Truppen 2020/2021

3 dage 6 timer siden #13 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Det må de simpelthen lave om. Der er mange som sviner addidas til på twitter

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 dage 6 timer siden #14 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Godt nok en skuffende ny trøje til hele 130 euro pr styk.

Det lyserøde på den hvide trøke stinker og beskeden “fly better”, nej og nej tak.

Logoet ikke syet på men printet på. Det ryger efter 2-3 i vask. Jeg er glad for Addidas smadre penge i klub kassen men hold da helt fest de er ringe til at lave trøjer!

Helt enig! Tænker at der må ligge nogle meget stramme retningslinier for, hvordan Adidas må designe trøjerne. For de er jo pivhamrende kedelige hvert EVIGT ENESTE ÅR!.. Sidste sæson guldstriber giver jeg heller ikke en skid for.

Tag nu udgangspunkt i holdets logo, og brug farverne rød, blå og guld - Sådan en markering på tværs af trøjen, som man ser i logoet (og ofte set hos Rayo) kunne være en fed, og logisk designændring.

3 dage 4 timer siden #15 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Der er mange som sviner addidas til på twitter

Det lyder sjovt. Kan du poste et link?
Sidste redigering: 3 dage 4 timer siden ved Fondo_Sur.

3 dage 4 timer siden #16 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen 2020/2021

henrikcomn skrev:

9eren skrev: Godt nok en skuffende ny trøje til hele 130 euro pr styk.

Det lyserøde på den hvide trøke stinker og beskeden “fly better”, nej og nej tak.

Logoet ikke syet på men printet på. Det ryger efter 2-3 i vask. Jeg er glad for Addidas smadre penge i klub kassen men hold da helt fest de er ringe til at lave trøjer!

Helt enig! Tænker at der må ligge nogle meget stramme retningslinier for, hvordan Adidas må designe trøjerne. For de er jo pivhamrende kedelige hvert EVIGT ENESTE ÅR!.. Sidste sæson guldstriber giver jeg heller ikke en skid for.

Tag nu udgangspunkt i holdets logo, og brug farverne rød, blå og guld - Sådan en markering på tværs af trøjen, som man ser i logoet (og ofte set hos Rayo) kunne være en fed, og logisk designændring.

De trøjer er så tæske grimme... det er helt vildt.
Adidas har været sponsor meget længe, men de sidste par trøjer har virkelig været grimme..
Håbedede virkelig på en pænere version.

3 dage 4 timer siden #17 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Truppen 2020/2021
Synes at trøjerne er simpelthen kedelig.

Ledelsen må have givet beskeden til Adidas at trøjerne skal være så simpelt som muligt. For når man kigger på andre klubber med Adidas trøjer - så er de mere vildere og kreativt.

Bare se Juventus, Bayern, Arsenal, Man Utd, Tyskland og så videre. Selvfølgelig er nogle af trøjerne også grimme.

Nå men.

3 dage 4 timer siden #18 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021

Fondo_Sur skrev:

9eren skrev: Der er mange som sviner addidas til på twitter

Det lyder sjovt. Kan du poste et link?

Det er det faktisk også.

Det er deres twitter profil

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

3 dage 3 timer siden #19 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2020/2021
Jeg er vild med at de er så simple. Specielt hjemmetrøjen skal bare være så hvid så muligt, uden alle mulige forstyrrende ting. Så det er godt - MEN de lyserøde striber på siden er for åndssvage. Jeg ved ikke hvad der er med lyserød og pink og lilla i de her år, men alting skal åbenbart være det. Det skærer i øjnene. Hvorfor fanden kunne de ikke bare være en simpel grå eller blå farve.

Vores udetrøje skal åbenbart også altid være pink eller lignende. Den ser dog meget fed ud denne gang imo.

Sue me.

3 dage 23 minutter siden #20 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Truppen 2020/2021

Ramos4 skrev: Jeg er vild med at de er så simple. Specielt hjemmetrøjen skal bare være så hvid så muligt, uden alle mulige forstyrrende ting. Så det er godt - MEN de lyserøde striber på siden er for åndssvage. Jeg ved ikke hvad der er med lyserød og pink og lilla i de her år, men alting skal åbenbart være det. Det skærer i øjnene. Hvorfor fanden kunne de ikke bare være en simpel grå eller blå farve.

Vores udetrøje skal åbenbart også altid være pink eller lignende. Den ser dog meget fed ud denne gang imo.

Jeg er meget enig i det du skriver. Jeg synes ikke man skal eksperimentere med hjemmetrøjen. Real Madrids hjemmetrøje skal være hvid. Men jeg kunne godt tænke mig lidt mere kreativitet med udebanetrøjerne nogle gange. Og så synes jeg at man burde blive enige om en farve far udetrøjen, for det er sgu for fjollet når man spiller i lyserødt det ene år, blåt det andet og rødt det næste. Her er jeg mest til sort eller en mørk blå som det tidligere har været. Men selve designet må gerne være lidt mere kreativt her.

Trøjen i år kan jeg ikke lide. Men valgte man at fjerne de lyserøde striber ville den blive lidt flottere.

3 dage 16 minutter siden #21 af Ramos4

Jbner skrev:

Ramos4 skrev: Jeg er vild med at de er så simple. Specielt hjemmetrøjen skal bare være så hvid så muligt, uden alle mulige forstyrrende ting. Så det er godt - MEN de lyserøde striber på siden er for åndssvage. Jeg ved ikke hvad der er med lyserød og pink og lilla i de her år, men alting skal åbenbart være det. Det skærer i øjnene. Hvorfor fanden kunne de ikke bare være en simpel grå eller blå farve.

Jeg er meget enig i det du skriver. Jeg synes ikke man skal eksperimentere med hjemmetrøjen. Real Madrids hjemmetrøje skal være hvid. Men jeg kunne godt tænke mig lidt mere kreativitet med udebanetrøjerne nogle gange. Og så synes jeg at man burde blive enige om en farve far udetrøjen, for det er sgu for fjollet når man spiller i lyserødt det ene år, blåt det andet og rødt det næste. Her er jeg mest til sort eller en mørk blå som det tidligere har været. Men selve designet må gerne være lidt mere kreativt her.

Trøjen i år kan jeg ikke lide. Men valgte man at fjerne de lyserøde striber ville den blive lidt flottere.

Uden striberne ville den være vildt flot imo. Så ville den være helt hvid og minde om de gode gamle Galactico-trøjer med Siemens på maven.

Lyserød er bare generelt en mærkelig farve til trøjer. Undskyld mit franske. Og undskyld til Palermo, som ofte har nogle ganske fine trøjer. Der er virkelig ikke noget der siger kongeklub og "vi vil dø for loget på banen" som farven af en barnenumse.

Det er også bare helt random fra år til år. Pompøse guldfarver det ene år og lillepige-lyserød det næste. Der bliver skudt i alle retninger. Men det er jo nok noget PR halløj.

Sue me.

3 dage 8 minutter siden #22 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2020/2021
Adidas har da fuldstændig tabt sutten med den nye hjemmebane trøje. Lyserøde striber på siden, stop dog! Når men min datter på 5 år kan godt lig lyserød, så hun får en med Casemiro på ryggen selvom hun ikke aner hvem han er.
Sidste redigering: 3 dage 5 minutter siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 dage siden #23 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2020/2021

Ramos4 skrev:

Jbner skrev:

Uden striberne ville den være vildt flot imo. Så ville den være helt hvid og minde om de gode gamle Galactico-trøjer med Siemens på maven.

Lyserød er bare generelt en mærkelig farve til trøjer. Undskyld mit franske. Og undskyld til Palermo, som ofte har nogle ganske fine trøjer. Der er virkelig ikke noget der siger kongeklub og "vi vil dø for loget på banen" som farven af en barnenumse.

Det er også bare helt random fra år til år. Pompøse guldfarver det ene år og lillepige-lyserød det næste. Der bliver skudt i alle retninger. Men det er jo nok noget PR halløj.

Mon ikke det lyserøde i år er til ære for det nye dame hold? :)

2 dage 23 timer siden #24 af Ramos4
Jeg tror også bare der er noget smart marketing i at lave noget lidt "vovet" eller meget anderledes end den forrige trøje.

Der er efterhånden en del hold der har kørt en sæson eller to med lidt lyserødt islæt på en af trøjerne.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.