Sæsonen 2019/2020

4 år 6 måneder siden #997 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2019/2020
Skal vi ikke lige tale om, at Leganes-lejesvenden, Óscar, scorede på direkte frispark for anden runde i træk? Han scorede mod Valencia i weekenden og han scorede mod Athletic i går.

Vi har nogle unge knægte som i den grad imponerer rundt omkring. Både i eget hus og ude.

I aften står den på Ødegaard show mod Alaves!

I øvrigt en forfriskende tæt start på ligaen. Elsker at basker-klubberne leger med helt fremme. Lige så andalusier-knægtene fra Sevilla og Granada. Både La Real og Sevilla kan i øvrigt spille sig op på en delt 3. plads i aften (på 13 points sammen med Atléti).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #998 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg er stadig betænkelig ved at Zidane kører med decideret A- og B-hold, jeg kunne godt ønske han blandede kortene lidt mere. Men på trods af problemer i transfervinduet (mange selvskabte) og med skader, så ligger vi nr. 1. Hvis Zidane kan få den her trup til at vinde et mesterskab, så skal han have stor ros. Kan vi presse og løbe for hinanden som i de to seneste kampe, så ser tingene omend meget lyse ud.

Jeg må indrømme at jeg ikke havde troet det kunne lade sig gøre, og det er selvfølgelig også kun 2 kampe indtil videre, men hvis den her stil fortsætter, så må jeg sige at jeg har undervurderet Zidane og til dels truppen også.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 6 måneder siden #999 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 2019/2020
Jo det er fedt vi har unge spillere rundt omkring der gør det godt. Ved du hvordan Oscàr spiller generelt for Leganés? Ødegaard spiller mega godt det er fedt. Spændende om Real Madrid vil gøre brug af ham. Han spiller en position som vi ikke har brugt fast siden Özil var her.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #1000 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2019/2020

Madridista02 skrev: Jo det er fedt vi har unge spillere rundt omkring der gør det godt. Ved du hvordan Oscàr spiller generelt for Leganés? Ødegaard spiller mega godt det er fedt. Spændende om Real Madrid vil gøre brug af ham. Han spiller en position som vi ikke har brugt fast siden Özil var her.


Ødegaard spillede til højre i det meste af sin tid i Vitesse, og der dominerede han ligeledes. Jeg kan virkelig ikke se hvordan vi ikke kan gøre brug af ham, han er simpelthen blevet en fremragende spiller. Glæder mig til at se Sociedad spille i aften, håber han disker op med flere lækkerier.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #1001 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Hold nu kæft en assist af ødegaard! Han bliver en klasse signing til næste sæson.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #1002 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 2019/2020

Kiwes skrev: Hold nu kæft en assist af ødegaard! Han bliver en klasse stigning til næste sæson.

så også lige med, det var jo en “Messi/Xavi aflevering det der. Glæder mig til at se ham tilbage snart, han har virkelig udviklet sig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #1003 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2019/2020

Kiwes skrev: Hold nu kæft en assist af ødegaard!


Det der er jo absolut topklasse. Nogen gange tror jeg ikke sociedad angriberne forstår hvordan de lige pludseligt er havnet 1v1 med målmanden. Hold kæft en aflevering.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #1004 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæsonen 2019/2020
Hurtig nælde og en stikning der ville få selv Guti til at klappe sig selv på skulderen.

Sikke et aktiv vi har i ham!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #1005 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2019/2020
WAUW!

Til de interesserede:

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 6 måneder siden #1006 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 2019/2020
Hvis han kan finde ud af spille på kanten, så er det rigtig fint. Men ser ham mere som en 10er type, offensiv midt. Så det bliver spændende. Han spiller virkelig godt, hvis han fortsætter, så burde han få en plads hos os!

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #1007 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Og ikke nok med hans blik for spillet så løber og kæmper han som bare fanden. Fortsætter han i samme dur ja så køber jeg sku en trøje med ham bagpå;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #1008 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Av hvor er han bare vild ham Ødegaard. Lad ham nu indgå i vores tremands midtbane fra næste sæson af. Han bliver jo bare bedre og bedre, og er allerede total dominerende for La Real.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce