandere. Igen må jeg bare sige det er simpelthen bare ærgerligt at Kovacic ikke levede op til de takter han viste i starten, så han kunne være bindeleddet, jeg synes Casemiro har et alt for højt anlagt spil nogle gange, og selvom rotationen i hans halvliggende afleveringer er noget af det mest smukke æstetiske jeg har set, så er det ikke ret effektivt fordi boldene er for lette at læse og for længe undervejs. Han skal være mere disciplineret i næste sæson, og (lidt groft, for han har gjort det rigtig godt og er en vigtig spiller) kende sin plads bedre. Han er 6'er med det ansvar det medfører, og det er ikke at være quarterback, selvom han gerne vil, og har gode intentioner.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #136 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Jeg er som sagt ikke Pogba's største fortaler, men får vi ham, så er det vel et af de bedste transfervinduer nogensinde. Prikken over i'et vil selvfølgelig være, at vi får afhændet Bale, og vi oven i købet får penge for ham.
Fremragende indkøb, og fremragende udlejninger og salg. Nu skal vi bare have lejet Ceballos ud, og få solgt James til Napoli og Lucas til en af hans mange bejlere. Er selvfølgelig ked af, at vi solgte Llorente, men der skulle penge i kassen, og €30 millioner er alligevel mange penge for en spiller som har levet som det yderste mandat i hele hans karriere i Real Madrid.

Der går mange rygter om, at Zizou vil eksperimentere med forskellige opstillinger under præ-sæsonen. Jeg glæder mig unægtelig meget til og se hvad han lægger sig fast på, hvis han overhovedet gør det. Casemiro, Kroos, Pogba, Hazard og Benzema vil mere eller mindre være 99% sikre på at indgå i start 11'eren. Det betyder der er sindssyg meget konkurrence om den sidste plads, og det er her det bliver spændende, for Vinicius appellere i den grad til den, men han skal spilles ude af position, og hvad er Jovic blevet lovet? Han har vel ikke skrevet under på, at han får en rolle á la Morata og Mariano.
Vi taler altså 6 spillere i form af: Vinicius, Isco, Asensio, Brahim, Rodrygo og Jovic. Personligt håber jeg på Rodrygo og til dels Brahim bliver udlejet. Er Rodrygo så god som han blivet snakket til at være, så vil han æde modstanderne i Segunda B som Vinicius gjorde det, og derfor vil han stå uden udfordring, selvom den rigtige udfordring for ham vil være springet fra Brasilien til Spanien.

Vores offensiv vil have så mange uforudsigeligheder som jeg er stor fan af. Jeg håber ikke han laver en 16/17, og deler holdet op i 2, men derimod arbejder med langt mere flydende rotationer, hvor hver enkelt spiller i en rolle kan ændre udgangspunkter, så det ikke bliver en Sarri 1-til-1 udskiftning, eller en Zidane, hvor han skifter hele kæder alt efter hvilken turnering vi spiller i.

Får vi Pogba, som meget tyder på, så vil min foretrukne formation nok være en 4-3-3/4-2-2-1. Courtois, Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo, Casemiro, Kroos, Pogba, Hazard, Vinicius og Benzema. Det ligner ikke mange mål, men jeg tror Hazard overrasker, og slår sin rekord på 20 træffere tilbage fra Lille. Vinicius kan vel kun overraske hvad angår mål, men også ham tror jeg overrasker meget på den front. Ikke, at hans afslutninger bliver meget bedre, men pladsen Hazard tilfører vil gavne ham ekstremt, og nu har vi 2 spillere som er fremragende til og slå sukkerbolden fra den centrale midtbane af.

En lille sjov leg, som jeg gerne vil starte på. Hvor mange mål scorer vores offensive spillere til næste sæson i ligaen?
Hazard: 20-25 mål.
Benzema: 15-20 mål.
Vincius: 10-15 mål.
Jovic: 10-15 mål.
Asensio: 5-10 mål.
Pogba: 5-10 mål.
Isco: 0-5 mål.

Det vil være mine bud. Har som i kan se ekstremt høje krav og forventninger til Hazard. Hvad er jeres bud?


Dine forventninger til Hazard og særligt Vinicius er... optimistiske i min optik. Hazard har alle dage været lige dele afslutter og playmaker, og hidtil er der intet der indikerer, at han får lov til at sparke straffespark før Ramos. Deres konverteringsrate er i øvrigt meget ens, omend Ramos' stikprøve selvfølgelig er mindre. Jeg regner selv med ca. 15 mål og assists, som er hvad han plejede at levere hos Chelsea på en god sæson. Vinicius kommer med på et tyndere mandat, og derfor tror jeg simpelthen ikke, at han får gang i en rytme, der tillader ham at score noget i nærheden af 15 mål. Det er endda forudsat, at hans skudtræning har en effekt. Jeg tror ikke, at han scorer mere end 5 mål i ligaen.

Til gengæld tror jeg, at Benzema vil få stor glæde af Hazard. Kan han holde niveauet fra sidste sæson kunne han godt ramme 25 mål, alt efter hvor meget af spilletiden han skal dele med Jovic. Ikke meget, bliver mit gæt, taget Zidanes præferencer i betragtning. I forhold til Asensio, så har jeg ikke fantasi til at forestille mig, at han kunne få et comeback. Han har i mine øjne vist, at han ikke har mentaliteten til at gebærde sig på topplan. 6-7 mål – mest som indskifter i løbet af sæsonen. Jovic slår mig som den skarpretter vi har savnet i lang tid, men desværre frygter jeg, at han ikke får meget græs under støvlerne i ligaen. Jeg tror faktisk han vil kunne danne en giftig duo med Benz, der i de senere år er blevet fantastisk som spillende angriber. Man kunne da godt hygge sig ved tanken om Hazard - Jovic - Benzema oppe foran. Som jeg ser det kan Benz sagtens gøre sig i en fri rolle på kanten.

Det bliver spændende hvad Zidane finder på med alle de muligheder. Jeg er optimistisk for vores offensiv den kommende sæson
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved longwind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #137 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020
Som Longwind ovenover kunne jeg godt forestille mig en fronttrio som denne:
Hazard - Jovic - Benzema
Dels fordi Jovic har kostet så mange penge og er blevet lovet mere end en Mariano-rolle, men også fordi der altså er garanti for flere mål end med Vinicius på kanten.

Alternativt vil jeg gerne se en 4-4-2 hvor vi ikke slavisk bruger en 3-mands midtbane. Hazard og Vinicius på kanterne, og en Benzema der trækker tilbage i banen mens Jovic står klar i feltet:
Courtois, Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo, Casemiro/Kroos, Pogba/Eriksen, Hazard, Vinicius, Benzema og Jovic.
Denne kræver dog noget mere af spillerne, hvor alle de offensive + Kroos ikke bare lunter tilbage, men kunne godt se den mod svagere hold.

Og så er jeg enig med Dios, Hazard kommer til at overgå sig selv med 20+ mål. Glæder mig altid til sæsonen, men denne bliver godt nok spændende.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #138 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg tror, at Zidane går med den lidt kedelige til at starte med og vælger Asensio, fordi han gjorde det rigtig godt i sidste periode under Zidane. Han fik også rigtig meget spilletid i slutningen af denne sæson. Men med så mange kampe og så mange forskellige typer, så forventer jeg ret meget udskiftning, og det er lige før at jeg håber, at Zidane bygger videre på sin 4-4-2 som også blev brugt i sidste sæson.

Mit bud på mål er følgende:
Benzema: 15-20 mål
Jovic: 15-20 mål
Hazard: 15-20
Asensio: 10-15
Vinicius: 5-10
Rodrygo: 5-10
Isco: 0-5


Og så kommer der helt sikkert den del kasser fra Ramos på hoved og evt straffespark, mens Casemiro også må forventes at stige til vejrs et par gange og evt sparke et par ind udefra. Pogba må også byde lidt ind hvis han kommer, men det handler også om hvilken formation der bliver valgt. Personligt håber jeg at vi går væk fra de 3 midtbanespillere på linje som nærmest alle fungerer som defensive midtbanespillere og enten får en decideret 10'er eller spiller med to angribere. Jeg tror det kan komme holdet til gode at få langt flere spillere ind omkring Benzema, så der bliver lidt kortere mellem dem.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved Brylle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #139 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Jeg er som sagt ikke Pogba's største fortaler, men får vi ham, så er det vel et af de bedste transfervinduer nogensinde. Prikken over i'et vil selvfølgelig være, at vi får afhændet Bale, og vi oven i købet får penge for ham.
Fremragende indkøb, og fremragende udlejninger og salg. Nu skal vi bare have lejet Ceballos ud, og få solgt James til Napoli og Lucas til en af hans mange bejlere. Er selvfølgelig ked af, at vi solgte Llorente, men der skulle penge i kassen, og €30 millioner er alligevel mange penge for en spiller som har levet som det yderste mandat i hele hans karriere i Real Madrid.

Der går mange rygter om, at Zizou vil eksperimentere med forskellige opstillinger under præ-sæsonen. Jeg glæder mig unægtelig meget til og se hvad han lægger sig fast på, hvis han overhovedet gør det. Casemiro, Kroos, Pogba, Hazard og Benzema vil mere eller mindre være 99% sikre på at indgå i start 11'eren. Det betyder der er sindssyg meget konkurrence om den sidste plads, og det er her det bliver spændende, for Vinicius appellere i den grad til den, men han skal spilles ude af position, og hvad er Jovic blevet lovet? Han har vel ikke skrevet under på, at han får en rolle á la Morata og Mariano.
Vi taler altså 6 spillere i form af: Vinicius, Isco, Asensio, Brahim, Rodrygo og Jovic. Personligt håber jeg på Rodrygo og til dels Brahim bliver udlejet. Er Rodrygo så god som han blivet snakket til at være, så vil han æde modstanderne i Segunda B som Vinicius gjorde det, og derfor vil han stå uden udfordring, selvom den rigtige udfordring for ham vil være springet fra Brasilien til Spanien.

Vores offensiv vil have så mange uforudsigeligheder som jeg er stor fan af. Jeg håber ikke han laver en 16/17, og deler holdet op i 2, men derimod arbejder med langt mere flydende rotationer, hvor hver enkelt spiller i en rolle kan ændre udgangspunkter, så det ikke bliver en Sarri 1-til-1 udskiftning, eller en Zidane, hvor han skifter hele kæder alt efter hvilken turnering vi spiller i.

Får vi Pogba, som meget tyder på, så vil min foretrukne formation nok være en 4-3-3/4-2-2-1. Courtois, Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo, Casemiro, Kroos, Pogba, Hazard, Vinicius og Benzema. Det ligner ikke mange mål, men jeg tror Hazard overrasker, og slår sin rekord på 20 træffere tilbage fra Lille. Vinicius kan vel kun overraske hvad angår mål, men også ham tror jeg overrasker meget på den front. Ikke, at hans afslutninger bliver meget bedre, men pladsen Hazard tilfører vil gavne ham ekstremt, og nu har vi 2 spillere som er fremragende til og slå sukkerbolden fra den centrale midtbane af.

En lille sjov leg, som jeg gerne vil starte på. Hvor mange mål scorer vores offensive spillere til næste sæson i ligaen?
Hazard: 20-25 mål.
Benzema: 15-20 mål.
Vincius: 10-15 mål.
Jovic: 10-15 mål.
Asensio: 5-10 mål.
Pogba: 5-10 mål.
Isco: 0-5 mål.

Det vil være mine bud. Har som i kan se ekstremt høje krav og forventninger til Hazard. Hvad er jeres bud?


Sjovt initiativ med legen.
Benzema 10-15
Jovic 5-10
Hazard 15-20
Vincius 5-10
Pogba 5-10
Asensio 0-5
Isco 0-5
Ramos 5-10.
Modric 0-5
Kroos 0-5
Casemiro 0-5


Tror Hazard bliver topscorer, tror ikke benzema kan præstere en sæson som denne igen, men forventer heller ikke en rædselssæson som for 2 år siden med 4 mål eller hvad det var i ligaen.
Jovic har potentiale til at score en del, med jeg tror simpelthen ikke på at han får minutter nok til at score flere mål, selv om jeg tror hans min/mål bliver bedre end benzemas, bliver realiteten nok at de deler spilletiden 80/20 (max !) Alternativt mindre til Jovic. Eller Zidane spiller med 2 angribere, det tror jeg nu ikke, men det kan jo ske.
Vini bliver bedre tror jeg, men Hazard taget selvfølgelig hans plads, så enten får han meget mindre tid, eller skal han spille til højre, med den konsekvens at han selvfølgelig scorer mindre. Hvis han overhovedet bliver starter .
Asensio og isco forventer jeg flopper... Igen.. asensio kommer måske lige over 5 mål og får 7 Ish, men tror det bliver max 5.
Isco tror jeg slet ikke scorer mere end et par mål.
Kroos og modric banker ikke mange kasser ind, heller ikke denne sæson.
Pogba hvis han kommer, scorer formentlig en del mere, men han scorer hvert fald mere end 5 (tror jeg) spørgsmålet er om han rammer 10 eller 11 Ish, tror ca. 10.
Ramos: 4 hovedstød, 6 straffe ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #140 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Der er ingen af jer der har Modric med i startopstillingen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #141 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Der er ingen af jer der har Modric med i startopstillingen?


Min elskede Modric har desværre selv sat sig i den position. Som jeg skrev, så er der ingen tvivl for mig om, at Casemiro 100% indgår i start 11'eren. Det samme må vel siges om Pogba, hvis han bliver købt. Så er der Kroos og Modric tilbage, og her tror jeg simpelthen Kroos trækker det længste strå i og med han altid har været den mest kontrollerende balance spiller af ham og Modric, hvor sidstnævnte jo har været den mere offensive af de 2, og den rolle må man gå udfra Pogba får. Meget kommer an på form, og alt efter hvornår Pogba kommer, så tror jeg da egentlig også, at det er vores sædvanlige trio vi får at se fra første La Liga kamp medmindre Pogba bliver købt indenfor relativ kort tid.

Men det er da klart, at Pogba vil få det svært, hvis både Kroos og Modric for alvor stepper op igen til næste sæson. Jeg kan bare ikke se vores midtbane uden Casemiro eller Valverde.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #142 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2019/2020
Zidane forlader træningslejren. Skal vi ud og have ny træner mon?

Fuck mig hvis vi skal, det kan jeg ikke overskue.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #143 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020

-#7- skrev: Zidane forlader træningslejren. Skal vi ud og have ny træner mon?

Fuck mig hvis vi skal, det kan jeg ikke overskue.


Lyder absurd, hvorfor tror du det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #144 af YunisTaker
Besvaret af YunisTaker på emne Sæsonen 2019/2020

-#7- skrev: Zidane forlader træningslejren. Skal vi ud og have ny træner mon?

Fuck mig hvis vi skal, det kan jeg ikke overskue.


Our manager, Zinedine Zidane, has left the pre-season training camp in Montreal for personal reasons. Until he returns, sessions will be led by assistant coach David Bettoni.

Kilde: www.realmadrid.com/en/news/2019/07/zidan...for-personal-reasons

Håber ikke det er noget seriøst. Ønsker Zidane-familien det absolut bedste.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce