Rygtebørsen 2019/20
Petroleum skrev: Madridista skriver på facebook, at Vini nu har indvilliget i at få fransk pas, hvilket også gør at Zidane vil beholde ham. Men hvordan kan han få det? Han har ikke spillet i Frankrig tidligere... har han familie der? Den bliver svær for rodrygo at imødekomme, så han skal være ekstra god!!
Et lille sidste indspark: jeg håber ødegaard kommer ind i truppen! Rodrygo og Martin til højrekanten.
Nej, det bliver ikke mere brasiliansk end 'Vini' - der løber ikke fransk blod i hans årer.
Vi undrer os lidt i baglokalerne over, at Zinedine Zidane, ifølge rygterne i medierne, har så travlt med at gøre truppen mere fransk. Derfor denne lille joke.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- dennislauridsen
- Forum begynder
-
En anden ting det er at mange ser Asensio som backup? Hvis han ikke snart for fast spille tid så ryger han.
Benz
i en 4-2-3-1 formation kunne vi have en rigtig stærk offensiv, med Hazard - Isco - Asensio.
Hvis vi kan få dette til at fungere, så tror jeg vi når langt.
Mølbat skrev: Cadena SER rapporterer, at Leverkusen har budt på Martin Ødegaard, og klubbens egen sportsdirektør har bekræftet, at de er interesserede i nordmanden. Det ville IMO slet ikke være et tosset skifte for ham, hvis Los Blancos enten kan sende ham dertil på en lejeaftale eller et salg med en tilbagekøbsklausul. Det ville være et stort step-up fra den hollandske liga, hvilket jeg føler, vil være det rigtige for Ødegaard på nuværende tidspunkt i karrieren.
Havde nu håbet vi selv ville indlemme ham i truppen som backup til Modric i denne sæson. Men hvis ikke det er planen, så giver jeg dig ret i at Leverkusen er en rigtig god løsning. De skal også spille CL til næste år. Lad Ødegaard blive der i et til to år, så tror jeg han er klar til at tørne ud for Real.
Mølbat skrev: Cadena SER rapporterer, at Leverkusen har budt på Martin Ødegaard, og klubbens egen sportsdirektør har bekræftet, at de er interesserede i nordmanden. Det ville IMO slet ikke være et tosset skifte for ham, hvis Los Blancos enten kan sende ham dertil på en lejeaftale eller et salg med en tilbagekøbsklausul. Det ville være et stort step-up fra den hollandske liga, hvilket jeg føler, vil være det rigtige for Ødegaard på nuværende tidspunkt i karrieren.
Det er synd for ham, hvis han først skal lære spansk, så hollandsk og nu tysk.
Real HWL skrev:
Havde nu håbet vi selv ville indlemme ham i truppen som backup til Modric i denne sæson. Men hvis ikke det er planen, så giver jeg dig ret i at Leverkusen er en rigtig god løsning. De skal også spille CL til næste år. Lad Ødegaard blive der i et til to år, så tror jeg han er klar til at tørne ud for Real.
Jeg havde også foretrukket, at han var blevet en del af førsteholdstruppen i den kommende sæson, men det ser desværre ikke ud til, at hverken klubben eller Ødegaard selv er enig: www.bold.dk/fodbold/nyheder/oedegaards-h...jeaftale-eller-salg/
Jeg kan dog sagtens forstå ham. Han kan potentielt være fast mand i startopstillingen hos Leverkusen, mens han nok ville tilbringe det meste af tiden på bænken hos Real Madrid.
- dennislauridsen
- Forum begynder
-
Vi har så mange der kan være rotationspillere. Det store problem igennem flere år i Madrid er at roationsspillerne ikke har været gode nok, derfor er kan jeg ikke tilslutte mig at vi skal bruge ham som backup. Vi har en isco som er i hans bedste alder og når han spiller godt så slår han modric som er ved at være en ældre herre. Derfor ville det være mere på sin plads at give isco chancen også bruge modric som backup til ham. Men god ide med en tilbagekøbsklausul på ødegaard
BILD melder ligeledes om interessen. Tænker det er der Cadena SER har historien fra, uden at vide det. Leverkusen har kig på Dani Olmo fra Dinamo Zagreb og Martin Ødegaard. De ønsker, at en af disse to skal erstatte Julian Brandt, som drager videre til Borussia Dortmund. Leverkusens sportsdirektør, Simon Rolfes, har sågar udtalt, at man er interesseret i Ødegaard (og spanske Olmo).
Synes det lyder som eb fin løsning for alle parter. Så er Ødegaard klar til Real Madrid om en sæson eller to.
dennislauridsen skrev:
Vi har så mange der kan være rotationspillere. Det store problem igennem flere år i Madrid er at roationsspillerne ikke har været gode nok, derfor er kan jeg ikke tilslutte mig at vi skal bruge ham som backup. Vi har en isco som er i hans bedste alder og når han spiller godt så slår han modric som er ved at være en ældre herre. Derfor ville det være mere på sin plads at give isco chancen også bruge modric som backup til ham. Men god ide med en tilbagekøbsklausul på ødegaard
Pt er Ødegaard en del bedre en isco, isco har ikke vist noget specielt andet end én kamp hist og her gennem en årrække.
Han er langsom, varmer bolden, ikke særlig kreativ eller målfarlig og dræber næsten alle angreb han er med i, desuden bidrager han ikke med så meget defensivt.
Ødegaard har været måske den den bedste spiller i Holland i år, hvertfald top 3, han lejeophold kunne ikke have forløbet bedre. Hvad er pointen med at udleje ham(og købe ham i det hele taget) hvis man ikke vil benytte ham efter sådan en god sæson ? Han viser utrolig modenhed, arbejdsomhed, kreativitet og er begyndt også at blive målfarlig (noget han virkelig manglede tidligere)
Isco skulle ramme sit top niveau nu og det næste år, og han er ikke tæt på at være berettiget en startplads. Solari gad ikke have ham i truppen, og selv om Solari ikke var verdens bedste træner, var han da det bedste vi havde sidste sæson.
Ødegaard kan spille centralt og på højre wing (hvor vi ikke lige har en oplagt starter) tror ikke vi spiller diamant, formentlig en 433 måske en 4231.
Jeg tror ikke Ødegaard får en plads næste sæson, men jeg mener klart at der bør være plads til ham, hvis han skal lejes ud yderligere, skal det være til et spansk hold IMO.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163f9f518b45af.html
Men måske der er en løsning for det hvis de slet ikke skal bruge penge på at købe ham:
AS skriver nemlig at man overvejer at lade ham gå gratis og derved spare hans løn på sammenlagt 90 mio euro i løn over de sidste 3 år, som Bale har tilbage af sin kontrakt.
en.as.com/en/2019/07/16/football/1563268593_370118.html
Jeg er her stadig XOXO