Truppen 2020/2021

1 måned 3 uger siden #49 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen 2020/2021

9eren skrev: Men så tag dog de udlejet spillere hjem og få
Solgt noget af det vi ikke har brug for (Bale, James) med flere.

Men det har man jo prøvet på i flere sæsoner nu, og det har vist sig stort set umuligt. Men det ville da helt klart hjælpe hvis man kom af med deres latterlige lønninger.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #50 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

Steen skrev: I sidste ende mener jeg ikke at det er spillerne der som sådan er problemet - det er den manglende offensive strategi, der koster. Der er ingen idé bag vores angreb, det hele afhænger af enkelte individuelle aktioner. Det har været et problem under hele Zidanes tid som træner. Så snart modstanderen lukkede ned for hans ''Cross and pray'' taktik, opstod der problemer.
Du kan udskifte Hazard med Neymar, Rodrygo med Mbappe, og problemerne ville stadig være de samme. Det er taktikken den er gal med, og ikke spillerne. Forhåbentligt kan Zidane ændre på nogle ting til næste sæson, for det har satme ikke været kønt i denne sæson.

Der er ikke mange penge at lege med, men forhåbentligt styrker man midtbanen, som er den absolut svageste punkt i truppen. Kroos og Modric har begge været gode i år, men der er er brug for en midtbanespiller som kan hjælpe til i angrebet. Vi alle så Kevin De Bruynes magtdemonstration i går. Mener nok at jeg læste, at han alene skabte 9 chancer, mens Real Madrids spillere til sammen skabte 8 chancer.
Ødegaard kunne være den spiller, men af en eller anden grund bliver han ikke hentet tilbage fra Sociedad ...

Hahaha, skifte Rodrygo ud med Mbappe og så har vi samme problemer...mange tak @Steen, havde brug et godt grin efter gårsdagens nederlag :-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 3 uger siden #51 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021

Steen skrev: I sidste ende mener jeg ikke at det er spillerne der som sådan er problemet - det er den manglende offensive strategi, der koster. Der er ingen idé bag vores angreb, det hele afhænger af enkelte individuelle aktioner. Det har været et problem under hele Zidanes tid som træner. Så snart modstanderen lukkede ned for hans ''Cross and pray'' taktik, opstod der problemer.
Du kan udskifte Hazard med Neymar, Rodrygo med Mbappe, og problemerne ville stadig være de samme. Det er taktikken den er gal med, og ikke spillerne. Forhåbentligt kan Zidane ændre på nogle ting til næste sæson, for det har satme ikke været kønt i denne sæson.

Der er ikke mange penge at lege med, men forhåbentligt styrker man midtbanen, som er den absolut svageste punkt i truppen. Kroos og Modric har begge været gode i år, men der er er brug for en midtbanespiller som kan hjælpe til i angrebet. Vi alle så Kevin De Bruynes magtdemonstration i går. Mener nok at jeg læste, at han alene skabte 9 chancer, mens Real Madrids spillere til sammen skabte 8 chancer.
Ødegaard kunne være den spiller, men af en eller anden grund bliver han ikke hentet tilbage fra Sociedad ...

Men ligeså vel, at det ikke rigtig hjælper om det er Neymar, Hazard eller Vinicius, så hjælper det jo heller ikke at erstatte De Bruyne med Modric, Kroos eller Valverde.
For som du selv siger, og som jeg er rigtig enig i, så er der intet offensivt mønster, men derimod det tilfældige individuelle spil. Hvergang De Bruyne fik bolden, så fik han 4 forskellige løb omkring sig. Det skete på samme tid med nøjagtig timing, og derfor blev vi splittede ad. Det har vi bare slet ikke i Real Madrid, og så er der den anden ting, som jeg også nævnte under kampen. Vi har ingen spillere som er i spurt under en kamp. Om det er i pres, defensivt tilbageløb, eller løb omkring boldholder, så gør vores spillere det 50%.
Se bare på Mendy's tilbageløb i det angreb hvor Gundogan vælger at spille Sterling inde i feltet. Ikke "kritik" af Mendy, men det var bare ikke sket for Pep's hold.

Det var jo ikke kun De Bruyne som kom i feltet ofte. Det var jo også Gundogan, og det kan de tillade sig, fordi der bliver arbejdet sten hårdt på et igenpres når bolden er tabt. Stik modsat Real Madrid desværre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 måned 3 uger siden #52 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen 2020/2021
Det er godt nok forkælet at smide Zidane på porten efter han har vundet 3 CL og 2 ligatitler for os. Det lyder jo helt vildt - men hvis vi nogensinde skal spille med et koncept på banen og gud forbyde det også spille underholdende, så bliver det simpelthen ikke med Zizou ved roret, det nægter jeg at tro.

Han røg direkte fra Castilla og ind - han plejede egoerne til UG og fik det bedste ud af en trup i sin bedste alder - men at indføre en spillestil, fostre nye talenter og alt hvad der hører med, det tror jeg simpelthen ikke Zidane har i værktøjskassen.

Sue me.

1 måned 2 uger siden #53 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2020/2021

Ramos4 skrev: Det er godt nok forkælet at smide Zidane på porten efter han har vundet 3 CL og 2 ligatitler for os. Det lyder jo helt vildt - men hvis vi nogensinde skal spille med et koncept på banen og gud forbyde det også spille underholdende, så bliver det simpelthen ikke med Zizou ved roret, det nægter jeg at tro.

Han røg direkte fra Castilla og ind - han plejede egoerne til UG og fik det bedste ud af en trup i sin bedste alder - men at indføre en spillestil, fostre nye talenter og alt hvad der hører med, det tror jeg simpelthen ikke Zidane har i værktøjskassen.

Real Madrid er bare ikke en klub hvor man indføre et fast spille koncept. Det er der ikke tid til. Klubben er bygget op til at have de største stjerner i verden, og så må de stå for underholdningen. Jeg slår mig på låret af grin når jeg læser nogen brugere vil have et fast spilkoncept. Det er de samme brugere der svinede Lopetegui til fordi han ikke kunne få det til at fungere. Men hvis man havde givet ham 2-3 år, så ville man have haft et fast spilkoncept hvor man havde spillet en rigtig lækker form for spansk fodbold. Men det gider man ikke vente på. Om man kan lig Zidane eller ej så er han 100% den rigtige træner for Real Madrid. Det er for det meste ikke kønt, men han hiver altså nogen titler i hus.
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

1 måned 2 uger siden #54 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 2020/2021
Real HWL skrev:

Jeg slår mig på låret af grin når jeg læser nogen brugere vil have et fast spilkoncept. Det er de samme brugere der svinede Lopetegui til fordi han ikke kunne få det til at fungere.

Hey hey, så er vi trods alt nogen som ikke er sådan :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 2 uger siden #55 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Kubo officielt til Villarreal på lån

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 2 uger siden #56 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen 2020/2021

Dios skrev: Real HWL skrev:

Jeg slår mig på låret af grin når jeg læser nogen brugere vil have et fast spilkoncept. Det er de samme brugere der svinede Lopetegui til fordi han ikke kunne få det til at fungere.

Hey hey, så er vi trods alt nogen som ikke er sådan :D

Haha, den var heller ikke møntet på dig :) Kan godt huske du var en af de få der var fortaler for Lopetegui og hans fodbold filosofi.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Real HWL.

1 måned 2 uger siden #57 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Truppen 2020/2021
madridista.dk/index.php/1025-rygteborsen

Så er rygtebørsen oppe igen. Nu med nyt tiltag (som vi er i gang med at opdatere ;-) )
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Jakobsif555, DeLaRed, 9eren

1 måned 2 uger siden #58 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021

Administrationen skrev: madridista.dk/index.php/1025-rygteborsen

Så er rygtebørsen oppe igen. Nu med nyt tiltag (som vi er i gang med at opdatere ;-) )

STÆRKT!

Donde está la biblioteca?

1 måned 2 uger siden #59 af 9eren
Vildt lækkert, selvom at klubben har meldt ud at de ikke køber spillere, men kun henter lejespillere hjem og sælger.

1 måned 2 uger siden #60 af 9eren
Lidt flere penge ind på kontoen, salg af Miguel Baeza til 2,5 millioner euro, Celta er køberen.

Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.