Rygtebørsen 2019/20

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede Emne forfatter
  • Falster Fyren
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
4 måneder 2 uger siden #1 af JimmyBroe
Rygtebørsen 2019/20 blev oprettet af JimmyBroe
Jeg kunne ikke lige finde en rygtebørs for den kommende sæson så oprettede da lige én.

Eriksen har for kort tid siden udtalt at han mener at det er rette tid til at prøve kræfter andensteds. Måske det bliver Real. Jeg håber det sgu lidt. Kunne være virkelig sprødt med en dansker i Madrid. Forhåbentlig mere Laudrup end Graversen :D

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede Emne forfatter
  • Falster Fyren
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
4 måneder 2 uger siden #2 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen 2019/20

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

4 måneder 2 uger siden #3 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Rygtebørsen 2019/20
Hazard, Eriksen og Mendy. Og måske en joker i Nabil Fekir. Det ville være mit absolutte drømmescenario. Så kan vi vist også godt begynde at glæde os til sæsonen igen.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

4 måneder 2 uger siden #4 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen 2019/20

-#7- skrev: Hazard, Eriksen og Mendy. Og måske en joker i Nabil Fekir. Det ville være mit absolutte drømmescenario. Så kan vi vist også godt begynde at glæde os til sæsonen igen.

Ved sgu ik om man kan kalde det for et drømmescenarie, at startsholdopstillingen næste sæson, meget potientielt, består af 10 spillere fra denne miserabel sæson og kun én ændring (Hazard) - og jeg gentager, kun én ændring.
En trio bestående af: Hazard, Benzema, Vinicius mens der i Barcelona rygtes en trio bestående af Neymar, Messi, Griezmann... glæder mig i hvert fald ikke til næste sæson hvis det passer :(
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved Raul7-2880.

4 måneder 2 uger siden #5 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen 2019/20

Raul7-2880 skrev:

-#7- skrev: Hazard, Eriksen og Mendy. Og måske en joker i Nabil Fekir. Det ville være mit absolutte drømmescenario. Så kan vi vist også godt begynde at glæde os til sæsonen igen.

Ved sgu ik om man kan kalde det for et drømmescenarie, at startsholdopstillingen næste sæson, meget potientielt, består af 10 spillere fra denne miserabel sæson og kun én ændring (Hazard) - og jeg gentager, kun én ændring.
En trio bestående af: Hazard, Benzema, Vinicius mens der i Barcelona rygtes en trio bestående af Neymar, Messi, Griezmann... glæder mig i hvert fald ikke til næste sæson hvis det passer :(

Du kan ikke stille det sådan op. Der er større forandringer på spil en blot en enkelt spiller. “De gamle” startere bliver ikke nødvendigvis startere fordi de stadigt er i truppen.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn

4 måneder 2 uger siden #6 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Rygtebørsen 2019/20
I hvilken verden henter Barca Neymar OG Griezmann?

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin, elle44, El Siete

4 måneder 2 uger siden #7 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen 2019/20

Ramos4 skrev: I hvilken verden henter Barca Neymar OG Griezmann?

Forhåbentlig i en fantasiverden
Meeen, hvis de nu sendte både Coutinho og problembarnet Dembele til Tuchel i Paris, så kunne det meget vel blive muligt...?
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved Raul7-2880.

4 måneder 2 uger siden #8 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Rygtebørsen 2019/20

Ramos4 skrev: I hvilken verden henter Barca Neymar OG Griezmann?

I samme verden hvor vi henter Hazard og Mbappe ;)

4 måneder 2 uger siden #9 af Ramos4
Neymar er skadet igen-igen og han ved åbenbart ikke hvad det betyder når en kvinde siger nej. Vi gør nok klogest i at holde os langt væk fra ham. Det må selv jeg indrømme. Så er det all-in på Mbappe! Der er ikke mange andre Galactico fløjspillere at hente.

Sue me.

4 måneder 2 uger siden #10 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Rygtebørsen 2019/20

Ramos4 skrev: Neymar er skadet igen-igen og han ved åbenbart ikke hvad det betyder når en kvinde siger nej. Vi gør nok klogest i at holde os langt væk fra ham. Det må selv jeg indrømme. Så er det all-in på Mbappe! Der er ikke mange andre Galactico fløjspillere at hente.

Synes ikke vi skal dømme ham før han er dømt. Men er enig med dig i at han ikke er interessant længere.

Men er jeg den eneste der undre sig over hans hyppigere skader når man tænker på at han sjældent var skadet i Barca. Det undrer mig nemlig at f.eks. Suarez og Messi sjældent misser en vigtig kamp.

4 måneder 2 uger siden #11 af Ramos4

ElMadrid skrev:

Ramos4 skrev: Neymar er skadet igen-igen og han ved åbenbart ikke hvad det betyder når en kvinde siger nej. Vi gør nok klogest i at holde os langt væk fra ham. Det må selv jeg indrømme. Så er det all-in på Mbappe! Der er ikke mange andre Galactico fløjspillere at hente.

Synes ikke vi skal dømme ham før han er dømt. Men er enig med dig i at han ikke er interessant længere.

Men er jeg den eneste der undre sig over hans hyppigere skader når man tænker på at han sjældent var skadet i Barca. Det undrer mig nemlig at f.eks. Suarez og Messi sjældent misser en vigtig kamp.

Hvordan Barcelona stiller med samme hold en hel sæson igennem er også rimelig lad os sige...mystisk.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden

4 måneder 2 uger siden #12 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen 2019/20
Hvor pokker bliver Comunicado oficial - Hazard og Mendy af....

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.