Rygtebørsen 2019/20

6 måneder 3 uger siden #73 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Rygtebørsen 2019/20

Dios skrev: www.football-italia.net/150725/ronaldo-wants-real-return

Ifølge Ronaldo's gode kammerat Edu Aguirre, så vil Ronaldo meget gerne tilbage til Real Madrid. Perez har tidligere åbnet dørene for et comeback, hvor han dog aldrig kom ind på om det skulle være som spiller eller ansat i klubben.
Jeg er faktisk kæmpe fortaler for et køb af ham, da han forhåbentlig vil kunne løse 3 ting:

1. Manglende mål.
2. X-factor/wow-effekten.
3. Man nødvendigvis ikke behøver at lægge 2 milliarder for Mbappé, som vil være den absolut vigtigste grund, da man løser et kæmpe problem nu relativt billigt.

Om Juve kan sluge den ved jeg ikke, og hans pris kan jo ikke være den samme som for 2 år siden, men jeg satme godt se Ronaldo og den nuværende Benzema sammen på toppen krydret med en Hazard til at lave lækkert. Jeg ville ihvertfald fejre en sådan handel, fordi jeg tror Benzema vil stråle endnu mere.

Det ville være en spændende løsning på problemerne. Vi mangler jo tydeligvis en målscorer og da vi sandsynligvis ikke kan få den bedste langsigtede løsning i Mbappe til sommer, så ville det være ærgerligt og gå på kompromis ved at købe spillere der er niveauet under som Fx Mane. Så kan vi købe Ronaldo som en kortsigtet løsning og gå efter Mbappe i 2021 hvis muligheden byder sig.

Og så kan han jo bare være det perfekte forbillede for alle vores talenter. Han kan om nogen vise vejen til hvilken indsats man skal lægge for dagen for at komme på toppen af verdenseliten og blive der.

Det eneste problem jeg ser er længden af hans kontrakt, den skal maks være på 2 sæsoner med mulighed for forlængelse.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 3 uger siden #74 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen 2019/20
Hazard - Cristiano - Benzema/Isco/Vincius, Piques fjæs :-D

Selv hvis Cristiano blev hentet til samme pris ville det give god mening i forhold til et køb af Mbappé, for så kan Real Madrid vel vente med at hente ham til sommeren 2022, kvit og frit.

Så kan det godt være at Paris vælger at bænke ham den sidste sæson han er i klubben, men altså der skal også spillet et VM i Qatar fra November til cirka slut December, så selvom det naturligvis ikke er optimalt så vil han stadig få nogle kampe i benene.

Personligt tror jeg dog ikke på rygtet.

Florentino Pérez

6 måneder 3 uger siden #75 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Rygtebørsen 2019/20
Ronaldo tilbage vil være lækkert. Han fortjener, at afslutte karrieren i RM.

Jeg kan stadigvæk huske, da han var på sit højeste, så mente flere bruger herinde, at han ødelagde vores spil, og vi sagtens kunne fordele hans mål på flere spillere, og dermed får en mere flydende form for fodbold. tsk tsk.

6 måneder 3 uger siden #76 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen 2019/20

madrid2000 skrev: Ronaldo tilbage vil være lækkert. Han fortjener, at afslutte karrieren i RM.

Jeg kan stadigvæk huske, da han var på sit højeste, så mente flere bruger herinde, at han ødelagde vores spil, og vi sagtens kunne fordele hans mål på flere spillere, og dermed får en mere flydende form for fodbold. tsk tsk.

Jeg mener helt sikkert, at det var det helt rigtige at skille sig af med Ronaldo. Det er bare klart, at det hele vil sejle, hvis man ikke erstatter ham med bedre spillere end dem man i forvejen har i truppen.
Hvis andre hold kan vinde og scorer uden Ronaldo, så kan Real Madrid selvfølgelig også. Vores problem er som sagt bare, at man valgte at satse på Asensio og Bale i stedet for spillere med kvalitet. Det er jo rimelig simpelt, at udfaldet har været som det nu engang er.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

6 måneder 3 uger siden #77 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Rygtebørsen 2019/20
Regel nr. 1: Skil dig aldrig med en levende legende!

Man skiller sig aldrig af med stjerner på højt niveau som Ronaldo og Messi. Med ham mistede vi ikke kun en kampafgørende spiller, men også en ihærdig leder på banen der aldrig stiller sig tilfreds, men er ekstremt ærgerrig og konstant forsøger at forbedre sin performance. Den ærgerrighed og kæmpe lyst til at vinde har vi i den grad savnet efter CR forlod os.

At skabe og udvikle de gode spillere til bedre spillere er selvfølgelig en del af prof fodbold, men det handler sandelig også om at forsøge at beholde de allerbedste spiller, ikke mindst Ronaldo og Messi der konstant udfordrer og definerer de ”øvre” grænseværdier.

Så mener det er en mega fejl at han blev solgt. Perez skulle have forsøgt alt for at få ham til at blive og givet ham den lovede kontrakt og anerkendelse.

Og hvornår mon han stopper ?? Jeg tror ikke han stopper før han har slået rekorden som den der har scoret flest landskampsmål!
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

6 måneder 3 uger siden #78 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Rygtebørsen 2019/20

mohbar skrev: Regel nr. 1: Skil dig aldrig med en levende legende!

Man skiller sig aldrig af med stjerner på højt niveau som Ronaldo og Messi. Med ham mistede vi ikke kun en kampafgørende spiller, men også en ihærdig leder på banen der aldrig stiller sig tilfreds, men er ekstremt ærgerrig og konstant forsøger at forbedre sin performance. Den ærgerrighed og kæmpe lyst til at vinde har vi i den grad savnet efter CR forlod os.

At skabe og udvikle de gode spillere til bedre spillere er selvfølgelig en del af prof fodbold, men det handler sandelig også om at forsøge at beholde de allerbedste spiller, ikke mindst Ronaldo og Messi der konstant udfordrer og definerer de ”øvre” grænseværdier.

Så mener det er en mega fejl at han blev solgt. Perez skulle have forsøgt alt for at få ham til at blive og givet ham den lovede kontrakt og anerkendelse.

Og hvornår mon han stopper ?? Jeg tror ikke han stopper før han har slået rekorden som den der har scoret flest landskampsmål!

Og en anden ting er den branding værdi som stjerner af den kaliber bringer med til sig. Jeg tror at rigtig mange af de yngre fans har mistet lidt interesse i at følge vores hold, nu hvor der mangler x-faktor på holdet og vi i bund og grund ikke er så lækre at se (fodbold mæssigt).

For man kan synes nok så dårligt om det at man følger et hold/klub pga stjernerne, men i sidste ende er det jo også medvirkende til at man netop gør det bl.a pga de store spillere der i sin tid har betrådt græstæppet (Alfredo, ZiZou, R. Carlos, Ronaldo den fede. Christiano m.fl.). Da jeg var knægt var det netop ZZ, Roberto Carlos som gjorde at jeg blev vild med Real.

Om 10 år vil man stolt kunne sige at vi havde Christiano der sprængte rammerne for hvad man kan i fodbold og tilmed er den der har scoret flest landsholdsmål. Juve-fans vil dog til enhver tid kræve deres ret til at sætte punktum i den historie om en legende.
Sidste redigering: 6 måneder 3 uger siden ved mohbar.

6 måneder 3 uger siden #79 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen 2019/20

mohbar skrev: Regel nr. 1: Skil dig aldrig med en levende legende!

Enig i, at han har været savnet, fordi vi ikke fik andre input på holdet med verdensklasse kvalitet. Vi har ikke fået fornyet holdet, så derfor kommer den ærgerrighed og vilje ikke med samme spillere, og slet ikke da vi ansatte Zidane igen.

Mine argumenter har altid bygget på, at ligeså meget godt Ronaldo gør for holdet ligeså meget dårligt gør han. Jeg synes også man kan se det på den negative udvikling hos de spillere som spiller omkring ham. Higuain scorede fint med mål før Ronaldo, men har slet ikke kunne finde niveauet siden. Dybala strålede og bankede kasser ind, men kæmper igen med at få scoret de mål.
Benzema har i mine øjne aldrig været bedre end uden Ronaldo og aldrig nogensinde haft et så godt år som 2019. Derimod fortsætter Ronaldo med at stråle på statistikken, hvor han konsekvent får sine mål.
Alt det er selvfølgelig ikke kun Ronaldo's skyld, men det er trods alt bemærkelsværdigt og se hvordan andre spillere performer med og uden Ronaldo på holdet.
Det samme ser vi ved Messi. Griezmann var verdensklasse i At. Madrid, men fuldstændig ligegyldig i Barcelona, fordi det bare er Messi som skal søges i alle angreb, og derfor bliver andre spillere total begrænset i sit spil.

Der er ingen tvivl om, at Ronaldo og Messi er i fuldstændig særklasse, men jeg synes også specielt efter ingen af dem er på deres højeste individuelt niveau længere, at de gør deres holdkammerater dårligere. Ronaldo mere end Messi, fordi de er så forskellige som typer som de er.

De 2 spillere er bare så gode, at andre spillere bliver mindre gode, fordi de bliver begrænset. Det hjælper dog ikke at sætte sin lid til Asensio og Bale som decideret erstatninger for den største spiller i Real Madrid's historie. Uanset hvilken sæson Hazard indtil videre har haft, så hjælper det heller ikke at købe ham som eneste mand. Der er ikke nok mål i vores offensive spillere, men havde man derimod købt og solgt langt bedre, så havde vi også set et helt anderledes Real Madrid hold, som ikke virker handikappet offensivt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 måneder 3 uger siden ved Dios.

6 måneder 3 uger siden #80 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Rygtebørsen 2019/20
Medmindre Liverpool får den vendt, så har de tabt 3 af de seneste 4 kampe, fraset en kneben 3-2 sejr over West Ham. Mon boblen er ved at springe, ligesom dengang vi tabte en venskabskamp til Ac Milan?

De vinder selvfølgelig ligaen(og har vundet Klub-VM), men deres videre færd i CHL er i fare, og de er på vej til at ryge ud af nummer to af de engelske Cups(hvor mange har de lige?!?).

Valencia "Svanens død" CF
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Fondo_Sur, Ramos4

6 måneder 3 uger siden #81 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Rygtebørsen 2019/20

Kratmus skrev: Medmindre Liverpool får den vendt, så har de tabt 3 af de seneste 4 kampe, fraset en kneben 3-2 sejr over West Ham. Mon boblen er ved at springe, ligesom dengang vi tabte en venskabskamp til Ac Milan?

De vinder selvfølgelig ligaen(og har vundet Klub-VM), men deres videre færd i CHL er i fare, og de er på vej til at ryge ud af nummer to af de engelske Cups(hvor mange har de lige?!?).

Klopp insisterer på at spille med stærkeste hold i ligaen selvom de fører med 20+ point. Og så er de røget ud af to pokalturneringer og har tabt pusten lidt generelt. Det er ærligt talt hovedrystende som Klopp har håndteret det her - og jeg har sagt det længe (nå, hurra)

Liverpools fantastiske periode over de senere år kommer pt. til at fylde trofæskabet med 1 CL og 1 PL. Jamen dog. Så ryger spillerne stille og roligt til Spanien og så var det dén epoke.

De har slet ikke fået nok ud af det her. Se på City, to mesterskaber i træk, men samtidig også sultne i begge pokalturneringer. Nu går de efter CL. De lavede en hjemlig treble sidste år. Jeg fatter ikke at Klopp har skyklapper på og bare smider samme 11 på banen hver kamp i ligaen.

Men dem om det :)

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

6 måneder 3 uger siden #82 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen 2019/20

Kratmus skrev: Medmindre Liverpool får den vendt, så har de tabt 3 af de seneste 4 kampe, fraset en kneben 3-2 sejr over West Ham. Mon boblen er ved at springe, ligesom dengang vi tabte en venskabskamp til Ac Milan?

God parallel med det hold. Var det 22 sejre i træk tilbage i 14/15? Jeg kan tydeligt huske 4-4-2 opstillingen med Isco, Kroos, Modric og James som midtbane. De vadede sig igennem i flere måneder indtil de mødte Valencia i Mestalla efter vinterpausen.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, elle44

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
6 måneder 3 uger siden #83 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Rygtebørsen 2019/20

Fondo_Sur skrev:

God parallel med det hold. Var det 22 sejre i træk tilbage i 14/15? Jeg kan tydeligt huske 4-4-2 opstillingen med Isco, Kroos, Modric og James som midtbane. De vadede sig igennem i flere måneder indtil de mødte Valencia i Mestalla efter vinterpausen.

Og inden den kamp, var Modric blevet skadet. Sjældent har jeg set én spiller, have SÅ stor en betydning for et holds kvalitet og form. Det var trist og skræmmende.

6 måneder 2 uger siden #84 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Rygtebørsen 2019/20
Okay, jeg har tænkt lidt over det og her kommer holdet som det skal se ud næste sæson. Zidane vil gerne spille fysisk og direkte så vi skal spille 4-4-2 diamant.

Courtois

Carvajal - Varane - Koulibaly - Mendy

Casemiro

Valverde - Ødegaard - Pogba

Jovic - Haaland

-

Direkte spil gennem midten, med backerne til at stå for bredden. Hakimi og Reguilon (begge egen avl) som rotation på backerne og Mariano og Benz som rotation i angrebet (for nu)

Kroos og Camavinga som rotation på midtbanen. Isco som backup på 10'eren.

Ind med Koulibaly, Haaland, Pogba og Camavinga - det vil koste ca. 350 mio. euro.

Ud med Hazard, Odriozola og Ceballos - det giver cirka 150 mio. euro. Og så selvfølgelig væk med Ramos', Bales, James', Modric' og Marcelos lønninger.

Vi skal håbe på at Ramos bliver så utilfreds med kun at blive tilbudt 1 års forlængelse, at han smutter til Beckhams hold i Miami. Det åbner for Koulibaly, der kan snakke fransk til sine to sidekammerater i forsvaret.

Benzema vil være fungerende anfører, men det gode er, at da han ikke vil starte så tit (fingers crossed) vil Varane være anfører de fleste kampe - som jeg lige ser det.

Edit: Og så skal vi selvfølgelig have solgt/udlejet de 900 fløje vi har.

Skal jeg bare sende min ansøgning afsted til cheftrænerposten eller hvad?! :D

Sue me.
Sidste redigering: 6 måneder 2 uger siden ved Ramos4.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.