Truppen 2020/2021

1 måned 3 uger siden #37 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2020/2021
Casillas var fantastisk. Hans sidste år i klubben tager intet fra hvor god han var. Folk snakker alt for meget Buffon og alt for lidt Iker. Han var klart den bedste keeper i sin generation imo - og det på et hold der ikke gad/kunne forsvare.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Doc.juego

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #38 af nono
Besvaret af nono på emne Truppen 2020/2021
Jeg elsker også Iker og betragter ham naturligvis som vores og spaniens største målmand gennem tiderne.

Det slog dog skær i min personlige affektion for ham, som var umådelig stor, at han formentlig var skyldig i at lække startopstillinger og lign., til den spanske presse via sin kone.

Herudover brød jeg mig heller ikke om skærmydslerne hvor han og Xavi medierede fredskontrakter og lign., bag om ryggen på Mourinho.

Naturligvis agter jeg Iker 1000 gange højere end Mourinho - både personligt og på klub-historisk plan, men for mig handlede han i de år tankeløst og usolidarisk og det har jeg altid haft svært ved at tilgive, endsige glemme helt.

Jeg er med på at hans læk aldrig er dokumenteret, men at Mourinho vælger at droppe den daværende bedste målmand i verden koblet med hans relation til Spaniens førende sportsjournalist peger for mig i retningen af, at Mourinho må have haft priviligeret viden gennem forbindelser i medierne. Hvorfor i al verden skulle han ellers svække holdet så markant?

Man kan tillægge det vægt og man kan hårdnakket påstå at det hele bare er at et beskidt postulat. Det accepterer jeg fuldt ud. For mig personligt nager tvivlen dog fortsat.

Men selvfølgelig er det en stor mand der idag har trukket handskerne af og der skal også herfra lyde et tak for alle de store kampe han har spillet og alle de gange han har repræsenteret Real Madrid og klubbens værdier til UG med kryds og slange.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved nono.

1 måned 2 uger siden #39 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Det eneste positive i dag er, at nu starter sæson forberedelsen. Få ryttet op og kigget ordentligt på den trup der trænger så meget til fornyelse.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

1 måned 2 uger siden #40 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Det eneste positive i dag er, at nu starter sæson forberedelsen. Få ryttet op og kigget ordentligt på den trup der trænger så meget til fornyelse.

Der jo intet positivt at se frem til næste sæson.
Rydde op?
Det er de samme spillere Perez og resten af ledelsen satser på
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

1 måned 2 uger siden #41 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2020/2021

Raul7-2880 skrev:

9eren skrev: Det eneste positive i dag er, at nu starter sæson forberedelsen. Få ryttet op og kigget ordentligt på den trup der trænger så meget til fornyelse.

Rydde op?

Slap nu lige af mand. Vi har vundet ligaen. Vi er stadig ved at vende os til tiden uden Ronaldo. Ingen klubber forbliver på toppen i flere år. Det går op og ned. Ja vi vinder nok ikke CL næste år med denne trup, men ligaen er da helt sikkert muligt. Vi har en masse spændende unge spillere, som forhåbentlig snart kan finde deres plads i klubben. Og hvis vi ikke køber noget i den kommende sæson for at hente Mbappe i den efterfølgende, er der intet galt i det.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Kiwes.

1 måned 2 uger siden #42 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Truppen 2020/2021

Raul7-2880 skrev:

Rydde op?

Nok mere af tvang end så meget andet den her gang, tror jeg.

Men hvis eventuelle indkøb er på samme niveau som Jovic og Militao, så kan det jo være godt det samme.

Sjovt iøvrigt hvordan vi ofte gør grin med Barcelona fordi de ikke kan finde ud af at købe ind, mens vi selv står og har skyllet 120-130 mio. € ud i lokummet på to spillere, som ved gud vil overraske mig meget, hvis de gik hen og nogensinde blev brugbare for Real Madrid.

Hvis jeg fik en eftermiddag og noget videomateriale, så tror jeg at jeg kunne finde 20 spillere i la liga jeg hellere ville have end de to.

Og så har jeg ikke engang nævnt Hazard..

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Zamorano

1 måned 2 uger siden #43 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2020/2021

Fornyelse? Jeg ved ikke om du har hørt om det der Covid-19...men øh der bliver sgu ikke fornyet noget til sommer.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

1 måned 2 uger siden #44 af 9eren
Kan vi få lidt penge på kistebunden via salg af spillere, for det bliver ikke igennem udebane trøjen, så kan det være angrebet kan blive forstærket lidt.

Og så få dog nogle af de udlejet spillere hjem. Ligenu er Mayoral næsten en kæmpe forstærkning. Ironi kan forekomme men Ødegaard ville da gøre en væsentlig forskel på holdet med afleveringer op af banen i stedet for på tværs.

1 måned 2 uger siden #45 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Kan vi få lidt penge på kistebunden via salg af spillere, for det bliver ikke igennem udebane trøjen, så kan det være angrebet kan blive forstærket lidt.

Og så få dog nogle af de udlejet spillere hjem. Ligenu er Mayoral næsten en kæmpe forstærkning. Ironi kan forekomme men Ødegaard ville da gøre en væsentlig forskel på holdet med afleveringer op af banen i stedet for på tværs.

Som jeg har læst det, så skal vi finansiere tabet af Corona via spillersalg. Hvilket giver god mening. Og så længe der ikke er en vaccine mod det lort, så lever virussen i bedste velgående. Jeg tør slet ikke tænke på konsekvenserne af de skader den vil gøre på sporten generelt hvis ikke man får styr på den her virus indenfor en overkommelig fremtid. Så lige nu handler det vel om at sikre klubben så vi stadigvæk står stærkt i fremtiden.

1 måned 2 uger siden #46 af 9eren
Men så tag dog de udlejet spillere hjem og få
Solgt noget af det vi ikke har brug for (Bale, James) med flere.

1 måned 2 uger siden #47 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2020/2021
Det er vel kun Ødegaard man kunne hente hjem. Kubo er der ikke plads til da han optager en udlændinge plads. Reguilón og Oscar bliver højst sandsynligt solgt. Og så kan jeg ikke huske om der er flere udlejet spillere der er hver at skrive hjem om.

1 måned 2 uger siden #48 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen 2020/2021
I sidste ende mener jeg ikke at det er spillerne der som sådan er problemet - det er den manglende offensive strategi, der koster. Der er ingen idé bag vores angreb, det hele afhænger af enkelte individuelle aktioner. Det har været et problem under hele Zidanes tid som træner. Så snart modstanderen lukkede ned for hans ''Cross and pray'' taktik, opstod der problemer.
Du kan udskifte Hazard med Neymar, Rodrygo med Mbappe, og problemerne ville stadig være de samme. Det er taktikken den er gal med, og ikke spillerne. Forhåbentligt kan Zidane ændre på nogle ting til næste sæson, for det har satme ikke været kønt i denne sæson.

Der er ikke mange penge at lege med, men forhåbentligt styrker man midtbanen, som er den absolut svageste punkt i truppen. Kroos og Modric har begge været gode i år, men der er er brug for en midtbanespiller som kan hjælpe til i angrebet. Vi alle så Kevin De Bruynes magtdemonstration i går. Mener nok at jeg læste, at han alene skabte 9 chancer, mens Real Madrids spillere til sammen skabte 8 chancer.
Ødegaard kunne være den spiller, men af en eller anden grund bliver han ikke hentet tilbage fra Sociedad ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.