Sæsonen 2019/2020

2 år 10 måneder siden #1021 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

Kratmus skrev: I lyder jo rimelig skråsikre på, at Mbappe kommer til klubben. Jeg håber ikke, at der går Lewandowski i den.

Mbappe kunne klart være en forstærkning, men hvis man lige genovervejer den, så ryger vi måske lidt tilbage i den gamle ubalance med én spiller over dem alle. Vi har set konsekvensen i det sidste års tid i RM. Barcelona skal igennem den samme tur inden for en kort årrække.

Jeg tror helt sikkert Mbappé lander i Real før eller siden. Han er Real Madrid fan. Han er 20 år, og har kontraktudløb til 2022, så medmindre Real ryger ned i et kæmpe hul, og bliver en middelmådig klub, så klubben ikke er attraktiv for de bedste spillere inden hans kontrakudløb, så tror jeg helt sikkert der er stor mulighed for at han ender i Real inden 2022. Om det bliver i 2020 eller 2021 ved jeg ikke, men han ved jo nok også, at hvis han underskriver en ny kontrakt med Psg, så vil løbet næsten være kørt for et skifte til Spanien.
Hans kæmpe fordel er jo, at han i en ung alder har leveret på et virkeligt højt niveau, og dermed stadig vil være utrolig ung når hans kontrakt udløber med Psg. Han vil trods alt kun være lige knap 24 år i 2022, og skal Psg have penge for ham, så sælger man ham året før, så Real eller Mbappé vil jo ikke have skide travlt.
Alt det siger jeg med en stor sikkerhed for, at han selvfølgelig vil udskifte Frankrig's hovedstad ud med Spanien's hovedstad, da Real jo bare er over alt andet, og sådan er det jo bare.

Hvilken ubalance er det du snakker om?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #1022 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Sæsonen 2019/2020
Den ubalance, der kan opstå på et hold, når én spiller er et niveau over alle andre spillere på holdet. Der sker jo nogle gange det, at alle andre spillere søger denne ene spiller. Det har som sådan ikke noget med den enkelte spiller at gøre, men derimod resten af holdet.. Vi så det med Ronaldo, og vi ser det med Messi, ligesom man ser det i perioder på næsten ethvert serie-hold i Danmark. Det er jo ikke nødvendigvis noget, der kommer til at ske med Mbappe, og Mbappe giver bedre odds end Neymar for en bevaret balance på holdet.

Når det er sagt, så håber jeg, at Mbappe ender i Real Madrid på et tidspunkt, men jeg ser det ikke som en ubetinget fordel.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

2 år 10 måneder siden #1023 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020
Rodrygo angiveligt ikke med i truppen mod Atlético Madrid.

Synes det er fint man giver ham pladsen og ikke bare smider ham for løverne, men han kunne godt bruges som en 'joker', hvis der skulle være brug for det senere i kampen, da han har evnen til at afgøre en kamp.

Florentino Pérez

2 år 10 måneder siden #1024 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Sahinovic skrev: Rodrygo angiveligt ikke med i truppen mod Atlético Madrid.

Synes det er fint man giver ham pladsen og ikke bare smider ham for løverne, men han kunne godt bruges som en 'joker', hvis der skulle være brug for det senere i kampen, da han har evnen til at afgøre en kamp.

Han er jo eftersigende et større talent end Vinicius og vi så allerede senest, at han afslutter ca. tusind gange bedre. Men det bliver svært at tage valget om at satse på Rodrygo frem for Vini. Det bliver hårdt hvertfald. Men det er uundgåeligt som jeg ser det.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 år 10 måneder siden #1025 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 2019/2020
I denne sæson tror jeg der hovedsagligt vil blive satset på Vini.
Lucas V skal gerne skydes afsted næste sommer, og for den sags skyld også gerne Bale - Medmindre han holder sig skadesfri og fortsætter samme positive takter som starten på denne sæson, så bliver det svært at forsvare.

Men fremtiden bag 9´eren må vel hedde (fremtiden en årrække frem):
Vinicius, Rodrygo, Mbappé, Ødegaard, Asensio og Brahim.
Heraf er der heldigvis flere af de spillere der er alsidige, fx kan Mbappé spille top, og Ødegaard centralt. Isco er et wildcart i den ligning, kan man muligvis også sige om Brahim. Kubo vil nok høre til nede på midtbanen, om end han også kan gøre sig på kanterne.

2 år 10 måneder siden #1026 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 2019/2020
Så det er 6 spillere til 2 positioner? Altså de 2 kanter? Ellers mener du vel at man skal stille i en 4-2-3-1, men så ville det betyde at Kubo, skal indgå i en midtbane hvor han skal spille som en slags defensiv midt, sammen med eksempelvis Casemiro, det anser jeg ikke som realistisk.

2 år 10 måneder siden #1027 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæsonen 2019/2020

Madrid1998 skrev: Så det er 6 spillere til 2 positioner? Altså de 2 kanter? Ellers mener du vel at man skal stille i en 4-2-3-1, men så ville det betyde at Kubo, skal indgå i en midtbane hvor han skal spille som en slags defensiv midt, sammen med eksempelvis Casemiro, det anser jeg ikke som realistisk.

Jeg tænker der menes en 4231.

Ser gerne mpabbe på toppen, og så ud med asensio, så har man:
Ødegaard, Kubo, brahim, vini og rodrygo til 3 pladser dette er jo ok.

Alt efter hvem der præstere og hvem der flobber kan man jo skifte ud med måske asensio eller en anden. Tror dog ikke asensios talent kommer så meget videre

2 år 10 måneder siden #1028 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 2019/2020

Doc.juego skrev:

Madrid1998 skrev: Så det er 6 spillere til 2 positioner? Altså de 2 kanter? Ellers mener du vel at man skal stille i en 4-2-3-1, men så ville det betyde at Kubo, skal indgå i en midtbane hvor han skal spille som en slags defensiv midt, sammen med eksempelvis Casemiro, det anser jeg ikke som realistisk.

Jeg tænker der menes en 4231.

Ser gerne mpabbe på toppen, og så ud med asensio, så har man:
Ødegaard, Kubo, brahim, vini og rodrygo til 3 pladser dette er jo ok.

Alt efter hvem der præstere og hvem der flobber kan man jo skifte ud med måske asensio eller en anden. Tror dog ikke asensios talent kommer så meget videre

Jeg er skam enig, mener bare ikke at Kubo vil kunne fungere som en defensiv midtbane mand, det er han for skrøbelig til. Overstående ville være en drøm, alle unge osv. Skal man dog være realistisk vil minimum 1-2 nok floppe, eller ønske sig selv andetsteds pga manglende spilletid osv.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Madrid1998.

2 år 10 måneder siden #1029 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020
Det er fint at ville af med Vasquez og Bale, men det er vores eneste to højrekanter og Vinicius, Rodrygo, Brahim og Asensio har alle deres naturlige udgangspunkt på venstrekanten, så der skal arbejdes på at flere af dem føjer det til repertoiret. Vinicius har i hvert fald ikke været en succes på højrekanten når han har spillet der.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 10 måneder siden #1030 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2019/2020
Vi hører og ser en masse til Ødegaard disse uger, men er der nogen der har en finger på pulsen ift., Kubo?

Han virkede vanvittigt lovende - præsterer han for Mallorca?

2 år 10 måneder siden #1031 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Sæsonen 2019/2020

El Siete skrev: Det er fint at ville af med Vasquez og Bale, men det er vores eneste to højrekanter og Vinicius, Rodrygo, Brahim og Asensio har alle deres naturlige udgangspunkt på venstrekanten, så der skal arbejdes på at flere af dem føjer det til repertoiret. Vinicius har i hvert fald ikke været en succes på højrekanten når han har spillet der.

Forkert. Hvis du virkelig skal placere spillerne i højre/venstre, så er Bale altså også venstrekant. Oprindeligt. Asensio er off.midt/højre.

2 år 10 måneder siden #1032 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2019/2020

nono skrev: Vi hører og ser en masse til Ødegaard disse uger, men er der nogen der har en finger på pulsen ift., Kubo?

Han virkede vanvittigt lovende - præsterer han for Mallorca?

Jeg har ikke gidet at se Mallorca, fordi de simpelthen er for dårlige. Men har stadig holdt lidt øje. Han fik ikke så meget spilletid i de første kampe, hvilket giver god mening da han jo ankom til dem kort før sæsonstart, så vidt jeg husker. Men han har startet de seneste to kampe, den ene i sidste uge mod Atletico, så det vidner jo om at der er tiltro til ham. Så han skal nu nok få massere af spilletid!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.