Sæsonen 2019/2020

2 måneder 2 uger siden #1033 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2019/2020
Rigtig flot første halvleg af Reguillon i aftenens kamp mellem Sevilla-Sociedad. Det ligner at han får bygget på sit offensive spil i den her sæson, synes virkelig han ligner en spiller under god udvikling.

Ødegaard har til gengæld være ret anonym end til videre, men kampen er også domineret af Sevilla generelt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 dage siden #1034 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704e98708b456e.html

Skræmmende læsning om hvor stor magt truppen har over en træner. Det er klart, at vi aldrig får en træner der kan sætte en stil eller strategi, hvis truppen har så stor magt som Roberto Carlos beskriver her.

Sue me.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
2 måneder 4 dage siden #1035 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 2019/2020
Ja det er godt nok flovt at det er foregået på den måde. Altid interessant med små anekdoter som dem Roberto Carlos fortæller om her.
Men tænker også tiden var en anden. Jeg har fx svært ved at forstille mig, det ville være sådan med CR7 i omklædningsrummet. Fodboldspillere trænere hårdere i de her tider og de er mere professionelle, end de var dengang.

2 måneder 3 dage siden #1036 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 2019/2020
Det lød også som om det var lidt de samme ting der skete i Barcelona med Ronaldinho, Deco, Etoo osv. Også kom Guardiola og ryddede helt op i det.

2 måneder 3 dage siden #1037 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020
Courtois holdt målet rent mod San Marino, men det skal så med, at San Marino ligesom Sevilla ikke formåede, at have et skud inden for rammen.

2 måneder 18 timer siden #1038 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020
Underholdende og god sejr for Danmark i går, men landsholdspauser er jo for kedelige. Særligt når Real Madrid ligger #1! Vamos.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Sidste redigering: 2 måneder 18 timer siden ved Fondo_Sur.

2 måneder 15 timer siden #1039 af Ramos4

Fondo_Sur skrev: Underholdende og god sejr for Danmark i går, men landsholdspauser er jo for kedelige. Særligt når Real Madrid ligger #1! Vamos.

Jeg tror vi har forskellige meninger om hvad "underholdende" er. Kæft en kedelig og jammerlig gang bold igen-igen.

Modric er i øvrigt lige netop blevet skadet. Så deeet er jo godt nok.

Sue me.

2 måneder 15 timer siden #1040 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev:

Fondo_Sur skrev: Underholdende og god sejr for Danmark i går, men landsholdspauser er jo for kedelige. Særligt når Real Madrid ligger #1! Vamos.

Jeg tror vi har forskellige meninger om hvad "underholdende" er. Kæft en kedelig og jammerlig gang bold igen-igen.

Læg dertil at Bale er ude 2-3 uger efter denne kamp med en muskelskade.

1 måned 4 uger siden #1041 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev:

Synes at der var højt tempo med en del på spil, men fair nok. Skader i landsholdsbold er også med til at det er noget værre noget, når man følger et klubhold så tæt.

Valverde har dog den plads i mellemtiden. Bale skadet? det er sket før, og denne gang må vi se om det enten bliver Vinicius eller Rodrygo, der starter inde. Lucas' selvtillid og evner har haft et lavpunkt, så det ville være mærkeligt, hvis Zidane blev ved med at bruge ham.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

1 måned 4 uger siden #1042 af Ramos4
Mht. landsholdet så synes jeg det er ret elendigt at se på. Spillermaterialet er bare ikke bedre. Men resultaterne er jo okay og ja kampene kan da godt være spændende :) Men underholdende synes jeg ikke man kan betegne landsholdet som.

Heldigvis ser begge skader ud til at være mindre slemme end frygtet.

Sue me.

1 måned 2 uger siden #1043 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020
Ifølge Marca er Vinicius ikke blevet udtaget til kampen mod Leganés imorgen, derimod er Lucas Vázquez med igen.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.

1 måned 2 uger siden #1044 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæsonen 2019/2020

Sahinovic skrev: Ifølge Marca er Vinicius ikke blevet udtaget til kampen mod Leganés imorgen, derimod er Lucas Vázquez med igen.

Formentlig rigtig, men Jesus Christ altså.
Jeg har svært ved at forstå den fascination af Lucas V som Zidane har.
Han er meget arbejdsom, og det er da godt... Men han har jo ikke fremtidsperspektiv. Og han bringer heller ikke noget aktuelt.. andet end et løbepensum..
Samtidig har vi så et kæmpe talent i Vini, som lige nu ikke er i form, og mangler selvtillid, og egentlig ikke har fået vildt mange kampe. Han har desuden rigeligt med fremtidsperspektiv.

Hvorfor så tage Lucas med af de to wings ?
Jeg ved nu godt at det formentlig er fordi at de 3 forreste skal bede Hazard Benz of Lucas.

Men altså så hellere rodrygo, Vini eller endda Brahim på den kant.. selv om det kun er Brahim der egentlig er lidt naturlig som højre kant.
Men så kan de i det mindste udvikle sig, og bygge lidt videre på deres evner.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.