Truppen 2020/2021

3 år 1 måned siden #337 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Truppen 2020/2021

Dybbøl skrev: Jovic

Hazard Mbappe

Valverde Ødegaard

Casemrio

Mendy (Ramos?) Varane Carvajal

Courtois

Ikke fordi at vi skal til at lege FM, men er det virkelig så urealistisk at have et spænende hold til næste sæson?

Med eller uden Zidane.

Mbappe som eneste “nye” mand på holdet (hvis man selvfølgelige vil hente ham til sommer)

Jovic har jeg valgt færdig jeg simpelthen tror på han er = mål. Jeg synes vi trænger til at have en FOX in the box. Ikke en Benzema som søger ud på kanten og tager Hazards rum og heller ikke en Benzema der søger ned i banen. Men en Jovic der konstant er en trussel inde i feltet.

Mbappe med noget fart i dybden og noget målnæse.

Hazard som formentlig kan få noget frihed med Mbappe’s fart og trussel mod modstanderens felt.

Valverde til at være vores boks til boks spiller med nogle stærke løb ind i modstanders felt.

Ødegaard til at adminstrere og binde det hele sammen.

Casemiro som oprydder og bryde modstanderens spil.

Mendy tror jeg på kan blive rigtig stærk med nogle kanter som kan være en trussel så han ikke skal drive bolden frem som set i denne sæson. Fantastisk fart og energi til at udfordre med lap på venstre siden. BUM stræk i defensiven.

Ramos håber jeg vil tag én sæson mere hos os.

Varane spiller stabilt.

Carvajal med rutine og lederskab.

Courtios som sikker sidste skanse.


Beklager dette lange indlæg. Men jeg har læst flere herinde at der bruge for mange indkøb, det er der måske også, men vel egentlig ikke til start 11’eren. - eller tager jeg fejl?


Enig i at der ikke er brug for så mange indkøb før vi kan få et spændende hold. Det handler i højere grad om at forvalte det spillermateriale vi har på en anden måde end vi gør nu. Der skal simpelthen nytænkning til men jeg har ingen anelse om hvem der kan levere det.

Men enig i at det i teorien er et spændende hold du stiller op.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #338 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Hazard ikke kkar til weekenden. El Chiringuito jokede med at han i stedet for at deltage i gårsdagens træning, valgte at nyde et tilbud på Burger King.

Vini, jeg tror ikke på det, men nu går du altså ind og scorer 3 basser!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #339 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2020/2021
Ja spændende hold, men det bliver nok aldrig med Hazard som fast mand.
Kunne dog godt tænke mig at have Benz som rigtig falsk 9'er i stedet for Hazard. Bare tanken om at have Benz med bolden på kanten af feltet og så have Mbappe OG Jovic i feltet er næsten en våd drøm.

"Dear Baby Santa", kunne du bytte ud Jovic med Haaland tak...

@9eren, tror du virkeligt at Vini nu får chansen, såen på rigtigt?
Jeg tror ZZ-Top kommer spille med Assensio og Lucas, satan en skræmmende fronttrio vi har...
Når Vini får chansen (4 minutter i hver kamp) så er der ingen der har energi eller nogen der har trænet med ham så vi kan få noget ud af de løb han gør... Hvem skal hjælpe Vini, hvem er det der gør Vini bedre?
Jeg spår ham stadig en lysende fremtid (ikke en Mbappe eller Naymar fremtid) men ikke I RM under ZZ-Top med den "gamle garde".

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #340 af Estadio Santiago Bernabéu
Vent...Er vi nu ude i at Vinícius ikke har fået chancen?

Drengen har da væltet sig i chancer på den venstre kant. Han har været Zidanes foretrukne hver gang Hazard har været skadet. Det er kun for nylig at Júnior rent faktisk bliver holdt lidt ude af holdet, men det sker som konsekvens af hans dalende niveau i denne sæson.

Stats i alle turneringer
18/19: 2170 minutter
19/20: 1817 minutter
20/21: 1166 minutter
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #341 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2020/2021
Absolut har Vini fået spilletid, og ja det er fortjent at han ikke har fået mere spilletid på det sidste, Martin og Jovic har også fået spilletid. (Vini meget mere end dem, jeg ved).

Min pointe er at hver gang de kommer på banen så skal de indpasse sig efter hvordan de andre spiller på dagen, det er ikke sådan at når Jovic fik spilletid, så blev offensiven forandret til at passe ham, eller kanterne blev mere levende når Martin kom på banen for at give ham mere plads.
Mit spørgsmål/kommentar gik på hvem gør Vini bedre, hvad kan resten af holdet gøre for at udnytte hans fart. PT dribler han altid venstre (eller igennem) modstanderen og ned langs linien, han er så hurtig at ingen kommer med ind i feltet, Kroos kigger på og så er det læt at få 2-3 mand rund Vini som bare har 1 mulighed og det er en lang blot tilbage til Kroos, som så lave 98,2% sikre afleveringer tilbage til Ramos... eller 96% sikre kryds over til verdens bedste Højre back...
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Thomaskjensen. Begrundelse: Mener at Lucas spiller i højre side, ikke venstre :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #342 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen 2020/2021
Hazard ude endnu engang. 6 uger.

Vær ikke skuffet, frustreret osv. Real Madrid er verdens største klub med en stor økonomi, så omkostningerne for Bale og Hazard betyder ikke så meget i det store billede.

Man har dog bare at lære af det her!!! Ingen køb, eller kontraktforlængelser til mere eller mindre “færdige” spillere.

Hard work beats talent any day.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #343 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Truppen 2020/2021

Fondo_Sur skrev: Hazard ude endnu engang. 6 uger.

Vær ikke skuffet, frustreret osv. Real Madrid er verdens største klub med en stor økonomi, så omkostningerne for Bale og Hazard betyder ikke så meget i det store billede.

Man har dog bare at lære af det her!!! Ingen køb, eller kontraktforlængelser til mere eller mindre “færdige” spillere.

Hard work beats talent any day.


Men man kan jo ikke forudsige sådan noget her? :D Han var jo ikke "færdig" i Chelsea? Han var en af PrL bedste spillere på et hold der var langt fra mesterskabet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #344 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen skrev: Mit spørgsmål/kommentar gik på hvem gør Vini bedre, hvad kan resten af holdet gøre for at udnytte hans fart.


Du har en pointe. Hans forcer bliver ikke udnyttet. Da han spillede for Castilla fik vi fans fortalt gang på gang at Castilla var til for ham. At han ikke var til for Castilla. Altså omvendt af hvad man umiddelbart skulle tro om en ung spiller.

Synes du at en klub som Real Madrid burde give en spiller som Vinícius samme respekt og rolle på holdet som Ansu Fati har fået i Barcelona i håbet om at det kan løfte ham og hans karriere i klubben?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #345 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Truppen 2020/2021

Estadio Santiago Bernabéu skrev:

Thomaskjensen skrev: Mit spørgsmål/kommentar gik på hvem gør Vini bedre, hvad kan resten af holdet gøre for at udnytte hans fart.


Du har en pointe. Hans forcer bliver ikke udnyttet. Da han spillede for Castilla fik vi fans fortalt gang på gang at Castilla var til for ham. At han ikke var til for Castilla. Altså omvendt af hvad man umiddelbart skulle tro om en ung spiller.

Synes du at en klub som Real Madrid burde give en spiller som Vinícius samme respekt og rolle på holdet som Ansu Fati har fået i Barcelona i håbet om at det kan løfte ham og hans karriere i klubben?


Det er et godt spørgsmål, spontant er svaret nej, han har det ikke i sig, eller han har ikke vist noget der begrunder han skal have den status.
Jeg mener dog at det er trænerens ansvar at få det bedste ud af alle spillere der er inde over førsteholdet. Det jeg ser når han har bolden er at alle står stille og kigger på, det er tydeligt for mig at der ikke er en plan for hvordan man vil spille.
Jeg vil at ZZ gør det enklere for Vini, han skal have enkle instruktioner som til eksempelvis. "Når du går til baglinjen, så skal du først kigge efter Benz der skal stå ved forreste stolpe, alternativ ved du at Kroos står på kanten af feltet og er klar.
Er du mod 3 spillere så stop op, Mendy laver et overlap, Kroos trækker ind og op i banen, Benz ved du altid står på kanten af feltet.

Det jeg vil frem til, og det gælder alle spillere for den del, er at vi skal udnytter deres styrker, vi skal gøre hinanden bedre. Vi ser det med Martin og Jovic, at alt vi gør er mod deres naturlige måde at spille fodboldt på.

Så kan man argumentere at det bliver let at afkode vores spil og dække op for, men det er jo her vi har spillere som Benz, Kroos og Modric der er erfarne nok til at gøre det uventede, det geniale.

Så for at svare på spørgsmålet igen. Nej Vini er ikke Fati, men det skader ham nok ikke at man behandler ham som Vini, og ikke beder ham spille som Hazard.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #346 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen 2020/2021
Ramos træner med hele ugen og dagen inden kamp er han ikke med...Hazard træner og pludselig er han langtidsskadet. Carvajal træner med sidste uge og pludselig er han ude igen. HVAD FANDEN sker der?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 2 uger siden #347 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Truppen 2020/2021
Jeg vil ikke oprette et nyt indlæg så tager den bare her.

Jeg har en masse ønsker om truppen til næste sæson, men kan vi ikke blive enige om, at der skal kigges ordentligt på den trupsammensætning.

Vi er vel alle enige om at der skal købes minimum 2 angribere ikke?

Vi er vel alle enige om at backpladserne skal forstærkes ikke og centerforsvaret?

Er vi ikke også alle enige om, at Real Madrid trænger til en offensiv midt, som kan åbne et kompakt forsvar op, så vi ikke spille den ud på kanterne hele tiden? Og så for h...... kan sparke den i krydset hver gang uden for feltet.

For jeg kan sagtens sidde og sige, at vi skal købe Mbappe og sælge Mariano, men der skal jo ligge en grundlæggende plan med holdet. Har der været en tydelig plan efter salget af CR7?

Og hvad er der så af muligheder for at forstærke holdet. Kan tilliden til Castilla spillerne og ungdommen ikke også skære ned på en stor del af transfer budgettet så vi netop kan tillade os at forstærke os mere på de essentielle pladser. Skal det gøres over 2-3 sæsoner ?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 3 år 2 uger siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #348 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Truppen 2020/2021
Spoergsmaalet er vel hvor enige vi er om budgettet. Hvis der er 0 kroner, saa er det meget nemt. hvis der er 500mio saa er det vel ogsaa ret nemt. Vi ved pt ingenting om hvad der er muligt for Real.

Ifht Castilla spillere, saa er jeg ok med hvis man fylder paa helt ude i periferien af truppen, men pt har jeg ikke set beviser paa at vi har Castilla spillere der kan goere en forskel ibalndt truppens 18-20 bedste spillere, og det nu engang dem der vinder mesterskaber.

Saa at saette vores lidt til ungdoms spillere er imo ikke vejen frem hvis man vil have succes naeste season, men har man nu ikke penge, saa SKAL man naturligvis kigge ned af og mod udlejningerne, og jeg har pt svaert ved at se at holdet som helhed bliver daarliger af at erstatte Odriozola med Santos(Castilla) eller Marcelo med Fran Garcia(Rayo) eller Vasquez med Brahim (AC Milan) eller Isco med Oedegaard (Arsenal) eller Asensio/Vini med Kubo(Getafe) eller Mariano med Mayoral(Roma) men selv hvis vi gjorde dette (som jo reelt set er gratis og faktisk nok ville spare penge paa loen-konto'en) som mangler der stadig noget kvalitet i truppens bedste spillere (isaer i angrebet) for at dette hold aendre sig betydeligt og saa SKAL vi ogsaa have styr paa skaderne, for det nytter ikke noget at have en Fede eller en Carvajal paa tribunen.

Men det hele starter med hvad der er af penge, og det ved vi bare intet om endnu...med mindre du har et inside scoop?

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce