Rygtebørsen 2019/20

3 måneder 4 uger siden #97 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Rygtebørsen 2019/20

Bismo skrev: Der er større sandsynlighed for, at ledelsen markedsfører Asensio som vores "nye" spiller, end at vi får nogen af de ovennævnte desværre. Tror ikke der sker så meget på transfermarkedet medmindre Mbappe pludseligt bliver ledig.

Klubben skal til at nosse sig sammen til at finde en træner der forstår at udvikle spillere, for det er lige det vi har brug for med alle de unge rundt omkring. Køb for 1000 millarder angribere også selvom det kun er 2 der ender i klubben.

Så skal Oscar, Reguilon, Achraf, Ødegaard, Lunin, Evt Kubo hentes tilbage og af med de løntunge spillere.

Zidane har været god for madrid som spiller og træner men han er altså ikke den træner vi har brug for nu.

Hugol. No hay dos sin tres.
30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år)
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 1 dag siden #98 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen 2019/20
Inter har angiveligt forhandlet en 40 mil. euro aftale på plads med Madrid for Hakimi. Hakimi har også sagt god for tranferen, da han ønsker at være førstevalg. Jeg håber virkelig ikke det er sandt, da vi har brug for to gode spillere på alle pladser. Men hvis Hakimi ikke tror på at han kan slå Carvajal af, eller ikke vil give det et forsøget - så er der ikke meget at gøre. Dog vil jeg mene at beløbet burde være højere.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

2 uger 1 dag siden #99 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Rygtebørsen 2019/20
Jeg ser et klart lys i Hakimi. Han kan virkelig komme med noget power på den højre side. Hans defensive egenskaber skal nok også blive forbedret, det jeg slet ikke i tvivl om. Havde håbet på at klubben ville have brugt den næste sæson til at kører Hakimi ind på holdet med Carvajal som en rigtig god mentor. Ærgerligt hvis Inter løber med ham.

2 uger 1 dag siden #100 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen 2019/20
Meldingerne går nu på, at han får 5 år i Inter.

2 uger 12 timer siden #101 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Rygtebørsen 2019/20
Nogen der kunne være så venlig at forklarer mig på om der er kommet ændringer i transfer vinduets start dato?

Vi slutter jo ligaen i midt juli og senere kommer CL kampen mod City. Vinder vi den så kunne jeg forestille mig at indkøb bliver udskudt. Men jeg har lidt svært ved at se hvordan vi kringler det sammen til næste sæson.

Hugol. No hay dos sin tres.
30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år)
Il mio nome é Guiseppe Meazza

2 uger 10 timer siden #102 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen 2019/20
Det ser ud til at der ikke er ændringer i spanien, hvor vinduet starter den 1. juli. og slutter 1. september. I PL har de ændret det fra den 19 juli til en 10 september. Men som altid kan klubberne lave aftaler inden.

resources.fifa.com/image/upload/transfer...d9uwdern3muudl5y4u1h

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

1 uge 6 timer siden #103 af Dybbøl
Hvad tænker I om Eric Garcia fra Man City?- tidligere La Masia knægt. Jeg kan godt lide ideen om at have en spansk knægt kørt i stilling til at overtage pladsen i midterforsvarer fra Sergio Ramos.

1 uge 4 timer siden #104 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Rygtebørsen 2019/20

Dybbøl skrev: Hvad tænker I om Eric Garcia fra Man City?- tidligere La Masia knægt. Jeg kan godt lide ideen om at have en spansk knægt kørt i stilling til at overtage pladsen i midterforsvarer fra Sergio Ramos.

Det faktum at han er spansk gør ham naturligvis interessant, men jeg synes dog der er et par problem stillinger.

1. Han har vist kun spillet en 10-12 kampe for City iår, hvilket er forståeligt som 19årig, men mener godt man derfor kan stille spørgsmål tegn ved hvor god han i virkeligheden er og hvor langt talenter rækker (jeg håber ikke vi ser endnu en Militao handle, for selvom jeg tror Militao på sigt kan blive en god back-up som Nacho, ser jeg han ikke nå Ramos’ niveau) som erstatning for en spiller som Ramos har vi virkelig brug for en kvalitets spiller, så vi kan ikke tage mange chancer mere.

2. Nu har jeg ikke hørt noget om at Garcia er til salg, men i og med det er City man skal forhandle med, så må man gå ud fra det bliver en utrolig dyr omgang, og her mener jeg man måske skal kigge Europa tyndt før man smider €40-50 i nakken på City, fordi de ikke bare giver ved dørene.

Så hvis vi går ud fra det er den slags penge man skal af med for en spiller for Garcia, så ville jeg foretrække at bruge pengene på Upamecano, han er lige 2 år ældre, og derved en smule mere moden, har over de sidste 2 seasoner spillet omkring 50 kampe på højeste niveau i Tyskland og har erfaring i Champions League, og så er han fransk hvilket nok er en lille fordel med ZZ som træner. Ud over det, så ligner han en spiller som er utrolig stærk på bolden og i opspillet, og det kommer vi virkelig til at mangle når Ramos takker af, for det er bare ikke Varane’s spidskompentence.

Men Garcia er da et spændene bud, havde dog gerne set at man skulle forhandle med en anden klub end City for ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

1 uge 3 timer siden #105 af Dybbøl
Upamecano er virkelig også en spændende spiller. Synes bare at konge klubben i Spanien skal have en spansk styre mand i det midterforsvar. Glemte at nævne at Garcia “kun” har ét år tilbage af hans kontrakt med City.

1 uge 3 timer siden #106 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Rygtebørsen 2019/20

Dybbøl skrev: Upamecano er virkelig også en spændende spiller. Synes bare at konge klubben i Spanien skal have en spansk styre mand i det midterforsvar. Glemte at nævne at Garcia “kun” har ét år tilbage af hans kontrakt med City.

Ja, er enig i at hvis vi kan finde den næste spanske Sergio Ramos, ville det være at foretrække (havde faktisk håbet på at man ikke solgte Hermoso til Atletico sidste år, synes han så lovende ud, omend det mok bare var ønske tænkning)

Ved vi noget om, om Garcia gerne vil retur til Spanien eller om han er glad for livet i Manchester?

1 uge 44 minutter siden #107 af Dybbøl
Har intet læst om en ønsket retur til Spanien eller om han er glad i City. Bed mærke i at han kun havde ét år tilbage i kontrakten. Synes bare at han virker spændende og så synes jeg han udstråler den der leder type som Ramos også havde i en ung alder. Ikke bange for at tage ansvar og tage fra bla.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

6 dage 19 timer siden #108 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen 2019/20

Dybbøl skrev: Har intet læst om en ønsket retur til Spanien eller om han er glad i City. Bed mærke i at han kun havde ét år tilbage i kontrakten. Synes bare at han virker spændende og så synes jeg han udstråler den der leder type som Ramos også havde i en ung alder. Ikke bange for at tage ansvar og tage fra bla.

Han er La Masia-dreng og så sent som i dag har der stået i de spanske medier at Barca er i færd med at prøve at hente ham tilbage til klubben.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.