Truppen 2020/2021

3 måneder 1 uge siden #61 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Reguilon skal hjem i mine øjne.

Ind: Ødegaard, Reguilon, Lunin, Odriozola, Vallejo og Ceballos

Ud: Lucas Vazquez, James, Modric, Bale, Mariano, Nacho, Marcelo, Mayoral, Oscar

Udlejning: Brahim, Reinier eller Oscar

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #62 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Reguilon skal hjem i mine øjne.

100% enig ifht Reguilon, det ville være en kæmpe stabilisator af vores defensiv, som åbenlyst er nat og dag alt afhængigt af om Marcelo eller Mendy spiller...,Det kommer dog desværre ikke til at ske, Marcelo er med garanti at finde i klubben i næste season, han har ingen planer om at sige farvel.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

3 måneder 1 uge siden #63 af 9eren
Altså nogengange er fodbold ret kynisk og det er desværre det der skal til med Marcelo og flere til. Truppen trænger til fornyelse og “sangre”.

Jeg kan i øvrigt ikke forstå, hvorfor der ikke er sket yderligere ift salg af spillere og planlægning af sæsonens forbereddelser.

Stod det til mig dropper man jo al udenlandstur til Crazy land (USA) og laver nogle seriøse træningskampe i europa mod forskellige hold i små turneringer eller træningskampe. Der er jo alligevel ingen tilskuere indtægt. Kom nu i sving !

3 måneder 1 uge siden #64 af DeLaRed

9eren skrev: Altså nogengange er fodbold ret kynisk og det er desværre det der skal til med Marcelo og flere til. Truppen trænger til fornyelse og “sangre”.

Jeg kan i øvrigt ikke forstå, hvorfor der ikke er sket yderligere ift salg af spillere og planlægning af sæsonens forbereddelser.

Stod det til mig dropper man jo al udenlandstur til Crazy land (USA) og laver nogle seriøse træningskampe i europa mod forskellige hold i små turneringer eller træningskampe. Der er jo alligevel ingen tilskuere indtægt. Kom nu i sving !

Jeg toede de havde droppet USA turen iaar, men maaske jeg tager fejl?

Ifht salg af spillere, kunne man forestille sig at det tager lidt extra tid at faa dem afsat, da CL stadig er igang, og saa er der jo ligesom spillerne ogsaa andre i klubberne der har ret til Ferie, saa vi burde se salg af spillere tage fart i takt med at de forskellige direktioner kommer hjem fra ferien og corona-budgetter til naeste season bliver godkendt...

3 måneder 1 uge siden #65 af 9eren

DeLaRed skrev:

9eren skrev: Altså nogengange er fodbold ret kynisk og det er desværre det der skal til med Marcelo og flere til. Truppen trænger til fornyelse og “sangre”.

Jeg toede de havde droppet USA turen iaar, men maaske jeg tager fejl?

Ifht salg af spillere, kunne man forestille sig at det tager lidt extra tid at faa dem afsat, da CL stadig er igang, og saa er der jo ligesom spillerne ogsaa andre i klubberne der har ret til Ferie, saa vi burde se salg af spillere tage fart i takt med at de forskellige direktioner kommer hjem fra ferien og corona-budgetter til naeste season bliver godkendt...

Det har de nok også droppet. Jeg håber man også fremadrettet gør det, for vi har sjældent været 100% klar til sæsonstart efter de der ture.

Jeg synes ikke jeg er for tidligt på den. Især når man ved hvor svært det er at skille sig af med spillere og at vi skal af med mange.

3 måneder 6 dage siden #66 af DeLaRed

9eren skrev: Jeg synes ikke jeg er for tidligt på den. Især når man ved hvor svært det er at skille sig af med spillere og at vi skal af med mange.

Nej, jeg er skam helt enig, det ville være perfekt hvis vi kunne komme af med de spillere vi skal nu, inden holdet møder op til første træning igen.

Min pointe var bare at ligesom Real Madrid så har alle andre klubber i Europa også lovpligtige kontrakter med alle deres ansatte (her tænker jeg på alle der arbejder for klubben, ikke kun spillerne) og det betyder at alle de ansatte på et eller andet tidspunkt har ret til ferie, og her tror jeg bare de fleste klubber har valgt at man holder ferie i starten af august efter et meget hårdt og presset program over sommeren (det er jo ikke kun spillerne der har været på overarbejde efter Corona’en)....Så selvom Real gerne vil sælge spillere, sidder de måske pt og venter på at beslutnings tagerne fra Lazio, Dortmund, Chelsea etc. kommer retur fra Ferie, da ser jo også er nogle specielle budgetter (grundet Coronaen) der skal aftales internt i alle klubber, og det tror jeg bare ikke alle klubber har helt på plads endnu...Men jeg ved det naturligvis ikke, det er bare et kvalificeret gæt på hvorfor det måske går lidt langsomt med at komme af med spillere pt, tror det bliver en del nemmere når vi rammer slutningen af August! (Det bliver dog stadig et problem at komme af med Bale, her har vi virkelig skudt os selv i foden)

Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

3 måneder 6 dage siden #67 af 9eren
Vallejo bekræfter selv nu at han skal på lejeophold i Granada.

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 måneder 6 dage siden #68 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2020/2021

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev: Det er godt nok forkælet at smide Zidane på porten efter han har vundet 3 CL og 2 ligatitler for os. Det lyder jo helt vildt - men hvis vi nogensinde skal spille med et koncept på banen og gud forbyde det også spille underholdende, så bliver det simpelthen ikke med Zizou ved roret, det nægter jeg at tro.

Han røg direkte fra Castilla og ind - han plejede egoerne til UG og fik det bedste ud af en trup i sin bedste alder - men at indføre en spillestil, fostre nye talenter og alt hvad der hører med, det tror jeg simpelthen ikke Zidane har i værktøjskassen.

Real Madrid er bare ikke en klub hvor man indføre et fast spille koncept. Det er der ikke tid til. Klubben er bygget op til at have de største stjerner i verden, og så må de stå for underholdningen. Jeg slår mig på låret af grin når jeg læser nogen brugere vil have et fast spilkoncept. Det er de samme brugere der svinede Lopetegui til fordi han ikke kunne få det til at fungere. Men hvis man havde givet ham 2-3 år, så ville man have haft et fast spilkoncept hvor man havde spillet en rigtig lækker form for spansk fodbold. Men det gider man ikke vente på. Om man kan lig Zidane eller ej så er han 100% den rigtige træner for Real Madrid. Det er for det meste ikke kønt, men han hiver altså nogen titler i hus.

Havde Lopetegui nu fået lov at købe de spillere han ville, så havde hans trænerperiode kunne have set helt anderledes ud.

Men fordi vi ikke har et fastlåst system, så synes jeg ikke det er for meget forlangt at vi i det mindste spiller nogenlunde seværdig fodbold. Det gjorde vi i Galactico-tiden. Det var fantastisk at se på, selvom det ikke var specielt fasttømret. Og havde vi beholdt Makelele osv. osv. så havde det været fantastisk.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

3 måneder 6 dage siden #69 af nono
Besvaret af nono på emne Truppen 2020/2021
Lopetegui var og er en fantastisk træner. Det er dog bare afgørende for din succes som træner i Madrid, at du har cojones til at stille krav til Perez og det havde han desværre slet ikke.

Lopetegui har kun sig selv at takke for at han ikke blev en succes i Madrid. Holdet stod bag ham og han havde den rette filosofi. Men at han ikke stod fast på forstærkninger og var for behagesyg over for en præsident der spiser trænere til morgenmad, blev hans undergang.

Han kunne snildt - ikke mindst efter VM-fadæsen - have stillet krav til Perez om specifikke forstærkninger, men det gjorde han bare ikke og så lå han som redt.
Sidste redigering: 3 måneder 6 dage siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin, Fondo_Sur

3 måneder 5 dage siden #70 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021
@nono.

Når du er 4. valg, så er man bare ikke i en situation, hvor man kan stille de krav VM eller ej, for så får du bare ikke jobbet. Derudover, så skal det vel udelukkende være en kritik af Perez og ikke træneren uagtet navn. Hans undergang blev vel en præsident der insisterede på Bale, og spillere som Isco og Asensio som slet ikke leverede under ham. Samt Varane som vel kostede mesterskabet i 8. spillerunde med hans fejl nr. 70 som kostede mål.
Vi kan jo se hvor svært Zidane har haft det med at komme af med de spillere han har ville, så nej det er ikke Zidane eller andre træneres skyld, men Perez skyld.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

3 måneder 3 dage siden #71 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Truppen 2020/2021
Findes der et klogt hoved der ved hvor længe transfervinduet strækker sig i år?

3 måneder 3 dage siden #72 af DeLaRed

NadaMás skrev: Findes der et klogt hoved der ved hvor længe transfervinduet strækker sig i år?

Lige så længe det tager at få solgt James og Bale ;-)

Spøj til side, så mener jeg der er åbnet for køb og salg af spillere indtil 5. oktober hvis jeg ikke tager helt fejl...

Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.