Sæsonen 2019/2020

1 uge 3 dage siden #145 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2019/2020

Fondo_Sur skrev:

-#7- skrev: Zidane forlader træningslejren. Skal vi ud og have ny træner mon?

Fuck mig hvis vi skal, det kan jeg ikke overskue.

Lyder absurd, hvorfor tror du det?

Luis Enrique gik af forleden efter samme udmelding, så helt absurd en tanke er det vel ikke?

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #146 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Mourinho er stadig jobløs. Özil kan nok lokkes tilbage fra Arsenal :D

1 uge 1 dag siden #147 af Ramos4
Apropos Özil, der også har spillet i det nummer, så har Hazard ifølge Marca valgt at spille i nr. 23 i den kommende sæson.

1 uge 1 dag siden #148 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 2019/2020
Det er desværre Zizous bror der er gået bort

1 uge 1 dag siden #149 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020

-#7- skrev:

Fondo_Sur skrev:

Luis Enrique gik af forleden efter samme udmelding, så helt absurd en tanke er det vel ikke?

Tag dog situationen ind i en kontekst. Zidane som en meget respekteret herre i klubben er nærmest lige hentet tilbage. Florentino holder også meget af ham.

Det ville ikke give mening overhovedet.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

1 uge 13 timer siden #150 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2019/2020
Man lagde godt fra start denne sommer, men nu lader der til at være gået klassisk Real Madrid-nøl i den.

Er der gået snart 3 uger uden nyt, mere eller mindre ser man bort fra en udlejning hist og pist... Det er simpelthen for sløjt når der mangler at blive solgt 5-6 spillere og tilføjet mindst 1, måske 2.

Realistisk set kunne vi jo sagtens tilføje både Mané og Pogba, hvis man ellers udviste rettidig omhu og fik spillerne langet over disken. James er et godt eksempel - hvorfor bruger man krudt på at få ham solgt nu? Man kunne have haft en aftale i stand for flere måneder siden, da det blev kendt at Bayern ikke ønskede at købe og Zidane kom retur som træner.

Isco/Asensio/Ceballos/Lucas/Diaz burde ligeledes være til at få solgt ligesom man i Bales tilfælde har haft de sidste 6-8 måneder til at finde en klub som ville tage ham.

Synes det er utroligt at man ikke nærmest dagligt lukker mindst en handel. Pres nu lidt på for pokker.

1 uge 12 timer siden #151 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2019/2020

nono skrev: Man lagde godt fra start denne sommer, men nu lader der til at være gået klassisk Real Madrid-nøl i den.

Er der gået snart 3 uger uden nyt, mere eller mindre ser man bort fra en udlejning hist og pist... Det er simpelthen for sløjt når der mangler at blive solgt 5-6 spillere og tilføjet mindst 1, måske 2.

Realistisk set kunne vi jo sagtens tilføje både Mané og Pogba, hvis man ellers udviste rettidig omhu og fik spillerne langet over disken. James er et godt eksempel - hvorfor bruger man krudt på at få ham solgt nu? Man kunne have haft en aftale i stand for flere måneder siden, da det blev kendt at Bayern ikke ønskede at købe og Zidane kom retur som træner.

Isco/Asensio/Ceballos/Lucas/Diaz burde ligeledes være til at få solgt ligesom man i Bales tilfælde har haft de sidste 6-8 måneder til at finde en klub som ville tage ham.

Synes det er utroligt at man ikke nærmest dagligt lukker mindst en handel. Pres nu lidt på for pokker.

Ah hvad er det for noget vrøvl. Vi har afhændet Luca, Theo, Reguilon, Llorente, Kovacic, Ødegaard og Raul de Tomas. Og vi bliver selvfølgelig nødt til at sælge lidt flere før vi kan tilføje de par midtbanespillere der kan give truppen det sidste løft. At vi står med Bale nu, er jo ikke pga af at dette transfervindue har været dårligt, det er pga. At sidste transfervindue var en katastrofe hvor vi selvfølgelig skulle have solgt ham. At der er ingen der gider have ham nu, er jo ikke underligt. Efter at have været vidne til sidste sæson kan man jo hurtigt komme til at konkludere at man skal have 4-5 spillere direkte til gallaopstillingen men det er simpelthen ikke muligt i disse tider med financial fair Play, og hvor spillere direkte til starteren koster over 100 mio euro.

Man kan roligt forvente at genopbygningen af holdet vil tage mere end ét transfervindue i disse tider, derfor skal skylden selvfølgelig lægges på klubbens planlægning de seneste år frem for dette transfervindue, som har været helt genialt, antaget at vi får en topklasse midtbanespiller ala Pogba.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin

1 uge 12 timer siden #152 af Ramos4

Fondo_Sur skrev:

-#7- skrev:

Fondo_Sur skrev:

Tag dog situationen ind i en kontekst. Zidane som en meget respekteret herre i klubben er nærmest lige hentet tilbage. Florentino holder også meget af ham.

Det ville ikke give mening overhovedet.

Enrique blev jo ikke smidt ud? Han gik pga. personlige årsager. Frygten her var vel at Zidane's personlige forhold var lige så voldsomme, at han også ville stoppe. Det ved vi jo ærligt talt ikke endnu, så jeg synes du er lovligt hård.

Men mon ikke Zidane fortsætter trods alt.

1 uge 12 timer siden #153 af Ramos4

nono skrev: Man lagde godt fra start denne sommer, men nu lader der til at være gået klassisk Real Madrid-nøl i den.

Kig lidt rundt på andre klubber i Europa. Det er vel nærmest kun de spanske top 3 klubber der rigtigt har handlet ind. Ingen af de engelske har lavet handler der er værd at skrive hjem om. Juve har købt lidt. Bayern har købt lidt.

Jeg vil nok lige give det nogle uger endnu, før jeg mister tålmodigheden :)

6 dage 21 timer siden #154 af JesperA
Enrique gik af fordi han vil koncentrere sig om sin familie, fordi hans datter på 8 år har fået konstateret kræft. Helt forståelig beslutning, og selvfølgelig vildt synd for ham. Zizou er hjemme fordi hans bror netop er gået bort, og det kræver selvfølgelig noget tid med familien og vil givetvis også tynge ham meget den næste tid, men det tjener ingens interesse at han skulle træde tilbage pga dette.

Klubben har bekræftet at det er årsagen til fraværet.
Sidste redigering: 6 dage 21 timer siden ved JesperA.

6 dage 21 timer siden #155 af JesperA
Hvad angår transfers, så synes jeg også vi er godt med trods alt. Der er lang tid tilbage, og de mest presserende handler er gennemført - man kunne selvfølgelig godt ønske sig en midtbanespiller, men ville det være den største katastrofe hvis man ikke får dette, men i stedet beholder Ceballos i truppen?

Sommerens helt store handel (fra det økonomiske perspektiv, jeg mener personligt Hazard var den vigtigste) kan vel næppe bare lige eksekveres, så længe Bale stadig er her. Måske kan den godt, men hvis man virkelig er ved at gøre 2020 mission Mbappe klar, så kræver det formentlig ret stor økonomisk ansvarlighed. Jeg synes priserne for de spillere man har solgt har været ok, og hvis man får solgt James til Atletico er man da forholdsvis langt fremme.

Selvom man ikke behøver sammenligne sig med andre hold, så har Bayern endnu tilgode at erstatte Robben og Ribery - de spilder deres tid med Leroy Sané pt, som ikke virker mulig at købe. Lykkes det med at købe ham, sætter det City tilbage til 0. United har hentet en højreback og et ungt talent, men mangler stadig at forstærke samtlige kæder samt opgøre for tabet af Ander Herrera på fri transfer, samt eventuelle salg af Lukaku og Pogba. Forlængelser med Mata og Rashford er, udover en back til nærmest historisk overpris, det mest sindsoprivende de ellers har foretaget sig...

6 dage 16 timer siden #156 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Sæsonen 2019/2020
Mine tanker omkring hvordan jeg håber, ikke tror, truppen kommer til at se ud når transfervinduet er slut.

Målmænd
Før transervinduet havde jeg håbet på e salg af Navas og udlejning af Lunin, men vi havde beholdt Luca som reservekeeper. Dette med henblik på at give Lunin den mængde spilletid som hans talent, eftersigende, beretter(Har ikke set ham spille selv). Med udlejning af Luca, håber jeg Navas bliver en sæson til, hvis han kan se sig tilfreds med en reserve tjans, så Lunin kan få sig førsteholdsfodbold andetsteds via en udlejning.

Jeg køber ikke den at Courtois bliver hæmmet af at have en kompetent og favorit af fansene til at puste ham i nakken. Hans bedste sæson i Chelsea var med Cech konkurrent, og han er om nogen en større fanfavorit hos Chelsea end Navas er hos Real. Så jeg krydser fingrer for at hans sidste sæsons svage niveau skyldes hele holdets katastrofale niveau og ikke at det var presset fra Navas og omverdenen.

Forsvar
Med backsene på plads mangler vi kun at afhænde en af vores 5 centrale forsvarer. Kampen om den sidste plads må stå mellem Nacho og Vallejo Jeg ser stadig et stort lys i Vallejo, men han mangler stabilitet og spilletid. Så kan man finde en relativ stor klub ala Valencia/Sevilla, som kan sikre ham spilletid, går jeg ind for en udlejning for at bringe hans karriere på ret køl igen. Dette betyder at Nacho får en sidste chance for at rette op på hans efterhånden faldende niveau.

Med unge lovende spiller på udlejning til hver position til forsvaret(Reguilon, Vallejo og Hakimi), kan dette anvendes til at lægge et pres på vores spillere til den kommende sæson. Gør de det ringere end deres konkurrent som er udlejet. Så er det ud af vagten til næste sommer. En konkurrence jeg synes vi længe har savnet på holdet.

Midtbanen
Jeg havde gerne set vi havde beholdt Llorente, men Zidane må mene at Valverde kan gøre sig gældende som 6'er, selvom jeg har min tvivl, da jeg mener hans styrker ligger som en felt-til-felt spiller. Jeg har længe savnet dynamik på midtbanen og generelt flere mål fra den front, så selvom jeg ikke synes om Pogba som person, så passer han bare perfekt ind. Et indkøb af ham og en udlejning af Ceballos, så vil jeg være tilfreds.

Jeg er ikke klar til at slippe Ceballos endnu og han virker heller ikke afvisende overfor en udlejning. Med fuld spilletid i et år og en Modric der til næste sommer måske ikke har niveauet længere. Så vil Ceballos være den bedste og billigste erstatning.

Kanter
Hazard og Vinicius er de eneste sikre kort til den nye sæson. Ellers ser jeg selvfølgelig gerne Bale solgt, Rodrygo ned på Castilla og en udlejning af Brahim. Dette efterlader os med 4 spillere til 2 positioner, hvilket jeg kan accepterer. Kan egentlig godt lide Brahim og finder man ikke en passende klub, kan han også beholdes som 4/5 valg sammen med Lucas.

Til næste sommer skal/kan Rodrygo overtage pladsen efter Lucas, hvis hans niveau selvfølgelig er til det. Dette kan måske allerede være fra januar af. Asensio får sidste chance i år, for at vise det potentiale vi alle ved han har, ellers må han ryge for at give både plads og økonomi til en hvis herre fra Paris.

Angreb
Dette giver sig selv, vi beholder Benzema og Jovic, samt sælger Mariano og Borja(Evt. med tilbagekøbsklausul). Vil Zidane spille med 2 angribere i store dele af sæsonen, kan det også give mening at beholde Mariano.

Truppen
Det giver følgende trup på 22 spillere til den nye sæson:

Courtois - Navas

Ramos - Varane - Nacho - Militao
Mendy - Marcelo
Carvajal - Odrio(staveplade)

Casemiro - Valverde
Kroos - Modric
isco - Pogba

Hazard - Lucas
Asensio - Vinicius

Benzema - Jovic

Afgange
Salg: Bale, Mariano og Borja
Udlejning: Lunin, Vallejo, Ceballos og Brahim
Castilla: Kubo og Rodrygo

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.