Truppen 2020/2021

2 dage 23 timer siden #25 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Truppen 2020/2021
Jeg synes egentlig mere, at det er sammenhængen mellem de lyserøde striber og de mørkeblå farver i sponsoren, der er helt væk. Det er generelt bare en intetsigende trøje.

Når man samtidig ser nogle af de fantastiske trøjer, Adidas har lanceret til den kommende sæson, må man gå ud fra, at ønskerne kommer fra Madrid selv.

Ajax' nye udebanetrøje er bl.a. blændende, Arsenals nye hjemmetrøje kan også noget, og det er Adidas, der står for begge disse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 dage 22 timer siden #26 af Donmanuello
Besvaret af Donmanuello på emne Truppen 2020/2021

slb1995 skrev: Jeg synes egentlig mere, at det er sammenhængen mellem de lyserøde striber og de mørkeblå farver i sponsoren, der er helt væk. Det er generelt bare en intetsigende trøje.

Når man samtidig ser nogle af de fantastiske trøjer, Adidas har lanceret til den kommende sæson, må man gå ud fra, at ønskerne kommer fra Madrid selv.

Ajax' nye udebanetrøje er bl.a. blændende, Arsenals nye hjemmetrøje kan også noget, og det er Adidas, der står for begge disse.

Eller også er det Ajax og Arsenal, der kan noget, hvor RM ikke kan...

2 dage 19 timer siden #27 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2020/2021

slb1995 skrev: Jeg synes egentlig mere, at det er sammenhængen mellem de lyserøde striber og de mørkeblå farver i sponsoren, der er helt væk. Det er generelt bare en intetsigende trøje.

At det lyserøde ikke matcher det blå er også helt hul i hovedet.

Åh gud, der bliver også lyserøde striber på shorts og strømper. Fucking hell et cirkus.

Læg dertil de spillere der spiller i lyserøde, røde eller orange støvler. Det bliver SÅ grimt. Oh well.

Sue me.

2 dage 4 timer siden #28 af nono
Besvaret af nono på emne Truppen 2020/2021
Det er ikke den værste Adidas trøje Real Madrid har haft.

Synes at den nye krave er super cool. Der er noget polo-agtigt over den som harmonerer godt med det fine, eksklusive og overklasse-islæt som præger Real Madrid. Ift., til den lækkede prototype er jeg lettet over trøjens endelige udtryk. Det tangerede jo en skandale.

Synes alt i alt at trøjen er godkendt. Jeg er glad for at de igen prøver at innovere lidt på den hvide trøje efter mange år med gabende kedelige og uinspirerende kits. At de så ikke acer den er for mig sagen uvedkommende. Real Madrid vil før eller siden komme til at stå foran en re-branding á la Juventus og de er fint at man skyder de dårligste ideer af inden da :)

2 dage 4 timer siden #29 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2020/2021

nono skrev: Real Madrid vil før eller siden komme til at stå foran en re-branding á la Juventus

Nej.

2 dage 3 timer siden #30 af nono
Besvaret af nono på emne Truppen 2020/2021

Fondo_Sur skrev:

nono skrev: Real Madrid vil før eller siden komme til at stå foran en re-branding á la Juventus

Nej.

Jo - og formentlig også inden længe.
Sidste redigering: 2 dage 3 timer siden ved nono.

2 dage 2 timer siden #31 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2020/2021

nono skrev:

Fondo_Sur skrev:

Nej.

Jo - og formentlig også inden længe.

Du kan ikke sammenligne de småjusteringer med Juventus’ mærkelige tilfælde, der har ændret deres design fuldstændigt for at imødekomme et globalt marked. Atleticos nye logo betragter jeg omvendt som et godt eksempel på modernisering.
Sidste redigering: 2 dage 2 timer siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

2 dage 1 time siden #32 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2020/2021
Trøjerne ser heldigvis bedre ud "i virkeligheden" end på stock fotos. Den er meget ren og hvid. Det lyserøde springer ikke sååå meget i øjnene som frygtet.

Sue me.

2 dage 10 minutter siden #33 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Trænings tøjet er også fedt

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.