Truppen 2020/2021

1 måned 4 uger siden #325 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren skrev: Det var den 28 dec.

Bortset fra det så er der meget sikkerhed omkring at Mbappe skifter til sommer. I min peña

Den har vi/jeg hørt før. De er tydeligvis ikke bedre informeret end os andre selvom de bruger langt flere timer på RM end vi andre gør. Jeg tror ikke engang Mbappe ved om han spiller i Madrid efter sommerferien endnu.

Næste kamp: La Liga Matchday 25
Real Madrid - Real Sociedad
Kamptidspunkt: Mandag 1. marts kl. 21:00
Stadion: Alfredo di Stéfano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 uger siden #326 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Jo de er bedre informeret.

Jeg tror dog ikke at på at noget er fast med Mbappe, men kontrakten er ikke forlænget og meget tyder på at skiftet er på vej.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 4 uger siden #327 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren skrev: Jo de er bedre informeret.

Jeg tror dog ikke at på at noget er fast med Mbappe, men kontrakten er ikke forlænget og meget tyder på at skiftet er på vej.

Så lad for Xavi da være med at skrive at det er officielt.

1 måned 4 uger siden #328 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen 2020/2021

Estadio Santiago Bernabéu skrev:

Der var "d. 1. april" i Spanien i går. Derfor hans indlæg. Det var et forsøg på noget humoristisk.

Det kan sagtens være, at "meget tyder på et skifte", men meget lidt tyder på, at det bliver til Real Madrid. Det er de fleste franske og spanske eksperter enige om, og det er ligeledes det, der bliver rapporteret i diverse aviser....... Real Madrid har simpelthen ikke økonomien pt. til sådan en gigantisk handel.
Sidste redigering: 1 måned 4 uger siden ved Daniel.

1 måned 4 uger siden #329 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Truppen 2020/2021

Daniel skrev:

Der var "d. 1. april" i Spanien i går. Derfor hans indlæg. Det var et forsøg på noget humoristisk.

Det kan sagtens være, at "meget tyder på et skifte", men meget lidt tyder på, at det bliver til Real Madrid. Det er de fleste franske og spanske eksperter enige om, og det er ligeledes det, der bliver rapporteret i diverse aviser....... Real Madrid har simpelthen ikke økonomien pt. til sådan en gigantisk handel.

Kan ikke forestille mig, at han skifter til en anden klub end Real Madrid. Hvis ikke de har råd til det, så er jeg sikker på de henter ham gratis året efter. Tror ikke han gider skifte Tim Man City fx, det jo Psg bare i England. De andre traditionsrige klubber som Bayern, Barcelona, Juventus, Milan/Inter osv er jo mindst ligeså fattige som os.
Jeg må også være ærlig og sige, at jeg slet ikke tror på, at økonomien er så slem som den bliver beskrevet. Selvom corona ser slem ud for alle virksomheder i det hele taget, kan det ikke være rigtigt, at man som Real Madrid fan lige pludselig skal høre på at “pengene er her simpelthen ikke” når snakken går på hvorvidt vi skal hente en back-spiller fordi han er løntung. Det kan da umuligt passe, at vi ikke engang kan betale løn længere, altså er vi blevet til Crystal Palace ud af det blå? Corona har trods alt været der i mindre end et år, mon ikke der er flere penge gemt hos verdens største klub, der for nyligt har vundet 4 chl på 5 år..?

1 måned 4 uger siden #330 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen 2020/2021

Madrid1998 skrev:

Daniel skrev:

Kan ikke forestille mig, at han skifter til en anden klub end Real Madrid. Hvis ikke de har råd til det, så er jeg sikker på de henter ham gratis året efter. Tror ikke han gider skifte Tim Man City fx, det jo Psg bare i England. De andre traditionsrige klubber som Bayern, Barcelona, Juventus, Milan/Inter osv er jo mindst ligeså fattige som os.
Jeg må også være ærlig og sige, at jeg slet ikke tror på, at økonomien er så slem som den bliver beskrevet. Selvom corona ser slem ud for alle virksomheder i det hele taget, kan det ikke være rigtigt, at man som Real Madrid fan lige pludselig skal høre på at “pengene er her simpelthen ikke” når snakken går på hvorvidt vi skal hente en back-spiller fordi han er løntung. Det kan da umuligt passe, at vi ikke engang kan betale løn længere, altså er vi blevet til Crystal Palace ud af det blå? Corona har trods alt været der i mindre end et år, mon ikke der er flere penge gemt hos verdens største klub, der for nyligt har vundet 4 chl på 5 år..?

Hvis pengene var der, havde man ikke forhandlet lønnedgang over flere omgange med spillertruppen. Real Madrids økonomi er mere afhængig af tilskuere på lægterne end så mange andre steder. Det gælder for alle spanske klubber faktisk.

Det kan sagtens være, du har ret, men forbered dig ikke på Mbappé til sommer, så bliver følelsen også desto mere lækker, hvis det utænkelige skulle ske ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Evden

1 måned 6 dage siden #331 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Truppen 2020/2021
Nu sad jeg lige og gjorde det, som jeg engang imellem kommer til:

Bruger en halv time på at YouTube-videoer med de bedste Ronaldo-mål. Det er en god guilty pleasure.

Nå, men med udgangspunkt i den nuværende tilstand i klubben, efterlod det mig med en tanke, som er blevet diskuteret før, men som er relevant lige nu.

Er det realistisk, at Ronaldo kunne komme tilbage til sommer? Og endnu vigtigere: Ville det være at foretrække?

Personligt må jeg indrømme, at jeg rykkede mere og mere over i et 'ja' til sidstnævnte spørgsmål, jo mere jeg funderede over det.

Det er nemlig meget tydeligt for mig, at vi ikke har formået at udfylde hans hul. Der var to muligheder efter hans exit:

Enten kunne vi sætte holdet op på en anden måde, som målene ville fordele sig anderledes over hele truppen.

Eller også kunne købe andre spillere/twerke på nuværende spillere, så de overtog Ronaldos rolle som målsluger og målsøgende.

Ingen af de to har været i nærheden af at lykkedes. Vi har vundet et mesterskab, men det handlede mest af alt om, at vi fik fixet defensiven.

Jeg ser en god sjat af Juventus' kampe, og man må bare sige, at han stadig er foran alle vores spillere, når det kommer til afslutninger, løb i feltet, timing i dybdeløb og generel målfarlighed. Milevidt foran.

Det er klart, at vi står over for et generationsskifte, en ny træner (efter alt at dømme) og et nyt udtryk, men kunne det ikke være helt perfekt at satse på en række unge spillere, et ny spillestil OG en Ronaldo, som er garant for en masse mål?

Han er ikke så dyr at købe, men koster naturligvis en god sjat i løn. Det kan vi dog klare ved at få solgt James og Bale, hvis det kan lade sig gøre.

Hvad tænker I? Hvad er for og hvad er imod?

1 måned 6 dage siden #332 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Truppen 2020/2021
Når det er officielt at Ødegaard er udlejet til Arsenal eller whatever, så består vores centralmidtbane i truppen fortsat af the old guard (Kroos, Modric, Casemiro, Isco)....+ Valverde.

1 måned 6 dage siden #333 af Estadio Santiago Bernabéu

Sebberg skrev: Ronaldo analyse

Jeg synes du rammer hovedet lige på sømmet. Det er egentlig meget simpelt, men du beskriver situationen fra 2018 og derefter det så præcist!

At få Ronaldo tilbage ville naturligvis være et kæmpe sportsligt boost. Og vi har lært fra tidligere tider (vores fejl og vores succes.) at den bedste måde at spille de unge spillere ind på et hold er ved at de skal ind og deltage på et hold, der allerede fungerer. Det er samme logik, når man skal give en træner en lang snor til at implementere et spilsystem. Han skal have succes i Real Madrid før han får lov til at blive og implementere sine spilsystemer, hvilket i sig selv kan virke lidt selvmodsigende. Men sådan er virkeligheden i Real Madrid.

Spørgsmålet er så om Ronaldo vil hjem. Og om Juventus vil sælge. Jeg tror det er et 'Ja på visse betingelser' og et 'Under ingen omstændigheder'.

3 uger 6 dage siden #334 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Truppen 2020/2021
Jeg er nået til det punkt, hvor jeg kun følger vores egne kampe. Løbet er kørt i ligaen, så vores rivalers kampe interesserer mig ikke længere. Målet må være at ende over Barca, men det bliver alligevel ikke så let, som man burde forvente. Atletico er stukket af - virkelig godt projekt!

Håber virkelig, at Hazard stepper op, og at vi får gang i nogle af de yngre spillere. Ødegaard kunne spilles ind på holdet, hvis han var blevet. Odriozola og Fede Valverde skal spilles ind på holdet nu. Det er værd at prøve at få Asensio, Benzema og Hazard trioen igang, mens Vinicius og Rodrygo(når han bliver fit) kan få indhop. Vazquez må og skal degraderes til reserve igen. Vi bør også få gang i Militao i forsvaret - enten mhp. salg eller at han skal blive fast mand, hvis han viser sig god nok.

Det er i øvrigt mærkværdigt, hvordan spillere altid bliver "skadet", når de skal forhandle kontrakt. Ramos og Vazquez nu, men det er set mange gange før.

Zirkus Zidane

3 uger 6 dage siden #335 af Estadio Santiago Bernabéu

Kratmus skrev: Det er i øvrigt mærkværdigt, hvordan spillere altid bliver "skadet", når de skal forhandle kontrakt. Ramos og Vazquez nu, men det er set mange gange før.

Hvad mener du med 'skadet'?

Tænker du at spillerne lader som om de er skadet for at forværre deres kontraktforhandlingsudgangspunkter eller tænker du at klubben tvinger dem ude for at tryne dem i knæ inden kontraktforhandlinger?

Jeg hælder mest til at det er tilfældigheder som du ser et mønster i.

3 uger 5 dage siden #336 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Truppen 2020/2021
Jovic

Hazard Mbappe

Valverde Ødegaard

Casemrio

Mendy (Ramos?) Varane Carvajal

Courtois

Ikke fordi at vi skal til at lege FM, men er det virkelig så urealistisk at have et spænende hold til næste sæson?

Med eller uden Zidane.

Mbappe som eneste “nye” mand på holdet (hvis man selvfølgelige vil hente ham til sommer)

Jovic har jeg valgt færdig jeg simpelthen tror på han er = mål. Jeg synes vi trænger til at have en FOX in the box. Ikke en Benzema som søger ud på kanten og tager Hazards rum og heller ikke en Benzema der søger ned i banen. Men en Jovic der konstant er en trussel inde i feltet.

Mbappe med noget fart i dybden og noget målnæse.

Hazard som formentlig kan få noget frihed med Mbappe’s fart og trussel mod modstanderens felt.

Valverde til at være vores boks til boks spiller med nogle stærke løb ind i modstanders felt.

Ødegaard til at adminstrere og binde det hele sammen.

Casemiro som oprydder og bryde modstanderens spil.

Mendy tror jeg på kan blive rigtig stærk med nogle kanter som kan være en trussel så han ikke skal drive bolden frem som set i denne sæson. Fantastisk fart og energi til at udfordre med lap på venstre siden. BUM stræk i defensiven.

Ramos håber jeg vil tag én sæson mere hos os.

Varane spiller stabilt.

Carvajal med rutine og lederskab.

Courtios som sikker sidste skanse.

Beklager dette lange indlæg. Men jeg har læst flere herinde at der bruge for mange indkøb, det er der måske også, men vel egentlig ikke til start 11’eren. - eller tager jeg fejl?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.