Truppen 2020/2021

2 måneder 2 uger siden #85 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021
Nu siger jeg bare noget, men er Alphonso Davies ikke bare en klon af Alaba? Ikke at det er negativt, men jeg selv regner ihvertfald ikke Alaba som en af de bedste vb'er. Ej heller cb'er eller sågar midtbanespillere. Alphonso Davies har gjort præcis det samme som Alaba gjorde tilbage i 2012. Han tog verden med storm, og specielt i semifinale kampene imod os var han vanvittig.
Han har en fart som er fuldstændig vanvittig, men også en placeringsevne som får Marcelo til at ligne verdens bedste defensive vb'er. Imod Lyon koster han jo 3 kæmpe chancer i 1. halvleg. Det minder alt for meget om en gut alle åbenbart er begyndt at hade herinde, da deres offensive kvaliteter overskygger det defensive.

Jeg vil ihvertfald vente og se ham an.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Lars1991, BBB, Chamartin, Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #86 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen 2020/2021
Hvis vi antager at Zidanes foretrukne formation er 4-3-3 så har vi følgende kvalitetsspillere der skal afgøre sæsonen for os:

Angrebskæden: Benzema, Hazard, Vinicius, Rodrygo, Asensio
Midtbanekæden: Casemiro, Kroos, Ødegaard, Valverde, Modric
Forsvarkæden: Courtois, Ramos, Varane, Carvajal, Mendy, Reguilon, Militao.

Resten er spillere som har udtjent deres rolle på holdet. Dem kan vi sagtens skille os af med.

2 måneder 2 uger siden #87 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2020/2021

Doc.juego skrev:

Zyconith skrev:

El Siete skrev: Alaba, er det ikke bare med at få hentet ham til klubben? Hans kontrakt med Bayern udløber om 10 måneder, hvor han vil være 29, så skulle man prøve at hente ham på en fri transfer? Til den tid kører Ramos og Marcelo jo på sidste blus i klubben, og så vil det jo være fantastisk med en erfaren og alsidig klassespiller som ham.

Uh... Det er bare for sent ikke? Og desuden, de har verdens bedste venstreback de næste 10 år i Alphonso Davies, så er jeg mere på idéen at vi går efter ham.

Alphonso virker ligeledes til at være en humørspreder som Marcelo. Han har lige lavet en youtube kanal der stikker helt af med views: www.youtube.com/channel/UCNN1dj-gW0PKFbPSlUnE6OA/videos

Davies er fuldstændig vanvittig, allerede nu en af de bedste vb i verden og han er kun - hvad, 19 år ?.
Han er sindsygt imponerende, ville elske at se ham i real madrid. Om 2 år er han formentlig den ubestridte bedste Vb i verden.
Han er lige så hurtig som mendy, bedre offensivt, men skal lige bygge lidt mere på defensivt, selv om han på ingen måde er dårlig defensivt. Hans indlæg er fantastiske.
Eneste problem er at vi er godt besat, men han kunne godt være aftager for Marcelo på sigt. Men vi har meldt, og selv om jeg troe davies bliver bedre end mendy, er mendy bestemt ikke en dårlig vb.

Alaba ville blive en dyr løsning tror jeg. Jeg tror ikke på man får ham gratis, han har været en etableret spillerhos Bayern i mange år, og han blev alligevel aldrig helt så god som man troede, omend han ikke har været dårlig. Hans bedste position er vb også, han kan spille cb, men hvor god er han virkelig som cb ? Synes tit han ser svag ud på denne position. Faktisk kan jeg ofte bedre lide Nacho her som cb. De har næsten samme alder, nacho 1,5-2 år ældre, men hurtigere, billigere og en klub mand.
Nacho har lkke været vigtig denne sæson gr. Skader og god form for Ramos og Varane.
Men jeg tror at Nacho vil være en god spiller for truppen næste sæson, hvis han altså bliver her, og forbliver skadefri. Han er jo ikke kendt for at have mange skader, så tænker at den netop ovenståede sæson var en one time thing.

Han har konkraktudløb til næste sommer, så man kan jo snakke med ham direkte allerede til januar. Jeg ved godt han ikke er den optimale løsning, men i disse tider, hvor pengene er små, kunne det være en vej at gå, hvor man får en kvalitetsspiller til få penge.
At klubben skulle gå efter Davies når man har Mendy, er jo helt utænkeligt. De penge må gå på Mbappe, Håland osv.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 2 uger siden #88 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Sæsonen er tæt på at starte og sådan her ser jeg vores stærkeste 11er samt bænk.

Courtois
Carvajal-Varane-Ramos-Mendy
Casemiro-Kroos-Ødegaard
Rodrygo-Benzema-Vinicius

Bænk
Lunin
Odriozola
Militao
Valverde
Asensio
Jovic
Marcelo

Modric
Isco

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

2 måneder 1 uge siden #89 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Sæsonen er tæt på at starte og sådan her ser jeg vores stærkeste 11er samt bænk.

Courtois
Casemiro-Kroos-Ødegaard
Rodrygo-Benzema-Vinicius

Bænk
Lunin
Odriozola
Militao
Valverde
Asensio
Jovic
Marcelo

Modric
Isco

Du glemmer vel;
Hazard
Nacho (hvis han bliver)
Vasquez (som dog forhåbentlig kun skal spille en meget perifær rolle)
Og så må vi se hvad der sker med Mariano og Bale

Selvom jeg håber Ødegaard har en positiv effekt fra season start, så tror jeg nærmere ham og Modric kommer til at deles om pladsen i start 11’eren, hvilket absolut ikke er skidt hvis Modric kan leve op til sidste års niveau.

Og så er jeg personligt uenig i at en Skadesfri Asensio er et dårligere valg på kanten end Rodrygo, Rodrygo er stadig ung og mangler en del for at kunne kalde sig fast starter, men det ville naturligvis være stort hvis han kan hæve sit niveau (især bund niveau) fra sidste season!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn, El Siete

2 måneder 1 uge siden #90 af 9eren
Jeg har ikke glemt Hazard. Han er bare ikke god nok og ikke kamp klar. Jeg vil også gerne have Asensio ind men lad os se hvor han er niveau mæssigt.

2 måneder 1 uge siden #91 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Jeg har ikke glemt Hazard. Han er bare ikke god nok og ikke kamp klar. Jeg vil også gerne have Asensio ind men lad os se hvor han er niveau mæssigt.

Beklager, havde misforstået at dette bare var din personlige holdning til opstillingen, troede du listede de spillere der faktisk ligger til at skulle indgå i truppen, my bad!

Så derfor står det dig naturligvis helt frit at sende Hazard på golf-banen ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

2 måneder 1 uge siden #92 af 9eren

DeLaRed skrev:

9eren skrev: Jeg har ikke glemt Hazard. Han er bare ikke god nok og ikke kamp klar. Jeg vil også gerne have Asensio ind men lad os se hvor han er niveau mæssigt.

Beklager, havde misforstået at dette bare var din personlige holdning til opstillingen, troede du listede de spillere der faktisk ligger til at skulle indgå i truppen, my bad!

Han skal ikke have den fornøjelse at spille golf med Bale, tænker mere at jeg vil bygge hans form op ved at sende ham på Burger King og ferie!

2 måneder 1 uge siden #93 af Matamoro
Courtois
Casemiro-Kroos-Ødegaard
Rodrygo-Benzema-Vinicius

Det er tæt på at være stærkeste opstilling. Man kan hævde at Asensio kan glide ind på venstrekanten og Rodrygo og Vinicius må kæmpe om højrekanten. Hazard kan kæmpe med Benzema om at spille centralt. På samme måde som PSG kan spille med Neymar centralt i et tremandsangreb så kan Real Madrid også stille med Hazard på midten. Men først skal Hazard nok koncentrere sig om at komme i form.

Vi kan også lave en tiqui-taca formation:
Courtois
Carvajal-Varane-Ramos.Marcelo
Ødegaard-Modric-Kroos-Isco
Benzema-Rodrygo/Hazard

2 måneder 1 uge siden #94 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev:

DeLaRed skrev:

Han skal ikke have den fornøjelse at spille golf med Bale, tænker mere at jeg vil bygge hans form op ved at sende ham på Burger King og ferie!

Haha fed straf -minder om denne scene:

2 måneder 1 uge siden #95 af Matamoro
Det bliver vildt interessant at se om Modric og Ødegaard kan spille sammen på holdet. Det kan blive helt vildt. Kunne godt tænke mig at se følgende midtbanekonstellation:
Ødegaard-Valverde-Kroos-Modric
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Matamoro.

2 måneder 1 uge siden #96 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Truppen 2020/2021

Matamoro skrev: Det bliver vildt interessant at se om Modric og Ødegaard kan spille sammen på holdet. Det kan blive helt vildt. Kunne godt tænke mig at se følgende midtbanekonstellation:
Ødegaard-Valverde-Kroos-Modric

Valverde på én kant, en brasilianer på den anden, Benzema up front? Eller 2 angribere?

Valencia "Svanens død" CF

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.