Rygtebørsen 2019/20

6 måneder 2 uger siden #85 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Rygtebørsen 2019/20
ha ha Ramos4, send du den bare, læg ikke tid på at oversætte den til Spansk, jobbet er dit :0)

Jeg tror mere på en 4-3-3
Courtois
Hakimi- Varane - Ramos - Mendy
Valverde - Casemiro - Pogba
Hazard - Haaland - Mbappé

Ramos har jo spillet rigtig godt hver gang han har haft Mendy som makker, så han må gerne blive, ud med Marcelo, så i forsvaret ser jeg bare at der skal findes en ny Marcelo.

Pogba som eneste nye mand på midten, som en direkte erstatning af Modric, Kroos som backup, Ødegård har det fint i leje til 2021.

Haaland med Mbappé er en våd drøm, og med Vin, Rodrigo og Jovic som rotation på toppen skal det nok blive underholdende.

Min lille fest koster vel €450 mille, kan du sende mit forslag til Perez også, jeg kan blive din assistent :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 2 uger siden #86 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Rygtebørsen 2019/20

Ramos4 skrev: Okay, jeg har tænkt lidt over det og her kommer holdet som det skal se ud næste sæson. Zidane vil gerne spille fysisk og direkte så vi skal spille 4-4-2 diamant.

Courtois

Carvajal - Varane - Koulibaly - Mendy

Casemiro

Valverde - Ødegaard - Pogba

Jovic - Haaland

-

Direkte spil gennem midten, med backerne til at stå for bredden. Hakimi og Reguilon (begge egen avl) som rotation på backerne og Mariano og Benz som rotation i angrebet (for nu)

Kroos og Camavinga som rotation på midtbanen. Isco som backup på 10'eren.

Ind med Koulibaly, Haaland, Pogba og Camavinga - det vil koste ca. 350 mio. euro.

Ud med Hazard, Odriozola og Ceballos - det giver cirka 150 mio. euro. Og så selvfølgelig væk med Ramos', Bales, James', Modric' og Marcelos lønninger.

Vi skal håbe på at Ramos bliver så utilfreds med kun at blive tilbudt 1 års forlængelse, at han smutter til Beckhams hold i Miami. Det åbner for Koulibaly, der kan snakke fransk til sine to sidekammerater i forsvaret.

Benzema vil være fungerende anfører, men det gode er, at da han ikke vil starte så tit (fingers crossed) vil Varane være anfører de fleste kampe - som jeg lige ser det.

Edit: Og så skal vi selvfølgelig have solgt/udlejet de 900 fløje vi har.

Skal jeg bare sende min ansøgning afsted til cheftrænerposten eller hvad?! :D

Leger gerne med omkring næste sæson

Salg: James, Bale, Benzema, Modric, Marcelo, Mariano, Lucas Vazquez. Ceballos, Mayoral, Nacho

Udlejning: Brahim, Jovic

Tilbage: Ødegaard, Lunin, Achraf, Oscar, Reguilon

Indkøb: Mbappe eller Haland

Målmand Courtois/Lunin
Forsvar: Carvajal, Achraf, Reguilon, Mendy, Varane, Ramos, Vallejo? og Militao
Midtbane: Casemiro, Valverde, Kroos, Ødegaard, Oscar, Isco, Reinier, Hazard
Angreb: Vinicius, Asensio, Rodrygo, Haland eller Mbappe (Jovic)

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved 9eren.

6 måneder 2 uger siden #87 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Rygtebørsen 2019/20
Hvis jeg slipper for at se Marcelo, Vazquez, Isco, James, Bale, Modric, Carvajal, Kroos, Benzema i startopstillingen næste sæson, så er jeg glad.

Personligt glæder jeg mig til at se Ødegaard, Valverde og Casemiro på midtbanen. Jeg tror også Reinier ret hurtigt får et gennembrud,

På fløjene glæder jeg mig til at følge Hazard, Vinicius, Rodrygo og Asensio. Bliver spændende at se om Hazard kommer op i omdrejninger eller om Real Madrid bare ikke var det rigtige match for ham. Bliver ligeledes interessant at se om Vinicius får styr på sine afslutninger eller om Rodrygo glider forbi ham. Rodrygo skal måske bare have bygget lidt muskler på den spinkle krop før han bliver en verdensstjerne. Var Asensio en døgnflue eller er han the real deal? Glæder mig også til at se Kubo.

Der er mange ting at glæde sig over ved Real Madrid. Nu skal vi bare have en træner der tør satse på de unge og har evnen til at udvikle dem. Jeg tænker Pochettino.
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved Matamoro.

6 måneder 2 uger siden #88 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Rygtebørsen 2019/20
Bortset fra angrebet, synes jeg holdet er fremragende. Defensivt er det godt. Midtbanen er også god, men mangler måske nogle offensive kræfter. Det største problem er, at vi reelt ikke har én spiller, der kan score mere end sporadisk(Hazard inklusiv - han HAR fået chancen).

Vi mangler en spiller som Håland, Mbappe, CR7 eller Suarez. Alternativt kunne man give Mariano eller Jovic chancen for at vise noget, omend det næppe er som førstevalg på længere sigt. Derfor bør Benzema bænkes for en periode(og evt. permanent hvis de slår igennem).

Og jeg mener seriøst, at resten af holdet er godt. Hvis vi havde evnen til at score mål, ville vi ikke se holdet gå i panik som mod Betis, hvor hele butikken satses i forsøget på at hente sejren. Ramos skulle instrueres i at blive på egen banehalvdel - straffen for overtrædelse skulle være 10 runder efter kampen og en positiv twitter-kommentar om Pique. Derudover mangler vi især en defensiv midtbane som kan vikariere Casemiro. Og der trænger til at blive skiftet lidt ud i de ældre spillere, såsom Bale, Benzema, Modric og Marcelo.

Jeg synes det vigtigste skridt til sommer er at komme af med Bale og måske finde en erstatning til Benzema - altså få købt en spiller, som kan score mål. Og så har Hazard vel holdt nok ferie for både 2020 og 2021 efter han kom til RM, så han skal i træningslejr uanset hans slutrunde-deltagelse!

Valencia "Svanens død" CF

6 måneder 2 uger siden #89 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Rygtebørsen 2019/20
Midtbanen og forsvaret er slet ikke hvor prioriteten skal være, hvorfor et køb af Pogba for mig er spildte penge. Kroos, Valverde og Casemiro er stadig en fantastisk midtbane, der bare mangler en ordentlig offensiv foran sig. Kør Ødegaard lige så stille ind på holdet her.

Hvis City virkelig ryger ud af CL et par sæsoner, så hent Laporte til at tage over for Ramos.

Hvis Hålands pris virkelig ligger i omegnen af de 75M euro burde man hente ham og sende Jovic på lån et par sæsoner. Slut med spillere købt til kæmpe beløb som man ikke har tiltro til og bare sidder på bænken og rådner.
Mbappe er urealistisk før 2021, men man kan jo håbe.

I stedet for at Rodrygo og Reinier spiller på Castilla, spillere købt til 30-50M euro, så lej dem ud 1-2 sæsoner indtil der er større tiltro til dem.

Salg: James, Bale, Modric, Mariano, Lucas Vazquez, Ceballos, Mayoral, Nacho.

Udlejning: Brahim, Jovic, Reinier, Rodrygo

Tilbage fra lån: Ødegaard, Lunin (hvis Areola smutter tilbage til PSG) Hakimi, Reguilon (hvis Marcelo smutter)

Indkøb: Mbappe (man kan jo drømme), Haaland, Camavinga, Laporte, Donny van de Beek.

23 mand

Courtois/Areola (el. Lunin)

Carvajal/Hakimi - Varane/Militao - Ramos/Laporte - Mendy/Marcelo (Reguilon)

Casemiro/Camavinga

Valverde/Ødegaard/De Beek - Kroos/Isco/

Mbappe/Asensio - Haaland/Benzema - Hazard/Vinicius

2020: De Beek (50), Camavinga (35), Håland(75) og Laporte(75) = 235M
2021: Mbappe = 150M (sidste år af kontrakten)

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved El Siete.

6 måneder 2 uger siden #90 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rygtebørsen 2019/20

El Siete skrev: Midtbanen og forsvaret er slet ikke hvor prioriteten skal være, hvorfor et køb af Pogba for mig er spildte penge. Kroos, Valverde og Casemiro er stadig en fantastisk midtbane, der bare mangler en ordentlig offensiv foran sig. Kør Ødegaard lige så stille ind på holdet her.

Hvis City virkelig ryger ud af CL et par sæsoner, så hent Laporte til at tage over for Ramos.

Hvis Hålands pris virkelig ligger i omegnen af de 75M euro burde man hente ham og sende Jovic på lån et par sæsoner. Slut med spillere købt til kæmpe beløb som man ikke har tiltro til og bare sidder på bænken og rådner.
Mbappe er urealistisk før 2021, men man kan jo håbe.

I stedet for at Rodrygo og Reinier spiller på Castilla, spillere købt til 30-50M euro, så lej dem ud 1-2 sæsoner indtil der er større tiltro til dem.

Salg: James, Bale, Modric, Mariano, Lucas Vazquez, Ceballos, Mayoral, Nacho.

Udlejning: Brahim, Jovic, Reinier, Rodrygo

Tilbage fra lån: Ødegaard, Lunin (hvis Areola smutter tilbage til PSG) Hakimi, Reguilon (hvis Marcelo smutter)

Indkøb: Mbappe (man kan jo drømme), Haaland, Camavinga, Laporte, Donny van de Beek.

23 mand

Courtois/Areola (el. Lunin)

Carvajal/Hakimi - Varane/Militao - Ramos/Laporte - Mendy/Marcelo (Reguilon)

Casemiro/Camavinga

Valverde/Ødegaard/De Beek - Kroos/Isco/

Mbappe/Asensio - Haaland/Benzema - Hazard/Vinicius

2020: De Beek (50), Camavinga (35), Håland(75) og Laporte(75) = 235M
2021: Mbappe = 150M (sidste år af kontrakten)

Er det ikke noget med at Haalands klausul til 75 mio først er i 2021?

6 måneder 2 uger siden #91 af El Siete
@elle44

Jo, så man skal selvfølgelig forhandle med Dortmund. Men vi kan i hvert fald ikke vente til 2021 på både Mbappe og Håland.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

6 måneder 2 uger siden #92 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Rygtebørsen 2019/20

El Siete skrev: @elle44

Jo, så man skal selvfølgelig forhandle med Dortmund. Men vi kan i hvert fald ikke vente til 2021 på både Mbappe og Håland.

Dortmund kunne købe/leje Jovic - han var jo god i Bund-ligaen. En tilbagekøbs-klausul er næppe nødvendigt, såfremt vi faktisk køber både Håland og Mbappe.

Valencia "Svanens død" CF

6 måneder 2 uger siden #93 af El Siete

Kratmus skrev:

El Siete skrev: @elle44

Dortmund kunne købe/leje Jovic - han var jo god i Bund-ligaen. En tilbagekøbs-klausul er næppe nødvendigt, såfremt vi faktisk køber både Håland og Mbappe.

Endnu bedre. Det ville også være den perfekte klub for Jovic. Jeg tror dog stadig på ham og gad godt se ham kæmpe om pladsen med Håland og samtidig tror jeg heller ikke på Mbappe til sommer, så det er måske også dumt at sende ham afsted.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

6 måneder 2 uger siden #94 af El Siete
Nu kaster jeg den lige ind i samtalen igen.

Med alt det skriveri der er omkring Salah og Mané's forhold, Salahs drøm om Real Madrid, Zidane der prøvede med Mané, osv, skulle man så tage og gå efter én af dem til sommer? Begge 28 år til sommer, masser af mål, verdensklasse og så har de vel opnået det de kunne/skulle i Liverpool, inden de bliver for "gamle", og misser chancen for én af de store klubber, og ville måske presse på for at få lov at forlade dem.

Jeg tror overhovedet ikke Mbappe er en mulighed til sommer (eller 2021 måske), hverken økonomisk for os, eller at PSG vil afhænde ham. Der skal tilføres en kantspiller fra øverste hylde - kunne de være et bud?

2020:
Hazard - Benzema - Salah/Mané*

2021:
Hazard - Mbappe - Salah (lidt for meget FM måske :D )

*Ja jeg ved Mané spiller til venstre størstedelen af tiden, men ham og Hazard kan vel bytte

I dette scenarie skal Vasquez og Bale selvfølgelig væk, og måske én af Asensio, Vinicius eller Rodrygo skulle lejes ud.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

6 måneder 2 uger siden #95 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Rygtebørsen 2019/20
Der er større sandsynlighed for, at ledelsen markedsfører Asensio som vores "nye" spiller, end at vi får nogen af de ovennævnte desværre. Tror ikke der sker så meget på transfermarkedet medmindre Mbappe pludseligt bliver ledig.
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved Bismo.

6 måneder 2 uger siden #96 af El Siete

Bismo skrev: Der er større sandsynlighed for, at ledelsen markedsfører Asensio som vores "nye" spiller, end at vi får nogen af de ovennævnte desværre. Tror ikke der sker så meget på transfermarkedet medmindre Mbappe pludseligt bliver ledig.

Hypotetisk, kunne det så være spillere der kunne løse flere af vores offensive problemer? Jeg ved godt Bale, Vasquez, osv, også er her næste sæson :D

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.