Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Rygtebørsen 2019/20

4 måneder 1 uge siden #49 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen 2019/20

Petroleum skrev: Madridista skriver på facebook, at Vini nu har indvilliget i at få fransk pas, hvilket også gør at Zidane vil beholde ham. Men hvordan kan han få det? Han har ikke spillet i Frankrig tidligere... har han familie der? Den bliver svær for rodrygo at imødekomme, så han skal være ekstra god!!

Et lille sidste indspark: jeg håber ødegaard kommer ind i truppen! Rodrygo og Martin til højrekanten.

Nej, det bliver ikke mere brasiliansk end 'Vini' - der løber ikke fransk blod i hans årer.

Vi undrer os lidt i baglokalerne over, at Zinedine Zidane, ifølge rygterne i medierne, har så travlt med at gøre truppen mere fransk. Derfor denne lille joke.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #50 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Rygtebørsen 2019/20
Tror ikke lige jeg fangede joken i opslaget :D

4 måneder 1 uge siden #51 af dennislauridsen
Besvaret af dennislauridsen på emne Rygtebørsen 2019/20
Hvorfor er der så mange der ser Isco ude? Jeg er mere for at sælge modric frem for isco og lad ham få modric's plads. Modric er gammel og tjener enormt mange penge kontra Isco.

En anden ting det er at mange ser Asensio som backup? Hvis han ikke snart for fast spille tid så ryger han.
Benz
i en 4-2-3-1 formation kunne vi have en rigtig stærk offensiv, med Hazard - Isco - Asensio.

Hvis vi kan få dette til at fungere, så tror jeg vi når langt.
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved dennislauridsen.

4 måneder 1 uge siden #52 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Rygtebørsen 2019/20
Cadena SER rapporterer, at Leverkusen har budt på Martin Ødegaard, og klubbens egen sportsdirektør har bekræftet, at de er interesserede i nordmanden. Det ville IMO slet ikke være et tosset skifte for ham, hvis Los Blancos enten kan sende ham dertil på en lejeaftale eller et salg med en tilbagekøbsklausul. Det ville være et stort step-up fra den hollandske liga, hvilket jeg føler, vil være det rigtige for Ødegaard på nuværende tidspunkt i karrieren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 måneder 1 uge siden #53 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Rygtebørsen 2019/20

Mølbat skrev: Cadena SER rapporterer, at Leverkusen har budt på Martin Ødegaard, og klubbens egen sportsdirektør har bekræftet, at de er interesserede i nordmanden. Det ville IMO slet ikke være et tosset skifte for ham, hvis Los Blancos enten kan sende ham dertil på en lejeaftale eller et salg med en tilbagekøbsklausul. Det ville være et stort step-up fra den hollandske liga, hvilket jeg føler, vil være det rigtige for Ødegaard på nuværende tidspunkt i karrieren.

Havde nu håbet vi selv ville indlemme ham i truppen som backup til Modric i denne sæson. Men hvis ikke det er planen, så giver jeg dig ret i at Leverkusen er en rigtig god løsning. De skal også spille CL til næste år. Lad Ødegaard blive der i et til to år, så tror jeg han er klar til at tørne ud for Real.

4 måneder 1 uge siden #54 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen 2019/20

Mølbat skrev: Cadena SER rapporterer, at Leverkusen har budt på Martin Ødegaard, og klubbens egen sportsdirektør har bekræftet, at de er interesserede i nordmanden. Det ville IMO slet ikke være et tosset skifte for ham, hvis Los Blancos enten kan sende ham dertil på en lejeaftale eller et salg med en tilbagekøbsklausul. Det ville være et stort step-up fra den hollandske liga, hvilket jeg føler, vil være det rigtige for Ødegaard på nuværende tidspunkt i karrieren.

Det er synd for ham, hvis han først skal lære spansk, så hollandsk og nu tysk.

4 måneder 1 uge siden #55 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Rygtebørsen 2019/20

Real HWL skrev:

Havde nu håbet vi selv ville indlemme ham i truppen som backup til Modric i denne sæson. Men hvis ikke det er planen, så giver jeg dig ret i at Leverkusen er en rigtig god løsning. De skal også spille CL til næste år. Lad Ødegaard blive der i et til to år, så tror jeg han er klar til at tørne ud for Real.

Jeg havde også foretrukket, at han var blevet en del af førsteholdstruppen i den kommende sæson, men det ser desværre ikke ud til, at hverken klubben eller Ødegaard selv er enig: www.bold.dk/fodbold/nyheder/oedegaards-h...jeaftale-eller-salg/
Jeg kan dog sagtens forstå ham. Han kan potentielt være fast mand i startopstillingen hos Leverkusen, mens han nok ville tilbringe det meste af tiden på bænken hos Real Madrid.

4 måneder 1 uge siden #56 af dennislauridsen
Besvaret af dennislauridsen på emne Rygtebørsen 2019/20

Vi har så mange der kan være rotationspillere. Det store problem igennem flere år i Madrid er at roationsspillerne ikke har været gode nok, derfor er kan jeg ikke tilslutte mig at vi skal bruge ham som backup. Vi har en isco som er i hans bedste alder og når han spiller godt så slår han modric som er ved at være en ældre herre. Derfor ville det være mere på sin plads at give isco chancen også bruge modric som backup til ham. Men god ide med en tilbagekøbsklausul på ødegaard

4 måneder 1 uge siden #57 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen 2019/20

BILD melder ligeledes om interessen. Tænker det er der Cadena SER har historien fra, uden at vide det. Leverkusen har kig på Dani Olmo fra Dinamo Zagreb og Martin Ødegaard. De ønsker, at en af disse to skal erstatte Julian Brandt, som drager videre til Borussia Dortmund. Leverkusens sportsdirektør, Simon Rolfes, har sågar udtalt, at man er interesseret i Ødegaard (og spanske Olmo).

Synes det lyder som eb fin løsning for alle parter. Så er Ødegaard klar til Real Madrid om en sæson eller to.
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved El_Juan.

4 måneder 1 uge siden #58 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Rygtebørsen 2019/20

dennislauridsen skrev:

Vi har så mange der kan være rotationspillere. Det store problem igennem flere år i Madrid er at roationsspillerne ikke har været gode nok, derfor er kan jeg ikke tilslutte mig at vi skal bruge ham som backup. Vi har en isco som er i hans bedste alder og når han spiller godt så slår han modric som er ved at være en ældre herre. Derfor ville det være mere på sin plads at give isco chancen også bruge modric som backup til ham. Men god ide med en tilbagekøbsklausul på ødegaard

Pt er Ødegaard en del bedre en isco, isco har ikke vist noget specielt andet end én kamp hist og her gennem en årrække.
Han er langsom, varmer bolden, ikke særlig kreativ eller målfarlig og dræber næsten alle angreb han er med i, desuden bidrager han ikke med så meget defensivt.

Ødegaard har været måske den den bedste spiller i Holland i år, hvertfald top 3, han lejeophold kunne ikke have forløbet bedre. Hvad er pointen med at udleje ham(og købe ham i det hele taget) hvis man ikke vil benytte ham efter sådan en god sæson ? Han viser utrolig modenhed, arbejdsomhed, kreativitet og er begyndt også at blive målfarlig (noget han virkelig manglede tidligere)
Isco skulle ramme sit top niveau nu og det næste år, og han er ikke tæt på at være berettiget en startplads. Solari gad ikke have ham i truppen, og selv om Solari ikke var verdens bedste træner, var han da det bedste vi havde sidste sæson.

Ødegaard kan spille centralt og på højre wing (hvor vi ikke lige har en oplagt starter) tror ikke vi spiller diamant, formentlig en 433 måske en 4231.

Jeg tror ikke Ødegaard får en plads næste sæson, men jeg mener klart at der bør være plads til ham, hvis han skal lejes ud yderligere, skal det være til et spansk hold IMO.

4 måneder 1 uge siden #59 af Merenque
Besvaret af Merenque på emne Rygtebørsen 2019/20
Jeg har set liverpool spille en hel del kampe i år. Og de formår at lægge et gevaldigt tryk på midtbanen. Og det er med til at flytte spillet langt op på modstandernes halvdel meget hurtigt. De har en flok rigtig tunge midtbane spillere, der både kan tackle, løbe og spille bolden fremad (milner, wijnaldum, fabinho, keita, henderson). Der bliver virkelig lagt noget energi for dagen og det giver angrebet noget bedre betingelser. Jeg kunne godt tænke mig nogle flere stærke midtbanefolk i Real, jeg er med på at vore spillestil ikke er den samme, men det er ikke kun angrebets skyld, at der ikke blev scoret flere mål sidste år end der gjorde. Midtbanen trænger til en vitamin indsprøjtning.

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede Emne forfatter
  • Falster Fyren
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
3 måneder 5 dage siden #60 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen 2019/20
Ifølge Marca viser Tottenham interesse for Bale og overvejer at byde i omegnen af 50-60 mio euro (sææææælg). Tottenham har dog ikke økonomien til at Betale Bales hyre på 17 mio euro om året.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163f9f518b45af.html

Men måske der er en løsning for det hvis de slet ikke skal bruge penge på at købe ham:

AS skriver nemlig at man overvejer at lade ham gå gratis og derved spare hans løn på sammenlagt 90 mio euro i løn over de sidste 3 år, som Bale har tilbage af sin kontrakt.
en.as.com/en/2019/07/16/football/1563268593_370118.html

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 3 måneder 5 dage siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.