Rygtebørsen 2019/20

5 år 5 måneder siden #25 af karr0004
Besvaret af karr0004 på emne Rygtebørsen 2019/20
Med de rygter der florer pt. ser jeg følgende hold til næste sæson, hvor vi kun mangler to handler; Pogba og Ndombele:

Courtois/Lunin
Carvajal/Odriozola - Ramos/Militao - Varane/Vallejo - Marcelo/Mendy
Kroos/Casemiro
Modric/Ndombele - Pogba/Valverde
Vinicius/Rodrygo/Ødegaard - Benzema/Jovic - Hazard/Asensio/Brahim

Hvis Pogba ikke er en mulighed, så bliver det jo nok Eriksen, men jeg håber på Pogba.
Jeg håber også, at Zidane vil give Ødegaard en chance, og så skal vi bare i gang med at få clearet ud i truppen. De fleste spillere vil man nok "nemt" kunne sælge til få millioner, det største problem er jo nok Bale.. og han skal bare ud... gerne i forbindelse med en Pogba/Eriksen aftale, som jeg nok ser som eneste mulighed, med mindre der er en klub der vil leje ham??

Ind:
Lunin(0), GK fra Castilla som 3. GK - Moha?(0)
Militao(50), Mendy(55)
Pogba(140), Ndombele(70)
Hazard(100), Jovic(60), Rodrygo(0), Ødegaard(0)
I alt: 475m

Ud:
Navas(20), Zidane(0)
Nacho(20), Regulion(leje), Theo(20)
Llorente(30), Ceballos(30), Isco(60), Vasquez(20) Kovacic(40), James(60)
Bale(?), Mariano(20), Mayoral(10), RdT(10)
I alt 340m + Bale?

Hvis der skulle opstå en mulighed med Mbappe, så selvfølgelig gå all in på han og evt. udlej Brahim/Rodrygo til en naboklub.. tvivler dog på, at han skifter.. desværre.
Måske beholde Llorente/Ceballos, hvis man ikke henter Ndombele.

Hvilke tanker sidder I med, i forhold til køb og salg?
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #26 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Rygtebørsen 2019/20

karr0004 skrev: Med de rygter der florer pt. ser jeg følgende hold til næste sæson, hvor vi kun mangler to handler; Pogba og Ndombele:

Courtois/Lunin
Carvajal/Odriozola - Ramos/Militao - Varane/Vallejo - Marcelo/Mendy
Kroos/Casemiro
Modric/Ndombele - Pogba/Valverde
Vinicius/Rodrygo/Ødegaard - Benzema/Jovic - Hazard/Asensio/Brahim

Hvis Pogba ikke er en mulighed, så bliver det jo nok Eriksen, men jeg håber på Pogba.
Jeg håber også, at Zidane vil give Ødegaard en chance, og så skal vi bare i gang med at få clearet ud i truppen. De fleste spillere vil man nok "nemt" kunne sælge til få millioner, det største problem er jo nok Bale.. og han skal bare ud... gerne i forbindelse med en Pogba/Eriksen aftale, som jeg nok ser som eneste mulighed, med mindre der er en klub der vil leje ham??

Ind:
Lunin(0), GK fra Castilla som 3. GK - Moha?(0)
Militao(50), Mendy(55)
Pogba(140), Ndombele(70)
Hazard(100), Jovic(60), Rodrygo(0), Ødegaard(0)
I alt: 475m

Ud:
Navas(20), Zidane(0)
Nacho(20), Regulion(leje), Theo(20)
Llorente(30), Ceballos(30), Isco(60), Vasquez(20) Kovacic(40), James(60)
Bale(?), Mariano(20), Mayoral(10), RdT(10)
I alt 340m + Bale?

Hvis der skulle opstå en mulighed med Mbappe, så selvfølgelig gå all in på han og evt. udlej Brahim/Rodrygo til en naboklub.. tvivler dog på, at han skifter.. desværre.
Måske beholde Llorente/Ceballos, hvis man ikke henter Ndombele.

Hvilke tanker sidder I med, i forhold til køb og salg?

Håber holdet kommer til at se sådan her ud.

Courtois/Lunin/Zidane
Carvajal/Odriozola - Ramos/Militao - Varane/Nacho - Marcelo/Mendy
Modric/Ødegaard - Casemiro/Ndombele - Kroos/Valverde
Mbappe/Brahim/Rodrygo - Benzema/Jovic - Hazard/Vinicius

Ind: Lunin, Militao, Mendy, Ndombele, Jovic, Rodrygo, Ødegaard, Hazard, Mbappe.

Ud: Navas, Vallejo(Leje), Regulion(Leje), Theo, Llorente, Ceballos(Leje), Isco, Vasquez, Bale, Asensio, Kovacic, James, Mayoral, RdT, Mariano.

Så længe der er kryptiske meldinger fra Mbappe lejeren, ser jeg ham som en mulighed. Der er ingen tvivl om han gerne vil til Madrid. Man har fået Hazard og Jovic tidligt i hus, så man har resten af sommeren til at arbejde på Mbappe. Selvom det nok ikke bliver aktuelt, så ville jeg sælge Asensio for at finansiere købet af Mbappe. Man kunne også beholde Llorente i stedet for Ndombele, og spare lidt penge der. For som du selv nævner bliver han ikke billig. Hvis det viser sig at Mbappe er fuldstændig umulig, så burde man hente Pogba eller De Bruyne til at forstærke midtbanen. Og så ville jeg beholde Asensio i truppen. Give ham en sidste chance til at vise hvad han kan.

5 år 5 måneder siden #27 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen 2019/20
Mendy bliver den næste. Så skal der sælges ud. Og det kommer også til at blive voldsomt og meget spændende at følge fra sidelinjen.

Så må vi gøre status i juli. Jeg tror ikke, Hazard er den eneste “Galactico”, som Papa lander i sommerens transfervindue. Pogba eller Mbappe er også Real Madrid-spiller, når det hele skal gøres op d. 1. september.

Det bliver vildt det her. Og så tror jeg egentlig heller ikke, at Eriksen er udelukket.

Papa er i gang med noget stort, og det bliver episk... det er det allerede!

5 år 5 måneder siden #28 af Real HWL

Daniel skrev: Mendy bliver den næste. Så skal der sælges ud. Og det kommer også til at blive voldsomt og meget spændende at følge fra sidelinjen.

Så må vi gøre status i juli. Jeg tror ikke, Hazard er den eneste “Galactico”, som Papa lander i sommerens transfervindue. Pogba eller Mbappe er også Real Madrid-spiller, når det hele skal gøres op d. 1. september.

Det bliver vildt det her. Og så tror jeg egentlig heller ikke, at Eriksen er udelukket.

Ja det bliver lige så spændende at følge hvem der ryger ud. Jeg bliver godt nok skuffet hvis Bale og Lucas V stadigvæk er i truppen når vi runder 1. september.

Ved ikke rigtig med Eriksen. Syntes det kunne være stort med en dansker i Real. Men er han god nok? Jeg er meget i tvivl.

5 år 5 måneder siden #29 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen 2019/20

Real HWL skrev:

Daniel skrev: Mendy bliver den næste. Så skal der sælges ud. Og det kommer også til at blive voldsomt og meget spændende at følge fra sidelinjen.

Ja det bliver lige så spændende at følge hvem der ryger ud. Jeg bliver godt nok skuffet hvis Bale og Lucas V stadigvæk er i truppen når vi runder 1. september.

Ved ikke rigtig med Eriksen. Syntes det kunne være stort med en dansker i Real. Men er han god nok? Jeg er meget i tvivl.

Jeg er ikke i tvivl. Hvis hans kontrakt ikke udløb om 1 år, ville han aldrig være i nærheden af Real Madrid. Spillede han overhovedet CHL finalen?
Forstår i øvrigt ikke hvorfor Daniel Levy forlanger 120 mio euro for Eriksen!? Hvis Hazard kostede 100 mio euro, så skal Eriksen maks koste 30 mio euro :)
Med den høje prisskilt han har, ville jeg til enhver tid foretrække vores egne spillere, såsom Modric, Kroos, James, Valverde, James, Ødegaard eller Ceballos.
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, Zyconith

5 år 5 måneder siden #30 af Real HWL

Raul7-2880 skrev:

Real HWL skrev:

Jeg er ikke i tvivl. Hvis hans kontrakt ikke udløb om 1 år, ville han aldrig være i nærheden af Real Madrid. Spillede han overhovedet CHL finalen?
Forstår i øvrigt ikke hvorfor Daniel Levy forlanger 120 mio euro for Eriksen!? Hvis Hazard kostede 100 mio euro, så skal Eriksen maks koste 30 mio euro :)
Med den høje prisskilt han har, ville jeg til enhver tid foretrække vores egne spillere, såsom Modric, Kroos, James, Valverde, James, Ødegaard eller Ceballos.

Jeg er helt enig. Daniel Levy er helt væk fra vinduet. Eriksen burde koste et sted mellem € 60-70 millioner. Så jeg håber virkelig man lægger Tottenham og Daniel Levy på is og går efter andre alternativer. Personligt håber jeg på at man giver Ødegaard chancen. Men vi må se hvad der sker. Vi er i hvertfald startet stærkt ud :)
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Real HWL.

5 år 5 måneder siden #31 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Rygtebørsen 2019/20
Rødhvide briller på... :Eriksen SKAL til Real Madrid! Det vil være lige så stort som Graversen...

Fornuftige/rationelle briller på: Eriksen risikere at være en nitte i Real. Han er SIMPELTHEN alt alt for dyr og det er en kæmpe risiko at få sådan en spiller der ikke har vist særligt i de afgørende kampe hvor der er brug for ham. champions League finalen ig kampen igår bør være nok til at Real skal se sig om efter en anden midt.

Nuvel han er god ig meget sympatisk, men vi skal have spillere der har et eller andet i sig og har vundet noget... Spillere som Pogba, Hazard..

5 år 5 måneder siden #32 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen 2019/20
Kun Mendy og ellers en af Pogba-Ndombele-Eriksen mangles der.

Det lader til at Zidane vil spille ala noget der ligner cirka:

Hazard-Asensio Benzema-Jovic-Mariano Vinicius-Rodrygo
Pogba-Isco Kroos-Casemiro Modric-Velverde
Marcelo-Mendy Ramos-Militao Varane-Nacho Carvajal-Odriozola
Courtois/Luca

Nogle bemærkninger:

Det sidste interviewet med Mariano indikererede af at Zidane havde fortalt Mariano, at Zidane regnede med ham(!)

Sampaoli spiller Rodrygo i højrekantn i Santos-kampene, hvilket indikerer at han kan komme til at spille højrekant også.

Jeg kan ikke se hvor Eriksensen passer hvis Pogba kommer. Medmindre Isco sælges, ser jeg ingen udvej for Eriksen.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Kasillas.

5 år 5 måneder siden #33 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen 2019/20
www.tv3sport.dk/sport/fodbold/nyheder/ha...efter-svag-cl-finale

Christian Eriksen rørte ikke bolden i åbent spil i CHL finalen efter det 82 minut.

5 år 5 måneder siden #34 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Rygtebørsen 2019/20

Raul7-2880 skrev: www.tv3sport.dk/sport/fodbold/nyheder/ha...efter-svag-cl-finale

Christian Eriksen rørte ikke bolden i åbent spil i CHL finalen efter det 82 minut.

Mod Irland da der var brug for ham var han ligeledes usynlig. Han er ikke en leder på nogen måde, og det må man bare indse. Han er god når han kan gemme sig lidt og har lagt virkelig mange assists i Tottenham, men om han kan når han skal være en stjerne på verdens største hold? Det er tvivlsomt.

Omvendt spiller Pogba heller ikke særlig godt, og har ikke haft en hel god sæson i årevis. Men han er nok mere robust og klar til at spille i en klub som vores.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

5 år 5 måneder siden #35 af SaabyDK
Besvaret af SaabyDK på emne Rygtebørsen 2019/20
Omvendt kan man sige, at Eriksen vel næppe bliver den største stjerne i Real Madrid, da der både er Benzema, Hazard, Modric og måske endnu en stor offensiv stjerne, der vil være over ham. Han vil altså have mulighed for at være den lidt mere "usynlige" kreatør, hvor hans lederskab ikke kommer til at være altafgørende. Om det så er realistisk at det holder på sigt i en så stor klub som Real Madrid, kan altid diskuteres, men jeg tænker ikke, at det bliver Christian, der skal være alfahannen i vores angreb, når vi jagter et resultat eller bare helt generelt., hvilket han jo i større grad er hos både Tottenham og på det danske landshold.

Jeg har dog også en personlig tvivl om, hvorvidt Eriksen kan finde sig tilrette i en klub, hvor presset og stressniveauet er så meget større end i stort set alle andre klubber og er i en helt anden verden sammenlignet med Tottenham. Han slår mig som en udpræget tryghedsnarkoman, der er bedst når de fysiske rammer og personerne omkring ham ikke skiftes for meget ud. Og meget kan der siges om Real Madrid, men det er vel næppe sådan, at folk vil betegne vores klub.

Zidane is love, Zidane is life.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Ramos4

5 år 5 måneder siden #36 af PMO
Besvaret af PMO på emne Rygtebørsen 2019/20
Ville godt nok klæde visse brugere at udvise mere respekt Eriksen og hans præstationer.

mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/skifteklar...pper-flere-pl-stats/
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Lars1991, andreashn, El Siete

Leveret af Kunena Forum