Sæsonen 2019/2020
Ødegaard har til gengæld være ret anonym end til videre, men kampen er også domineret af Sevilla generelt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Skræmmende læsning om hvor stor magt truppen har over en træner. Det er klart, at vi aldrig får en træner der kan sætte en stil eller strategi, hvis truppen har så stor magt som Roberto Carlos beskriver her.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Men tænker også tiden var en anden. Jeg har fx svært ved at forstille mig, det ville være sådan med CR7 i omklædningsrummet. Fodboldspillere trænere hårdere i de her tider og de er mere professionelle, end de var dengang.
Jeg savner Pepe :(
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev: Underholdende og god sejr for Danmark i går, men landsholdspauser er jo for kedelige. Særligt når Real Madrid ligger #1! Vamos.
Jeg tror vi har forskellige meninger om hvad "underholdende" er. Kæft en kedelig og jammerlig gang bold igen-igen.
Modric er i øvrigt lige netop blevet skadet. Så deeet er jo godt nok.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
Fondo_Sur skrev: Underholdende og god sejr for Danmark i går, men landsholdspauser er jo for kedelige. Særligt når Real Madrid ligger #1! Vamos.
Jeg tror vi har forskellige meninger om hvad "underholdende" er. Kæft en kedelig og jammerlig gang bold igen-igen.
Læg dertil at Bale er ude 2-3 uger efter denne kamp med en muskelskade.
Ramos4 skrev:
Synes at der var højt tempo med en del på spil, men fair nok. Skader i landsholdsbold er også med til at det er noget værre noget, når man følger et klubhold så tæt.
Valverde har dog den plads i mellemtiden. Bale skadet? det er sket før, og denne gang må vi se om det enten bliver Vinicius eller Rodrygo, der starter inde. Lucas' selvtillid og evner har haft et lavpunkt, så det ville være mærkeligt, hvis Zidane blev ved med at bruge ham.
Heldigvis ser begge skader ud til at være mindre slemme end frygtet.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Ifølge Marca er Vinicius ikke blevet udtaget til kampen mod Leganés imorgen, derimod er Lucas Vázquez med igen.
Formentlig rigtig, men Jesus Christ altså.
Jeg har svært ved at forstå den fascination af Lucas V som Zidane har.
Han er meget arbejdsom, og det er da godt... Men han har jo ikke fremtidsperspektiv. Og han bringer heller ikke noget aktuelt.. andet end et løbepensum..
Samtidig har vi så et kæmpe talent i Vini, som lige nu ikke er i form, og mangler selvtillid, og egentlig ikke har fået vildt mange kampe. Han har desuden rigeligt med fremtidsperspektiv.
Hvorfor så tage Lucas med af de to wings ?
Jeg ved nu godt at det formentlig er fordi at de 3 forreste skal bede Hazard Benz of Lucas.
Men altså så hellere rodrygo, Vini eller endda Brahim på den kant.. selv om det kun er Brahim der egentlig er lidt naturlig som højre kant.
Men så kan de i det mindste udvikle sig, og bygge lidt videre på deres evner.