Rygtebørsen 2019/20

4 år 7 måneder siden #61 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen 2019/20
Ifølge AS kræver Neymar en kontrakt af 5 års varighed og ikke mindre end 35 mio. Euro om året.

Det lyder helt vildt i mine ører. Når man samtidig læser hvad PSG kræver for ham, så bliver det fandme en seriøs slat kontanter, han vil ende med at koste klubben. Jeg er stadig Pro Neymar handlen, men jeg sidder heller ikke med klubbens økonomi.

Hvis der bliver inkluderet en eller flere spillere bliver det selvfølgelig også lidt luft i lønbudgettet.

Når det er sagt så tænker jeg, at det er Real og Barca som har de bedste kort på hånden, i forhold til at få forhandlet de personligevilkår på plads. Da det i sidste ende er Neymsr, som for alt i verden vil væk fra Paris.

Kilde: en.as.com/en/2019/08/23/football/1566571615_173573.html

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #62 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Rygtebørsen 2019/20
Vi har jo så heldigvis en deal i Madrid hvor klubben får - er det halvdelen af spillernes image-rettigheder? Det kan man jo så trække fra lønudgiften. Men det er godt nok vilde tal. Vi skal ud og tage et lån for at købe ham. Det gør hvertfald at Mbappe nok lige ryger et par år længere ud i horisonten. Den er svær.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #63 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen 2019/20

Ramos4 skrev: Vi har jo så heldigvis en deal i Madrid hvor klubben får - er det halvdelen af spillernes image-rettigheder? Det kan man jo så trække fra lønudgiften. Men det er godt nok vilde tal. Vi skal ud og tage et lån for at købe ham. Det gør hvertfald at Mbappe nok lige ryger et par år længere ud i horisonten. Den er svær.


Ja det er selvfølgelig rigtig. I Neymars tilfælde må det betyde en klækkelig sum. Men ja, uanset hvad så vil et Neymar-salg få betydning for Mbappé handlen. For PSG sælger ikke deres to største aktiver inden for 2-3 sæsoner. Det nægter jeg simpelthen at tro på.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #64 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Rygtebørsen 2019/20
Lad os for alt i verden IKKE ende ud med Neymar.
Jeg vil ikke lave en lang tekst, men vælge nogle punkter, som er min grund til ikke at ville have ham. Noget er spekulationer og andet er fakta.

Han har fravalgt os før. Han virker klikedannende på en negativ måde.
Hans ageren på banen, er en skændsel. Mysteriet om hans evig skadede fod. Prisen. Han har ikke leveret i 2 år. Vil han virkelig være i Real frem for Barca.

Jeg er bange for at vi køber en semi skadet spiller, som vil vælte rundt ved den mindste berøring og aldrig vil leve op til den astronomiske pris, som fader Florentino, angiveligt er villig til at give for ham.
Styr udenom og fokuser på spillere, som leverer og er professionelle.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Vildfaren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, BBB, andreashn, Chamartin, Franksk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #65 af Monour
Besvaret af Monour på emne Rygtebørsen 2019/20
Få nu købt neymar så vi kan både få en spiller der har vinder mentalitet og samtidigt overtage vi føring mod Barca
Jeg husker at vi vinder ligaen altid efter vi har vundet over Barcelona i transfervinduet, Laudrup, Figo osv

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #66 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Rygtebørsen 2019/20

Vildfaren skrev: Lad os for alt i verden IKKE ende ud med Neymar.

Monour skrev: Få nu købt neymar...


Meningerne er meget delte må man sige :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #67 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen 2019/20
Cope melder at PSG og Barca skulle være ganske tæt på en aftale og at der muligvis allerede idag kommer en afklaring..

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #68 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Rygtebørsen 2019/20

JimmyBroe skrev: Cope melder at PSG og Barca skulle være ganske tæt på en aftale og at der muligvis allerede idag kommer en afklaring..



Alt imens Zidane KUN vil have en (forventeligt) uopnåelig Pogba og dermed ikke får styrket midtbanen. FFS!!! Få nu skabt noget konkurrence på den midt. :-(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #69 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Rygtebørsen 2019/20
Hold nu kæft et lorte sommervindue.... amen for f*** sake.... skrid nu til handling...

Så er det da kun fordi, at de er så mange stjerner til at fylde 3-4 pladser i Barcas offensiv, og at det dermed giver anledning til dårlig stemning/atmosfære, at det skulle gå galt for Barca i år...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #70 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Rygtebørsen 2019/20

ChrillRM14 skrev: Hold nu kæft et lorte sommervindue.... amen for f*** sake.... skrid nu til handling...

Så er det da kun fordi, at de er så mange stjerner til at fylde 3-4 pladser i Barcas offensiv, og at det dermed giver anledning til dårlig stemning/atmosfære, at det skulle gå galt for Barca i år...


Jeg tror de har det fint i Barcelona med den offensiv. Ja deres forsvar halter, men så laver de bare 5 mål på hjemmebane og så går det hele nok.
Tænk hvis Perez sådan virkelig tror på det denne sæson?! Eller venter han bare på at hente Mou tilbage og starte fra scratch?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #71 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Rygtebørsen 2019/20
Håber og ber at du ikke for ret JesperThomsen, men på den anden side skal der en hård og fast hånd til at styre op efter ZZ og Perez legestuen.

Kloop får vi ikke de nærmeste år, og mon ikke der skal en træner eller 3 ind inden Raul kan tage leder pinden.

På mandag er det slut denne sommer, og jeg tror ikke der kommer flere, så skulle der være rygter. 2 spillere på midtbanen taak :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #72 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen 2019/20
www.football-italia.net/150725/ronaldo-wants-real-return

Ifølge Ronaldo's gode kammerat Edu Aguirre, så vil Ronaldo meget gerne tilbage til Real Madrid. Perez har tidligere åbnet dørene for et comeback, hvor han dog aldrig kom ind på om det skulle være som spiller eller ansat i klubben.
Jeg er faktisk kæmpe fortaler for et køb af ham, da han forhåbentlig vil kunne løse 3 ting:

1. Manglende mål.
2. X-factor/wow-effekten.
3. Man nødvendigvis ikke behøver at lægge 2 milliarder for Mbappé, som vil være den absolut vigtigste grund, da man løser et kæmpe problem nu relativt billigt.

Om Juve kan sluge den ved jeg ikke, og hans pris kan jo ikke være den samme som for 2 år siden, men jeg satme godt se Ronaldo og den nuværende Benzema sammen på toppen krydret med en Hazard til at lave lækkert. Jeg ville ihvertfald fejre en sådan handel, fordi jeg tror Benzema vil stråle endnu mere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce