Rygtebørsen 2019/20

4 måneder 1 uge siden #37 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Rygtebørsen 2019/20

PMO skrev: Ville godt nok klæde visse brugere at udvise mere respekt Eriksen og hans præstationer.

mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/skifteklar...pper-flere-pl-stats/

Fordi han er dansker eller fordi du godt kan lide ham?

Jeg ser ikke nogen modsige hans kvaliteter. Jeg ser udelukkende brugere der er nervøse omkring hans evner i de store kampe og når det handler om at tage ansvar.

Du kan sammenligne Eriksen's (meget flotte) stats med fx. Modric de seneste 5 år, og så vil Christian ligge LANGT foran Modric på alle stats. Men Modric står med 4 CL og en Balon d'Or. Stats er ikke alt. Men igen: Ingen anfægter Eriksen's stats.

Sue me.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #38 af SaabyDK
Besvaret af SaabyDK på emne Rygtebørsen 2019/20
Jeg oplever nu heller ikke, at folk anfægter Christian Eriksens evner som fodboldspiller, men i højere grad hans forudsætninger for at blive en succes i Real Madrid. Til trods for min egen tvivl omkring ham, så ser jeg ham stadig langt hellere komme til end f.eks. Pogba. Jeg så dog allerhelst at Bernado Silva blev vores nye offensive midtbanespiller, men det kommer desværre ikke til at ske.

Zidane is love, Zidane is life.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

4 måneder 1 uge siden #39 af PMO
Besvaret af PMO på emne Rygtebørsen 2019/20

Ramos4 skrev:

PMO skrev: Ville godt nok klæde visse brugere at udvise mere respekt Eriksen og hans præstationer.

Jeg ser ikke nogen modsige hans kvaliteter. Jeg ser udelukkende brugere der er nervøse omkring hans evner i de store kampe og når det handler om at tage ansvar.

Du kan sammenligne Eriksen's (meget flotte) stats med fx. Modric de seneste 5 år, og så vil Christian ligge LANGT foran Modric på alle stats. Men Modric står med 4 CL og en Balon d'Or. Stats er ikke alt. Men igen: Ingen anfægter Eriksen's stats.

Fordi hans stats over en del år har været fornemme. Han er endda med på et Tottenham som spillede sig i en CHL finale. At han falder ud i kampe gør ham ikke anderledes end mange andre. Hvor var Messi i Liverpool retur kampen? Kig over en hel sæson, i stedet for isolerede kampe. Er det ikke La Liga som er den helt store målsætning? Der skal der præsteres over 38 kampe, hvilket Eriksen har bevist at han kan.

Edit: at Modric har vundet mere end Eriksen skal nok tilskrives at der er relativt stor forskel på Tottenham og RM, samt at RM havde CR7 som en magtfaktor i Europa. Det er jo ikke fordi RM har vundet mange mesterskaber med Modric på midtbanen.
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved PMO.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

4 måneder 1 uge siden #40 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Rygtebørsen 2019/20
Det da også noget pjat at sige Eriksen ikke præsterer i store kampe. Han har da scoret mange mål og assister imod de andre top6 hold i England, og mindes da også en vis alt-eller-intet kamp om at komme til VM hvor han gjorde det ok.

4 måneder 1 uge siden #41 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Rygtebørsen 2019/20
@PMO
Så er alle spillere jo lige gode? Alle spillere har jo udfald. Det kan ikke være sådan, man stiller det op.

Eriksen er jo ikke på samme niveau som Modric... hvordan kan det diskuteres? Det er også ligegyldigt, for dét postulat er jo heller ikke uforeneligt med det, at Eriksen selvfølgelig samtidig er en god spiller.

Men jeg synes personligt ikke, at Eriksen helt naturligt emmer af klasse eller en vished om at kunne dominere midtbanen i de store kampe for os. Jeg har sgu mine tvivl...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

4 måneder 1 uge siden #42 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen 2019/20
Didier Deschamps har tilsyneladende været ude og sige om Mendy, at han skal spille i Real Madrid. Jeg ved ikke, om det er oversat korrekt.

4 måneder 1 uge siden #43 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Rygtebørsen 2019/20

Lars1991 skrev: Det da også noget pjat at sige Eriksen ikke præsterer i store kampe. Han har da scoret mange mål og assister imod de andre top6 hold i England, og mindes da også en vis alt-eller-intet kamp om at komme til VM hvor han gjorde det ok.

I Premier League nej. Han har ikke scoret mod top6 i den her sæson. Assist? Ja - 6 styks. Stadig en fin spiller - er lidt i tvivl omkring ham - specielt efter de seneste kampe, ink. CHL finalen.

4 måneder 1 uge siden #44 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Rygtebørsen 2019/20

PMO skrev:

Ramos4 skrev:

Fordi hans stats over en del år har været fornemme. Han er endda med på et Tottenham som spillede sig i en CHL finale. At han falder ud i kampe gør ham ikke anderledes end mange andre. Hvor var Messi i Liverpool retur kampen? Kig over en hel sæson, i stedet for isolerede kampe. Er det ikke La Liga som er den helt store målsætning? Der skal der præsteres over 38 kampe, hvilket Eriksen har bevist at han kan.

Edit: at Modric har vundet mere end Eriksen skal nok tilskrives at der er relativt stor forskel på Tottenham og RM, samt at RM havde CR7 som en magtfaktor i Europa. Det er jo ikke fordi RM har vundet mange mesterskaber med Modric på midtbanen.

Jeg forstår ikke argumentet med ligaen. Tottenham har ikke vundet en liga (eller noget som helst andet) under Eriksen og floppede fælt da de var i kapløb med Leicester. Så dét argument forstår jeg ikke.

Jeg kan kun gentage mig selv: Eriksen's stats er rigtig flotte, men hvis det var det eneste scouts kiggede på så var han jo havnet i en storklub allerede. Hans assists og mål er langt foran Modric, Kroos, Rakitic osv. men alligevel spiller han stadig i Tottenham, og vi er åbenbart de eneste der er bare en smule interesserede. Vi er jo ikke eksperter herinde, men jeg synes det er fair at man kigger på andet end kolde stats :) Så sidste gang: Han ER god, han HAR gode tal - men vi er mange der ikke er sikre på at han har mentaliteten.

Han havde ikke bolden de sidste 14 minutter af CL-finalen. Forestil dig noget lignende ske i Madrid. Eller at han bare lukker i som en østers i modgang. Bernabéu vil æde ham råt.

Sue me.

4 måneder 1 uge siden #45 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen 2019/20
Jeg må også erklære, at jeg på ingen måder ønsker Eriksen til Real Madrid længere. Dengang argumenterede jeg for, at vi mere havde brug for en stabil holdspiller fremfor en humørspiller som Pogba. Hans seneste niveau uagtet, hvor mange kampe etc. han har spillet, så er det immervæk skræmmende han er faldet så meget i niveau de sidste 4-5 måneder. Det er præcis det modsatte jeg argumenterede for dengang, da jeg mente det var en type som ham, som ville skaffe os ligaen kontra Pogba, som modsat Eriksen sagtens kan stråle i de største opgør, men også ofte falder ud i de mindre opgør.

Så er der hans transferpris, som på ingen måder er attraktiv. En spiller som ham, også selvom markedet er eksploderet skal man ikke give mere end 600-700 mio. kr. for, og det er endda en høj pris for en spiller, som ingenting levere udenfor banen. Der er måske 1500 danskere, som uden tvivl vil købe hans trøje, men det er så også det :D

Håber begge glipper, og vi lægger €300-350 for Mbappé i stedet for denne sommer. Casemiro, Modric og Kroos trioen gør ondt helt inden i, men hvis trioen derimod hedder Hazard, Benzema og Mbappé oppe foran, så er det et helt andet sprog vi taler. Så kan Ødegaard også køres i stilling som Modric' arvetager som 10'eren på midtbanen til næste sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede Emne forfatter
  • Falster Fyren
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
4 måneder 1 uge siden #46 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen 2019/20

Dios skrev: Håber begge glipper, og vi lægger €300-350 for Mbappé i stedet for denne sommer. Casemiro, Modric og Kroos trioen gør ondt helt inden i, men hvis trioen derimod hedder Hazard, Benzema og Mbappé oppe foran, så er det et helt andet sprog vi taler. Så kan Ødegaard også køres i stilling som Modric' arvetager som 10'eren på midtbanen til næste sæson.

Hold kæft jeg håber også at det bliver scenariet. Omend det er temmelig urealistisk at han skifter, trods mange rygter.

Forresten har du noget nyt om Guardiola til Juve? Det lader til Sarri er en større kandidat, ihvertfald i følge alle medier jeg har set skrive om trænersædet i Juve.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

4 måneder 1 uge siden #47 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Rygtebørsen 2019/20

JimmyBroe skrev:

Dios skrev: Håber begge glipper, og vi lægger €300-350 for Mbappé i stedet for denne sommer. Casemiro, Modric og Kroos trioen gør ondt helt inden i, men hvis trioen derimod hedder Hazard, Benzema og Mbappé oppe foran, så er det et helt andet sprog vi taler. Så kan Ødegaard også køres i stilling som Modric' arvetager som 10'eren på midtbanen til næste sæson.

Hold kæft jeg håber også at det bliver scenariet. Omend det er temmelig urealistisk at han skifter, trods mange rygter.

Forresten har du noget nyt om Guardiola til Juve? Det lader til Sarri er en større kandidat, ihvertfald i følge alle medier jeg har set skrive om trænersædet i Juve.

Tror ikke på rygterne om Guardiola til Juventus eftersom det vil betyde at CR7 siger farvel og tak til Juve.

4 måneder 1 uge siden #48 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Rygtebørsen 2019/20
Madridista skriver på facebook, at Vini nu har indvilliget i at få fransk pas, hvilket også gør at Zidane vil beholde ham. Men hvordan kan han få det? Han har ikke spillet i Frankrig tidligere... har han familie der? Den bliver svær for rodrygo at imødekomme, så han skal være ekstra god!!

Et lille sidste indspark: jeg håber ødegaard kommer ind i truppen! Rodrygo og Martin til højrekanten.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.