Truppen 2020/2021

3 måneder 3 dage siden #73 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Truppen 2020/2021

NadaMás skrev: Findes der et klogt hoved der ved hvor længe transfervinduet strækker sig i år?

kloge hoveder læser Madridista.dk ;-)

madridista.dk/index.php/artikler/16318-s...cmFuc2ZlcnZpbmR1ZSJd

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 dage siden #74 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Truppen 2020/2021
Så kan i sagtens kalde mig Einsten ;-) Denne artikel har dog sneget sig forbi mig, tak for det!
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

2 måneder 4 uger siden #75 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2020/2021
Alaba, er det ikke bare med at få hentet ham til klubben? Hans kontrakt med Bayern udløber om 10 måneder, hvor han vil være 29, så skulle man prøve at hente ham på en fri transfer? Til den tid kører Ramos og Marcelo jo på sidste blus i klubben, og så vil det jo være fantastisk med en erfaren og alsidig klassespiller som ham.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 2 uger siden #76 af nono
Besvaret af nono på emne Truppen 2020/2021
Under en måned tilbage af transfervinduet, der lukker den 5. Oktober og vi mangler fortsat at skille os af med Bale, James og Mariano og vi har endnu ikke set bud på forstærkninger - udover Ødegaard.

Altså vi mangler vel stadig en backup for Casemiro og en angriber som kan supplere med mål?

2 måneder 2 uger siden #77 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2020/2021
Det er for dumt at vi ikke har indlemmet Reguilon og Oscar Rodriguez i truppen og skilt os af med Marcelo og Isco. Det er fint nok at vi sælger James og Hakimi. Så mangler vi bare at sælge Bale, Vazquez, Jovic, Nacho, Isco, Marcelo og Mariano.
Tror det er klogt at udleje Ceballos og Brahim. De bliver nok aldrig en del af Real Madrid, men forhåbentlig kan vi sælge dem om et år til en højere pris.
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Matamoro.

2 måneder 2 uger siden #78 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021

nono skrev: Under en måned tilbage af transfervinduet, der lukker den 5. Oktober og vi mangler fortsat at skille os af med Bale, James og Mariano og vi har endnu ikke set bud på forstærkninger - udover Ødegaard.

Altså vi mangler vel stadig en backup for Casemiro og en angriber som kan supplere med mål?

Der kommer jo ikke ingen indkøb, men er Valverde ikke allerede den backup til Case ?

Og jeg synes også det er ærgerligt at Isco, Marcelo og Lucas V ikke er smuttet og så Oscar og Reguilon bliver en del af truppen.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

2 måneder 2 uger siden #79 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

nono skrev: Under en måned tilbage af transfervinduet, der lukker den 5. Oktober og vi mangler fortsat at skille os af med Bale, James og Mariano og vi har endnu ikke set bud på forstærkninger - udover Ødegaard.

Jeg tror også at Zidane nok er langt mere tilfreds med løsningen der hedder Kroos/Valverde som Casemiro Back-ups, end vi fans er, og jeg tror den beslutning kommer til at koste point i næste season (vi har været meget heldige at langt de fleste kampe ude Casemiro i denne season blev spillet mod middelmådige modstandere).

Personligt håber jeg vi rykker Blanco op, som jo er decideret defensiv midt og ihvertfald burde få chancen for at tage de få minutter Casemiro ikke spiller.

Ifht Angriber står det vel ret klart at Jovic får endnu en chance (eller hvis ham bliver lejet ud til Milan så bliver det vel Mariano) ingen af mulighederne er i min bog optimale, men bedre end ikke at have nogen back-up angriber nu når vi ikke skal handle...

Og så skal vi ikke glemme at vi også har Odriozola og Lunin tilbage, tvivler på Lunin gør en dårligere figur end Areola og Odriozola er unægteligt en forstærkning fremfor at spille LV eller Militao på højre-back.

Og med Asensio retur (håber sku knæet holder) så mener jeg bestemt vi ser stærkere ud end sidste år, omend det stadig er de samme spillere som skal bære holdet så har vi en bedre bredde (vel og mærke hvis vi får sendt James og Bale afsted, hvis James bliver gætter jeg på vi ligger til nedrykning i November ;-)

Reelt set så er det samme hold der vandt ligaen sidste år + Asensio, Ødegaard, Odriozola og Lunin, og måske Blanco...(og så kunne man også bede til fodbold guderne om at vi ender med at beholde Reguilon efter han nu tiltræder træningen på Valdebebas, for så ser det lige pludselig en del bedre ud)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

2 måneder 2 uger siden #80 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Truppen 2020/2021

Rygterne siger vi får en belgisk spiller. Han hedder vist noget med Hazard

2 måneder 2 uger siden #81 af nono
Besvaret af nono på emne Truppen 2020/2021

ElMadrid skrev:

Rygterne siger vi får en belgisk spiller. Han hedder vist noget med Hazard

Ham har jeg desværre ikke stor fidus til...

2 måneder 2 uger siden #82 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen 2020/2021

El Siete skrev: Alaba, er det ikke bare med at få hentet ham til klubben? Hans kontrakt med Bayern udløber om 10 måneder, hvor han vil være 29, så skulle man prøve at hente ham på en fri transfer? Til den tid kører Ramos og Marcelo jo på sidste blus i klubben, og så vil det jo være fantastisk med en erfaren og alsidig klassespiller som ham.

Uh... Det er bare for sent ikke? Og desuden, de har verdens bedste venstreback de næste 10 år i Alphonso Davies, så er jeg mere på idéen at vi går efter ham.

Alphonso virker ligeledes til at være en humørspreder som Marcelo. Han har lige lavet en youtube kanal der stikker helt af med views: www.youtube.com/channel/UCNN1dj-gW0PKFbPSlUnE6OA/videos

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!

2 måneder 2 uger siden #83 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2020/2021

Zyconith skrev:

El Siete skrev: Alaba, er det ikke bare med at få hentet ham til klubben? Hans kontrakt med Bayern udløber om 10 måneder, hvor han vil være 29, så skulle man prøve at hente ham på en fri transfer? Til den tid kører Ramos og Marcelo jo på sidste blus i klubben, og så vil det jo være fantastisk med en erfaren og alsidig klassespiller som ham.

Uh... Det er bare for sent ikke? Og desuden, de har verdens bedste venstreback de næste 10 år i Alphonso Davies, så er jeg mere på idéen at vi går efter ham.

Alphonso virker ligeledes til at være en humørspreder som Marcelo. Han har lige lavet en youtube kanal der stikker helt af med views: www.youtube.com/channel/UCNN1dj-gW0PKFbPSlUnE6OA/videos

Vi har bare ikke brug for en venstreback, men derimod en centerback. Jeg er med på at Alaba ikke er en langtidsløsning, men han er trods alt kun 28 og får ham man ham gratis så er det jo et fint kompromis. Ud med Nacho og ind med Alaba til at slås med Varane og Ramos (der næste sommer er 35 og på vej nedad, må vi erkende).
Jeg tror dog Upamecano bliver hentet, men lykkes det fx Bayern eller United at overtale ham, må man have en plan b.

Davies ville jo koste klubben 60M-80M eller noget i den stil og det er bare slet ikke på den position man skal lægge den slags penge.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 2 uger siden #84 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen 2020/2021

Zyconith skrev:

Davies er fuldstændig vanvittig, allerede nu en af de bedste vb i verden og han er kun - hvad, 19 år ?.
Han er sindsygt imponerende, ville elske at se ham i real madrid. Om 2 år er han formentlig den ubestridte bedste Vb i verden.
Han er lige så hurtig som mendy, bedre offensivt, men skal lige bygge lidt mere på defensivt, selv om han på ingen måde er dårlig defensivt. Hans indlæg er fantastiske.
Eneste problem er at vi er godt besat, men han kunne godt være aftager for Marcelo på sigt. Men vi har meldt, og selv om jeg troe davies bliver bedre end mendy, er mendy bestemt ikke en dårlig vb.

Alaba ville blive en dyr løsning tror jeg. Jeg tror ikke på man får ham gratis, han har været en etableret spillerhos Bayern i mange år, og han blev alligevel aldrig helt så god som man troede, omend han ikke har været dårlig. Hans bedste position er vb også, han kan spille cb, men hvor god er han virkelig som cb ? Synes tit han ser svag ud på denne position. Faktisk kan jeg ofte bedre lide Nacho her som cb. De har næsten samme alder, nacho 1,5-2 år ældre, men hurtigere, billigere og en klub mand.
Nacho har lkke været vigtig denne sæson gr. Skader og god form for Ramos og Varane.
Men jeg tror at Nacho vil være en god spiller for truppen næste sæson, hvis han altså bliver her, og forbliver skadefri. Han er jo ikke kendt for at have mange skader, så tænker at den netop ovenståede sæson var en one time thing.
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Doc.juego.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.